Smooth Operator
7.8K posts

Smooth Operator
@DoctorCosmonaut
Tweets and retweets neurosurgery-aviation-military aesthetics-ww2
North pole Bergabung Ağustos 2021
418 Mengikuti833 Pengikut
Tweet Disematkan

@vergibagimlisi 10. Saniyede gol yiyelim hem rekor tazelensin tum dunya konussun hem de onceki rekorun sahibi anilarak iyice boku ciksin haberlerin
Türkçe

@vergibagimlisi Tarihi bir hezimet bekliyorum. Dunya kupasi kiraplarina girecek sekilde. Bir daha top oynayamaya yuzleri olmasin su rezil heriflerin. Ugurcan da maslesef araya gidecek yapacak birsey yok. Arda gulerin mac sonu allahim neden ben diyen goruntuleri dussun
Türkçe

@Aglamayisever Hayir dogru degil. Bir doktor calistigi birimdeki tum basit tetkik aletlerin ve yontemlerin nasil calistigini bilmeli.
Türkçe

@Aglamayisever Ben de ozel uni mezunuyum ben dahil 90 arkadasimin 80i suan turkiyenin dort bir yaninda calisiyor. Bu saydiklarinin hicbirinin onemi yok. Hepsi 1 ayda ogrenebilecek basit seyler. Boyle seylerle tatmin olmayin
Türkçe

Pratisyenlik ilk gün özel üni tıp bitirmiş aynı böyle biri vardı. Bana dedi ki “ ben hiç nöbet tutmadım da nöbet kaç saat oluyor?” 1 ay sonra istifa etti zaten
icapçı intörn@neonatalog
hayatımda hiç ekg çekmedim hayatımda hiç nst çekmedim hayatımda hiç sheath çekmedim hayatımda hiç kan şekeri bakmadım hayatımda hiç tansiyon ölçmedim hayatımda hiç venöz kan almadım hayatımda hiç laba kan taşımadım hayatımda hiç açt takibi yapmadım hayatımda hiç barkod basmadım
Türkçe

@tcksalih İdareye karşı dava açıp kazanan görmedim şu zamana kadar. Yd bile verilmiyor. Yd talep ediyoruz mahkeme idarenin de cevabını bekleyelim diyor. Cevap süresi 30 gün + 30 gün daha istiyorlar ve 5 gün e-tebligat süresi de var.
Türkçe

20 yıllık avukat olarak allaha şikayet etmenin daha mantıklı olduğunu düşünüyorum
Abdullah Güner 🇹🇷@Abdullahguner06
Bugün ÖSYM ve MEB'e dava açtım. Konu: kolejlerde şişirilen notlar sebebi ile yks sınavında yapılan haksız sıralama
Türkçe

@tuslufistik Ben tibbi idealim olarak okumadim baska hayalim vardi, o yuzden yaparken max keyif alacagim beyin cerrahisini sectim bir ara birakip psikiyatriye gectim sonra baktim bana gore degil geri dondum. Asistanlik yorucu ve travmatik ama bir sekilde bitiyor uzmanligi fena degil
Türkçe

60 sut cektik..%75 topla oynadik cart curt
Tribun Dergi@tribundergi
Erman Toroglu: "Gol atmak icin zamaninda bulusacaksin topla. Her gun seks yaparsan cocuk olmaz, kadinin atesini yoklucaksin"
Türkçe

@tuslufistik Haklisiniz sartlar cok zorluyor maslesef. cocuk istemeyen ad baskanlari da cok. Yalniz soyle birsey var eskiden asistanlar cok azdi simdi sehir hastanelerinde falan yuzbin asistan var orda goze batmaz
Türkçe

@DoctorCosmonaut Aile hayatı isteyen biri olarak cerrahi branşların şartlarını kadınlara uygun göremiyorum hocam ama çok saygı duyuyorum 🙏🏻
Türkçe

@sermin_md @processuss Edemez ederse orospu cocugunun tekidir
Türkçe

@processuss Meslektaş aynı gün o an muayene olmak istiyorsa reddedilebilir yoğunsa eğer. bunun yeminle ilgisi yoktur. Muayene olmak için gider ve müsait bir günü olup olmadığını sorabilir o durumda zaten kimse kimseyi geri çevirmez.
Türkçe

@yanlisdipnot @tuslufistik 6 psikiyatrist yakin arkadasim var zadece biri mutlu
Türkçe

@danielstorey85 @vergibagimlisi kuzeyin eskimolarindan safarinin yamyamlarina kadar..
Türkçe


@vergibagimlisi Ankarada muayeneler 20 dakkaya cikmis. Hastanelerde kalabalik azalsin diye 😅
Türkçe

Arife gunu 1-2 esya tasidim belim tutuldu diyen hastanin aktivitesi
internete bunun için para ödüyorum@Para0duyorum
Evine erzak taşıyan karınca ve yolda karşılaştığı Ağustos böceği
Türkçe

@vergibagimlisi Kavurmali kasarli pide+bol şekerli sariyer cola da cabasi
Türkçe










