پـطـر کـبیــر

39.5K posts

پـطـر کـبیــر banner
پـطـر کـبیــر

پـطـر کـبیــر

@justruth90

Katılım Eylül 2017
2.7K Takip Edilen6.8K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
پـطـر کـبیــر
@amuhosein68 ۱۸ سالم بود، پیاماشو میفرستادن، جواب میدادم بهش میخندیدیم. بنده خدا اندازه سر و صداش استخونشو ندادن.
فارسی
0
0
1
9
پـطـر کـبیــر
یک خوارج و علی فرضی ساخته بود که مقابل همند. حالا علی و خوارج فرضی‌اش در کنار هم ایستاده‌اند و بچه ریقوی داستان‌مان افسار پاره کرده. متن‌های یکی دو هفته قبلش دارد به متن‌های امروزش گل می‌زند.
مسعود یارضوی@yarazavi

نص‌گرایی بدون عقل خصلت خوارج بود. همان مبنای "لا حکم الا لله" که علی(ع) را تکفیر و دست آخر هم او را به عنوان مفسد ترور انقلابی کرد. رهبری گفته‌اند ایستادگی. سلمنا لکن با تبعیت از سایر دستورات رهبر، با عقل و با درک شرایط. با این گفتمان، امام حسن در آتش‌بس با معاویه ایستادگی نکرده!

فارسی
3
5
44
509
پـطـر کـبیــر
خبر کوتاه بود: «سلطنت عمان با سازمان بین‌المللی دریانوردی هماهنگی کرده تا گزینه استفاده از یک کریدور دریایی موقت برای کشتی‌ها را فراهم کند». دلیل؟ مواضع ذلت بار پزشکیان و دریوزگی قالیباف و عراقچی در مذاکرات.
فارسی
4
32
177
2.3K
پـطـر کـبیــر
ایران به همان دلیل در برابر آمریکایی که F35 رونمایی می‌کند و خلبانش را در خاک ایران نجات میدهد و هواپیمایش بر فراز ایران سوخت‌گیری می‌کند، علی‌الاصول مقاومت می‌کند که امارات و عربستان و... در مقابل ایرانی می‌ایستند که می‌تواند در عرض ۱۵ دقیقه آنها را به عصر حجر بازگرداند.
پـطـر کـبیــر tweet media
فارسی
0
1
36
483
پـطـر کـبیــر
مناسکی شدن دین در ایران را در این ویدیو می‌توان به خوبی مشاهده کرد. استخاره را قبول ندارد اما استخاره می‌کند و بعد پاسخ استخاره را به شوخی می‌گیرد. پاسخ استخاره قرار است پاسخ خداوند باشد، اما با خنده و مزاح از کنار آن می‌گذرند. البته که من به استخاره اعتقادی ندارم.
غریم@RaghimM15072

هممون فکر می‌کردیم که فقط یه استخاره ساده بود، اما ساده نبود...!

