Hiva

9.7K posts

Hiva banner
Hiva

Hiva

@Hivabo

Katılım Haziran 2025
17 Takip Edilen39 Takipçiler
Hiva
Hiva@Hivabo·
@B_taraj ۵۰ ساله که مردم شآن و شخصیت خودشون رو بخاطر حاکمانشون از دست دادن
فارسی
0
0
0
1
تاراج ⚃🎲⚀
ولله بلله تلله این بشر در حد شان و شخصیت مردم بزرگ ایران نیست
تاراج ⚃🎲⚀ tweet media
فارسی
111
48
499
7.5K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@sjmor3802 @maysam21901 کیر تو دهن ملا و شاه کبر تو دهن رعیت ملا و رعیت شاه مغز فندقی متحجر زمینه ساز ظهور،برو بتت رو بسوزون،،زر زدن درباره اینکه کی رعیته کی رعیت نیست از دهن شماها که اسپرم خامته ای رو بدون هیچ سابقه احرایی رهبر کردین بزرگتره بدبخت گوسفند ولایی از نوع رائفی مسلک
فارسی
0
0
0
3
گمشده 🎒
گمشده 🎒@sjmor3802·
@Hivabo @maysam21901 البته از شما رعایای حسرت السلطنه جز خونشوری انتظار دیگری نیست .
فارسی
1
0
2
16
Hiva
Hiva@Hivabo·
@imidooonam مقایسه کردن حسین با خامنه ای دیکتاتور سفاک آخرش میبرتت جهنم
فارسی
0
0
0
2
مـُســـلم (گلام)
حالا متوجه میشید چرا امام زمان (عج) روی روضه حضرت عباس (ع) انقدر حساسه؟ چون حضرت عباس مطیع محض امر امامش بود پ.ن: من در مورد امام زمان و حضرت عباس حرف نمیزنم #تاسوعای_حسینی
فارسی
16
52
314
1.7K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@sjmor3802 @maysam21901 😁😁😁😁از عرزشی بیشتر از اینم انتظار نمیره
فارسی
1
0
0
28
گمشده 🎒
گمشده 🎒@sjmor3802·
@Hivabo @maysam21901 شاید هم تو نفهمیدی بندگان ابلیس نیاز به قربانی کردن ۱۶۸ بچه معصوم برای بت بل داشتند !
فارسی
1
0
1
30
Hiva
Hiva@Hivabo·
@justruth90 کدوم کار اگر مجتبی در کار بود بشم مریدش اگر نبود راه خودم رو برم 😁😁مجتبی باشه یا نباشه حمایت از ج ا ظالم و دیکتاتور کار هیچ انسان آزاده ای نیست،چه دین دار چه بی دین
فارسی
0
0
0
3
پـطـر کـبیــر
@Hivabo دین و مین رو ول کن. ما هم همین کارو می‌کنیم. ولی تو هم همین کارو کن.
فارسی
1
0
0
2
پـطـر کـبیــر
تا همین یک هفته قبل به جلیلی حمله می‌کردند که ضد وحدت و ضد ولایت فقیه است و خبر ساختگی کنار گذاشته شدنش از شورای عالی امنیت ملی را منتشر می‌کردند. حالا برای اینکه ضد ولایت فقیه بودن خودشان را بپوشانند، اصرار دارند که بگویند جلیلی هم با آنها در وحدت است.
