خودمتقاطع
2.8K posts


سلام به تویی که فقط نودل نیمهآماده رو نمیگیری پرتش کنی تو آبجوش و به جاش روی نودلات وقت میذاری و با چیزای مختلف ترکیبش میکنی.




AЯSHIA𖤐@itszax_
شام امشب نودل تند گوجه خامه همراه قارچ کبابی و تخم مرغ عسلی
فارسی

@iamfinalspeed 🤣خیلی خندهداره که فکر میکنی ممکنه دیگه رستوران چینی نریم.
فارسی

@selfintersected حاجی… اینارو نفرستاده بودی براما
پس دیگه نریم رستوران چینی؟
فارسی

@soltaniimedia تی دی اس و جو رو رفتم. سام خوبه، رئیس هم خوبه. بقیه رو نرفتم.
فارسی

@selfintersected تئوری - کایزن - نولان - تیدیاس - سام - اکلر - جو
بعضیهاشون رو دمی فقط پیشنها میکنم، کیفیت مدیوم رو به بالا
فارسی

@AnnaMayne251d The sun and the star
رو دارم ولی نخوندم. خوبه؟ شروع کنمش؟
فارسی

@selfintersected ببین تو این شلوغی و گرمای تهران واقعا نمیتونم قانع شم که نگیرم😭
مثلا من میخوام برم تراپی انقد مسیرش عجیبه و از هر مترویی دوره و اتوبانش شلوغه فقط اسنپ بایک جوابه😭
فارسی

@selfintersected اها واااای
ببین من اونو فک کنم چهارسال پیش دیدم
ولی الان گفتی یه چیزایی داره یادم میاد، رفته بود پیش کاتارا فیزیوتراپی؟😭
فارسی

@selfintersected وای
من یه ساله هرجا میرم بایک میگیرم😭😭😭😭
تازه کسی هم نمیدونه همه دعوام کردن به هیچکی نمیگم😭💀
فارسی

@selfintersected فکر کردم داری راجعبه انیمیشن کورا حرف میزنی😭😭😭😭😭😭
فارسی
خودمتقاطع retweeted

@mattpkrr این
خودمتقاطع@selfintersected
دوستان لطفا اسنپ بایک نگیرید. من چند هفته پیش گرفتم بعد رانندهه تو اتوبان زد به یکی و تصادف کردیم. الان دستم تو گچه، صورتم چندین بخیه خورد، یه سمت بدنم همش خراشیدگیه، تاندونهام آسیب دید و دو هفته فیزیوتراپی رفتم. سر خود راننده هم شکست. کلا اگه موتور سوار میشید خیلی حواستون باشه.
فارسی

@selfintersected رفیقهام دیگه انقدر گفتن بهم پارانویا دادن توی این موضوع😂
به به آقا ارادت
فارسی












