@Fenerbahce@ismailkartal_1 Saha dışında ağzında salya sümük saldıran medya maymunlarını, saha içinde dogramaya çalışan hakemleri yönetim olarak siz halledin. Saha içini Hocam'a, tribünü taraftara bırakın gerisi zaten gelir
Memlekette ki o.cocuklarının nefret tohumu eken yorumlarını okudukça keşke turnuvaya gitmeseydik diyor gönlüm. Biri Kerem'e diğeri Barış'a diğeri Orkun'a sallar. Nefretinizde bogulun biz #AMilliTakım ve #BizimÇocuklar desteğine ayrım yapmadan devam edeceğiz
@dabitnel Bıkmadınız degilmi kendi istediğiniz oyuncu olmayınca diğerlerini hedef göstermekten, 45 dakika bal arısı gibi sağa sola koşan adam yerine Kenan Yıldız'ı oynatmadığı için laf söyleyebiliyor musun. Hepsi #BizimÇocular takım komple kötüydü, ama yok illa hedefe birini eklemelisiniz
İzle Montella izle …!
2 metrelik 2 adam arasında kaybolan , ayağına gelen her topu ezen şutları büskivit kırmayacak Kerem’i izle !!!
Orkun oynasın diye Arda’nın kenarda heba olmasını izle …!
Can Uzun gibi bir yeteneğin varken, onun yanında oturmasını izle …!
Gerçekten akıl alır gibi değil .!
Maçtan sonra İbrahim Hacıosmanoğlu, ben Avusturya’yı yeneceğiz dedim Avustralya demedim derse şaşırmayın …!
@futbolarena İlginç, sinirlendiği oyuncular #BizimÇocular 'ı buraya kadar getirmiş, bu heyecanı yaşatmış. Sinirlenmediği(!) yada sinirlenemedigi oyuncular ne b.k yemiş bu macta. Takım olarak herkes çok kötüydü. Ama yok illa ortaya kendi tutmadığı takımdan birilerini atması lazım
#AUSTUR Avustralya savunma yapmayı 100 yıl kadar önce Çanakkale'de bizden öğrenmiş olabilir. Adamlarda Allah'ını seven defansa gelmiş ve maglubuz. (100 yıl önceki onlar gibi)
@Fenerbahce ilk iş karşı maratona kombine alıp orayı senede 3-5 maç hariç boş bırakanların kombinesini tekrar değerlendirmek olur İnşallah. Saha içi ve saha dışı kendi taraftarına (içerde ve dışarıda düşmanlara karşı) rağmen başarılar dilerim.
🗳️ Sayın Aziz Yıldırım, Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Toplantımızda aldığı 17.245 oyla Kulübümüzün Başkanı seçilmiştir.
🟡 Aziz Yıldırım: 17.245
⚪️ Hakan Safi: 9.927
@yagosabuncuoglu İki sene öncede İsmail Kartal kalırsa gidecek futbolcular var demişti sanki, şimdi hedef gösterecek kimse kalmayınca isimsiz öznesi belli olmayan cümleler kurmaya başladı
Fenerbahçe'de gidecekler netleşti
UEFA'dan ceza gelecek mi?
Greenwood gündemde mi?
Filipe Luis ve Hoeness'la temas var mı?
Duran - Galatasaray ne zaman görüştü?
Beşiktaş'ta 5 isim yolcu!
Sergen Yalçın kalacak mı?
Oulai ve Augusto'ya teklif var!
📱youtube.com/live/xKlJMxDJq…
@yagosabuncuoglu Kesinlikle Emiliano Martinez olmalı, hem kafadan kırık hem rakipleri kudurtan biri. Bu saatten sonra efendi futbolcu ile çözülecek mesele yok
@sercanhamzaolu Aziz başkan gelecek Sercan bey ve Yağız bey gibi gazetecilere nema vermeyecek diye yazmadıkları kalmadı, Şu iki beyfendi her sene Mart ayından sonra birilerini hedef gösteren haber yapmaktan bıkmadılar. Suyun öbür tarafında dönen dolapları biraz irdeleseler ekmeğinden olacaklar
🚨 ÖZEL HABER
Fenerbahçe’ye haziran ayının ilk haftasında UEFA tarafından resmi ceza verilmesi kesinleşti!
