Görogly Beg

9.5K posts

Görogly Beg banner
Görogly Beg

Görogly Beg

@gorogly_beg

🇹🇲

Tagta Beigetreten Temmuz 2015
302 Folgt347 Follower
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@vrisim @Ebuselmnbelarus Sayılar tartışmalı. Ama Ukrayna güçlü olduğu için değil, köşeye sıkıştığı için bu savaşı uzatabildi. Moskofçu değilim, gerçeği görüyorum. Diğer gerçek de Putin çocukken yaşadığı olaydan ders çıkaramadı, Rutenya bataklığına saplandı. gzeromedia.com/putin-ukraine-…
Türkçe
1
0
0
11
Eren
Eren@Ebuselmnbelarus·
Bu Ukrayna-Rusya savaşına ne oldu amk bir anda el yükselttiler??
Türkçe
30
4
357
57K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@Taparrr5 Moskof gerekirse oraya 10 mil. pajeet getirir de Türk'e yar etmez. Moskof içeriden çökmedikçe yapabileceğimiz şeyler az. Öyle bir durumda zorla girip yerleşebiliriz ancak. Yazık ki oradaki Tatarlarında doğum oranı düşük. Çeçen-İnguş dışında, ikibin km çaplı alanda kimse üremiyor.
Türkçe
1
0
1
49
Ärsary
Ärsary@Taparrr5·
@gorogly_beg Astrahan+Rostov+krasnador 10.9 milyon nüfuslu yıllık 89k doğum 135k ölüme sahip ve makas her yıl açılıyor bu verilere göre savaş olarak olmasada demografik olarak iş kolaylaşıyor ilerde toplumları %60+ oranında yaşlanırsa bir denemek lazım
Türkçe
1
0
2
56
Ärsary
Ärsary@Taparrr5·
Benim idealim ise Rusya'nın Hazar kıyısında başlayan ve Karadeniz'e dökülen bölgeyi çembere alıp Türkmenleştirmek ama maalesef ne nüfus ne dünyanın dinamikleri buna uygun
mujayidin 3.0 🏴@turkzixin

aslında olabildiğince nüfus artmalı, özbekistanda her sene 1 milyona yakın insan doğuyor olabildiğince nüfuslar dolup taşsın ki türkistan'a ve nihayetinde tabgaç bölgesine yani kuzey çin'e, atayurdumuza doğru tekrardan göç edelim ordos, datong, lanzhou tekrardan türk olsun

Türkçe
2
0
7
587
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@nikmikyok58 Kesilirken izletilmemesi uygundur. Bizde hep boğazlanırken çocukların gözü kapatılır. Canı çıktıktan sonra, soymada deri tutturulur.
Türkçe
0
0
0
7
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@znxdxls @lysos1 Ne yapacağız o zaman? Ağız gıcırdatma veya yastıkta salya sorunum yok. Başka türlü mü benim parazitlerim?
Türkçe
0
0
1
8
Burak S.
Burak S.@buraksu42·
Bankada çalışırken kasa hizmeti alan müşterilere vezne personeli eşlik ederdi. Yaşlı bir amcamız vardı haftada bir gelen. Kasa alt katta. merdivenler biraz dar, eski şube, döner merdivenlerden. Amcanın elinde baston zaten zor yürüyor. Veznedeki görevli arkadaşlar koluna girip yardımcı olurdu inip çıkmasına. Sonradan fark ettik ki ne zaman veznede kadın çalışan var kasasına bakmak istiyor. Veznede erkek çalışan varken asla kasaya gitmiyor. Bankadan ayrıldıktan sonra Nişantaşı'nda denk gelmiştim. Bastonsuz falan gayet rahat yürüyordu tacizci şerefsiz...
Gizoş🪷@birboredkiz

Bu ülkede ciddi ciddi 70 yaş üstü sapık dede sorunu var. Her gün çalıştığım markete bir dede geliyor ben iş yaparken beni izliyor fark etmiyorum. Bugün o kadar ağzıma girmişki kokusuna dönüp baktım.Polise şikayet etsem sonuç alamam öldürsem hapse girerim.ne yapayım?

