Reza

1.5K posts

Reza

Reza

@Outlander737

Se unió Aralık 2023
40 Siguiendo0 Seguidores
Reza
Reza@Outlander737·
@_KhodaBiamorz تمام شد مبارک خیلیا
فارسی
0
0
0
551
MohammadReza
MohammadReza@_KhodaBiamorz·
به نظر میرسد نه تنها جنگ به پایان رسیده بلکه سیاست تحریم و فشار حداکثری نیز با توجه به "رژیم چنج در تهران" از دستور کار آمریکا خارج شده است. تنها جنگی که باقیمانده و لحظه ای قطع نشده، جنگ جمهوری اسلامی با مردم ایران است.
MohammadReza tweet mediaMohammadReza tweet media
Mehdi H.@mhmiranusa

بازگشت هواپیماهای سوخت رسان نیروی هوایی آمریکا به پایگاه العدید قطر در 5 روز گذشته.

فارسی
19
28
686
15.2K
Maximilian
Maximilian@maxmilvoid·
@Outlander737 @Goftaniha دمت گرم با ربط دادن گوز به شقیقه چطوری تونستی اینو بفهمی؟ مشکل شما پهلوی به کون ها همینه هرکی با پهلوی نیست یا چپه یا با ملاهاست. شعور ساسی که ندارید حداقل شبیه شامپانزه رفتار نکنید.
فارسی
1
0
0
12
Amir Farshad EBRAHIMI
Amir Farshad EBRAHIMI@Goftaniha·
این کارگر جنسی بازنشسته دعوت به کار شده اسمش ونوس هست در لوس آنجلس مشهور است. با موبایل در استادیوم آمار پرچم به دستان شیروخورشید را به مامورها داده و وقتی بهش گفتند چرا این کارو کردی با اون نیشخند وقیحش داره پرچم تروریست‌ها رو تکون میده .
فارسی
88
315
2.5K
76K
Reza
Reza@Outlander737·
@maxmilvoid @Goftaniha باور کن یه ادم ضد سطلی هم می‌فهمه کسی که از ۲۰۱۵ اینجاستو یه پست از سپاه و اقا نزاشته داره گوه میخوره خلاصه لقمه رو کش نده بگو بسیجی ام تموم شه بره
فارسی
1
0
0
18
Maximilian
Maximilian@maxmilvoid·
@Outlander737 @Goftaniha اونی که عقل تو کلش باشه باور میکنه نیازی نیشت چیزیو به سطل آشغال ثابت کنم.
فارسی
1
0
1
30
Reza
Reza@Outlander737·
@maxmilvoid @Goftaniha یعنی این کصشری رو که گفتی کسی باور کرد ؟
فارسی
1
0
3
28
Maximilian
Maximilian@maxmilvoid·
@Goftaniha خودتم میدونی داره کسشر میگی. اینارو اون کینگتون یاد داده بگید؟ دختره پرچم دستش بوده اذیتش میکردن رفته به سکوریتی گفته بعد اون سارای جنده چون رو کونش مونده همچین مزخرفیو از کونش در اورده. دلیلی که از حمایت پهلوی دست برداشتیم همینه شما ها فقط دنبال چرتو پرتید.
فارسی
5
0
0
555
Parsa Biparva 🎒 🍉
امیدوارم که این نرینه‌ی متوحش، دستگیر و مجازات بشه. #فرقه_پهلوی
فارسی
101
154
1.3K
209.1K
Reza
Reza@Outlander737·
@mogh_06 @gralt1990 @Jigsawir اونی که بین کشته های دی و میناب خط کشی میکنه کثافت وجود امثال توعه؛ نه یه معترض رندوم. نکنید نخ نما شده. میگید “میناب” میفهمیم دردتون اون بچها نیست صرفا بهونه ی جدید پیدا کردین.
فارسی
0
0
1
25
ایهام
ایهام@mogh_06·
@gralt1990 @Outlander737 @Jigsawir بچه های مینابم جز اون گنده گوزا بودن کیرم تا ته تو حلق ننت؟ چطور ۳ .۴ هزار نفر نظامی تو جنگ کشته شدن و شما بهشون میخندید مسخرشون میکنید هموطن شما نبودن؟ اون سرباز بدبخت از همه جا بی خبر کشته شد بچه اسپانیا بود؟ شما مسخره کنید جالب و فانه ما بگیم میشیم غیر انسانی و خونخوار و مریض
فارسی
4
0
0
128
Reza
Reza@Outlander737·
