Hiva
9.7K posts


@sjmor3802 @maysam21901 کیر تو دهن ملا و شاه
کبر تو دهن رعیت ملا و رعیت شاه
مغز فندقی متحجر زمینه ساز ظهور،برو بتت رو بسوزون،،زر زدن درباره اینکه کی رعیته کی رعیت نیست از دهن شماها که اسپرم خامته ای رو بدون هیچ سابقه احرایی رهبر کردین بزرگتره
بدبخت گوسفند ولایی از نوع رائفی مسلک
فارسی

@Hivabo @maysam21901 البته از شما رعایای حسرت السلطنه جز خونشوری انتظار دیگری نیست .
فارسی

خارتو گاییدم خوبه فیلمش هست تاماهاوک میخوره
فیلمش نبود از این گوها بخور حداقل
Behnam Gholipour@beehnam
این همه نمایش با مدرسه میناب، یعنی خودمون زدیم
فارسی

@Hivabo @maysam21901 شاید هم تو نفهمیدی بندگان ابلیس نیاز به قربانی کردن ۱۶۸ بچه معصوم برای بت بل داشتند !
فارسی

@justruth90 کدوم کار
اگر مجتبی در کار بود بشم مریدش اگر نبود راه خودم رو برم
😁😁مجتبی باشه یا نباشه حمایت از ج ا ظالم و دیکتاتور کار هیچ انسان آزاده ای نیست،چه دین دار چه بی دین
فارسی

@Hivabo دین و مین رو ول کن. ما هم همین کارو میکنیم. ولی تو هم همین کارو کن.
فارسی

@justruth90 این واسه شما خوبه که مجتبی پرستین
ما با اصل ولایت فقیه مشکل داریم و میگیم بدعت در دینه...
فارسی

@Hivabo اگه این روایتت کمک میکرد که ازش درس بگیری، خیلی خوب میشد. مثلا بگو اگه مجتبایی در کار نبود تمام حرفای دیگمم درسته، ولی اگه نبود، هر حرفی رو قبول نمیکنم دیگه.
موید باشی
فارسی

@Faridnoori1360 شما خیلی دلت میسوزه واسه ما،بگو کادر درمان خودشون رو چطوری میکشن که نه درد داره هم رد خور نداره...
که الکی قرص برنج نخوریم زجر بکشیم
فارسی

@sheydaghasemi اینکارا درست نیست،بهم ریختن کار آدمای بی فرهنگه
ولی میتونن فیلم بگیرن
فیلم گرفتن جرم نیست،مدرک هم حساب میشه
سیستم باید طوری باشه نه پزشک از انجام وظیفه شونه خالی کنه،نه بیمار با پررویی خدمات اضافه دریافت کنه
فارسی

احسنتم حتما اینکارو بکنید ولی تجربه ی شخصی خودمو بگم :
بیمار این کارو کرد و ۱۱۰ هم زنگ زدم
اما چون اتاق منو بهم ریخت و شاهد وجود داشت از خود بیمارا و پرسنل شهادت دادن و قاضی حکم اخلال نظم عمومی بهش داد که مجازات سنگین داره ، الان حکم جلبش صادر شده و تا من رضایت ندم آزاد نمیشه :)
پورِ بزرگ@pooyaep
یه لایف هک یادتون میدم ولی آدم باشید استفاده نکنید :) من تازه فهمیدم اگه بیماری غیراورژانسی دارید ولی میخواید برید اورژانس و عجله دارید سری کارتون انجام شه کافیه موقع مراجعه به تریاژ، بیاعصاب و پرخاشگر خودتونو نشون بدید /١
فارسی

@agaye_majd از دندون پزشکی رایگان و حتی عمل چاقی رایگان واسشون انجام میشه
میگوزن میرن بیمارستان خصوصی
انواع آزمایشهای گرون رو تند تند انجام میدن یه قرونم پول نمیدن
دیگه افتاد تو ظرف عسل،همکاراش میگن خوش بحالش
فارسی

@agaye_majd این دیگه رسید به چاه نفت
جانبازی و رانت و عشق و حالش
دیگه واسه هیچی پول نمیده،بچش کیف میکنه،از مدرسه و دانشگاه و شغل و استخدام و معافیت سربازی و وام بدون سود و وام بلاعوض،،حتی وکیل مجانی هم دارن
تا آخر عمرشون توی بیمارستانای خصوصی تو اتاق خصوصی زیرنظر بهترین پزشکا و داروی خارجی⬇️
فارسی

@Syosefi313 حسینی نیست وگرنه ما هم بدون او آب نمیخوردیم
جز آل عباس عمامه سیاه در این مملکت کسی رو نمیبینیم
سفاک و ظالم
هر وقت حسین دیدیم عباس میشویم
فارسی

@SajjadBolukat @fairghh میمون مقلد،وقتی که رهبر جدیدت بدون هیج کارنامه ای فقط چون اسپرم خامنه ای بوده انتخاب شده زیادی در مورد رعیت بودن بقیه پافشاری نکن
حتی فیلم انتخاب خامنه ای سال ۶۸ تو مجلس خبرگان پخش شد و ملت دیدن،اما فیلم مجلس خبرگان مجتبی رو هیچکس ندیده
فارسی

@fairghh کشوری ساخت که با هفت تا کشورک عربی و اسراییل و آمریکا همزمان جنگید. خودشم مثل مرد وسط تهران بود که شهید شد. مهمترین دستاورد ارباب تو اینه که زنشو میده تام مورلی. باباشم مهمترین دستاورد از دست دادن بحرین بود. قابل قیاس نیستن زور بزن رعیت
فارسی

@MrExynus ملت که سایت تابناک رو نمیخونن
عرزشیا میخونن
شما جماعت خرزشی اگه اینقدر دنبال رای و خواست مردمید و اطمینان دارین چرا یه رفراندوم نمیزارین
ملت بیان پای صندوق رای بدن تکلیف مشخص بشه
سایت عرزشیا هم شد منبع
جدی روت میشه با همچین ریاکاری و دورویی نمازم بخونی..اهدنا صراط مستقیم هم میگی
فارسی

@Somayeh1749173 الاغی دیگه
واقعیت ها رو نمیبینی،عین الاغ که دیدش محدوده
لابد عین رهبرت عقیده داری نزدیک قله ای و ملت گرسنه نیستن
فارسی

@abutsaraaaasm آبجیت لاغرم میشد،بچه دارم میشد بازم شوهرش خیانت میکرد
اون وقت بدتر بود
فارسی












