emir
33 posts


@tuborgspecial8 @bpthaber Ruhsatlı olsa bile sivil biri iş adamı vs değilse bulundurma alıyor sadece belinde gezemez tabancayla mahalleye ortama baksana ruhsatlı olma ihtimali var mı sence
Türkçe

@asyouorder @bpthaber Ruhsatsız olsa belinde o kadar rahat taşıyamaz ruhsatlıysa hiç ceza almaz
Türkçe

@tuborgspecial8 @bpthaber Ruhsatsız silah bulundurmaktan belki genel güvenliği tehlikeye atmaktan yatar ama yaralama cinayete teşebbüs falan zor
Türkçe

@bpthaber 1 dk bile yatmaz müdafaanın babası hem arkadan gelicen hem adamı vurucan
Türkçe

@Psikobilim_ Özellikle eğitimli ortalama üstü kendini geliştirmiş biri için direkt depresyon sebebi onca yıl dirsek çürütmenin okuduğun dinlediğin onca şeyin somut çıktısını alamayıp entelektüel bir ortamdan mahrum olan biri iyi parayla bile çok zor tatmin olabilir
Türkçe

@ert_orcun @MKMPSadrazam Dolaylı olarak kıyas var "Cumhuriyeti değerli kılan bu" litatatürde hep kıyas olarak kullanılır bu tabir neye karşı değerli kılan bu diğer cumhuriyetlere mi seçme seçilme hakkın olmayan Osmanlı'ya mı
Türkçe

@asyouorder @MKMPSadrazam Cevap olarak kıyası yapan sen oldun. İlk twitte Osmanlıdan bahseden yok, cumhuriyet elinden gelen imkanlarla bu fırsat eşitliğini sağlamıştır, özellikle ilk döneminde. Artık tabi o devirler geride kaldı.
Türkçe

Cumhuriyet’i değerli kılan fotoğraf bu. Yetimden kurucu olursa, köylüden Başvekil, Cumhurbaşkanı çıkar.
Tarihte O An@TarihteOan
Süleyman Demirel, babası Yahya Çavuş ve annesi Ümmühan hanımla İslamköy’de baba evinde…
Türkçe

Memur maaşını ödemek için tarlada çalışan kole
Ahmet ÜNLÜ@ahmetunluysafak
Kamu gücü kullanan her kamu görevlisi kamuya ait her kuruşu harcarken bu manzarayı asla aklından çıkarmamalıdır.
Türkçe

@sarumants @SenogluOzgul @01DerVish01 Kolluk ya da sağlık çalışanı değilsen büyük ihtimalle ürettiğinden çok daha fazla kazanıyorsun :) bana da nasip olur inşallah cennet hayatı
Türkçe

@asyouorder @SenogluOzgul @01DerVish01 Gayet yoğun bir kurumda çalışıyorum, maaşım da yüksek değil normal. Kimseye yük olduğum yok , özel sektör adam olsun
Türkçe

@sarumants @SenogluOzgul @01DerVish01 Nedir göreviniz? Bir değer üreten veya önemli ihtiyaçları karşılayan bir İşiniz varsa eyvallah yattığınız yerden para aldıktan sonra vergi verseniz ne olur?
Türkçe

@asyouorder @SenogluOzgul @01DerVish01 Evet memuruz , sen ödemiyorsun maaşımı ben de vergi veriyorum
Türkçe

@SenogluOzgul @01DerVish01 Memursun değil mi sen? Sen memursun değil mi
Türkçe

@01DerVish01 Saçma bir tespit. Bu ülkede memur hakettiği parayı alıyorsa başkasının sırtına yüklendigi için değildir. Asıl sormanız gereken bu ülkenin üretimi birikimi kimlere faiz adı altında ödeniyor ? İbreyi başka yöne çevirin. Bu durumun suclusu memur değildir sizde biliyorsunuz.
Türkçe

@Ezelanaliz Daha kötüsünü anlatayım tecili bozdum ağustosta gitmek için işimi bırakıp gideceğim kasıma attılar ocaktan beri bekleyenler falan varmış olan da yapamıyorsun patronumla konuşmam lazım ev sahibi ile motorumu satmam lazım vs
Türkçe