فارسی
1
0
29
339
پـطـر کـبیــر
@Hivabo دین و مین رو ول کن. ما هم همین کارو می‌کنیم. ولی تو هم همین کارو کن.
فارسی
1
0
0
3
Hiva
Hiva@Hivabo·
@justruth90 این واسه شما خوبه که مجتبی پرستین ما با اصل ولایت فقیه مشکل داریم و میگیم بدعت در دینه...
فارسی
1
0
0
7
پـطـر کـبیــر
تا همین یک هفته قبل به جلیلی حمله می‌کردند که ضد وحدت و ضد ولایت فقیه است و خبر ساختگی کنار گذاشته شدنش از شورای عالی امنیت ملی را منتشر می‌کردند. حالا برای اینکه ضد ولایت فقیه بودن خودشان را بپوشانند، اصرار دارند که بگویند جلیلی هم با آنها در وحدت است.
فارسی
1
21
141
897
پـطـر کـبیــر
@PH_HERMS قبلاً بود که درز پیدا می‌کرد، الان درز میدن. یعنی مثلاً میگن ترامپ جان رهبرمون مخالفت می‌کنه، دو تا زیر ساخت بزنی تسلیمش می‌کنیم و حل میشه.
فارسی
0
0
1
53
هرمس | 𝐇𝐄𝐑𝐌𝐄𝐒
@justruth90 ترامپ خیلی وقت پیش از اینها از اختلافات خبر داده بود و مذاکرات سری مقامات به کاخ سفید درز پیدا کرده بود
فارسی
0
0
14
309
پـطـر کـبیــر
از یک جهت اقدام نبویان در انتشار نامه‌های رهبری اشتباه بوده. حالا ترامپ فهمیده تنها مانع تسلیم ایران، رهبری بوده و از همین رو تلاش خواهد کرد ایشان را به هر قیمتی حذف کند تا تمام مسائلش در ایران را حل کند. شک ندارم پیشنهاد محاصره و نابودی زیرساختها از داخل ایران به ترامپ داده شده.
فارسی
16
12
102
2.6K
پـطـر کـبیــر
نادان حواسش نیست که دارد اعتراف می‌کند طرفدار ایده فروش کشور به آمریکا بوده و معتقد بوده پیش از آنکه آمریکا به سراغ خارک بیاید، خودمان باید خارک را تقدیم آمریکا کنیم. فاجعه اینکه جمهوری اسلامی اجازه داده چنین شخص نادانی تا مقام ریاست جمهوری کشورش بالا بیاید.
Hosein Akbari | حسین اکبری@HoseinAkbari_ir

«وقتی می‌جنگید، پای لرزش هم بشینید.» چقدر این جمله توهین‌آمیزه! چقدر این جمله اذیت‌کننده‌ست! چقدر این جمله ایران‌ستیزانه‌ست!

فارسی
0
4
66
673
پـطـر کـبیــر
@Hivabo اگه این روایتت کمک میکرد که ازش درس بگیری، خیلی خوب میشد. مثلا بگو اگه مجتبایی در کار نبود تمام حرفای دیگمم درسته، ولی اگه نبود، هر حرفی رو قبول نمی‌کنم دیگه. موید باشی
فارسی
1
0
1
11
Hiva
Hiva@Hivabo·
@justruth90 شاید دارن یواش بواش آمادتون میکنن بهتون بگن مجتبی مرده یا اونقدر داغون شده که توان رهبری نداره،مثلا مغزش آسیب دیده... خو درک کنید
فارسی
1
0
0
19
پـطـر کـبیــر
@MysticMelody18 اتفاقا کارکردش دقیقا همینه که تهدید کنیم اگه حمله کنید، بمب می‌سازم. سوال درست اینه که بپرسی اگه اینو معامله کردی، در جنگ بعدی سر چی معامله میکنی؟ جنگ بعدترش سر چی و الی آخر.. فکر میکنی به رقیق سازی اورانیومت تمون میشه؟ اگه تموم میشد که برجام بود.
فارسی
0
0
2
23
🎒Mystic Melody🏳️‍🌈
@justruth90 ایران همیشه گفته که نمی خواد بمب اتم بسازه. غنی سازی شصت درصد فقط برای گرفتن امتیاز توی مذاکره بوده و الان داره قبول می کنه رقیق کنه. به چه دردی می خوره این کارت اگه قرار نباشه توی مذاکره ازش استفاده بشه واسه امتیاز گرفتن؟
فارسی
1
0
0
20
پـطـر کـبیــر
راه‌حل ما چیست؟ باید باب‌المندب را هم می‌بستیم و بعد اعلام می‌کردیم ۴۰۰کیلو اورانیوم غنی شده را برای ساخت بمب و تضمین عدم تکرار حمله ‌تان ذخیره می‌کنیم و تعهد میدهیم که بیشترش نکنیم. اگر هم جنگ را ادامه بدهید و رهبر و زیرساختمان را بزنید، تست گرم بمب را روی اسرائیل انجام می‌دهیم.
Amirhossein Sabety | امیرحسین ثابتی@Sabety1

