خودمتقاطع

2.8K posts

خودمتقاطع banner
خودمتقاطع

خودمتقاطع

@selfintersected

🚪

پیشِ دخترا Joined Ağustos 2024
199 Following129 Followers
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
@iamfinalspeed 🤣خیلی خنده‌داره که فکر میکنی ممکنه دیگه رستوران چینی نریم.
فارسی
0
0
0
7
آرلو.
آرلو.@iamfinalspeed·
@selfintersected حاجی… اینارو نفرستاده بودی براما پس دیگه نریم رستوران چینی؟
فارسی
1
0
1
18
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
@soltaniimedia تی دی اس و جو رو رفتم. سام خوبه، رئیس هم خوبه. بقیه رو نرفتم.
فارسی
1
0
0
13
Amirhossein Soltani
Amirhossein Soltani@soltaniimedia·
@selfintersected تئوری - کایزن - نولان - تی‌دی‌اس - سام - اکلر - جو بعضی‌هاشون رو دمی فقط پیشنها می‌کنم، کیفیت مدیوم رو به بالا
فارسی
1
0
1
30
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
@AnnaMayne251d The sun and the star رو دارم ولی نخوندم. خوبه؟ شروع کنمش؟
فارسی
0
0
1
10
Anna(Liam's daughter)
Anna(Liam's daughter)@AnnaMayne251d·
چرا هیچکس از پرسی جکسون حرف نمیزنه؟ یعنی جدی هیچکی پرسی جکسون و مگنس چیس و کتابای ریک ریوردن رو نخونده؟ هنوز تا امروز آدما از هری پاتر حرف میزنن ولی من ندیدم کسی از پرسی جکسون بگه😭 واقعا میتونست همون قدر بزرگ باشه به نظرم فنا واقعا در این زمینه کم کاری کردن😭
فارسی
27
0
53
2.2K
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
@selfintersected اره خب مگه از چیز دیگه ایم میشه بجاش استفاده کرد؟
فارسی
1
0
1
16
ستاعِش
ستاعِش@cinnamonkiddd·
یه سوال، شما دلتون برا اکس‌بست‌فرندتون تنگ میشه چیکار میکنید؟
فارسی
2
0
6
216
Dickhead; cursed ver.
@selfintersected ببین تو این شلوغی و گرمای تهران واقعا نمیتونم قانع شم که نگیرم😭 مثلا من میخوام برم تراپی انقد مسیرش عجیبه و از هر مترویی دوره و اتوبانش شلوغه فقط اسنپ بایک جوابه😭
فارسی
1
0
0
14
Dickhead; cursed ver.
@selfintersected اها واااای ببین من اونو فک کنم چهارسال پیش دیدم ولی الان گفتی یه چیزایی داره یادم میاد، رفته بود پیش کاتارا فیزیوتراپی؟😭
فارسی
1
0
1
12
Dickhead; cursed ver.
@selfintersected وای من یه ساله هرجا میرم بایک میگیرم😭😭😭😭 تازه کسی هم نمیدونه همه دعوام کردن به هیچکی نمیگم😭💀
فارسی
1
0
0
9
علی
علی@_alijf·
روزانه ۸ لیوان آب بخورید و هیچوقت سمت مهندسی نرید.
فارسی
10
8
86
2.3K
خودمتقاطع
خودمتقاطع@selfintersected·
یادم باشه یه‌بار بیام اینجا صبحونه.
خودمتقاطع tweet mediaخودمتقاطع tweet mediaخودمتقاطع tweet media
فارسی
0
0
9
53
Mahoor
Mahoor@_mutemutemute_·
هرکی رو میبینم گوشی دستشه ابروهاش تو همه.
فارسی
1
0
1
28
خودمتقاطع retweeted
رۆژان
رۆژان@slleeeppwalkerr·
می‌شه وقتی بهت زنگ زدم جواب بدی و بگی Bojack why did you call me? I live in koson abad I can't save you
4
4
86
2.4K
پاستا آلفردو
پاستا آلفردو@itswinterwriter·
بچه ها تجربه کار تو فضای اشتراکی رو دارید؟ این پانسیون ها که فضای کار اجاره میدن؟ خوبن بنظرتون؟
فارسی
3
0
6
533
Amir
Amir@Amirhap7·
@selfintersected رفیق‌هام دیگه انقدر گفتن بهم پارانویا دادن توی این موضوع😂 به به آقا ارادت
فارسی
1
0
1
10
Amir
Amir@Amirhap7·
من به هرچیزی میتونم عادت کنم بجز این درس خوندن.
فارسی
4
2
57
599