Ms
166 posts


@DaVoodzzzzzzzz چطوری ته یه چیزی رو میبینی
من فردای خودم رو نمیتونم ببینم
فارسی

@erfan1377ams @hamiderfani بله همیشه و همه همیند
ولی لزوما به سمت خوبی نمیره
حداقل کلی مونده تا به قسمت خوب ش برسه
فارسی

@marishinyyy نمیدونم چه فیلمیه
ولی چقدر خوب بازی میکنه
در دنیای تو ساعت چند است
همیشه در لیست بهترین هام خواهد ماند
فارسی

جواد عزتی: (زنت) جونش برای بنز در میره، واسه کارخونه سوسیس و کالباس.
سیاوش چراغیپور: اون بنز منم، اون کارخونهم منم، خونه ولنجک هم منم، باغ طالقون هم منم، من اینام.
جهان با من برقص-سروش صحت
به نظرم این حرف خیلی درسته، همونقدر که زیبایی و بلندی... برای مرد آپشنه، پول هم هست.
1️⃣8️⃣1️⃣9️⃣زارا@zaariran
وای پسره زشت زشت زشته و کوتاه ولی با بنز جی عکس گذاشته دخترا دارن خودشونو شرحه شرحه میکنن تو منشنا 🤣🤣
فارسی

@TheNowhereGirl0 همین که به زن زندگی آزادی معتقدی عالیه
رواست تنها به خاطر همین من قربون شما برم
فارسی

@kian_aghaei @xbyelli چقدر خوشحالم که بعد مدت ها به پست به جز
پیک می پلیز دیدم
فارسی


خانم رییس سه لول بالاتر
امروز تو جلسه سه تایی بین من و رئیسم و اون
بازم برام بوس صدا دار همراه با حرکت دست فرستاد و باز من لبخند زدم
ولی چند ساعت بعدش
رفتم براش گیلاس خریدم
هر دونه ای که میخوره از اون ور داد میزنه و تشکر میکنه

Ms@rend_rend_rend
یه مدیر سه لول بالاترمون رو جدیدا عوض کردن و یه خانومی اومده جاش. چند روزه امروز وقتی داشت میرفت صدام کرد جلوی همه برام بوس فرستاد لیترالی بوس صدا دار همراه با دست منم خشکم زده بود هنوز م تو شوکم
فارسی

@rend_rend_rend انتخاب خاصی بود، معلومه اهل کشف جاهای کمتر دیدهشدهای 😎
فارسی



