فارسی
0
19
129
858
Hiva
Hiva@Hivabo·
@justruth90 این واسه شما خوبه که مجتبی پرستین ما با اصل ولایت فقیه مشکل داریم و میگیم بدعت در دینه...
فارسی
1
0
0
4
پـطـر کـبیــر
@Hivabo اگه این روایتت کمک میکرد که ازش درس بگیری، خیلی خوب میشد. مثلا بگو اگه مجتبایی در کار نبود تمام حرفای دیگمم درسته، ولی اگه نبود، هر حرفی رو قبول نمی‌کنم دیگه. موید باشی
فارسی
1
0
1
9
Hiva
Hiva@Hivabo·
@Faridnoori1360 شما خیلی دلت میسوزه واسه ما،بگو کادر درمان خودشون رو چطوری میکشن که نه درد داره هم رد خور نداره... که الکی قرص برنج نخوریم زجر بکشیم
فارسی
0
0
0
40
Faridnoori
Faridnoori@Faridnoori1360·
ساعت ۳ بامداد سوم تیر ۱۴۰۵.جدالی سخت و نابرابر بین من و ملک الموت بربالین یک بیمار فسفید آلومنیوم در جریانه.#یاحق
فارسی
2
0
17
1.2K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@Somayeh1749173 صاحب😁😁😁 من ریدم دهن تو و دهن هر کسی که فکر میکنه صاحب منه
فارسی
0
0
0
3
Somayeh
Somayeh@Somayeh1749173·
@Hivabo من رهبر ندارم ولی تو صاحب داری .چک نکرده میگم. با موجود بی ادب صحبتی ندارم. به سلامت
فارسی
1
0
0
9
Somayeh
Somayeh@Somayeh1749173·
ترامپ بهتره به فکر گرسنه های مملکت خودش باشه. چیزی که داره به ایران میده پول خود ماست. حق مردمه. چقدر حرف میزنه. دهان گنده و مغز کوچیک.
فارسی
6
0
36
656
Hiva
Hiva@Hivabo·
@sheydaghasemi اینکارا درست نیست،بهم ریختن کار آدمای بی فرهنگه ولی میتونن فیلم بگیرن فیلم گرفتن جرم نیست،مدرک هم حساب میشه سیستم باید طوری باشه نه پزشک از انجام وظیفه شونه خالی کنه،نه بیمار با پررویی خدمات اضافه دریافت کنه
فارسی
1
0
0
94
LoveSickGirl
LoveSickGirl@sheydaghasemi·
احسنتم حتما اینکارو بکنید ولی تجربه ی شخصی خودمو بگم : بیمار این کارو کرد و ۱۱۰ هم زنگ زدم اما چون اتاق منو بهم ریخت و شاهد وجود داشت از خود بیمارا و پرسنل شهادت دادن و قاضی حکم اخلال نظم عمومی بهش داد که مجازات سنگین داره ، الان حکم جلبش صادر شده و تا من رضایت ندم آزاد نمیشه :)
پورِ بزرگ@pooyaep