Türkçe
8
20
1.4K
166.4K
Gizoş🪷
Gizoş🪷@birboredkiz·
Bu ülkede ciddi ciddi 70 yaş üstü sapık dede sorunu var. Her gün çalıştığım markete bir dede geliyor ben iş yaparken beni izliyor fark etmiyorum. Bugün o kadar ağzıma girmişki kokusuna dönüp baktım.Polise şikayet etsem sonuç alamam öldürsem hapse girerim.ne yapayım?
Türkçe
56
13
944
410.6K
Gökçe Çiçek Kösedağı
Gökçe Çiçek Kösedağı@gokcekosedagi·
Nişanyanlar kavgası müthiş. Hem kalite, hem iyi mizah, hem de basitlik var. İra dahil tüm ailenin kalemi mükemmel. Umarım hiç bitmez. Ben kavganın tarafındayım :) Sevan'ın Tavit'e 2016 yılında, İngilizce bir kompozisyon ödeviyle ilgili yazdığı mektup olağanüstü.
Türkçe
12
23
992
88.3K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@S400ft @Metin874758 @asena161 Konu kadın cinsel organı değildi. Ama dediklerin de yanlış. 1. Genişler. Geri daralsa bile aynı seviyede olmaz. Büyük yetişkin oyuncaklarıyla daha da genişletenler var. Ayrıca doğuran kadınlarda genişlik, kuruluk ve hissizlik az ya da çok olabiliyor. 2. Vardır. Ama uzun konu.
Türkçe
0
0
1
190
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@Aks_the_Seeker @LeonMaykkk Ciddiye almıyoruz da... Sorun şu: Günümüz düzeninde taşları bağlamışlar, köpekleri salmışlar. Isırılan yine biz oluyoruz.
Türkçe
0
0
0
885
Aks
Aks@Aks_the_Seeker·
@LeonMaykkk Bir erkek olarak olgunlaşmanın en büyük ibarelerinden biri kadınların ne dediklerini pek de ciddiye almamaktır. Bu kadın milletinin söyledikleriyle gerçekten düşündükleri genelde farklı olur.
Türkçe
3
5
273
7.3K
Ahmet
Ahmet@LeonMaykkk·
Yine kızlarımız hikaye anlatmış. Ben ne Lisede ne Üniversite de kendi halinde kimseye bir ricası veyahut arkadaşlık etme ihtiyacı olmayan erkeklerin ilgi çektiğini görmedim. Bu tarz erkeklere ilgisi olan kızda çok nadirdir.
nur🧚‍♀️@atanacakkpssli_

Ulaşılması zor erkekler en üst seviyedir. Hiçbir kadın; her kadının gönderisini beğenen,rastgele kızları takip eden ve diğer kızlarla fazla samimi olan erkek istemez. Bu gerçekten itici ve çekiciliği düşüren bir şeydir.

Türkçe
22
29
1.9K
137.6K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@SekBaron @lunacoronamalt @essienck Zaten ne yapsa bir şey değişmeyecek ki... İsterse çok zengin olsun. Kadının, tamamen söz sahibi olduğu yeni düzende, seni buruşturup çöpe atması on saniye. Beş posta atabilen, kutu kolalı playboy da olsa neden altı posta değil diye bir süre sonra kapı önüne koyulacaktır.
Türkçe
0
0
0
135
Baron
Baron@SekBaron·
@gorogly_beg @lunacoronamalt @essienck Dediğini yapmak için aynı eforu hatta daha azını harcasa, adam playboy olur ne anlatıyorsunuz hacı siz Eline az güç geçen adam bu düzenin yıkılmasına karşı çıkar zaten
Türkçe
1
0
0
157
voronin
voronin@essienck·
Çalışma hayatın full erkek olmasa ah ahhh ne kadar da farklı olurdu.Eli ayağı da düzgünmüş ama işte ortam yok ya ortammmmm.Eli ayağı düzgün yaş 27 sıfır sevgi.Bakın arkadaşlar ciddi söylüyorum bu adamlar ne söylerseniz söyleyin gerçeği asla kabullenmeyecek.Rollenecek asla aq asla
Erkekler Kıraathanesi@Erkeklerlokali

