bise sorcam sizin regl agriniza alisma gibi bir durumunuz yok mu mesela 20 yasindasin 11 12 yasinda regl olmaya basladiginizi var sayarsak 8×12 yani 96 aydir ayni seyi yasiyorsunuz mesela bu ağrıya alismamaniz cok anormal geliyor
mezuna kalmak cok riskli biraz bile supheniz varsa birakmayin 27de ne sorarlar allah bilir bide yine olmazsa 28de sistem degisiyo size uygun bi yer varsa yazin olmadi unide falan calisip girersiniz ayni anda yurumezse dondurup denersiniz yine olmazsa gidebilceginiz bi kapi olur
@limon28591@acemimezun alana gore degisir kanka sayısalı bilmiyorumda esit agırlıkta hem sos1 zordu tytde de fenden net toplaman lazımdı yani sozeline guvenenler yandı bi tık matematik desen zaten eada sıkıntı oldugundan baya degisicek sıralamalar
@emirtasci32@chuvyaschoker@14eylul2025 ilk 100binde bence aşırı fark olmayacak ilk problemlere kadar olan kısmın kolaylığı 100binden aşağıyı etkiler gibi geliyor bana
@chuvyaschoker@14eylul2025 Dostum geçen sene yerleşmiş ve bu sene tekrar sınava girmiş biri olarak söylüyorum sınavlar yakın seviyeydi ama bence bu sene mat bir tık daha rahat çözülebilirdi özellikle problemlere kadar olan kısım ama problemleri gerçekten kasmışlar ama ayt mat bu sene bir tık daha rahattı
Sınavdan sonra sizi sınavla daha fazla sıkmak istemiyorum ama ben galiba ikinci mezuna kalıcam (%90)
Ve hani evde olur mu olmaz mı şuan bunun çelişkisindeyim