red bull

165 posts

red bull banner
red bull

red bull

@limon28591

Beigetreten Ağustos 2025
12 Folgt11 Follower
red bull
red bull@limon28591·
@Ilovecats_btw herhangi bir şeye fan olmamış insanlar sıkıcı geliyo bana
Türkçe
0
0
2
54
kdd 🇹🇷🌊
kdd 🇹🇷🌊@Ilovecats_btw·
Ergenliğinde kpop fanı olmayan insanlar çok sıkıcı geliyor
Türkçe
9
29
416
4.1K
red bull
red bull@limon28591·
@yrramiyeknk regl ağrısını bence karın ağrısı olarak düşündüğünüz için anlamıyorsunuz
Türkçe
0
0
0
16
kullanilmiyor🇹🇷
kullanilmiyor🇹🇷@yrramiyeknk·
bise sorcam sizin regl agriniza alisma gibi bir durumunuz yok mu mesela 20 yasindasin 11 12 yasinda regl olmaya basladiginizi var sayarsak 8×12 yani 96 aydir ayni seyi yasiyorsunuz mesela bu ağrıya alismamaniz cok anormal geliyor
Türkçe
39
0
41
3.8K
adora
adora@lalyrova·
bikini ustuyle sokaga cikmak toplumsal olarak kabul gormus bi davranış mi yoksa taslanir miyim
Türkçe
41
0
115
17.1K
red bull
red bull@limon28591·
@solitaekookie nasıl gerçekte öyle değil mi kandırıldık lan
Türkçe
1
0
0
320
cherry ⊙⊝⊜
cherry ⊙⊝⊜@solitaekookie·
omg dizilerde sevisme sahneleri icin erkek oyuncunun meme uclarina allik suruyolarmis
Türkçe
6
0
84
8.9K
neo🇹🇷
neo🇹🇷@efkaristneoo·
Dizi önerisi olan var mı
Türkçe
14
0
27
1.3K
red bull
red bull@limon28591·
@kimchupikka 30-40yıl sevmediğin mesleği yapmak daha kötü değil mi
Türkçe
0
0
0
1K
irma slavenka 🇹🇷
irma slavenka 🇹🇷@irmathebosanac·
yks 21'e girip 3 netle derece yapmak isterdik mesela
Türkçe
12
28
2.8K
68.2K
red bull
red bull@limon28591·
@askhoez çok farklı bi sınav gelirse yine herkese farklı gelecek puan değil sıralama sınavı sonuçta
Türkçe
0
0
1
201
z
z@askhoez·
mezuna kalmak cok riskli biraz bile supheniz varsa birakmayin 27de ne sorarlar allah bilir bide yine olmazsa 28de sistem degisiyo size uygun bi yer varsa yazin olmadi unide falan calisip girersiniz ayni anda yurumezse dondurup denersiniz yine olmazsa gidebilceginiz bi kapi olur
Türkçe
19
4
181
14.1K
emiran
emiran@nediyoolummm·
@limon28591 @acemimezun alana gore degisir kanka sayısalı bilmiyorumda esit agırlıkta hem sos1 zordu tytde de fenden net toplaman lazımdı yani sozeline guvenenler yandı bi tık matematik desen zaten eada sıkıntı oldugundan baya degisicek sıralamalar
Türkçe
2
0
0
125
ağlama duvarı*
ağlama duvarı*@acemimezun·
hangi yıla benzer sıralama nolr dusunemiyorum ben😭😭😭😭😭
Türkçe
29
0
19
10.2K
red bull
red bull@limon28591·
@hzgoatmessi müfredata hepimiz erişebiliyoruz çıkacak konuları hepimiz biliyoruz yani sorumluluk bizde youtube hocalarıda kendi fikirlerini söylüyorlar
Türkçe
0
0
11
2.6K
red bull
red bull@limon28591·
@kubraa422 neden öyle yapmayı düşünüyorsun
Türkçe
1
0
1
165
kübraaa🇹🇷🇹🇷
İlköğretim matematik öğretmenliğine gidip sınava bir daha hazırlanmak mantıklı bir karar mı?
Türkçe
3
0
11
2.1K
red bull
red bull@limon28591·
@k4lbeiz kal kendine güven istediğin yere geliceksin kimseyide takma bu süreçte
Türkçe
0
0
0
81
c
c@k4lbeiz·
@limon28591 çalışmasam kalmam inan ama çalıştım ya emeklerim boşa gitti ikinci mezuna kalırsam kendimi hayattan soyutlarım
Türkçe
1
0
2
306
c
c@k4lbeiz·
ikinci mezuna kalmak mantıklı mıdır
Türkçe
19
0
33
3.7K
red bull
red bull@limon28591·
@solitaekookie ertan sinan şahine yazsınlar burdan birine sormak çok saçma değil mi
Türkçe
0
0
0
107
cherry ⊙⊝⊜
cherry ⊙⊝⊜@solitaekookie·
ben yokatlas degilim arkadaslar nerden bileiyim 😭😭😭😭😭
cherry ⊙⊝⊜ tweet media
Türkçe
5
0
85
5.3K
integral hanım ⁷
integral hanım ⁷@sanabendenolmaz·
elveda mınıgım başka bı evrende
integral hanım ⁷ tweet media
Türkçe
16
3
281
41.8K
Emir Taşcı
Emir Taşcı@emirtasci32·
@chuvyaschoker @14eylul2025 Dostum geçen sene yerleşmiş ve bu sene tekrar sınava girmiş biri olarak söylüyorum sınavlar yakın seviyeydi ama bence bu sene mat bir tık daha rahat çözülebilirdi özellikle problemlere kadar olan kısım ama problemleri gerçekten kasmışlar ama ayt mat bu sene bir tık daha rahattı
Türkçe
3
0
1
815
🦄 1
🦄 1@14eylul2025·
Sizce siralama 2025ten iyi mi gelir kotu mu gelir
Türkçe
57
2
377
135.7K
red bull
red bull@limon28591·
@aytmatsevdalisi bende 2.mezuna kalıcam ben evde çalışırım dershaneden de deneme üyeliği alırım diye düşündüm
Türkçe
0
0
0
546
yks ilk 5
yks ilk 5@aytmatsevdalisi·
Sınavdan sonra sizi sınavla daha fazla sıkmak istemiyorum ama ben galiba ikinci mezuna kalıcam (%90) Ve hani evde olur mu olmaz mı şuan bunun çelişkisindeyim
Türkçe
19
0
115
9.2K
asetik asitin metil esteri
evet bu arada sıralamalar 22 den bıle kotu gelecek dıyenlere de aldanmayın hem tyt hem ayt objektıf olarak 22 den zordu
danii 🧊@_gusionwk

@ernyzzy Arkadaşlar bu kolaydi 100+ tyt 70+ ayt yaptım diyenler bir temmuz sabahı kayboluyorlar bunlar 24 ve 25 de de boyleydi

Türkçe
23
2
397
28.8K