Pinned Tweet
nimagination
2.3K posts

nimagination retweeted

@ShonizCo یه مدل دارک دارید با جلد بنفش بدون طعم میوه؛ اون اسمش چیه؟ خیلی وقته دیگه نمیبینمش تو بازار! خیلی خفن بود
فارسی

@dr_joey_ صبح زود رادیو روشن نکردن بذارن جلو در اتاقت بدونی آب پرتقال چه قدر بهتره برات…
فارسی

@Behafarin3 منم امروز میشه سه ماه که حقوقم و ندادن
امروز استعفام رو میدم بهشون
حقیقتا خستم از خودم و ثمره نداشتن کار کردنم
همین سه ماه اگه جای دیگهای کار میکردم حداقل چس تومن پول داشتم تهجیبم اما الان من موندم و کوهی از بدهی..
فارسی










