Alper Akarsu

249 posts

Alper Akarsu banner
Alper Akarsu

Alper Akarsu

@alpersos1

Katılım Temmuz 2016
619 Takip Edilen55 Takipçiler
Hoşt Voldemort
Hoşt Voldemort@Host_Voldemort·
@ajansmuhbir1923 Amerika’ya gittikten sonra insanın normal rutinine dönmesi minimum 1 ayı buluyor. Uyku düzeni ve ruh halinin oraya alışma süresi var. Ben milli takımdaki düşüşü buna bağlıyorum biraz da.
Türkçe
13
0
4
14.2K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
⚠️ Milli Takım, futbolcular anksiyete yaşadığı için için elenmiş! Serdar Ali Çelikler, Milli Takım’ın Arizona kampında yaşananları ‘özel bilgi’ olarak açıkladı: • Futbolcular, villaları istemediklerini ABD maçından sonra TFF’ye iletecekler. • Zaten ortada villa falan yok. İmar izni problemi olan, sürekli mahkemelik olan bir arazide 3852 villa yapılırsa vermek gibi düşüncesi vardı. • Belki de imar iznini kolaylaştırmak için böyle düşündü. • Ortada bir villa yok ki versinler. • 26 futbolcunun tamamı villayı istemedikleri konusunda hem fikir. • İbrahim Hacıosmanoğlu, Kosova maçından sonra ‘Kişi başı 1 milyon euro prim’ diyor. • Sonra İbrahim Bey, ‘Ben fazla söylemişim 500.000 euro. Bunu. 250’si ABD’ye gidince. 250’si turnuva bitince’ diyor. • Hem düşüş hem de taksit işi olunca bazı futbolculardan Hakan Çalhanoğlu’na ‘Kaptan sen bir şey demedin mi’ diyenler olmuş diye duymuştum. • Böyle bir şey olmadığını söylediler. Ama şöyle bir şey olmuş. Çalışanlara çok az para kalmış. • Hakan Çalhanoğlu 150.000 euro, Merih Demiral 200.000 euro diğer futbolcular da 100.000 euro toplayım ‘staff’a dağıtmışlar. • Bunu da ceplerinden vermişler. • ‘Prim sorunu yoksa niye böyle oldu’ diye sordum. ‘Biz de anlamadık. Arizona kötü, otel kötü. Başka da bir sorun yok. Çok fazla anksiyete yaşadık’ dediler. • Mentör, psikolog, psikiyatr götürmemişler. • Arizona ile ilgili de madem kötüydü, cepten harcayıp başka yer götürülemez miydi?”
🎙️ Muhbir tweet media
Türkçe
420
58
2.1K
1.1M
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@beyefendi_X1 Yav ne boş muhabbetler ya. Ne anlatıyorsun arkadaşım sen? Bu hangi seviye bir yol yapış? Düğmeye basılmış tamam Fatih Hocanız başkan olacak.
Türkçe
0
0
0
274
Beyefendi
Beyefendi@beyefendi_X1·
🗣Serkan Akkoyun: Fatih Terim'seniz bu fikir bir anda aklınıza gelmez. 1971 senesinde Galatasaray'a transfer olmadan önce Adana'da Gar Lokantası'nda kebap yerken başladı Fatih Terim eylem adamı olmaya. Bir eylem planı için bu adımı attığını düşünüyorum.
Beyefendi@beyefendi_X1

✍️ Fatih Terim’in imzası beden dilidir. 🗣Serkan Akkoyun: Fatih Terim’in, Hacıosmanoğlu'na cevap vermeden önce bacak bacak üstüne atması, tavır değişikliği tesadüf değil. Çok ikonik bir sahne, çok ikonik bir an.

