Dani
459 posts


آدم با یک رشته معمولی تو یک دانشگاه تاپ به جایی میرسه که با یک رشته تاپ تو دانشگاه معمولی نخواهد رسید!!!!!!!!


اینهمه شعف از باختهای ترکیه رو نمیفهمم و البته نیتهای خوبی هم بنظرم نمیاد: تیم خوب بازی کرد فقط تمامکننده نداشت. چرا با پایین رفتن و پایین کشیدن بقیه میخوایم خودمون رو خوشحال و راضی کنیم؟ به قول یونگ این یک "سایه جمعی" ه و فضیلتی محسوب نمیشه.



👈خارش نژادپرستانهی شما فارسها با خوشحالی از باخت تیم ملی #تورکیه درمان نمیشه. شما فارسهای خودشیفتهای که در اصل هیچی نیستید نمیتوانید نیمهدموکراسی موجود در #تورکیه را تا ۵۰۰ سال دیگر نیز در کشورتان برقرار نمایید زیرا برقرار نمودن دموکراسی شعور سیاسی میخواهد که فاقد آنید!

.


اکانتهای خارجی عکسهای ریاکشن بازیکنان ترک بعد از باخت و حذف رو گذاشتند نوشتند وقتی یه ترک جواب آزمایش دیانای اش میاد. یعنی خاک تو سرتون تخم الاغها:)



این نظریه هم که تقریبا بسیاری از مردم دنیا از ترکیه بدشون میاد بعد حذف ترکیه از جام جهانی اثبات شد. عجیب خوشحالی جمعی رو ایجاد کرد. علت گوشت تلخی اینها هم گندهگوزیهای نژادپرستانه و دزدیهای فرهنگی و ملت سازی با جعلیات تاریخی است.




این نفرت جهانی از ترکیه رو بسیار میپسندم👏🏻

فارسزبانان عزیز با چیزی که خودشان انجام میدهند، دقیقا با همان، به دیگران توهین میکنند. عرب رو ملخخور میگن ولی خودشون به جیرجیرک و سوسک رحم نمیکنن. ناهنجارترین جامعه خاورمیانه هستند ولی خودشون رو از بقیه خاورمیانهای ها متفاوت میپندارند. 🤭

@1946sina واقعا این همه نفرت شما رو از ترک ها نمی فهمم

خود مردم پاراگوئه و استرالیا خوشحال نیستن اینقدر که فارس و کورد از حذف تورکیه خوشحالن وا بده بابا فوتباله دیگه یه روز سوم جهان میشی یه روزم حذف میشی