Türkçe
4
1
58
15.6K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@lunacoronamalt @essienck Patriyarkal devrim. Taş devrinden 1900'lere kadar dedeleri nasıl bir toplumsal düzende yaşıyorsa o düzeni geri getirmek için. Teknolojik gelişmeyi buna engel görmeden.
Türkçe
1
0
0
387
𝙱𝚊𝚢𝚑𝚊𝚗 𝙴𝚡 𝙼𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚊
Görücü usulü bir hanımefendi ile görüştük herşey beraber yaparız dedi ev işleri olsun yemek olsun temizlik olsun aramızda hiçbir şekilde tartışma olmasın birbirimize iyi olalım diyor. Araban var mı evin var mı dedik hiçbir şey demeden çıkıp gitti
Türkçe
7
1
133
15.8K
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@bazliadam1 Böyle babaları olduğu için böyle koca arıyorlar. Erkek düşmanlığı 1960'lardan itibaren TC dişisinin damarlarına ince ince şırınga edildi. Ama artık erkekler uyandı. Bunların çirkefliğine boyun eğmeyecek.
Görogly Beg tweet media
Türkçe
0
0
3
58
Görogly Beg
Görogly Beg@gorogly_beg·
@OralToga 1974'te İngiltere kendi çıkarı için TR'ye destek çıktı. İki süper güç Sovyet ve ABD'ye rağmen harekat yaptık. Şimdi Moskof destek çıkar ki NATO karışsın. ABD Yunana tokatı basar ki ne cüretle kafana göre hareket ettin diye. İkisinden başka TR'nin çekineceği ülke de yok zaten.
Türkçe
0
0
0
87
Oral Toğa
Oral Toğa@OralToga·
“Savaşı Yunan başlatacak” söylemi son dönemde pek revaçta. Hesaplara göre ani bir şok saldırısı yapacaklar ve büyük güçler araya girerek çatışmanın büyümesini engelleyecek. Yunan da vurmuş olup “ders vermiş” olacak. İyi de şimdi Çanakkale köprüsünü Boğaziçini vs vursalar hangi “büyük güç” bu savaşı durdurabilecek? Gerçekten büyük bir körlük durumu var. Çok anlamsız yükselişler. Ne İstanbul’u işgal etmekle tehdit edecek bit Rusya var, ne Navarin’de donanma yakacak İngiltere ve Fransa. ABD zaten kendi derdinde. Türkiye ise 1974 şartlarında bile bir şeyleri göze almış bir ülke. Yunan sağından bazı isimler bu kadar basit bir hesabı bile yapamıyor.
Askeri İstihbarat🇹🇷@askeristihbarat

Yunan Star TV’nin Haber Müdürü Elias Papanikolau: “Savaşı Türkler ne başlatacak ne de bitirecek. Çünkü savaşı Yunanistan başlatacak. Türkler bir daha kurallara uymazsa, Yunanistan savaşa yaklaşan bir şey başlatacak. Fransızlar, Türk olan her şeyden iğrenirler. Fransızlar doğuştan Türklerden nefret ederler. Zihinlerinde Türk kelimesi barbar, ürkütücü ve gerici bir şeyle özdeşletirilmiştir. Böyle yetiştirilirler. Fransızlar Türklerden iğrenir, çünkü Türkler uzun yıllardır onların da işlerine burunlarını sokuyorlar; gerek Lübnan’da, gerek Suriye’de gerekse Libya’da. Bu nedenle Fransızlar, Yunanistan ve Kıbrıs’ın (GKRY) kendilerine Türklerle kapışmak için bir fırsat vermesinden memnun. Ankara’dakilere, İstanbul’dakilere sesleniyorum; sonunda Fransızları durdurmamız için bize geleceksiniz. Sizi Fransızlardan kurtarmamız için bizi arayacaksınız ama biz o telefonları açmayacağız.”

Türkçe
145
56
1.4K
457.2K