Türkçe
5
1
262
244.7K
Tunc Tataker
Tunc Tataker@tunctataker·
Kolay insan silmek, güçlü bir kişilik özelliği olarak empoze edilse de; çoğunlukla insan ilişkilerindeki tükenmişlik, hayal kırıklıkları ve sınırları doğru koyamama ile oluşmuş, "beni artık kimsenin üzmesine izin vermek istemiyorum" tepkisidir.
Türkçe
35
310
3.2K
78.7K
Güven İslamoğlu
Güven İslamoğlu@guvenislamoglu·
Marmaris Yangını üzerinden 5 yıl geçti. Yüzlerce hektar orman alanı yok olmuş, çam balı üretimi durmuştu... Peki orman geri geldi mi ? 5 yıl sonra gidip alanı dolaştım. Geleceğin ormanı boy almış bile... Cumartesi 11.30 da Cnntürk Yesil Doğa programında bu konuda yapılan çalışmaları izleyebilirsiniz... Doğanın 10 yılda yapabileceği işi 5 yılda başarmışlar.... Orman Hayattır Ateş ile girmeyin. Kıyısında dolaşırken dikkat edin. Bu işin özürü yok.
Türkçe
25
156
1.4K
70.1K
Av.Yaşar Baş
Av.Yaşar Baş@avukatyasarbas·
Dünya kupasına katılan 48 takımın tamamı sahneye çıktı… Şu ana kadar en iyisi Fransa… En kötüsü Güney Afrika… En zayıfı Curaçao… Hayal kırıklığı İspanya ve Türkiye… En iyi çıkış yapan takım Demokratik Kongo.. Fark yaratan oyuncu Lionel Messi… Dünya kupasının yıldız adayı Michael Olise… Beklentiyi aşanlar ABD, Fas, Haiti, Irak, Güney Kore, Japonya, İsveç, Demokratik Kongo… Beklentinin altında kalanlar İspanya, Türkiye, Brezilya, Almanya, Bosna Hersek, Portekiz Favori eşleşmelerine göre bazı farklılıklar olabilir ama çeyrek final potansiyeli taşıyan takımlar…Fransa, İngiltere, Fas, ABD, Almanya, Brezilya, İspanya, Arjantin… Erken favori eşleşmeleri nedeniyle fikstürden çeyrek final fırsatı yakalama ihtimali olanlar Japonya, Güney Kore, Senegal, Hollanda, İsveç, Avusturya… Şampiyonluğun tek favorisi Fransa.. Zorlayacak takım İngiltere…
Türkçe
221
13
240
158K
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@notdropnotdrop Türkiye'de köylü mü kalmış, kentli mi kalmış yav? Mutasyona uğramış bir ülke.Her yer taşra artık. Dolayısıyla bomboş tespitler.
Türkçe
0
0
0
2.2K
Not Drop
Not Drop@notdropnotdrop·
Prof. Dr. Emrah Safa Gürkan: “Türkiye'de problem köylülerle kentliler arasındadır. Türk kentlisi, ne zaman köylülere karşı ortak bir kültürel savaş vermesi gerektiğini anlar, o zaman problem çözülür.” Bu görüşe katılıyor musunuz?
Türkçe
372
142
2.3K
1.8M
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@suleoncu Şule Hanım bazıları da öz güven ve öz saygı niteliklerini narsizm ve empati yoksunluğuyla karıştırabiliyor. Hiç hata yapmadığını zannediyor,hatalarını kabul etmiyor. Bu da karşısındaki için zulme dönüşüyor. Dolayısıyla biz de sanki agresif ve tuhaf davranan tarafa düşüyoruz.
Türkçe
1
0
1
185
Şule Öncü
Şule Öncü@suleoncu·
Gerçek öz güven ve öz saygı toplumumuzda yalnızlaşma nedeni. Bu iki nitelik sende yerli yerindeyse (eksik ve/veya şişirilmiş değilse) ilişkilerinde başlangıçta sorunun ne olduğunu anlamıyorsun. Sana göre her şey yolunda ama karşındaki rahatsız; tuhaf davranıyor, alakasız, orantısız, küskün ya da agresif tepkiler veriyor. Çünkü sende olan, onda olmayanı açığa çıkarıyor. Kendi yetersizlik/değersizlik algısıyla ve tetiklenen zor duygularıyla yüzleşmek ve kendi iç dünyasıyla ilgilenmek yerine seni suçlayarak, suni ilişki sorunları çıkartarak baş etmeye çalışıyor. İster istemez uzaklaşıyorsun. Bu tabii iki tarafın da yalnızlaşması demek. İnkârcı ve yansıtmacı çoğunluk dönüp kendine bakmadan yalnızlık sorununu çözemeyeceğiz.
Türkçe
10
78
719
31.2K
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@pskdogukanuludg Üstadım hayatının kontrolü sende işte, yanlışsa senin yanlışın; hataysa senin hatan. Öbür türlü karışan oldu mu, hem her şeye karışırlar hem de olan bitenden seni sorumlu tutarlar, boşver böyle iyi.
Türkçe
0
0
1
348
Psikolog Doğukan Uludağ
Psikolog Doğukan Uludağ@pskdogukanuludg·
