RA

5.7K posts

RA banner
RA

RA

@userA63230

Picture: © Marie-Lan Nguyen / Wikimedia Commons / CC-BY 2.5: Démocrite méditant sur le siège de l'âme, 1868.

Beigetreten Ekim 2023
164 Folgt93 Follower
RA
RA@userA63230·
@rcenter33 @N12News או, ואו, התורכים עזרו לטרמפ להציל את החמאס וליטול את ריבונותנו מאיתנו. שמע, הם ממש אוהבי ישראל, ממש כמו טרמפ. היזכר בתגובה הזו שלך כשמטוסי קרב תורכיים ישרקו מעל ביתך בעוד כמה שנים.
עברית
1
0
0
18
rcenter
rcenter@rcenter33·
@userA63230 @N12News טורקיה חברה בנאטו מפציצים של ארה"ב נמצאים שם. ישראל היתה בשתפ צבאי מלא עם טורקיה והתאמנה בבסיס אינצירליק בטורקיה בעבר. טראמפ נעזר בארדואן מאטד כולל בהחזרת החטופים העיסקה גדולה.
עברית
1
0
0
39
החדשות - N12
החדשות - N12@N12News·
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר בפגישתו עם מזכ"ל נאטו, מארק רוטה, כי הוא "אוהב את ארדואן" וכי נשיא טורקיה עושה כל מה שהוא מבקש ממנו. טראמפ הוסיף כי ביקש מארדואן שלא להתערב במלחמה מול איראן "וכך היה" @KerenB_News
עברית
8
2
29
6.5K
RA
RA@userA63230·
@MOSSADil I get it now, Rubio speaks this way so that the gulf Arabs would let him in. He's sugaring his boss's betrayal of them with words. Nice. Words don't cost money.
English
0
0
0
93
Mossad Commentary
Mossad Commentary@MOSSADil·
RUBIO: “PILOT ZONE” PLAN COULD SHIFT CONTROL IN SOUTHERN LEBANON U.S. Secretary of State Marco Rubio says work is underway on a “pilot zone” framework in Southern Lebanon, under which the Lebanese Armed Forces would gradually assume control of key contested areas. According to Rubio, the Lebanese Army would take over these zones “one by one” in a staggered approach toward administrative control in the south. @sentdefender
Mossad Commentary tweet media
English
10
19
83
18.9K
RA
RA@userA63230·
@N12News ובאותה שיחה הוא סיפר שהוא העביר לתורכים מנועי מטוסים. הידיד הגדול טרמפ, שיקח אותו השד.
עברית
1
0
2
84
החדשות - N12
החדשות - N12@N12News·
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ טען כי נשיא טורקיה ארדואן "לא אוהב את ישראל" ויכול היה להצטרף למלחמה לצד איראן, אך לדבריו ביקש ממנו שלא להתערב. "הוא הקשיב לי", אמר טראמפ
עברית
4
0
2
3.3K
RA
RA@userA63230·
הנה רעיון: להקים מחדש את מיזם הלביא. אפשר לקרוא לזה: הלביא שתים. יש לכך כמה ייתרונות: (א) המטוסים חשובים לנו מאוד, וכרגע אנו רוכשים אותם מארה"ב-משענת-קנה-רצוץ. על יצרנים אירופאיים אפשר לסמוך אפילו פחות; (ב) שתדע תעשיית הנשק, הפנטגון והממשל שישראל פונה לדרך אחרת. ושהשליטה שלהם בנו
עברית
4
0
0
72
RA
RA@userA63230·
@EylonALevy לא הייתי משתמש במילה דמוקרטית. כי יבוא רדמן ויגיד לך שהתנגדות למשחיסטים פשיסטים וכו' וכו' זו נשמת אפה של הדמוקרטיה, ולך תתווכח איתו על מושג כה נזיל. אמור: חופש הביטוי, שהוא *זכות הפרט* לחשוב ולתקשר רעיונות למי שרוצה לשמוע, לא כולל "זכות" לשלול מאחרים את חופש תנועתם. זו ממש סתירה.
עברית
0
0
0
162
Eylon Levy
Eylon Levy@EylonALevy·
דל״פ: אין זכות דמוקרטית לחסום כביש במחאה. שכנעו אותי אחרת.
עברית
46
6
110
7.7K
RA
RA@userA63230·
@MOSSADil Oh yea? What does he gonna do about it? Nothing. He should shut up.
English
0
0
0
30
Mossad Commentary
Mossad Commentary@MOSSADil·
🇺🇸 🤝 🇰🇼RUBIO: HORMUZ MUST REMAIN OPEN — AND FREE U.S. Secretary of State Marco Rubio: “The United States will take no action to undermine the security of its allies in the Persian Gulf.” On transit fees in the Strait of Hormuz, Rubio said: “I think the whole world would oppose any mechanism that charges money for the use of an international waterway.” “The President has said before that such a thing will not happen… when we say the straits should remain open, we mean they should be open free of charge in international waterways.” Here’s footage of the U.S. flag being raised above the U.S. embassy in Kuwait:
Mossad Commentary@MOSSADil

