Reza
1.5K posts


به نظر میرسد نه تنها جنگ به پایان رسیده بلکه سیاست تحریم و فشار حداکثری نیز با توجه به "رژیم چنج در تهران" از دستور کار آمریکا خارج شده است.
تنها جنگی که باقیمانده و لحظه ای قطع نشده، جنگ جمهوری اسلامی با مردم ایران است.


Mehdi H.@mhmiranusa
بازگشت هواپیماهای سوخت رسان نیروی هوایی آمریکا به پایگاه العدید قطر در 5 روز گذشته.
فارسی

@Outlander737 @Goftaniha دمت گرم با ربط دادن گوز به شقیقه چطوری تونستی اینو بفهمی؟
مشکل شما پهلوی به کون ها همینه هرکی با پهلوی نیست یا چپه یا با ملاهاست. شعور ساسی که ندارید حداقل شبیه شامپانزه رفتار نکنید.
فارسی

@maxmilvoid @Goftaniha باور کن یه ادم ضد سطلی هم میفهمه کسی که از ۲۰۱۵ اینجاستو یه پست از سپاه و اقا نزاشته داره گوه میخوره
خلاصه لقمه رو کش نده بگو بسیجی ام تموم شه بره
فارسی

@Outlander737 @Goftaniha اونی که عقل تو کلش باشه باور میکنه نیازی نیشت چیزیو به سطل آشغال ثابت کنم.
فارسی

@Goftaniha خودتم میدونی داره کسشر میگی. اینارو اون کینگتون یاد داده بگید؟ دختره پرچم دستش بوده اذیتش میکردن رفته به سکوریتی گفته بعد اون سارای جنده چون رو کونش مونده همچین مزخرفیو از کونش در اورده. دلیلی که از حمایت پهلوی دست برداشتیم همینه شما ها فقط دنبال چرتو پرتید.
فارسی

@ReahDiar8551 @secular_d @khamenei_ir Are you talking about Gaza?
Gaza doesn’t exist either, just like Khamenei
English

@mogh_06 @gralt1990 @Jigsawir اونی که بین کشته های دی و میناب خط کشی میکنه کثافت وجود امثال توعه؛ نه یه معترض رندوم. نکنید نخ نما شده. میگید “میناب” میفهمیم دردتون اون بچها نیست صرفا بهونه ی جدید پیدا کردین.
فارسی

@gralt1990 @Outlander737 @Jigsawir بچه های مینابم جز اون گنده گوزا بودن کیرم تا ته تو حلق ننت؟
چطور ۳ .۴ هزار نفر نظامی تو جنگ کشته شدن و شما بهشون میخندید مسخرشون میکنید هموطن شما نبودن؟ اون سرباز بدبخت از همه جا بی خبر کشته شد بچه اسپانیا بود؟
شما مسخره کنید جالب و فانه ما بگیم میشیم غیر انسانی و خونخوار و مریض
فارسی

الان مثلا بگردی اتاق خوابی که نداشتم، لپتاپ و کامپیوتری که نداشتم، کنسولی که نداشتم، خونهی سالمی که نداشتم، غذایی که نداشتم، بچگیای نداشتم رو اون تو پیدا میکنی.
PL@PurrLu
🚨#فوری | سرباز ارتش اسرائیل در شهر موشکی عماد 4
فارسی

@mogh_06 @gralt1990 @Jigsawir گه سگ بشاشه به قبر پدر ترامپ که این بهونهی ناجالب رو دست شماها داد. هر چی هم میشه سریع میرید پشت میناب :)) یه کاری میکنید عمدا اون طفل معصوم های بی گناه رو فحش بدن مردم فقط برای این که کون امثال تو رو مثلا بسوزونن
فارسی

@saz2131415160 @Ebne_noah چرا وقتی الان هست باید به ۵۰دسال قبل نگاه کنیم؟
۵ نسل عوض شده
فارسی

@Ebne_noah الترناتیو نه
مردم، پخلوی رو در سال ۵۷ تف کردن
گفتم که
به گذشته نگاه کن
میبینی مردم کدام سمت ایستادند
فارسی

🟡برای اولین بار:
کاری که تماشاگران ایرانی در ورزشگاه سوفای کردند، باعث شد که گزارشگران بسیاری از کشورها، حقیقتی را به مردم کشورشان اعلام دارند!
انها دلیل «هو» شدنها را، مخالفت ایرانیان با جمهوری جنایتکار اسلامی و حضور الترناتیوی بنام #شاهزاده_رضا_پهلوی را برای مخاطبین کشورهایشان توضیح دادند!
منجمله:
Peacock TV به زبان اسپانیایی(فیلم موجود)
NOS به زبان هلندی
گزارشگر Rai1 ایتالیا
تلویزیون بلژیک
گزارشگر تلویزیون المان و...همگی از جنایت و کشتار و فساد رژیمی دیکتاتوری گفتند!
پ ن:
تمام این صداها و تلاشها تقدیم به فرزندان ایران به ویژه عزیزان جان باخته ی راه آزادی در #۸و۹ژانویه۲۰۲۶
#پسرعاقل_نوح
فارسی

