efe aksu

2.8K posts

efe aksu banner
efe aksu

efe aksu

@efe_aksu

Gençlerbirliği

Kemalpaşa, İzmir Beigetreten Temmuz 2011
98 Folgt35 Follower
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@bayrakmedya Tam tersi, yavru memeye uzak , diğerlerinden fırsat bulamıyor.
Türkçe
0
0
5
2K
Bayrak Medya
Bayrak Medya@bayrakmedya·
Sivas'ta bir Kangal üreticisi, yeni doğum yapmış bir Kangal köpeğinin yavrularını ayırıp içlerinden sadece birini lider olarak seçerek döşüne yatırması durumunu "döş eniği" olarak tanımladı ve diğer yavruları göz ardı ederek "en iyi köpek bu" diyerek seçtiği yavruyu tanıttı.
Türkçe
23
21
713
304K
X
X@X46X46C·
@GelirPusulasi 2.5-1.5 u 1.5 zanneden adam gelir pusulası diye hesap açmış tavsiye veriyor aq
Türkçe
5
2
338
30.1K
Gelir Pusulası 🧭
Gelir Pusulası 🧭@GelirPusulasi·
Arabayı Küçülterek Zenginleşmek Altınızda 2.500.000 TL'lik güzel bir SUV var. Ama ay sonunu zor getiriyorsunuz diyelim. → Ego Savunması: "O kadar çalıştım, arabaya da binmeyeyim mi?" diyerek kasko, yakıt ve MTV, bakım altında ezilmeye devam edersiniz. → Rasyonel Hamle (Downgrade): Egonuzu çöpe atarsınız. O arabayı satıp maksimum 1.500.000 TL'ye ayağınızı yerden kesecek, sorunsuz bir araç alırsınız. Kalan 1.500.000 TL nakdi yüksek getiri sağlayan fonlara veya PPF'ye atarsınız. O 1.5 Milyon TL'nin PPF aylık getirisi (brüt~60.000 TL) sadece yeni arabanızın kaskosunu ve benzinini ödemekle kalmaz, size her ay asgari ücretten fazla bir pasif maaş bağlar. Özetin Özeti: Tüketimi küçültmek fakirleşmek değildir; nakit akışını büyütmek için alınan taktiksel bir saldırı pozisyonudur. Yatırım tavsiyesi değildir. #TP2 #TLY #PHE
Gelir Pusulası 🧭 tweet media
Türkçe
239
49
1.4K
1.7M
Hakan Şentürk
Hakan Şentürk@HayalPrest21·
Tokyo gezimin en güzel hatıralarından biri bu G-Shock oldu. Yaklaşık 7.500 TL’ye aldım ama verdiği hissiyat fiyatının çok üzerinde. Bluetooth bağlantısı sayesinde telefonla sürekli senkron çalışıyor, saat ayarıyla uğraşmıyorsun. Dünya saatleri (World Timer), alarmlar, ışık süresi, otomatik zaman güncellemesi gibi tüm ayarlar uygulama üzerinden saniyeler içinde yapılabiliyor. Güneş enerjili yapısı sayesinde pil derdi de yok. En sevdiğim tarafı ise ne kadar zaman geçerse geçsin saatin geri kalmaması. Telefonla senkron olduğu için her zaman doğru zamanı gösteriyor. Çelik görünümlü kasası, analog-dijital kombinasyonu ve G-Shock sağlamlığı da cabası. Açıkçası benim için artık sadece bir saat değil; Tokyo seyahatimin bileğimde taşıdığım bir hatırası. Her baktığımda o günleri hatırlatıyor. 🇯🇵⌚️
Hakan Şentürk tweet mediaHakan Şentürk tweet media
Türkçe
30
12
437
154K
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@muhyatirimci1 Belediye başkasına ait bir arsa durumunu nasıl anlatıyor 3. Şahıslara?
Türkçe
8
0
2
3.1K
Yatırımcı Mühendis
Yatırımcı Mühendis@muhyatirimci1·
Bugün belediyeye gitmeseydim 1,5 milyon TL dolandırılıyordum! Biliyorsunuz bu aralar toprak yatırımı düşünüyorum. Bir süredir araştırma yapıyorum. Dün şans eseri karşıma fırsat bir arsa çıktı. Bölgede benzer yerler 1,9 - 2 milyon TL bandındayken ben 1,5 milyona anlaştım. Bana anlatılan hikâye gayet güzeldi. Arsa imarlıydı, 3 kat yapılaşma hakkı vardı, %35 imar izni vardı, altyapısı da hazırdı. Açıkçası fiyatı da piyasaya göre uygundu. Tabiki emin olmak için belediyeye gidip imar durumunu sormak istedim. İyi ki de gitmişim. Belediyede yaptığım görüşmede bana bu parselin iptal parsel olduğu söylendi. Şu an için ruhsat alınamıyor, inşaat izni verilmiyormuş. Hatta altyapısının da hazır olmadığı ortaya çıktı. Yani kısacası bana satılırken anlatılan tablo ile gerçek durum arasında ciddi fark vardı. Düşünsenize, belediyeye uğramadan sadece söylenenlere