@mogh_06 @gralt1990 @Jigsawir گه سگ بشاشه به قبر پدر ترامپ که این بهونه‌ی ناجالب رو دست شماها داد. هر چی هم میشه سریع میرید پشت میناب :)) یه کاری میکنید عمدا اون طفل معصوم های بی گناه رو فحش بدن مردم فقط برای این که کون امثال تو رو مثلا بسوزونن
فارسی
0
0
8
75
Reza
Reza@Outlander737·
@liea_ebony پری بلنده عقرب پیر:))))))) عجب القابی بهت گذاشته
فارسی
0
0
0
16
لیا آبنوس | از نو
من این چندروز بجای بحث بیفایده توییتری از طریق مراجع قضایی پیگیری کردم.هر۳توییتی که زده جرم "افترا،تهمت،قذف،تهدید" هست و درحال سنگیتر کردن پروندش باپیگیری اطلاعات و فراجا مشخص شد اکانت امنیتی نیست‌‌...حال خود نهاد امنیتی، بهمراه من(شاکی خصوصی) در حال پیگیری قضایی اکانت عماد است!
لیا آبنوس | از نو tweet mediaلیا آبنوس | از نو tweet media
فارسی
203
150
1K
20K
Reza
Reza@Outlander737·
@saz2131415160 @Ebne_noah چرا وقتی الان هست باید به ۵۰دسال قبل نگاه کنیم؟ ۵ نسل عوض شده
فارسی
0
0
3
58
ایران وطنم خاکش کفنم
@Ebne_noah الترناتیو نه مردم، پخلوی رو در سال ۵۷ تف کردن گفتم که به گذشته نگاه کن میبینی مردم کدام سمت ایستادند
فارسی
6
0
1
696
پسر عاقل نوح
پسر عاقل نوح@Ebne_noah·
🟡برای اولین بار: کاری که تماشاگران ایرانی در ورزشگاه سوفای کردند، باعث شد که گزارشگران بسیاری از کشورها، حقیقتی را به مردم کشورشان اعلام دارند! انها دلیل «هو» شدنها را، مخالفت ایرانیان با جمهوری جنایتکار اسلامی و حضور الترناتیوی بنام #شاهزاده_رضا_پهلوی را برای مخاطبین کشورهایشان توضیح دادند! منجمله: Peacock TV به زبان اسپانیایی(فیلم موجود) NOS به زبان هلندی گزارشگر Rai1 ایتالیا تلویزیون بلژیک گزارشگر تلویزیون المان و...همگی از جنایت و کشتار و فساد رژیمی دیکتاتوری گفتند! پ ن: تمام این صداها و تلاشها تقدیم به فرزندان ایران به ویژه عزیزان جان باخته ی راه آزادی در #۸و۹ژانویه۲۰۲۶ #پسرعاقل_نوح
فارسی
50
1K
5.2K
82.1K
Reza
Reza@Outlander737·
@ltce20 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors چه مزاحمت کلامی لئوجان؟ طرف میگه شما گزارش کردید و ایشون یه خنده تحقیر آمیز می‌کنه و پرچم رو تکون میده حالا حرف اینه چیو گزارش کرده ؟ پرچم شیرخورشید رو یا اینکه بهش داد بیداد شده این بخشش معلوم شه مشخص میشه حق با کی بوده حالا بنده نظر شخصیم اینه ونوس داره تقیه میکنه
فارسی
1
0
0
13
Leo
Leo@ltce20·
@Outlander737 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors نظرت محترمه آقارضا. اگرم بازی درآورده باشه، حداقل توی فیلم براش مزاحمت کلامی ایجاد شده. این حرومی ک گیر داده بهش حقی نداره ک مزاحم بشه‌و بره روی اعصابش. جنده خانم میتونه با شوهرش چاقالش برن ایدشونو جار بزنن ن اینکه تعرض کلامی کنه ب بقیه گیر بده.خنده هم‌خنده ب کص مغزی طرف مقابله
فارسی
1
0
0
14
Venus ونوس
Venus ونوس@cageofmirrrors·
Let’s clear it up: I sat down, they started yelling at me I asked security to ask them to stop, security asked them to stop talking to me. They did. After the game this lady came up to me blocking me from exiting, then her husband GROPED MY BOOBS, I proceeded to yell at him…
TheFreedomFighter@sara93128610