Yaklaşık 15 milyon Euro seviyesindeki cezanın büyük bölümünün finansal limit aşımı nedeniyle oluştuğu belirtiliyor.
Kulüp cephesinde süreç yakından takip edilirken, kararın kısa süre içinde resmiyet kazanması bekleniyor.
@nowsportr 4 önemli oyuncu mu geçiniz abi soyut işleri, mevcut yönetimde Lokman Sörloth falan derken forvetsiz bıraktı. Sonucu görmeden yapılan açıklamalara doydu insanlar
Yağız Sabuncuoğlu:
"Hakan Safi, ‘güçlü yönetim, güçlü kadro, güçlü teknik heyet’ ile başkanlığı hedefliyor. 4 önemli oyuncu ile resmi temaslarda bulunuyor."
📲ytbe.app/go/pfzcH6DJ
@bosunatiklama Oooo başkanım ünlü olma yolunda ilk adımı atmışsınız, yahu bir dur daha yeni çıktın seneye olmadı bir sonraki seneye yine düşersin. Milletin parasından sanane, ha bu arada suyun öbür tarafında 200milyonu tek adama harcayan var yüzme biliyorsan geçte bir bak istersen
Erzurumspor Başkanı Dal: "Fenerbahçe, Kante'ye devre arasında 14,5 milyon euro verdi.
Bu rakam, bir kulübü Süper Lig'de ilk 10'da bitirtebilecek düzeydedir. Ve biliyoruz ki bu sezon sonunda ayrılacak.
Fenerbahçe istikrarsız. Bu kulüplerin borcu bizim borcumuz, ülkenin borcu oluyor." (HT Spor)
@gokhanozoguz@Fenerbahce Şun durumu bizim taraftara anlatmak çok zor, her sene illa ki bir futbolcu bulunur. Alex de Souza bile aldı o ıslıktan nasibini
🚨 Aziz Yıldırım, başkanlığa aday olması hâlinde teknik direktörlük için Aykut Kocaman’ın yanı sıra yerli ve yabancı alternatifler de belirledi. Ancak hem başkan adaylığı hem de teknik direktör konusu hakkında ekibiyle fikir alışverişine devam ediyor.
@343_digital Sercan bey bıktırdınız resmen kendinizden, az birazda şu malum takımın yasa dışı gelirleriyle ilgili haber yapsan paranız mı kesilir. Hersene Şubat Mart gibi Yağız bey ile birlikte FB hakkında atıp tutmanızı yiyor nasıl olsa balık hafızalı kitleler
🗣️ Sercan Hamzaoğlu: "Fenerbahçe'nin 2026 sonuna kadar olan kasa açığı 150 milyon €! Mevcut sponsorlardan alabileceğin para yok. Haziranda seçilen başkan, en az 150 milyon €'yu da transferlere ayırmak zorunda. Fenerbahçe'nin şu anda 250-300 milyon € arasında bir gelire ihtiyacı var. Artık popülizmden çıkalım!"
🎥 youtube.com/watch?v=KRMyhK…
🤝 #İşbirliği | @ayosholding
@Fenerbahce Taraftar sizi desteklemesini iyi bilirdi, ancak siz sezon boyu yapılan kahpeliklere sessiz kaldınız sessiz. Sezon ortasında b.ktan bir transfer dönemi gönderdiğiniz ve yerine almadığınız transfer ile en kolay şampiyon olacağınız sezonu verdiniz ve hocayı yediniz
@luganoburak İlk sezonunda takım dolu dizgin giderken otobüsü kurşunlandı, yönetim irade koyamadı, 2.de küme hattındaki takımı 2.yaptı, son sezonunda neler yaptığı ve çalınan şampiyonluk herkesin kabulü iken, hala 3kere geldi bişey olamadı diyenler var. Anlatamayz ergenlere
İsmail Kartal ile bir Galatasaraylı'nın derdi olabilir, bir Trabzonlu'nun derdi olabilir, Fetullahçıların derdi olabilir.
Ama bir Fenerbahçeli'nin İsmail Kartal ile derdi olamaz. Derdi varsa yukarıdaki üçünden biridir.
Ha kendince daha iyisini ister, başkasını ister en doğal hakkıdır. Ama bu adamla dalga geçen, hakaret eden şerefsiztir.