@ltce20 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors چه مزاحمت کلامی لئوجان؟
طرف میگه شما گزارش کردید و ایشون یه خنده تحقیر آمیز میکنه و پرچم رو تکون میده
حالا حرف اینه چیو گزارش کرده ؟ پرچم شیرخورشید رو یا اینکه بهش داد بیداد شده
این بخشش معلوم شه مشخص میشه حق با کی بوده
حالا بنده نظر شخصیم اینه ونوس داره تقیه میکنه
فارسی

@Outlander737 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors نظرت محترمه آقارضا. اگرم بازی درآورده باشه، حداقل توی فیلم براش مزاحمت کلامی ایجاد شده. این حرومی ک گیر داده بهش حقی نداره ک مزاحم بشهو بره روی اعصابش. جنده خانم میتونه با شوهرش چاقالش برن ایدشونو جار بزنن ن اینکه تعرض کلامی کنه ب بقیه گیر بده.خنده همخنده ب کص مغزی طرف مقابله
فارسی

Let’s clear it up: I sat down, they started yelling at me I asked security to ask them to stop, security asked them to stop talking to me. They did. After the game this lady came up to me blocking me from exiting, then her husband GROPED MY BOOBS, I proceeded to yell at him…
TheFreedomFighter@sara93128610
این بیشرف اسمش ونوس هست و کنار ما نشسته توی استادیوم و رفت به مامورا خبر داد که پرچم شیر و خورشید رو بیان بگیرن. بعدشم وقتی بهش میگی چرا این کارو کردی با اون نیشخند وقیحش داره پرچم تروریستها رو تکون میده. البته ایشون رسوای دو عالم هستن. #جاویدشاه @MattTheRat_ #مزدوریاب
English

@ltce20 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors ادعایی ندارم
بنظرم ونوس رفته تحت فشار و واسه خارج شدن از این شرایط رو اورده به کصونه واویلا بازی که بهم تعرض کردن تا فشار از رو خودش برداره
وگرنه من فیلمی که دارم ازش میبینم با نیشخند و پرچم تکون دادن سناریو ونوس واسم منطقی نیست
باز شما که تیزهوش هستید بهتر میدونید
فارسی

@Outlander737 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors آقا رضا، خیلی سالاری ولی شما از اونایی هستی ک کلا کند ذهنن. حق و حقوق آدما و احترام، این چیزا رو نمیتونن درک کنن. هدف رو با بی اخلاقی توجیه میکنن. ایشون خیلی هم زیبا هستن. سگ ب ناموس آقا/خانم سالوادر دست بزنه کافیه، نیازی نیست ب ایشون دست بزنه
فارسی

@Outlander737 @Jigsawir عمو جونت سرجمع تو دوتا جنگ که تقریبا میشه ۲ ماه نهایت ۱۰ هزار نفر کشت
ولی یه جمعیتی ۱۸ ۱۹ دی تو دو سه روز ۶۰ فاککککککینگگگگ هزار نفرشون کصپر شد
گوسفند اگه بودن و گوشتشون میرفت واسه فقیرای افریقایی بازم حیف بود
فارسی

@ltce20 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors کصشره
سرت داد بزنن اینطور نیشخند میزنی یا پرچم تکون میدی؟
حالا تویی که کلتو با پهن پر نکردن از کجا فهمیدی این راست میگه؟
سگ به این دست میزنه اخه؟
فارسی

@Outlander737 @_bigChurchill_ @cageofmirrrors حرفت احمقاننس بیشعور. بی ربط مثل وجودت. متنی ک نوشته رو بخوان، زمانبندی رو سعی کن بفهمی بعد زر بزن. توی کلتون پهن پر کردن فقط، هر چی میگیم ی چی دیگه ج میدید
فارسی

@_bigChurchill_ @cageofmirrrors اینکه هنوز نفهمیدی ب عقاید دیگران احترام بزاری میدونی چیو اثبات میکنه، اینکه مادر تو رو سگگاییده ک تو بدنیا اومدی. و اینکه نمیخوانی ک این خانم چی نوشته و چ تعرضی بهش شده اثبات میکنه ک تو رو هم سگ باید بگاد تا بفهمی ک جزو آدما نیستی کلا. سگ دنبالته ک بگادت، حواست باشه
فارسی


@javadasghari5 @RyanFerrson خب فلسطینیا چرا ۲ کشوری در سال ۱۹۴۸ نپذیرفتن
فارسی

@RyanFerrson تاریخ اونجا رو هم مثل پهلوی وارونه توضیح میدی
بحث فلسطین همینه؟ اسراییل بعد از قطعنامه اسلو ۱۹۶۷
فقط داره زمین غصب میکنه
شهرک سازی میکنه اما تویی که نونت از موساد میاد حقیقت رو کامل نمیگی
بیشرف خائن
برنامشون هم برای ایران مثل لیبی بوده
شازدتون فقط نمایششون بوده
فارسی