Psikolog olarak en sık fark ettiğim şeylerden biri şu: “Kendimi en güvende her şeyi tek başıma yaptığım zaman hissediyorum.” Bu çoğu zaman bağımsızlık değildir. Bir tür yas ve hayal kırıklığıdır. Çünkü bazı insanlar ihtiyaç duyduklarında kimsenin yanında olmadığını çok erken yaşta öğrenmiştir. Yardım istemenin işe yaramadığını öğrenmiştir. Duygularını tek başına taşımayı öğrenmiştir. Ve zamanla kimseye ihtiyaç duymamayı bir güç gibi görmeye başlamıştır. Bu yüzden her şeyi kendi halleder. Her şey için bir yedek plan yapar. Sürekli kontrol eder. Dışarıdan çok güçlü görünür. Ama çoğu zaman insanların görmediği şey şudur: Bazen en bağımsız görünen insanlar, aslında birilerine güvenebilmeyi en çok özleyen insanlardır.
Türkçe
8
120
665
33.4K
Rythme
Rythme@rythme3·
Bu aralar kısa romanlara sardım ben. Klasikler dışında bana çok beğendiğiniz romanlar önerebilir misiniz?
Türkçe
74
9
140
31.6K
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@MuhammetKoycu1 @martiisback @fercur Hocam ne kolay kazancı? Kazanmıyor, hatta zarar ediyorsun. Paranın değerini bile koruyamıyorsun enflasyondan. O paranı hic kullanmasan dahi belli bir süre sonunda o para sıfırlanıyor. 2 yılda altından yüzde yüzotuz kazanınca ne oluyor? Bu çalışarak mı oluyor? Emekle mi oluyor?
Türkçe
0
0
0
10
Muhammet Koycu
Muhammet Koycu@MuhammetKoycu1·
@martiisback @fercur Sosyal hayatta yaşayacağın kısıtlama ve haciz icra hapis gibi cezalarla da peygamber dönemine benziyor. Faiz kolay kazancı teşvik olarak görüldüğü emeği yok saydığı için islam toplumunda zengin ile fakir arasındaki farkı açmayı kolaylaştırması da haram olmasındaki diger sebeptir
Türkçe
3
0
1
104
fernanda curti
fernanda curti@fercur·
Bankada faize yatılan para caiz midir ?
Türkçe
130
276
3.4K
358.1K
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@fatihcolak19831 @fatihselim1515 Küçükbaşta maliyet sıfır değildir maalesef. Bir yeriniz yoksa, ürün alabilecek bir tarlanız yoksa, civardaki meralar bozulduysa genellikle hazır yedirirsiniz. İşçilik maliyetini de kendiniz bakıyorsanız ancak bertaraf edersiniz ki; bu benim nazarımda başlı başına zarardır.
Türkçe
0
0
1
50
Fatih Çolak
Fatih Çolak@fatihcolak19831·
Bu yaşta 15 koyunla başlamış şimdi 500 (yaklaşık 7.5 milyon tl) koyunu var. Ne zaman hayvancılığı övsem çok zor para kazandırmıyor diye karşı çıkanlar oluyor. Ben hayatımda hayvancılığa başlayıpta kumar v,s kumar alışkanlığı olmadan batan görmedim.
Türkçe
99
966
7.8K
344.4K
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@meva_la_vida Valla ben Mükemmel Günler' in hep eksik değerlendirildigini görüyorum. Ben orada can çekişen bir adam da görüyorum aynı zamanda. Japon disiplinine ve modern dünyanın prangalarına mahkum olmuş; yaşamaya çalışan, yalnız, oyalanan bir adam. Hepimiz gibi. Daha politik ne olsun?
Türkçe
0
0
2
122
mehmet kabakçı
mehmet kabakçı@meva_la_vida·
Wenders’e yönelen lanetlemeler düşündürücü. Burada bir çelişki var. “Seyirci” garip bir yaratık! Bakıyorsun apolitik huzur anlatılarını, dünyanın gürültüsünden çekilmeyi, sessizliği, eve kapanmayı ve minimalizmi hunharca alkışlıyor. Bu seyirci: pastoral-rustik yalnızlık öykülerini, az insan, az arkadaş, az etkinlik vs gibi içe kapanmacı trendleri, hatta acının estetikleştirilmesini (Train Dreams, Hamnet, Aftersun, Sorry-Baby, NBC vs) yüceltmelere doyamıyor. Ama aynı “seyirci”, bu estetiği üreten sanatçılardan yüksek sesli politik demeçler, aktivist hareketler, gürültü patırtı çıkarmalarını talep ediyor. Bunlar olmayınca da öfkeleniyor. Lanetliyor sanatçıyı. Seyirci diyor ki: Bana sığınak yap oraya sığınayım, oraya kaçayım, gizleneyim, üzülüp ühü ühü ağlayayım ama sen haykır, eyleme geç, müdahale et, bir şeyler yap diyor. Enteresan!
mehmet kabakçı tweet mediamehmet kabakçı tweet media
Türkçe
30
17
252
54.3K
Erol Şentürk
Erol Şentürk@Erolentrk216999·
@muratagirel Murat bey ben senin çocuğuna laf edeni savunmadim sanada hakaret etmedim benim demek istediğim fenerbahçe amigoluk u yapıyorsun ayni suclamarda galatasaray i daha fazla sucluyorsun benimde bir kızım var ben böyle şeyi savunmam ki yazdim twette en ufak böyle bir kelime dahi geçmiy