پاسخ مفصل ثابتی به دو سوال مهم: ۱. راهکار شما به جای مذاکره با امریکا برای پایان جنگ چه بود؟ ۲.آیا همه جنگ‌ها با مذاکره تمام شده‌اند؟ فیلم کامل این مناظره را از اینجا ببینید 👇 aparat.com/v/luko5b7

فارسی
2
13
107
1.3K
پـطـر کـبیــر
@MysticMelody18 اسرائیل میخواد بمب بسازی یا اورنیوم‌هات رو تحویل بدی تا با فقط تهدید زدن بمب بهت، هر امتیازی دلش خواست ازت بگیره؟ وقتی اورانیومت رو تحویل بدی، حتی طرف نیازی به استفاده از بمب هم نداره. با تهدیدش به هر هدفی میرسه.
فارسی
1
0
0
40
🎒Mystic Melody🏳️‍🌈
@justruth90 یا خدا 🤦‍♀️ یعنی من می گم این نماینده اسراییله نگید نه، همه اینها به اسراییل دقیقا همون چیزی را میده که نیاز داره توجیه برای حمله اتمی به ایران با حمایت دنیا. قبل از اینکه تکون بخورند پایگاه های اتمی را بمب اتم می زنند. چقدر گاوه این!!!!!
فارسی
1
0
0
46
پـطـر کـبیــر
@Aslekhann @NaderAfshar_2 اینکه عربها دوباره زبان باز کردن، ناشی از عقب‌نشینی‌های ایران و ضعفی هست که از خودش در مذاکرات نشون داده.
فارسی
1
0
3
120
پـطـر کـبیــر
علت اعتراض ما به شیوه مذاکرات دولت غرب‌گرا در ایران همان علت اعتراض حزب‌الله به شیوه مذاکرات دولت غرب‌گرا در لبنان است. حزب‌الله می‌گوید مذاکرات دولت لبنان با آمریکا برخلاف منافع لبنان است و ما معتقدیم شیوه مذاکرات غرب‌گرایان داخلی خلاف منافع ملی ایران..
فارسی
0
7
29
320
پـطـر کـبیــر
منظور از ایده مضحک طلوع نفتی همین فروش نفت ایران به آمریکا بود. آیا نمی‌فهمند که این طرح بیش از محتاج کردن آمریکا به ایران، نهایتا ایران را در نظم جهانی مدنظر آمریکا هضم و این مسیر تا تعطیلی هسته‌ای و موشکی و منطقه‌ای و به رسمیت شناختن اسرائیل امتداد می‌یابد؟ بدون شک می‌فهمند..
پـطـر کـبیــر@justruth90

مدعی‌اند آمریکا باید از ایران منفعت اقتصادی ببرد تا از وقوع جنگ جلوگیری کنیم، اما در سطح راهبردی دارند ایران را مستعمره آمریکا می‌کنند. مدعی‌اند می‌خواهند اقتصاد آمریکا را به اقتصاد ایران گره بزنند، اما عامدانه در حال بردن ایران ذیل نظم آمریکایی منطقه و جهانند.

