Hiva
9.7K posts


@mohammademali مگه عین همین موشک نخورده به خامنه ای
نکنه اونم هیچی هزش نیست و الکی قراره تشییع راه بندارن
حسد کی رو بجاش خاک میکنن
فارسی

@kimpossible9111 اون مال دوره مامان بابات بود که زنای شمالی کار میکردن
الان از کاشت و داشت و برداشت همه ماشینی شده
فارسی

@Hivabo قرار نبوده کسی از پارکینگ ایشون استفاده کنه
تو عکس دقت کنید کل ساختمون خالیه
واحد من دو تا پارکینگ سندی داره و کفاف ماشین خودم و همسرم رو میده
x.com/i/status/20697…
Mahyar Arbabi@arbabimahyar
این زیر رو ببینید متوجه میشوید چقدر مردم عاشق نفرتپراکنی و عقده گشایی هستند کسی قرار نبوده تو این پارکینگ پارک کنه همه ساختمون خالیه خود مالک این واحد چون از دزدی میترسند خواهش کردند که چون اینجا از بیرون دید داره ماشینهای پارکینگ پایین رو بذارن اینجا که معلوم نشه ساختمون خالیه
فارسی

دقت کنید پارکینگ خالیه
ولی دوماد همسایه موتورش رو جوری وسط در وسط گذاشته مبادا یکی وقتی نیستن از پارکینگ پدرزن استفاده کنه
اتفاقا همسایه خانواده بسیار محترمی هستند
ولی امان از آدم علاف و یهلاقبا که بشه دوماد سرخونه😁😁
Mahyar Arbabi@arbabimahyar
یک فریم از #بخل
فارسی

@sjmor3802 @maysam21901 کیر تو دهن ملا و شاه
کبر تو دهن رعیت ملا و رعیت شاه
مغز فندقی متحجر زمینه ساز ظهور،برو بتت رو بسوزون،،زر زدن درباره اینکه کی رعیته کی رعیت نیست از دهن شماها که اسپرم خامته ای رو بدون هیچ سابقه احرایی رهبر کردین بزرگتره
بدبخت گوسفند ولایی از نوع رائفی مسلک
فارسی

@Hivabo @maysam21901 البته از شما رعایای حسرت السلطنه جز خونشوری انتظار دیگری نیست .
فارسی

خارتو گاییدم خوبه فیلمش هست تاماهاوک میخوره
فیلمش نبود از این گوها بخور حداقل
Behnam Gholipour@beehnam
این همه نمایش با مدرسه میناب، یعنی خودمون زدیم
فارسی

@Hivabo @maysam21901 شاید هم تو نفهمیدی بندگان ابلیس نیاز به قربانی کردن ۱۶۸ بچه معصوم برای بت بل داشتند !
فارسی

@justruth90 کدوم کار
اگر مجتبی در کار بود بشم مریدش اگر نبود راه خودم رو برم
😁😁مجتبی باشه یا نباشه حمایت از ج ا ظالم و دیکتاتور کار هیچ انسان آزاده ای نیست،چه دین دار چه بی دین
فارسی

@Hivabo دین و مین رو ول کن. ما هم همین کارو میکنیم. ولی تو هم همین کارو کن.
فارسی

@justruth90 این واسه شما خوبه که مجتبی پرستین
ما با اصل ولایت فقیه مشکل داریم و میگیم بدعت در دینه...
فارسی

@Hivabo اگه این روایتت کمک میکرد که ازش درس بگیری، خیلی خوب میشد. مثلا بگو اگه مجتبایی در کار نبود تمام حرفای دیگمم درسته، ولی اگه نبود، هر حرفی رو قبول نمیکنم دیگه.
موید باشی
فارسی

@Faridnoori1360 شما خیلی دلت میسوزه واسه ما،بگو کادر درمان خودشون رو چطوری میکشن که نه درد داره هم رد خور نداره...
که الکی قرص برنج نخوریم زجر بکشیم
فارسی

@sheydaghasemi اینکارا درست نیست،بهم ریختن کار آدمای بی فرهنگه
ولی میتونن فیلم بگیرن
فیلم گرفتن جرم نیست،مدرک هم حساب میشه
سیستم باید طوری باشه نه پزشک از انجام وظیفه شونه خالی کنه،نه بیمار با پررویی خدمات اضافه دریافت کنه
فارسی

احسنتم حتما اینکارو بکنید ولی تجربه ی شخصی خودمو بگم :
بیمار این کارو کرد و ۱۱۰ هم زنگ زدم
اما چون اتاق منو بهم ریخت و شاهد وجود داشت از خود بیمارا و پرسنل شهادت دادن و قاضی حکم اخلال نظم عمومی بهش داد که مجازات سنگین داره ، الان حکم جلبش صادر شده و تا من رضایت ندم آزاد نمیشه :)
پورِ بزرگ@pooyaep
یه لایف هک یادتون میدم ولی آدم باشید استفاده نکنید :) من تازه فهمیدم اگه بیماری غیراورژانسی دارید ولی میخواید برید اورژانس و عجله دارید سری کارتون انجام شه کافیه موقع مراجعه به تریاژ، بیاعصاب و پرخاشگر خودتونو نشون بدید /١
فارسی

@agaye_majd از دندون پزشکی رایگان و حتی عمل چاقی رایگان واسشون انجام میشه
میگوزن میرن بیمارستان خصوصی
انواع آزمایشهای گرون رو تند تند انجام میدن یه قرونم پول نمیدن
دیگه افتاد تو ظرف عسل،همکاراش میگن خوش بحالش
فارسی

@agaye_majd این دیگه رسید به چاه نفت
جانبازی و رانت و عشق و حالش
دیگه واسه هیچی پول نمیده،بچش کیف میکنه،از مدرسه و دانشگاه و شغل و استخدام و معافیت سربازی و وام بدون سود و وام بلاعوض،،حتی وکیل مجانی هم دارن
تا آخر عمرشون توی بیمارستانای خصوصی تو اتاق خصوصی زیرنظر بهترین پزشکا و داروی خارجی⬇️
فارسی

@Syosefi313 حسینی نیست وگرنه ما هم بدون او آب نمیخوردیم
جز آل عباس عمامه سیاه در این مملکت کسی رو نمیبینیم
سفاک و ظالم
هر وقت حسین دیدیم عباس میشویم
فارسی