Türkçe
60
0
14
8.5K
Murat AĞIREL
Murat AĞIREL@muratagirel·
İstanbul Başsavcılığı’na ve İstanbul Emniyeti Siber Suçlarla Mücadele Birimi’ne sesleniyorum: Bir gazeteci olarak değil, bir baba olarak sizden yardım istiyorum. Bu ve benzeri hesaplar hakkında suç duyurusunda bulundum. Tespit edebildiğim kişi ve hesap bilgilerini savcılığa resmi başvurularla ilettim. Ancak iki yıldır bana diş geçiremeyen; buna rağmen çocuklarıma tecavüz edeceğini söyleyecek kadar alçalan, kendisini “Galatasaraylı” olarak tanımlayan ve anonim hesaplar arkasına saklanan bu şerefsizlerin bulunmasını talep ediyorum. Bu kişilerin WhatsApp grupları ve Telegram kanalları bulunmaktadır ve buradan organize şekilde yönlendirilmektedirler.Bu tehditler görmezden gelinemez.Bu durum açık ve ağır bir suçtur. Okumadan, dinlemeden, bilmeden ve bilerek, izlenme uğruna yayınlarında beni hedef gösteren korkak yayıncılara sesleniyorum: Ben bu şerefsizi elbet bulacağım. Ancak sizin; sırf izlenme uğruna, reklam verenlerinize yalakalık yapmak adına gazetecileri hedef göstermeniz nedeniyle bu durumu defalarca yaşadım. Hakkım size helal değildir. Artık kendinize gelin. Haddinizi bilin.Sizleri son kez uyarıyorum. Şimdi çıkıp “kınıyoruz, mınıyoruz” gibi samimiyetsiz açıklamalar yapmayın. Yaşananlar, bizzat sizin beni yalan ve yanlış bilgilerle hedef göstermenizin bir sonucudur. Yasa dışı bahis baronlarının çocuklarını kırmızı halıyla seremonilere çıkarırken gösterdiğiniz hassasiyet, konu rengine göre mi değişiyor? Kızım ve oğlum; sizin aptal futbol tartışmalarınızın, egolarınızın ve içinizdeki çirkefliğin tarafı değildir. Yetiyorsa gücünüz bana yetsin .Çocuklarımdan uzak durun. @istanbulCBS @TC_icisleri @SiberayEGM
Murat AĞIREL tweet media
Türkçe
6.2K
14.5K
61.4K
10.5M
Berkowski
Berkowski@uefabaskani·
Hala Fundamentals falan diyolar şu performansın üzerine asla daha iyisi gelmez. Kendisi bile daha iyisini yapamaz. Yeryüzünde hala aralıksız 3 saat boyunca güldürebilecek herhangi bir gösteri yok. Resmen başyapıt
Berkowski tweet media
Türkçe
91
149
9.6K
554K
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@SdAnaliz 3 milyon geçen yıldan bugüne aylık 50 bin lira getirmiyor bu bir.3 milyonu tekte altına gömmek her babayiğidin harcı değil bu iki. 3 milyonu tek altına yatırabilen adamın en az 15 milyon yatırımı, taşınmazı,vs vardır.Kaldı ki altındaki bu yükselişi olağandışı olduğunu biliyoruz.
Türkçe
0
0
0
19
Sezer Arslan
Sezer Arslan@SdAnaliz·
Ankara'dan bize halam geldi, kendisi fenerbahce de oynayan ünlü bir futbolcunun annesi, benimde kuzenim olur kendileri ama size farklı bir durumu anlatacağım. Halam ve eniştem yıllarca birikim yaparak hep yatırım yapmışlar dolar olsun, euro olsun, altın olsun, faiz olsun hep bir şekilde yatırım yapmışlar, doğru ya da değil farketmez sonuçta yatirim yapmışlar. Aramızda yatırım muhabbeti yapıyoruz ve hala yatirim yaparlar. Senin oğlan dedim yatirim yapiyor mu ? Yok dedi ne yatırımı, sürekli söylüyoruz ev al eve yatırım yap diye bizim oğlan dinlemiyor. Peki dedim kız yatirim yapiyor mu ? Babası ona evi satıp 3.000.000₺ para verdi geçen sene faize yatırdı aylık 50bin tl gelen faizi yiyor dedi. Bende dedim ki hala senin kiz geçen sene parasını altina yatirsaydi şuan parası 8.600.00₺ olacaktı aylık ortalama %15 getirisi olacakti ve her ay 50bin tl yeseydi suan parası 8.000.000₺ olacaktı yine karda olacaktı dedim. Oğlum fiziki altını nasıl saklasin, kız başına İstanbul gibi bir yerde dedi. Bende dedim ki aracı kurumu midas olsaydı ve altın sertifikası alsaydi, hem komisyon, hem saklama ücreti ödemezdi dedim. Şuan 3.000.000₺ parasi var ama paranın değeri kaybı yaninda üstüne faizlerin düşmesiyle de getiri kaybı var o yüzden az cok demeden yatırım yapmamız gerekiyor.
Sezer Arslan tweet media
Sezer Arslan@SdAnaliz

