Alper Akarsu
249 posts







✍️ Fatih Terim’in imzası beden dilidir. 🗣Serkan Akkoyun: Fatih Terim’in, Hacıosmanoğlu'na cevap vermeden önce bacak bacak üstüne atması, tavır değişikliği tesadüf değil. Çok ikonik bir sahne, çok ikonik bir an.




Henry and Zlatan juggling the ball with skills… they’ve still got it 😂





Arkadaşlar çok niş bir okuma kulübü kurmak istiyorum. Zor, karmaşık, nitelikli, katmanlı romanlar okuyacağız. Biraz kafa patlatacağız ama değecek. Borges, Virginia Woolf, Proust, Eco, Dostoyevski, Kafka, Calvino, Marquez, Thomas Bernhard, Robert Musil, Dino Buzzati, Faulkner, Tanpınar, Orhan Pamuk, Oğuz Atay vb. Yazarların metinlerini okuyup değerlendireceğiz. Detayları öğrenmek isteyen arkadaşlar özelden yazabilir.
















Boşta duran paramızı hafta sonu calistirdik. Bu sefer tercihim #tera'nın katilim fonu olan #tlv fonunu seçmiştim nedeni ise bu aralar 0 riskli varlıklar olan para piyasası fonların, serbest fonlara kaynak yaratmak için yüksek faizle borç verdiği söyleniyor (iddia) bazi fonların nakit çıkışında gecikme varmış, bazılarında ise ödeme bekleyenler olduğunu gördüm o yüzden yeni duyduğunuz fonlara günlük getirileri yüksek diye hemen atlamayın, ppf de olsa artık paranızı öderken likidite krizi yaşama ihtimalleri var. Ben bu iddiayı sevmedim doğruluk payi var mi bilmiyorum, ama serbest fonlara kaynak yaratmak için bizim paralarımızı kullanıyorlarsa sıkıntı olur. Aracı kurumum midas alırken satarken ve para transferlerin de komisyon ödemiyorum #isbirligi


Kardeşlik ilişkisi, şu hayattaki en zor ilişkilerden biri bence. İyi bir kardeşlik ilişkisi kadar kıymetlisi yok ama iyisini tutturmak da bir o kadar zor. Aynı ailede yetişmiş gibi gözüken iki insan bile aynı ailede yetişmiyor çünkü. Aynı anne-babayla büyümüyor. Aynı hayat koşulları etkilemiyor onları. İlk çocuk, küçük çocuk, büyük çocuk, son çocuk, ortanca çocuk - her birinin farklı bir hikayesi var. Birinde belki fazla tecrübesizliğe kurban gidiyorsun, diğerinde fazla rahatlığa. Kimi ailenin durumunun en rahat olduğu döneme denk geliyor, kimi dışardan destek alınabildiği için daha az stresli olunan bir zamana.. Büyük çocuk, küçük çocuklara hep bir tampon oluşturuyor ya da yolu açıyor onlar için. Küçük çocuklar için büyük çocuk bazen bir idol oluyor, bazen aşmak zorunda hissettikleri bir çıta.. İki kardeşin birbirinin kardeş değil de insan yüzünü görmesi zaman alıyor. Ki bence önemli bir sorudur - “ben bu insanla kardeş olmasaydım arkadaş olur muydum?” 🤔