Bugün genç bir kardeşimle görüşüyordum.Üniversite'den mezun olucak dedim ne yapıcaksın iş güç falan.
Abi dedi önce askerliği aradan çıkarmam lazım dedi, Eee nasıl yapıcaksın dedim.
Bilmiyorum bunaldım yemin olsun dedi. Adamın yüzü sarardı stresten. Kendimi kötü hissettim,dedim lanet olsun keşke sormasaydım sonra;
Ulan bi düşündüm:
Bedelli yapsan;
"Parayı basıp kurtulayım" diyorsun, ama bedelli olmuş yarım milyon TL. Yeni mezun adam, ya da işe yeni başlamış genç bu parayı nereden bulsun? Kredi çeksen yıllarca borç ödeyeceksin, hayata direkt ekside başlayacaksın.
Düz askerlik yapsan;
"6 ay gider gelirim, aradan çıkar" diyorsun; o 6 ayda sektörden uzak kalıyorsun, döndüğünde sudan çıkmış balığa dönüyorsun. Üstüne bir de iş görüşmelerinde "Askerliği aradan çıkar gel öyle konuşalım" diyen saçma sapan bir piyasa var.
1 Yıl ücretli yapsan;
Aylık 90 bin TL alıcan aşağı yukarı ama hayatının en verimli yaşlarından 1 yıl kaybediceksin.
Ne bir kariyer için atılımın olucak ne işe girmek için bir hevesin
Çocuğa dedim ya işe girip para yapıp askerliği yapıcaksın ya da 1 yıl ücretli yapıcaksın.
Ulan 3'üde birbirinden çetrefilli.
Ne desek boş.
Pusholder@pusholder
Bedelli askerlik ücretine 1 Temmuz'da zam geleceği açıklandı. 30 Haziran'a kadar başvuru yapan kişiler zamdan etkilenmeyerek 416.361 TL ödeme yapacak. 1 Temmuz'dan itibaren %14 civarında zam ile yaklaşık 475.000 TL ödeme yapılacak.
Türkçe

@habbazzade Yapılması gereken işte bu. Allahtan bekleyip dua etmek. Çula, çaputa, tele ümit bağlanmaz
Türkçe

Muzaffer özakın çocuğu olmuyormuş telli babayı ziyaret edip iki rekat namaz kılıp dua etmiş çocuğu olmuş, türbeyi ziyaret ettiğimde oradaki asılı tabloda okumuştum
Ebrar Yaşar@ebraralagozz
hayatımda ilk defa telli babaya gelip, dua edip, tel kestim
Türkçe

@tamerertangil Sadece ciddi derecede yoksullar için ücretsiz olmalı yavaş yavaş yerini çok sıkı denetlenen özel hastanelere bırakmalı sadece taşra da özel hastane açılmayan yerlerde maks devam ettirilmeli aşırı büyük yük sağlık sistemi dolaylı olarak
Türkçe

@ersnbsrn @bro99787878 @teknikciniz katılım bankalarının mantığı da aynı banka yüzde 5 faiz ile borç verirken sen yüzde 1 kar payı ile finansman verirsen insanlar senden alıp bankaya yatırır mesala dünyada faiz geçerli bir sistem faizsiz bir iş yaparken bile faizi hesaba katmazsan ticaretinden zarar edersin
Türkçe

@unlunurist @onedio Allah benden de razı olsun mu abla okurken çok yoruldum çünkü
Türkçe

Doktora dersindeyiz makale tartışıyoruz yanımdaki arkadaşa hoca “makalede hangi kaynaklar kullanılmış” dedi. Arkadaş “sürekli ibid diye bir kaynaktan bahsediyor ama anlamadım, aradım bulamadım” dedi
AkademiKadro@akademi_kadro
İlk akademik şokunuz⤴️
Türkçe

@asyouorder @ooguz @roverandomm hangi dalda yaptigin ile alakali. eger tabii bilimlerde yapiyorsan gormemen dogal. bu genelde felsefe tarih vs gibi old school social science makalelerinde kullanilan terim.
Türkçe