Boşta duran paramızı hafta sonu calistirdik. Bu sefer tercihim #tera'nın katilim fonu olan #tlv fonunu seçmiştim nedeni ise bu aralar 0 riskli varlıklar olan para piyasası fonların, serbest fonlara kaynak yaratmak için yüksek faizle borç verdiği söyleniyor (iddia) bazi fonların nakit çıkışında gecikme varmış, bazılarında ise ödeme bekleyenler olduğunu gördüm o yüzden yeni duyduğunuz fonlara günlük getirileri yüksek diye hemen atlamayın, ppf de olsa artık paranızı öderken likidite krizi yaşama ihtimalleri var. Ben bu iddiayı sevmedim doğruluk payi var mi bilmiyorum, ama serbest fonlara kaynak yaratmak için bizim paralarımızı kullanıyorlarsa sıkıntı olur. Aracı kurumum midas alırken satarken ve para transferlerin de komisyon ödemiyorum #isbirligi

Türkçe
101
7
177
557.3K
Alper Akarsu
Alper Akarsu@alpersos1·
@tiarazen Ortanca olanın trajedisini Şekspir' e anlatsan yazamaz.
Türkçe
0
0
2
381
Esra K.
Esra K.@tiarazen·
Kardeşlik ilişkisinin en önemli belirleyicisi anne baba tutumundaki denklik. Bence ikinci sırada çocuklardan birine dair sağlık sorunları var. Üçüncü sıraya ise kardeşlerin yaşlarının çok yakın olmasını koyarım ben. Anne baba çocuklarına nispeten denk davranıyorsa çocukların ilişkisi daha iyi oluyor. Duygusal ya da mali kaynakların dağılımı bozuksa mutlaka rekabet gelişiyor. Ya da çocuklara atfedilen anlamlar arasında tezatlar varsa, örneğin biri altın çocuk diğeri karakoyun olarak görülüyorsa... Kardeşler anne babaya karşı öfkeyi birbirine yansıtıp birbirine düşman kesiliyor. Ikinci unsur olan sağlık sorunları, ebeveynlerin hasta çocuğa -doğal olarak- daha çok zaman ya da emek harcamasının sonucunda gelişen adaletsizlik hissiyle ilişkili. Sağlam çocuk hasta çocuğun aldığı bakımı kıskanıyor, hasta çocuk da sağlam çocuğun sağlamlığını... Bu da koşullar gereği gelişen bir kardeş rekabeti tipi. Üçüncü sırada yaşların yakınlığı var. Büyük çocuk daha bebek bakımı alma yaşındayken yeni bir bebeğin gelmesi erken gelişen bir mahrumiyet yaratıyor büyük çocukta. Ebeveynler ikisine birden yeteyim derken iki küçük çocuk da -yine koşullar gereği- biraz daha mahrum büyüyor kendi akranlarına kıyasla. Bu da rekabet hissini körükleyebiliyor bence. Elbette hiçbir anne baba çocuklarına tam olarak aynı davranamaz; çocuk da ebeveyn de özgün birer birey olduğu için ilişkileri de kendilerine has olur. Ama denklik önemli. Mümkün mertebe hakkaniyetli davranan ebeveynlerin çocuklarının kardeş ilişkileri daha iyi oluyor bence.
Gizem Sürenkök@gizemsurenkok