RUBIO PUSHES BACK ON CLAIM ISRAEL WANTS TO UNDERMINE MOU Reporter: Some elements of U.S. intelligence have assessed that Israel is interested in undermining the current MOU. Rubio: “I don’t know what intelligence you are talking about. I don’t know where you are getting that stuff from.”

English
4
31
119
27.6K
RA
RA@userA63230·
@EylonALevy מי שהחריפו מאוד את המצב הם הקפלניסטים. הם חושבים שלהם מותר כי הם צודקים. הם רק לא מחשבים ומוצאים שכל קבוצה עצבנית אחרת חושבת בדיוק באותו האופן על עצמה. הם גם הצליחו במטרתם (להביא לכניעתנו לסחטנות של החמאס) וזה מעודד את כל האחרים. x.com/userA63230/sta…
RA@userA63230

הקפלניסטים חושבים שלהם מותר לחסום צירים כי הם "מצילים את הדמוקרטיה / מתנגדים לדיקטטורה". אך בבוקר שאחרי ליל חסימות הם דורשים שנתניהו יתייצב למשפט או שהיועצ"שית תבטל החלטת שר. כלומר: הם יודעים שישראל לא על סף של דיקטטורה; הם בעצם רוצים פריווילגיה חוקית להפגין באופן שעל אחרים אסור.

עברית
0
0
0
59
RA
RA@userA63230·
@YBCisrael יאיר גולן שונא את ישראל ולא מודע לזה. אבל שפת הגוף ופליטות הפה שלו מלמדות על תהום של שנאה.
עברית
0
0
1
29
YBC 🇮🇱🔥❤️
רונן צור: הדמוקרטים היא מפלגה מסוכנת ואפלה ולכן לא אתמודד על מקום במפלגה הזו. הוא צודק. זו מפלגה סופר מסוכנת שבראשה עומד אדם מאוד מאוד מסוכן. מרגיש לי שגורל המפלגה הזו ייגמר ברע. כי מה שמתחיל ברע וממשיך בעוד יותר רע נגמר בהכי רע שאפשר.
עברית
4
0
14
486
RA
RA@userA63230·
הקפלניסטים חושבים שלהם מותר לחסום צירים כי הם "מצילים את הדמוקרטיה / מתנגדים לדיקטטורה". אך בבוקר שאחרי ליל חסימות הם דורשים שנתניהו יתייצב למשפט או שהיועצ"שית תבטל החלטת שר. כלומר: הם יודעים שישראל לא על סף של דיקטטורה; הם בעצם רוצים פריווילגיה חוקית להפגין באופן שעל אחרים אסור.
עברית
0
0
0
81
RA
RA@userA63230·
זה באמת כ"כ פשוט: הבה נחליט שלא משנה מה מרתיח אותנו, "קץ הדמוקרטיה" או "קץ עולם התורה" או כל דבר אחר, אנו לא נחסום אחד את השני. זה יהיה הסוף לברבריות הזו.
daniel amram - דניאל עמרם@danielamram3

״מלחמת אזרחים כבר כאן״: תושבים בערד תוקפים מפגינים מחסידי גור באלימות פיזית: התושבים: ״נמאס לנו, ניקח את הריבונות לידיים״, חסידי גור: ״התירו את דמינו, נשכור כוחות הגנה משלנו״.