güvenip tapuyu alsam bugün büyük ihtimalle elimde yıllarca bekleteceğim, üzerine bir çivi bile çakamayacağım bir arsa olacaktı. Bu olay bana bir kez daha şunu gösterdi: Gayrimenkulde en pahalı hata, araştırmadan yapılan hatadır. Bazen uygun fiyatlı gördüğünüz şey fırsat değildir. Herkesin almak istemediği bir problemdir ve o problem size fırsat gibi sunulur. Arsa alacak arkadaşlara tavsiyem; satıcı babanızın oğlu olsa bile onun anlattıklarıyla değil, belediyenin söyledikleriyle hareket edin. Birkaç saatlik araştırma sizi yüz binlerce hatta milyonlarca liralık hatadan kurtarabilir.
Türkçe
73
20
373
127.2K
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@cagdasartantas Alakası yok, kafana göre gözaltı yapma maddesini kabul etmiyoruz
Türkçe
0
0
0
203
Onur Çağdaş Artantaş
Onur Çağdaş Artantaş@cagdasartantas·
Vize serbestisine koşut olan Geri Alım Anlaşması’nın “yerine getirilmedi” dedikleri altı şartından biri AB’den sayısı belirsiz göçmenin geri alınması. Bunun ne anlama geldiğini, vize serbestisine değmeyecek olduğunu hiç konuşmuyoruz. Örneğin “geri alacağımız” göçmenler belki Türkiye’den geçmemiş, kayıtsız oldukları için aksini ispatlayamayacağımız kişiler olacak. “Üçüncü ülkelerde göçmen merkezleri” düzenlemesini de AB hukukuna sokuyorlar. İşin doğrusu, bu altı şart yerine getirilse dahi yeni bir mazeret üretecekler. O yüzden boşa bir tartışmadır ve bir tür siyasi şantajdır.
Türkçe
16
29
189
20.2K
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@ustadsplinter34 Hangi ülke favorin? 2015-2025 aynı istatistik nedir? Mavi tik engellemekten yoruldum.
Türkçe
0
0
0
131
Üstad Splinter
Üstad Splinter@ustadsplinter34·
Tamam Almanya'yı çok seven arkadaşlara şunu soralım: 2015-2025 arasında 2.5 milyondan fazla Alman vatandaşı neden Dünyada başka ülkelere göç ettiler? Alman doktorların bir kısmı Norveç, İngiltere, Danimarka, Avusturya'ya göç ettiği için Almanya neden doktor eksikliği yaşıyor?
Türkçe
105
12
239
51.9K
önder kaya istanbul gezgini
önder kaya istanbul gezgini@onderkayaistan1·
Yolunuz ola ki Göksu, Küçüksu civarına düşerse "Bence lahmacunu" naçizane tavsiye ederim. Soğanlı ve sarmısaklı lahmacun çeşitleri var. Ben sarmısaklıyı denedim ve memnun kaldım. Hamur kararında ne kalın ne çok inceydi. Gelen yeşillik bol ve güzeldi. Mekan da temizdi. Lahmacun konusunda favori mekanlarımdan Aksaray Çığır lahmacunu işleten Mehmet Lütfü Yıldırım Bey lahmacunun içine hiçbir şey katmamamı zaten kattığım hemen her şeyin iyi bir lahmacunda kararında olması gerektiğini söylemişti. Bu sefer onun tavsiyesine uydum. Yeşillikleri lahmacuna sarmadan ayrıca yedim. Bence yerinde bir tavsiye. Tabi damak tadı ve tercih meselesi :)
önder kaya istanbul gezgini tweet media
Türkçe
16
15
299
63.7K
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@wolfgangg37 Sure bet yakalanabiliyor, tabi bu meblağlar nasıl oynanır bilemem
Türkçe
0
0
0
24
Wolfgang
Wolfgang@wolfgangg37·
Yeni açılmış bir hesap, gidip İspanya’nın kazanamamasına 400 bin dolar basıyor. Maç 0-0 bitiyor ve adam 4.7 milyon dolar kazanıyor. Gerçekten akıl alır gibi değil. Normal şartlarda İspanya’nın rahat kazanması beklenen bir maçta böyle bir sonuç çıkması insanı ister istemez düşündürüyor. Arka planda ne dönüyor bilmiyoruz ama bildiğim tek şey şu: Bu işin sonu yok. Geçenlerde bir Türk kullanıcının 1 milyon TL’ye yakın parayı Türkiye’ye bastığını ve kaybedince çıldırdığını görmüştüm. Bugün biri kazanıyor gibi görünür, yarın başkası her şeyini kaybeder. Arkadaşlar paranızı koruyun. En “garanti” görünen yerde bile sistem size kaybettirecek bir yol bulabiliyor. Bu düzenin içinde fazla özgüven, çoğu zaman en pahalı hata oluyor.
Polymarket Sports@PolymarketSport