فارسی
0
3
28
356
پـطـر کـبیــر
@alidaneshmand_4 شبکه هواداران قالیباف از جیب کی تیک آبی خریده؟ یعنی شبکه هواداران ۳ میلیونی حق داره با پول بیت المال تیک آبی بخره، ولی نماینده مجلس نه؟
پـطـر کـبیــر tweet media
فارسی
0
0
22
115
علی دانشمند
علی دانشمند@alidaneshmand_4·
فقط این ۴ عزیز سالانه ۶۲ میلیون تومان پول مجلس شورای اسلامی را برای خرید تیک آبی مستقیما به آمریکا واریز میکنند! #علی_الاوصول ملت با این نوع رفتارها مخالف است. نه آنچه انتفاع مردم در آن است
علی دانشمند tweet media
فارسی
225
118
1K
20.8K
پـطـر کـبیــر
@vahabzadeh_ali میشه تا انتخابات بعدی همچنان بهمون بگید پاجوش؟ التماس می‌کنم، خواهش می‌کنم.
فارسی
0
0
10
109
علیرضا وهاب‌زاده
به عنوان کسی که به قالیباف رای دادم و از اون روز اینجا هر تهمت و فحاشی رو به جون خریدم از انتخاب این سرباز ولایت خوشحالم. قالیباف همه عمرش رو صرف خدمت به کشور و‌ ولایت کرده. مشکل پاجوش ها حسادت است و تشنه قدرت! این روزها میگذره و روسیاهی به فرقه ها و توده ای ها خواهد ماند.
فارسی
178
22
245
9.1K
پـطـر کـبیــر
به شدت بی‌سوادند، اما اگر دهانشان را باز نمی‌کردند و بی‌سوادی‌شان را بیرون نمی‌ریختند، بهشان کاری نداشتیم. مگر در برجام بخشی از تحریم‌ها برداشته نشد؟ و مگر نتیجه آن چند دانه آبنبات چند برابر شدن همان تحریم‌ها و بعد جنگ نظامی و نابودی کشور نبود؟
Faezeh@khalvatgozide66

خدای من! جدی جدی اینا حتی بابت این که بخشی از تحریم برداشته شده دارن ناراحتی می‌کنن و عصبانی اند! حقیقتا، "عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید" شایسته شونه

فارسی
2
1
31
339
پـطـر کـبیــر
@GhadiriAb من واقعاً هیچ انگیزه‌ای برای دفاع از احمدی نژاد ندارم. دلیلی هم براش ندارم. ولی تا الان مفیدتر از قالیباف بوده. انتخاب سید مجتبی خامنه‌ای رو تبریک گفت و کنار وایساده. متن توییت هم واضحه. اگه در مورد ایشون چیزی گفتم که اشتباهه، شما بفرمایید اصلاحش کنید.
فارسی
0
0
0
40
پـطـر کـبیــر
بی‌بصیرتی زمان انتخابات‌تان را به ما نفروشید. احمدی‌نژاد هرچه کرد[که یقینا اشتباه کرد]، در جنگ با الیگارشی فاسد درون نظام بود و نه در سمت اوباما و ترامپ و الیگارشی فاسد درون نظام. احمدی‌نژاد را برای توجیه اشتباهات‌تان کنار قالیبافی نگذارید که همیشه در سمت مفسدان و مستکبران بوده.
پـطـر کـبیــر tweet media
احمد قدیری@GhadiriNetwork

برخی اعلام برائت را اقدامی هوشمندانه در باز کردن مسیر برائت برای دیگران تعبیر کرده‌اند؛ بعضی که همچنان گرفتار انتخابات هستند این مطلب را به حساب اصلحیت جلیلی گذاشته‌اند؛ عده‌ای شجاعت در صراحت را تحسین کرده‌اند؛ و تعدادی نیز رأیی را که آن زمان به صندوق انداختم ملامت نمودند.

فارسی
1
5
53
590
پـطـر کـبیــر
ابتدا با آب و تاب فراوان گفتند جلیلی تنها مخالف تفاهم بوده تا او و تفکرش را در شعام و جامعه منزوی نشان دهند. وقتی رای او با نظر رهبری یکی شد، به دست و پا افتادند که جلیلی موافق تفاهم است و آن یک رای متعلق به عضو دیگری بوده. وقتی باز دستشان رو شد، گفتند جلیلی خیلی هم بدش نمی‌آمده.
فارسی
0
8
68
446