Fanatikurt retweeted
Fanatikurt
5.7K posts

Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted

CRISTIANOOOOO
This is what he Does!!!!
Silencing doubters after the last week, not team player ffs!
Another World Cup, Another Goal 👊🏽⚽️🔥
#FIFAWORLDCUP | #CR7 | #FIFAWORLDCUP2026
English
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted

senin devralacağın bir tahtın yoktu o tahtı sen inşa ettin sonuna kadar seninleyiz
CristianoXtra@CristianoXtra_
75% of Portugal's national team goals are scored by one man. People seem to forget.
Türkçe
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted

Bir daha izle istersen
Kerem@terim19gs05
Sen kendine en iyisiyim diyosun bana ise insanlar en iyisin diyo fark var
Türkçe
Fanatikurt retweeted

Maçın ardından Cristiano Ronaldo: "Geri döndüm, geri döndüm."
x.com/MousaQi/status…
Türkçe
Fanatikurt retweeted

@yasinoztur19614 @aykiri o sik kırığı yahudi mi bozacak CR7 nin pskjsini ?
Türkçe

@aykiri Özbekistan ilaç oldu adamlara. Messi fena bozdu Ronaldo'nun psikolojisini
Türkçe
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted

🔵 #ARŞİV | Warren Buffett:
▪️ "Hayatta istediğim her şeye sahibim. Bir yerine on evim olabilirdi. Daha mutlu olur muydum? Asla."
▪️ "İki yerine on arabam olabilirdi. Daha mutlu olmazdım. Bu beni çıldırtırdı."
▪️ "400 metrelik bir yatım olabilirdi. Ama o zaman onlarca kişilik mürettebatı yönetmek zorunda kalırdım."
▪️ "Bazıları benden çalardı. Bazıları birbiriyle kavga ederdi."
▪️ "Kim bilir daha neler olurdu? Gemi kaptanı olmak isteseydim başka bir mesleğe girerdim."
▪️ "İnsanlar zenginliğin daha fazla şeye sahip olmak olduğunu düşünüyor."
▪️ "Oysa gerçek zenginlik; istemediğin şeyleri satın almak zorunda olmamak, istemediğin insanlarla çalışmak zorunda olmamak ve zamanını istediğin gibi kullanabilmektir."
▪️ "Finansal özgürlüğün özü budur."
Türkçe
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted

Siz beni okurlarına ve izleyicilerine şirin görünmek için, tiraj veya reyting veya para kaybetmemek için, okurlarına ve izleyicilerine yalan söyleyen gazetecilerle karıştırıyorsunuz sanırım, eleştiri anayasal haktır, bana yönelik eleştiriden rahatsız olsaydım, özü eleştiri olan bu mesleği zaten yapmazdım, Mustafa Kemal’in tavsiyesi gibi, kişisel olarak zarar da görsek, gerçeğin ta gözünün içine bakacağız, daima.
Türkçe
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted
Fanatikurt retweeted




















