emir

33 posts

emir

emir

@asyouorder

tech consultant.

İzmir, Türkiye 가입일 Mayıs 2020
19 팔로잉32 팔로워
emir
emir@asyouorder·
@tuborgspecial8 @bpthaber Ruhsatlı olsa bile sivil biri iş adamı vs değilse bulundurma alıyor sadece belinde gezemez tabancayla mahalleye ortama baksana ruhsatlı olma ihtimali var mı sence
Türkçe
1
0
2
850
BPT
BPT@bpthaber·
Bursa'da iki husumetli arasında çıkan silahlı çatışma kameraya yansıdı.
Türkçe
99
17
1.2K
408.6K
emir
emir@asyouorder·
@tuborgspecial8 @bpthaber Ruhsatsız silah bulundurmaktan belki genel güvenliği tehlikeye atmaktan yatar ama yaralama cinayete teşebbüs falan zor
Türkçe
2
0
3
3.1K
tuborgspecial
tuborgspecial@tuborgspecial8·
@bpthaber 1 dk bile yatmaz müdafaanın babası hem arkadan gelicen hem adamı vurucan
Türkçe
2
0
400
18.9K
emir
emir@asyouorder·
@Psikobilim_ Özellikle eğitimli ortalama üstü kendini geliştirmiş biri için direkt depresyon sebebi onca yıl dirsek çürütmenin okuduğun dinlediğin onca şeyin somut çıktısını alamayıp entelektüel bir ortamdan mahrum olan biri iyi parayla bile çok zor tatmin olabilir
Türkçe
0
0
25
698
PsikoBilim
PsikoBilim@Psikobilim_·
Bir kişi sosyal basamakları tırmanamayacağını hissettiğinde yaşam memnuniyeti dibe vuruyor. Yani, tünelin ucunda ışık yoksa, mutsuzlukla başa çıkmak daha zor oluyor.
PsikoBilim tweet mediaPsikoBilim tweet mediaPsikoBilim tweet media
Türkçe
6
96
1.3K
26.6K
emir
emir@asyouorder·
@ert_orcun @MKMPSadrazam Dolaylı olarak kıyas var "Cumhuriyeti değerli kılan bu" litatatürde hep kıyas olarak kullanılır bu tabir neye karşı değerli kılan bu diğer cumhuriyetlere mi seçme seçilme hakkın olmayan Osmanlı'ya mı
Türkçe
0
0
0
46
Orçun Ertürk
Orçun Ertürk@ert_orcun·
@asyouorder @MKMPSadrazam Cevap olarak kıyası yapan sen oldun. İlk twitte Osmanlıdan bahseden yok, cumhuriyet elinden gelen imkanlarla bu fırsat eşitliğini sağlamıştır, özellikle ilk döneminde. Artık tabi o devirler geride kaldı.
Türkçe
1
0
0
36
emir
emir@asyouorder·
@sarumants @SenogluOzgul @01DerVish01 Kolluk ya da sağlık çalışanı değilsen büyük ihtimalle ürettiğinden çok daha fazla kazanıyorsun :) bana da nasip olur inşallah cennet hayatı
Türkçe
1
0
0
25
emir
emir@asyouorder·
@sarumants @SenogluOzgul @01DerVish01 Nedir göreviniz? Bir değer üreten veya önemli ihtiyaçları karşılayan bir İşiniz varsa eyvallah yattığınız yerden para aldıktan sonra vergi verseniz ne olur?
Türkçe
1
0
1
67
OZGU SEN
OZGU SEN@SenogluOzgul·
@01DerVish01 Saçma bir tespit. Bu ülkede memur hakettiği parayı alıyorsa başkasının sırtına yüklendigi için değildir. Asıl sormanız gereken bu ülkenin üretimi birikimi kimlere faiz adı altında ödeniyor ? İbreyi başka yöne çevirin. Bu durumun suclusu memur değildir sizde biliyorsunuz.
Türkçe
5
0
19
2.8K
emir
emir@asyouorder·
@Ezelanaliz Daha kötüsünü anlatayım tecili bozdum ağustosta gitmek için işimi bırakıp gideceğim kasıma attılar ocaktan beri bekleyenler falan varmış olan da yapamıyorsun patronumla konuşmam lazım ev sahibi ile motorumu satmam lazım vs
Türkçe
0
0
1
863
Ezelanaliz
Ezelanaliz@Ezelanaliz·
Bugün genç bir kardeşimle görüşüyordum.Üniversite'den mezun olucak dedim ne yapıcaksın iş güç falan. Abi dedi önce askerliği aradan çıkarmam lazım dedi, Eee nasıl yapıcaksın dedim. Bilmiyorum bunaldım yemin olsun dedi. Adamın yüzü sarardı stresten. Kendimi kötü hissettim,dedim lanet olsun keşke sormasaydım sonra; Ulan bi düşündüm: Bedelli yapsan; "Parayı basıp kurtulayım" diyorsun, ama bedelli olmuş yarım milyon TL. Yeni mezun adam, ya da işe yeni başlamış genç bu parayı nereden bulsun? Kredi çeksen yıllarca borç ödeyeceksin, hayata direkt ekside başlayacaksın. Düz askerlik yapsan; "6 ay gider gelirim, aradan çıkar" diyorsun; o 6 ayda sektörden uzak kalıyorsun, döndüğünde sudan çıkmış balığa dönüyorsun. Üstüne bir de iş görüşmelerinde "Askerliği aradan çıkar gel öyle konuşalım" diyen saçma sapan bir piyasa var. 1 Yıl ücretli yapsan; Aylık 90 bin TL alıcan aşağı yukarı ama hayatının en verimli yaşlarından 1 yıl kaybediceksin. Ne bir kariyer için atılımın olucak ne işe girmek için bir hevesin Çocuğa dedim ya işe girip para yapıp askerliği yapıcaksın ya da 1 yıl ücretli yapıcaksın. Ulan 3'üde birbirinden çetrefilli. Ne desek boş.
Pusholder@pusholder

