luna🙋🏻♀️ retweetedAzimi🇮🇷@Imstillazimi·31 Araتو جام جهانی، برای ایرانِ عزیزم پرچم شیر و خورشید بالا بره🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️🕯️Translate فارسی12017K46.3K23
luna🙋🏻♀️ retweeted🇮🇷ایلیایولی🇩🇪🇵🇹@Iliaaaa6·28 Araیادش بخیر این پدر اجارهای ها پارسال رفتن رای بدن که دلار نشه ۵۰ هزار تومن.Translate فارسی101334.6K37.2K33
بییی تااام💫@bitanaser·22 Ara@itloonaa متاسفانه پاییز این سال به همه خیلی چیزا یاد دادTranslate فارسی100187
luna🙋🏻♀️@itloonaa·16 Araرفت و آمد مشتریها، حال خوب آدما تو این هوا و رضایتشون یه جون به جونام اضافه میکنه✨Translate فارسی1016669
luna🙋🏻♀️@itloonaa·27 Kasنمیدونم اینکه حتی حوصله کارم دیگه نداریم بخاطر پاییزه یا افسردگی گروهی🥱Translate فارسی0015561
luna🙋🏻♀️@itloonaa·14 Kas@faribaaash اتفاقا یاور یکی از قشنگی های اینفینیتی بود🥹Translate فارسی100161
لیموشیرین@faribaaash·14 Kasشما اگه برید یه رستوران یا کافه و جلوی درب ورودی(تاکید میکنم خارج از فضای اشپزخونه) یه گربه ببینید که صاحب اون مغازه بهش غذا میده دیگه ازشون خرید نمیکنید؟Translate فارسی509257
آ محسن@mohseniosss·2 Kasجدیدا شیر بطری ۱لیتری گرفتین!؟؟ قیمتش شده۶۸ فاگینگ هزار تومانTranslate فارسی80502.1K1