این بیشرف اسمش ونوس هست و کنار ما نشسته توی استادیوم و رفت به مامورا خبر داد که پرچم شیر و خورشید رو بیان بگیرن. بعدشم وقتی بهش میگی چرا این کارو کردی با اون نیشخند وقیحش داره پرچم تروریست‌ها رو تکون میده. البته ایشون رسوای دو عالم هستن. #جاویدشاه @MattTheRat_ #مزدوریاب

English
241
173
2.2K
111.3K
Reza
Reza@Outlander737·
@melliiun حتی تو جبهه براندازان هم فحاشی رو عمل مشروع نمی‌دونن ما چه فرقی با اونا داریم🤡 از امثال صمدپور چه انتظار خیلی رمانتیکیم هنوز و این نجابت بگامون داده و خواهد داد
فارسی
0
0
1
21
ابراهیمی
ابراهیمی@melliiun·
این وسط بازان چپی و اصلاح طلب عمدتا وصل به سیستم تاریخ منطقه و حوادثی مثل داستان اشغال ساختمان سازمان امنیت عراق در سلیمانیه توسط مردم را بخوانند تا بفهمند این مردم در قله ی نجابت هستند که صرفا با زبان تند جواب این بی مایگان را میدهند... البته چنین نخواهد ماند
فارسی
4
12
340
4K
Reza
Reza@Outlander737·
@ltce20 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors ادعایی ندارم بنظرم ونوس رفته تحت فشار و واسه خارج شدن از این شرایط رو اورده به کصونه واویلا بازی که بهم تعرض کردن تا فشار از رو خودش برداره وگرنه من فیلمی که دارم ازش میبینم با نیشخند و پرچم تکون دادن سناریو ونوس واسم منطقی نیست باز شما که تیزهوش هستید بهتر میدونید
فارسی
1
0
0
16
Leo
Leo@ltce20·
@Outlander737 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors آقا رضا، خیلی سالاری ولی شما از اونایی هستی ک کلا کند ذهنن. حق و حقوق آدما و احترام، این چیزا رو نمیتونن درک کنن. هدف رو با بی اخلاقی توجیه میکنن. ایشون خیلی هم زیبا هستن. سگ ب ناموس آقا/خانم سالوادر دست بزنه کافیه، نیازی نیست ب ایشون دست بزنه
فارسی
2
0
0
26
Reza
Reza@Outlander737·
@mogh_06 @Jigsawir ای شیعه ساده لوح جدی فک کردی ۴۰ هزار نفر کشته شدن؟:)) اون عدد رو گنده کردیم که زدن مادرتون گاییدن کسی جیکش درنیاد تو ایران حالا ایراد نداره گوشت اقاتون فریزره با یه ۳۰۰ ۴۰۰ تا فرمانده اونارو بفرستید افریقاییا گشنه نمونن
فارسی
0
0
6
125
ایهام
ایهام@mogh_06·
@Outlander737 @Jigsawir عمو جونت سرجمع تو دوتا جنگ که تقریبا میشه ۲ ماه نهایت ۱۰ هزار نفر کشت ولی یه جمعیتی ۱۸ ۱۹ دی تو دو سه روز ۶۰ فاککککککینگگگگ هزار نفرشون کصپر شد گوسفند اگه بودن و گوشتشون میرفت واسه فقیرای افریقایی بازم حیف بود
فارسی
4
0
0
299
Reza
Reza@Outlander737·
@ltce20 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors کصشره سرت داد بزنن اینطور نیشخند میزنی یا پرچم تکون میدی؟ حالا تویی که کلتو با پهن پر نکردن از کجا فهمیدی این راست میگه؟ سگ به این دست میزنه اخه؟
فارسی
1
0
0
33
Leo
Leo@ltce20·
@Outlander737 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors حرفت احمقاننس بیشعور. بی ربط مثل وجودت. متنی ک نوشته رو بخوان، زمانبندی رو سعی کن بفهمی بعد زر بزن. توی کلتون پهن پر کردن فقط، هر چی میگیم ی چی دیگه ج میدید
فارسی
1
0
0
31
ایهام
ایهام@mogh_06·
@Jigsawir دیلدوی مامانت ولی سر جاشه هنو بیاد واسه تو مفتخور خرج کنه که عمو و گاینده ننت ترامپه جنگ میخاید. واسه این کشور؟ کص ننت تخم خر
فارسی
15
0
13
2.4K
Leo
Leo@ltce20·
@_bigChurchill_ @cageofmirrrors اینکه هنوز نفهمیدی ب عقاید دیگران احترام بزاری میدونی چیو اثبات میکنه، اینکه مادر تو رو سگ‌گاییده ک تو بدنیا اومدی. و اینکه نمیخوانی ک این خانم چی نوشته و چ تعرضی بهش شده اثبات میکنه ک تو رو هم سگ باید بگاد تا بفهمی ک جزو آدما نیستی کلا. سگ دنبالته ک بگادت، حواست باشه
فارسی
2
0
1
85
mohammad javad asghari
mohammad javad asghari@javadasghari5·
@RyanFerrson تاریخ اونجا رو هم مثل پهلوی وارونه توضیح میدی بحث فلسطین همینه؟ اسراییل بعد از قطعنامه اسلو ۱۹۶۷ فقط داره زمین غصب میکنه شهرک سازی میکنه اما تویی که نونت از موساد میاد حقیقت رو کامل نمیگی بیشرف خائن برنامشون هم برای ایران مثل لیبی بوده شازدتون فقط نمایششون بوده
فارسی
1
0
17
319
Dr Ryan Ferson
Dr Ryan Ferson@RyanFerrson·
میدونستید که یهودی‌ها بخش زیادی از زمین‌های اسرائیل رو قانونی و با پول خریدن، عمدتاً از مالکان بزرگ (اغلب غایب). اما وقتی مالک زمین رو فروخت، مستاجران عرب اغلب تحویل نمی‌دادن و مقاومت می‌کردن. این یکی از دلایل اصلی تنش اولیه بود و موضوع خیلی پیچیده شد.
فارسی
95
59
3.4K
85.5K