red bull

157 posts

red bull banner
red bull

red bull

@limon28591

Katılım Ağustos 2025
12 Takip Edilen12 Takipçiler
emiran
emiran@nediyoolummm·
@limon28591 @acemimezun alana gore degisir kanka sayısalı bilmiyorumda esit agırlıkta hem sos1 zordu tytde de fenden net toplaman lazımdı yani sozeline guvenenler yandı bi tık matematik desen zaten eada sıkıntı oldugundan baya degisicek sıralamalar
Türkçe
2
0
0
115
ağlama duvarı*
ağlama duvarı*@acemimezun·
hangi yıla benzer sıralama nolr dusunemiyorum ben😭😭😭😭😭
Türkçe
29
0
19
9.8K
red bull
red bull@limon28591·
@hzgoatmessi müfredata hepimiz erişebiliyoruz çıkacak konuları hepimiz biliyoruz yani sorumluluk bizde youtube hocalarıda kendi fikirlerini söylüyorlar
Türkçe
0
0
9
2.3K
aytyiyen
aytyiyen@hzgoatmessi·
her seferinde daha büyük rezilliği ortaya çıkıyor “neyi soracak, satuk buğra hanı mı soracak” bakın kahkaha atıyorum #yks2026 #ayt2026
Türkçe
60
24
2K
245.5K
kübraaa🇹🇷🇹🇷
İlköğretim matematik öğretmenliğine gidip sınava bir daha hazırlanmak mantıklı bir karar mı?
Türkçe
2
0
8
714
red bull
red bull@limon28591·
@k4lbeiz kal kendine güven istediğin yere geliceksin kimseyide takma bu süreçte
Türkçe
0
0
0
79
c
c@k4lbeiz·
@limon28591 çalışmasam kalmam inan ama çalıştım ya emeklerim boşa gitti ikinci mezuna kalırsam kendimi hayattan soyutlarım
Türkçe
1
0
2
299
c
c@k4lbeiz·
ikinci mezuna kalmak mantıklı mıdır
Türkçe
19
0
33
3.5K
red bull
red bull@limon28591·
@solitaekookie ertan sinan şahine yazsınlar burdan birine sormak çok saçma değil mi
Türkçe
0
0
0
78
cherry ⊙⊝⊜
cherry ⊙⊝⊜@solitaekookie·
ben yokatlas degilim arkadaslar nerden bileiyim 😭😭😭😭😭
cherry ⊙⊝⊜ tweet media
Türkçe
5
0
81
5K
Emir Taşcı
Emir Taşcı@emirtasci32·
@chuvyaschoker @14eylul2025 Dostum geçen sene yerleşmiş ve bu sene tekrar sınava girmiş biri olarak söylüyorum sınavlar yakın seviyeydi ama bence bu sene mat bir tık daha rahat çözülebilirdi özellikle problemlere kadar olan kısım ama problemleri gerçekten kasmışlar ama ayt mat bu sene bir tık daha rahattı
Türkçe
3
0
1
801
🦄 1
🦄 1@14eylul2025·
Sizce siralama 2025ten iyi mi gelir kotu mu gelir
Türkçe
58
2
374
134.6K
red bull
red bull@limon28591·
@aytmatsevdalisi bende 2.mezuna kalıcam ben evde çalışırım dershaneden de deneme üyeliği alırım diye düşündüm
Türkçe
0
0
0
470
zeynep su(yks ilk 5)
zeynep su(yks ilk 5)@aytmatsevdalisi·
Sınavdan sonra sizi sınavla daha fazla sıkmak istemiyorum ama ben galiba ikinci mezuna kalıcam (%90) Ve hani evde olur mu olmaz mı şuan bunun çelişkisindeyim
Türkçe
17
0
104
7.6K
asetik asitin metil esteri
evet bu arada sıralamalar 22 den bıle kotu gelecek dıyenlere de aldanmayın hem tyt hem ayt objektıf olarak 22 den zordu
danii 🧊@_gusionwk

@ernyzzy Arkadaşlar bu kolaydi 100+ tyt 70+ ayt yaptım diyenler bir temmuz sabahı kayboluyorlar bunlar 24 ve 25 de de boyleydi

Türkçe
22
2
394
28K
ykskolik ⁷🎗
ykskolik ⁷🎗@altugunes·
bu arada benim CIDDEN iyi gecmedi yani babam 2.mezuna kal fln dedi ama nooo ne geliyosa benim icin en iyisini yazip gidicem umarim cunku BIKTIM butun senede bikmistim en cok calistigim derside en kötü yaptim osym benden uzak dur
Türkçe
16
1
404
42.6K
Mami#TORRESMAFİA
Mami#TORRESMAFİA@mami_T17·
@limon28591 @Baris_ramsdale Yaw nolcak ya bir daha hazırlanırsın sınav için yıpratmayın kendinizi ailen de destekçiyse seneye elinden geleni yap yaz git daha uğraşma hayırlısı de geççç
Türkçe
1
0
0
169
red bull
red bull@limon28591·
@penneseviom yaklaşmasıyla ilgili,geri doğru gitse mesela arkadakilerde artmış olurdu
Türkçe
2
0
1
79
forbes
forbes@penneseviom·
@limon28591 ama önünde ya daha yüksek duymaz mıydı
Türkçe
1
0
0
429
forbes
forbes@penneseviom·
NE DEMEK K L DEĞİL AQ SAKA YAPMAYIN
forbes tweet media
Türkçe
15
0
39
2.4K
red bull
red bull@limon28591·
@sanabendenolmaz @cildirmicam0 ya alakasız belki ama 2.mezun senen nasıl geçti ben ilk seneyi psikolojik olarak iyi atlattım ama şuan istediğim sıralama tam gelmiyo bende tekrar kalmayı dğşünüyorum
Türkçe
2
0
1
344