עברית
1
0
0
27
Josh Breiner
Josh Breiner@JoshBreiner·
חשיפת הארץ ראש השב"כ דוד זיני הורה לפרק פינת זיכרון לחללי השב"כ מה-7 באוקטובר שהוקמה בכניסה למטה הארגון לאחר האסון. לשכתו אמרה לעובדים: "אין צורך לראות המחדל כל יום מול העיניים". מקור ביטחוני שמע מסביבת זיני הסבר אחר: "זה משדר תבוסתנות" haaretz.co.il/news/politics/…
עברית
142
139
1K
68.3K
RA
RA@userA63230·
@SacksDisa @Eyalo365 Yes. He wrote in response to the most despicable speech by Vance "Valid points" or something like that. Ask Grok for a link. It was a comment, not an initialed twitt.
English
0
0
0
7
Disa Sacks
Disa Sacks@SacksDisa·
@userA63230 @Eyalo365 Do you have the post where Elon Musk defended Vance's speech? I didn't see it on his page
English
1
0
2
19
Eyal Ofer אייל עופר
The reach was supposed to be based on the engagement rate. Which, for the past 3 months has been in the same range. But since I started to write on JD Vance - views have dropped 80%. The algorithm is playing against the content.
Eyal Ofer אייל עופר tweet mediaEyal Ofer אייל עופר tweet media
English
5
8
43
1.5K
mnemos
mnemos@httpsmnemos·
“Nymphs and Satyr” William Bouguereau c. 1873
mnemos tweet media
English
7
311
3.7K
41.5K
RA retweetet
almog boker
almog boker@bokeralmog·
צה"ל: תקפנו והשמדנו ארבע עמדות שיגור רקטות שהוקמו בזמן הפסקת האש אם למישהו היה ספק: חמאס מקים גם בימים אלה עמדות שיגור ברצועה ומתכונן למערכה הבאה מול ישראל.
עברית
6
11
49
4.8K
RA
RA@userA63230·
@SagiBarmak הפרוגרסיבים באוניברסיטאות הפכו את הנוער האמריקאי לתומך חמאס. זה כל מה שצריך לדעת על התנועה הזו כדי לדעת שהיא רוע ניהיליסטי טהור.
עברית
0
0
8
166
שגיא ברמק Sagi Barmak
חברה הגונה וליברלית היא אחת שמעריכה את חבריה על פי תרומתם, איכויותיהם וכישוריהם כאינדיבידואלים. אתה מקפיד על הכללים? עושה את העבודה שלך? תורם את החלק שלך? זה מספיק. לא אכפת לנו לא מהנטייה המינית שלך, לא מהאמונה הדתית שלך ולא מהאוריינטציה האידיאולוגית שלך. אתה חבר שווה שצריך להנות מכל הזכויות של היתר. חברה פרוגרסיבית, להבדיל, לא מסתפקת בהגינות בסיסית. היא מבקשת להעיר אותנו (to woke us) למוכפפים, המדוכאים, הנחלשים ו-"האחרים". זה נכון לגבי ילידים, עולם שלישי, להט"ב, נשים וכיום טרנסג'נדרים. איך מעירים אותנו? מעצבים לנו מחדש את המרחב הציבורי והשפה. דגלים ברחובות, בעסקים, ובמוסדות שלטון, שינויים בשפה, שינוי תכני לימוד בבתי ספר, שינוי המוסדות להשכלה גבוהה, חקיקה נרחבת להעדפה מתקנת בסגנון DEI ועוד ועוד ועוד. המיינדסט הפרוגרסיבי הוא ההיפך ממיינדסט סובלני. למעשה, הוא רדיקלי בחוסר הסבלנות שלנו כלפי כל מי שמפקפק בהנחות היסוד ובמרשמים שלו. להתנגד לווקיזם זה להתנגד לקידמה עצמה ואפילו לנאורות. ובכן, לא. ממש לא. רדיקליזם תרבותי הוא רדיקליזם תרבותי. והחלופה לו היא הגינות בסיסית וחברה שמצליחה לשמר תכלית ייחודית למוסדות ולרכיבים שמרכיבים אותה.
עברית
20
5
119
4K
RA
RA@userA63230·
@Eyalo365 אתה מאמין למילה מזה? נראה לי שהבחור מסטול.
עברית
0
0
0
26
RA
RA@userA63230·
@DBalazada טרמפ בתגובה: הרסנו להם את הצי, את חייל האוויר, את הא ואת דא, ובלה בלה בלה.
עברית
0
0
0
31
דרור בלאזאדה | Dror Balazada