Kardeşlik ilişkisi, şu hayattaki en zor ilişkilerden biri bence. İyi bir kardeşlik ilişkisi kadar kıymetlisi yok ama iyisini tutturmak da bir o kadar zor. Aynı ailede yetişmiş gibi gözüken iki insan bile aynı ailede yetişmiyor çünkü. Aynı anne-babayla büyümüyor. Aynı hayat koşulları etkilemiyor onları. İlk çocuk, küçük çocuk, büyük çocuk, son çocuk, ortanca çocuk - her birinin farklı bir hikayesi var. Birinde belki fazla tecrübesizliğe kurban gidiyorsun, diğerinde fazla rahatlığa. Kimi ailenin durumunun en rahat olduğu döneme denk geliyor, kimi dışardan destek alınabildiği için daha az stresli olunan bir zamana.. Büyük çocuk, küçük çocuklara hep bir tampon oluşturuyor ya da yolu açıyor onlar için. Küçük çocuklar için büyük çocuk bazen bir idol oluyor, bazen aşmak zorunda hissettikleri bir çıta.. İki kardeşin birbirinin kardeş değil de insan yüzünü görmesi zaman alıyor. Ki bence önemli bir sorudur - “ben bu insanla kardeş olmasaydım arkadaş olur muydum?” 🤔

Türkçe
8
11
189
24.8K