🚨BREAKING: Someone named “fishalive” put $400k on Spain NOT to win vs Cabo Verde at 9% odds... This trade just cashed out $4,702,769.23 on Polymarket

Türkçe
24
7
308
252.9K
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@EVTR__ Kullanıma kapalı orası.
Türkçe
0
0
0
514
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@gidelimmiyea Heryer akdeniz zaten , farklı yapan fiyat, temizlik, hizmet.
Türkçe
1
0
0
362
kirmiziderikoltuk
kirmiziderikoltuk@gidelimmiyea·
Arnavutluk'ta deniz tatilinin tek iyi yani fiyatlar. Yoksa hicbi esprisi yok. Denizi berrak şu bu diyenler de belli ki Türkiye'de aşırı bilindik yerler hariç hiç denize girmemiş. Fethiye'nin herhangi bi koyu herkesin hypeladigi Ksamil'den bin kat falan güzel ya.
Dreamtages@Dreamtages

Bu yaz tatili için Arnavutluk sahillerini seçtim. Türkiye'nin bir 15 yıl önceki hali gibi... Burası da dönüşüme başlamış, Daha bozulmadan gorebildigime sevindim. Livadi bolgesindeyiz iki tane Amerikan lüks oteli yapılmış bile... Fiyat ve hizmeti söylemeyeyim, üzülürsünüz..