חשיפה | ציטוטים בלעדיים של אחמד וחידי, מפקד משמרות המהפכה, לבכירי המשטר • “הבאנו את הנשיא טראמפ על ברכיו. קיבלנו את מה שרצינו. כרגיל, המערב הטיפש מאמין שהוא מקבל מאיתנו משהו בתמורה, דבר שכמובן לא יקרה.” • “כרגע המטרה היא להחזיק את האמריקאים ברצועה קצרה. כל הפרה, אפילו הקטנה ביותר, תאפשר לנו לאיים בסגירת מצר הורמוז - וטראמפ ואנשיו כמובן יסכימו לכל דבר.” • “טראמפ חושב שנבזבז את הכסף שהוא נותן לנו על קניית סחורות מארצות הברית. זה לעולם לא יקרה בימי חיינו.” • “עכשיו אנחנו צריכים לגרום לאמריקאים להבין שישראל היא הגורם הרע במזרח התיכון. זו המטרה.” • “לא לוותר על שום דבר. לאיים. ואם צריך - אפילו לנטוש את השיחות.”
עברית
6
16
56
4.6K
RA
RA@userA63230·
@Gilles18349 @yaronavraham ן הזה שזה מה שקורה בו, הם היו מתפלצים. והם לא היו דתיים, לא בשליש ולא ברבע. זה פשוט הגיון בריא. השב"כ צריך להיות ארגון מחודד וממוקד של קילרים. כמו שכתבתי מעלה - אפשר למסור לקבלן את הטיפול החברתי בארגון. אך לא בפנים, לא במתקנים סודיים. זה מגוחך. אני לא אצא נגד החלטה הגיונית בעיני
עברית
1
0
1
134
Yaron Avraham ירון אברהם
חשיפה במהדורה | הצעד של ראש השב"כ דוד זיני נגד הקהילה הגאה זו לא תהיה ההחלטה הראשונה של דוד זיני כראש השב"כ שתעורר מחלוקת, אבל בוודאי בין המקוממות שבהן והיא מטרידה מאוד את עובדי הארגון בימים אלה. אנחנו מדווחים הערב שראש השב"כ דוד זיני החליט שלא לאשר קיום אירוע במסגרת חודש הגאווה, הורה לבטל הזמנות ששוגרו ולהסיר שלטים או סממנים שכבר היו בהכנה לקראת האירוע. כפי שמיד תשמעו, זיני בעצם סוגר את התא הגאה בשב"כ הלכה למעשה. זו הכותרת, והנה הפרטים: מדי שנה מתקיימת בארגון הרצאה במסגרת חודש הגאווה, אליה העובדים מוזמנים - מי שרוצה כמובן, אלא שהפעם, כשמארגני האירוע - מתוך השב"כ - היו כבר בשלב מתקדם של ההיערכות, נמסר להם במפתיע כי האירוע מבוטל. לדברי גורמים הבקיאים בפרטים, ההסבר שניתן להם היה כי "התקבלה הוראה מלמעלה" שלא לקיים השנה אירועי גאווה במסגרת הארגון. אנחנו יודעים לספר שההוראה מלמעלה היא של ראש השב"כ עצמו, שלא אישר את קיום האירוע, ללא נימוק ברור. אותם גורמים שמדברים איתנו טוענים, כי במסגרת אותה הנחיה, הם קיבלו סירוב לשורה של בקשות, ואלו הן: **בקשה לשים באנר על המסך בבניין השב"כ - סורבה בקשה להתקין שומר מסך במהלך חודש הגאווה - סורבה בקשה לתלות דגלי גאווה באולם האירוע - סורבה בקשה להנפיק מדבקות ייעודיות - סורבה בקשה להשתמש במערכות הארגון לשם העברת תוכן ייעודי - סורבה** יתרה מכך, וצריך לשפשף את האוזניים כדי להאמין, רש"ת משאבי אנוש בשירות - קיבלה הנחיה להפנות את כל התקציב הייעודי לנושאים הגאים לתקציב הכללי, ובעצם להותיר את התקציב הייעודי לנושאי הקהילה הגאה על אפס שקלים. ההחלטה הזו מעוררת ביקורת וכעס בקרב עובדים בארגון ובקרב פעילים למען זכויות להט"ב, שטוענים: מדובר בצעד חריג שמהווה נסיגה מערכי השוויון וההכלה שהארגון קידם בשנים האחרונות. אגב, זה לא חריג - יש גם תא גאה במוסד, גם ברוב המפלגות היום. בשב"כ בראשות זיני החליטו שלהם זה לא מתאים. משהו לסיום: ביטול האירוע והצנזורה הזאת בשב"כ מגיעים בעיתוי רגיש מאוד, כשיש עוד ועוד דיווחים על להטבופוביה. ב-12 ביולי יתקיים כנס "חוקי שגיא לשוויון בחיים", כל מנהיגי המפלגות הוזמנו אליו כדי לקדם חקיקה למען שוויון. אנחנו מדברים הרבה על פוליטיקאים שנסוגים מהבטחות או חוששים להבטיח, מה שאנחנו רואים פה זו נסיגה מוחלטת מהתקדמות שכבר הייתה - בתוך שב"כ. בשב"כ סרבו להגיב לידיעה באופן רשמי.
עברית
702
135
1.4K
459.5K