یه لایف هک یادتون میدم ولی آدم باشید استفاده نکنید :) من تازه فهمیدم اگه بیماری غیراورژانسی دارید ولی میخواید برید اورژانس و عجله دارید سری کارتون انجام شه کافیه موقع مراجعه به تریاژ، بی‌اعصاب و پرخاشگر خودتونو نشون بدید /١

فارسی
6
8
638
19.7K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@agaye_majd از دندون پزشکی رایگان و حتی عمل چاقی رایگان واسشون انجام میشه میگوزن میرن بیمارستان خصوصی انواع آزمایشهای گرون رو تند تند انجام میدن یه قرونم پول نمیدن دیگه افتاد تو ظرف عسل،همکاراش میگن خوش بحالش
فارسی
0
0
0
4
Hiva
Hiva@Hivabo·
@agaye_majd این دیگه رسید به چاه نفت جانبازی و رانت و عشق و حالش دیگه واسه هیچی پول نمیده،بچش کیف میکنه،از مدرسه و دانشگاه و شغل و استخدام و معافیت سربازی و وام بدون سود و وام بلاعوض،،حتی وکیل مجانی هم دارن تا آخر عمرشون توی بیمارستانای خصوصی تو اتاق خصوصی زیرنظر بهترین پزشکا و داروی خارجی⬇️
فارسی
1
0
0
7
برهان مجد
برهان مجد@agaye_majd·
چندتا بشکه نفت بهتون بدند حاضر میشید این شکلی بشید؟
برهان مجد tweet media
فارسی
75
41
541
5.2K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@Syosefi313 حسینی نیست وگرنه ما هم بدون او آب نمیخوردیم جز آل عباس عمامه سیاه در این مملکت کسی رو نمیبینیم سفاک و ظالم هر وقت حسین دیدیم عباس میشویم
فارسی
0
0
0
17
حَـوّا 🟥 ☫ 🟩
عباس آب هم نخورد تا مثل امامش شود، چه رسد به نظری دیگر..
حَـوّا 🟥 ☫ 🟩 tweet media
فارسی
27
178
1K
7.5K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@nimania قبل از جنگ و قطع اینترنت یه خبری زد ایسنا که ۸ هزار کشته،چند نفرم اعلام کردن اما بعد چند ساعت خبر حذف شد و دیگه قطع اینترنت
فارسی
0
0
0
66
Nima Afshar Naderi
Nima Afshar Naderi@nimania·
شادی امین میگه دی ماه هی گفتن ۴۰ هزار تا ۴۰ هزار تا، یکی گفت ۹۶ هزار تا، این انسانیت زدایی از جان‌باختگان بود.
فارسی
5
0
57
2.5K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@SajjadBolukat @fairghh میمون مقلد،وقتی که رهبر جدیدت بدون هیج کارنامه ای فقط چون اسپرم خامنه ای بوده انتخاب شده زیادی در مورد رعیت بودن بقیه پافشاری نکن حتی فیلم انتخاب خامنه ای سال ۶۸ تو مجلس خبرگان پخش شد و ملت دیدن،اما فیلم مجلس خبرگان مجتبی رو هیچکس ندیده
فارسی
0
0
5
84
سجاد بلوکات
سجاد بلوکات@SajjadBolukat·
@fairghh کشوری ساخت که با هفت تا کشورک عربی و اسراییل و آمریکا همزمان جنگید. خودشم مثل مرد وسط تهران بود که شهید شد. مهمترین دستاورد ارباب تو اینه که زنشو میده تام مورلی. باباشم مهمترین دستاورد از دست دادن بحرین بود. قابل قیاس نیستن زور بزن رعیت
فارسی
17
0
9
805
nothing👑🇮🇷
nothing👑🇮🇷@fairghh·
یه بُتی ازش ساخته بودن که واااای، امروز انگشتر جنگ دستش کرد! وااای امروز ایستاده سخنرانی کرد! وااای امروز کلاش دستش گرفت! وااای امروز پرده پشتش قهوه‌ای بود! آخرسر انتقامشو با یه مشت یونجه عوض کردن !
فارسی
112
804
11.1K
84.1K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@MrExynus ملت که سایت تابناک رو نمیخونن عرزشیا میخونن شما جماعت خرزشی اگه اینقدر دنبال رای و خواست مردمید و اطمینان دارین چرا یه رفراندوم نمیزارین ملت بیان پای صندوق رای بدن تکلیف مشخص بشه سایت عرزشیا هم شد منبع جدی روت میشه با همچین ریاکاری و دورویی نمازم بخونی..اهدنا صراط مستقیم هم میگی
فارسی
0
0
0
33
ᴍᴍᴅ ¦ مـمـد 
۳۰۰ هزار نفر در نظرسنجی سایت تابناک شرکت کردن و ۸۶ درصد آرا مخالف مذاکرات و تفاهم‌نامه بوده. تابناک نظرسنجی رو از روی سایت پاک کرد ...
فارسی
24
57
559
5.3K
Hiva
Hiva@Hivabo·
@Somayeh1749173 الاغی دیگه واقعیت ها رو نمیبینی،عین الاغ که دیدش محدوده لابد عین رهبرت عقیده داری نزدیک قله ای و ملت گرسنه نیستن
فارسی
1
0
0
6
Somayeh
Somayeh@Somayeh1749173·
@Hivabo ت امپ مملکتش گرسنه نداره؟!!!!!!
فارسی
0
0
0
10
Hiva
Hiva@Hivabo·
@abutsaraaaasm آبجیت لاغرم میشد،بچه دارم میشد بازم شوهرش خیانت میکرد اون وقت بدتر بود
فارسی
0
0
0
84
sara
sara@abutsaraaaasm·
امروز جهیزیه خواهرمو آوردیم بعد ده سال برگشت خونه پدری🥲 بچه دار نمیشد دکترا گفتن مشکلی نداری وزنتو بیاری پایین باردار میشی بیچاره خواهرم تمام تلاشتو میکرد لاغر کنه تا اینکه فهمید شوهرش با دختر خالم داره بهش خیانت می‌کنه افسرده و چاق‌تر شد چاقی نتها عوارض داره بلکه خانمان سوزه🥲
فارسی
279
7
2.8K
180.2K