Türkçe
5
3
90
21.8K
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@telqraft Dinlerin tarihi belli insanlığın belli , kaynak tabiki Din olamaz.
Türkçe
0
0
0
7
Telgraft
Telgraft@telqraft·
Prof. Dr. Ahmet Arslan'a göre ahlakın kaynağı sadece din değildir: 🔷 Şu anda dünyanın yaklaşık, hadi en az yüzde 30'u dinsiz... İsveç, Norveç, Danimarka, Almanya, Fransa, İngiltere... 🔷 Soruyorsun, "Sen herhangi bir dine mensup musun, Hristiyan mısın?" "Değilim" diyor. 🔷 "Peki bu dinin uygulamalarını yerine getiriyor musun?" "Değilim" diyor. 🔷 Peki bu adamlar ahlaksız mı? 🔷 Bu adamların ailesi bizim ailemiz gibi değil mi? 🔷 Ailesinde sadakat yok mu? 🔷 Çocuklarına sevgileri yok mu? 🔷 Fakirlere veya yardıma muhtaç insanlara yardım etmiyorlar mı? 🔷 Demek ki dinle ahlak arasında bir ilişki yok.
Telgraft tweet mediaTelgraft tweet media
Türkçe
15
5
32
17.2K
Tuncer Şengöz
Tuncer Şengöz@TuncerSengoz·
Yeryüzünde Curaçao diye bir ülke varmış. İşin kötüsü, hadi kalkın gidelim desek, bu Curaçao Türkiye’ye vize uyguluyormuş.
Türkçe
111
386
14.1K
583K
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@dizmanacom Viski koy çalışır, 82-85 benzinle canavar
Türkçe
0
0
0
140
DlZMANA
DlZMANA@dizmanacom·
Bulgaristan'da bir kişi aracını satışa çıkardı. İlan şöyle: " Emsalsiz, muhteşem LADA VAZ 2106-1500S. 1984 model, İrlanda Yeşili. Tamamen orijinal ve fabrika çıkışlı, kusursuz durumda, olağanüstü korunmuş. 16 900 km'de. Fiyat: 19 999 € "
DlZMANA tweet mediaDlZMANA tweet mediaDlZMANA tweet mediaDlZMANA tweet media
Türkçe
18
6
176
27.8K
efe aksu
efe aksu@efe_aksu·
@salih_uyan Bütün mavi tikleri aynı anda engelleyecek progam var mı acaba?
Türkçe
0
0
0
9
Salih Uyan
Salih Uyan@salih_uyan·
Bugün marketten alışveriş yaptım. 2900 TL tuttu. Kasiyerden 4 tane poşet istedim. Yerleştirirken 4. poşetin aslında gereksiz olduğunu fark ettim. Biraz sıkıştırsam 3 poşet yetiyordu. Canım çok sıkıldı. Dolu poşetleri biraz seyreltip 4. poşeti anlamlı kılmaya çalıştım ama kılamadım. Aldığım şeylerin ucuz mu pahalı mı olduğuna dair hiç fikrim yoktu ama 4. poşetle ilgili bir pişmanlığım vardı. Mesela buzluktan dondurulmuş, hindistancevizli garip bir pasta almıştım ve fiyatına hala bakmadım. Ama o son poşet... Neyse, bu durumun psikolojide veya ekonomide bir adı var mı acaba?
Türkçe
222
32
2K
428.1K
Op. Dr. Sönmez
Op. Dr. Sönmez@moderncerrahi·
@OzanSeyhanEVCAR Bu bakımlar garanti devamı için her markada olduğu gibi mecburi. Malum bir sıkıntı olursa başka bir yerde yaptırma şansınız yok. 10 yıl 160 bin km batarya garantisini korumak için İki senede bir 450 Euro verme imkanı olmayan arkadaşlar belki de başka araç tercih etmeli.
Türkçe
12
0
6
7.7K
Ozan Çağrı Seyhan
Ozan Çağrı Seyhan@OzanSeyhanEVCAR·
Bmw ix1 ve mini countryman e araçlar için ilk bakım fiyatları 26.000 tl ve 35.000 tl gibi rakamlar konuşuluyor. Bu doğru mu ? Bu rakamdan aracına bakım yaptıran ya da teklif alan var mı? Merakımdan soruyorum #ix1 #bmw #mini #countryman
Türkçe
81
3
66
164.9K
Biriktiriyorum
Biriktiriyorum@biriktiriyorum_·
Bundan sonra eve usta çağırırken iki kere düşüneceğim. Klozetin musluğu bozulduğu için bir tesisatçı çağırdım. Musluk için 1.500 TL, işçilik için ise 3.500 TL istedi. Fiyat algımız zaten iyice bozuldu. Çok mu, az mı diye düşünürken Acaba kendim değiştirebilir miyim? diye biraz araştırdım. İnternette aynı musluğu 300 TL’ye buldum. Ayrıca 400 TL’ye bir papağan pense ve musluk boru anahtarı aldım. Yaklaşık 45 dakikada eski musluğu söküp yenisini taktım. Böylece 4.300 TL de cebimde kaldı. Kimsenin emeğine saygısızlık etmek istemem ama bazı ustalar artık bu işin tadını kaçırdı.
Türkçe
155
206
3.6K
261.8K
Alya Özdemir
Alya Özdemir@AlyaOzdemir_tr·
@ZamHaberAjans Putin halkını çok seviyor. Onlara çok çeşitli imkanlar sunuyor. Çocuk yardımı vs. Bu dünya sevgiyle güzel, seven insanın gücü, imkanı sevgisi ölçüsünde çok olur. insanları mutlu etmekten daha güzel ne olabilir?
Türkçe
1
0
0
80
ZAM Haber
ZAM Haber@ZamHaberAjans·
Moskova’daki bir parkı görüntüleyen kadın, eşinin çocukluğunun geçtiği bölgeyi görünce şaşkınlığını gizleyemedi. Parkta göl, voleybol sahaları ve çeşitli spor aktivitelerinin yapılabileceği alanların ücretsiz bulunduğunu belirten kadın, “Bizim parklarda hiç böyle şeyler yok” diyerek hayranlığını dile getirdi.
Türkçe
3
5
54
17.2K
fatih36
fatih36@fatihka97591370·
@biriktiriyorum_ 400 TL ye aldığın papağan pense ve boru anahtaronon linki atarmısin sallamışsın ama destekli olmamış
Türkçe
3
0
5
3.7K