Bedelli askerlik ücretine 1 Temmuz'da zam geleceği açıklandı. 30 Haziran'a kadar başvuru yapan kişiler zamdan etkilenmeyerek 416.361 TL ödeme yapacak. 1 Temmuz'dan itibaren %14 civarında zam ile yaklaşık 475.000 TL ödeme yapılacak.

Türkçe
111
101
1.1K
846.7K
Ebrar Yaşar
Ebrar Yaşar@ebraralagozz·
@habbazzade Yapılması gereken işte bu. Allahtan bekleyip dua etmek. Çula, çaputa, tele ümit bağlanmaz
Türkçe
1
0
8
7.2K
emir
emir@asyouorder·
@Fparrhesia Bu mantıkla tecili bozdum
Türkçe
0
0
3
805
emir
emir@asyouorder·
@lanuykumvar Yürürken daha çok kasıyorum rahatlığa bak aq
Türkçe
0
0
75
2.2K
dardayım
dardayım@lanuykumvar·
polisler inanmasada ben o hareketi geçerken aynalara çarpmamak için yaptığını düşünüyorum
Türkçe
10
14
1.6K
162.5K
emir
emir@asyouorder·
@Psikobilim_ Kısalar yalan söyleyip manipüle etmediyse oçuz
Türkçe
0
0
22
2.6K
PsikoBilim
PsikoBilim@Psikobilim_·
Bir erkek çok kısa olmadıkça, hayatındaki cinsel partner sayısının boy uzunluğu ile güçlü bir ilişkisi bulunmuyor.
PsikoBilim tweet mediaPsikoBilim tweet media
Türkçe
25
32
789
207.9K
emir
emir@asyouorder·
@tamerertangil Sadece ciddi derecede yoksullar için ücretsiz olmalı yavaş yavaş yerini çok sıkı denetlenen özel hastanelere bırakmalı sadece taşra da özel hastane açılmayan yerlerde maks devam ettirilmeli aşırı büyük yük sağlık sistemi dolaylı olarak
Türkçe
1
0
0
71
Tamer Ertangil
Tamer Ertangil@tamerertangil·
Devlet hastaneleri olmasa halkımız enfeksiyondan, bulaşıcı vd. hastalıklardan kırılır. Kimisi "sosyalizm mi var bu ülkede? Her şey özelleşmeli" diyedursun, Türkiye'de sosyal devlet olmazsa gerçekten bu millet hastalıktan mahvolurmuş. Herkes zengin değil.
Türkçe
6
8
127
6.5K
emir
emir@asyouorder·
@ersnbsrn @bro99787878 @teknikciniz katılım bankalarının mantığı da aynı banka yüzde 5 faiz ile borç verirken sen yüzde 1 kar payı ile finansman verirsen insanlar senden alıp bankaya yatırır mesala dünyada faiz geçerli bir sistem faizsiz bir iş yaparken bile faizi hesaba katmazsan ticaretinden zarar edersin
Türkçe
1
0
1
113
Teknikçi
Teknikçi@teknikciniz·
Şunu açıkça söylemeliyim ki, Fuzulevim, Eminevim Tarzı yerlerde madem sadece dosya masrafı alınıyor, her dosyanın masrafı aynı olmalı. FAKAT; 1M TL için 70.000 TL öderken 5M TL için 350.000 TL ödemen gerekiyor. Bu kısım Faiz olarak geçer. Kimse kendini kandırmasın.
Türkçe
178
56
2.1K
494.1K
emir
emir@asyouorder·
@unlunurist @onedio Allah benden de razı olsun mu abla okurken çok yoruldum çünkü
Türkçe
1
0
41
573
〽️
〽️@unlunurist·
@onedio Benim kayınvalidem de böyle Allah razı olsun kendisinden. Oğlu da aynen böyle ondan da Allah razı olsun gerçekten. Umarım iki oğlumda böyle olur onlardan da Allah razı olsun.
Türkçe
2
0
152
12.7K
Onedio
Onedio@onedio·
Bir kadın, evlerinde yatıya kalan kayınvalidesinin o uyurken yaptıklarını paylaştı.
Türkçe
185
190
14.2K
1.6M
Cobby
Cobby@roverandomm·
Doktora dersindeyiz makale tartışıyoruz yanımdaki arkadaşa hoca “makalede hangi kaynaklar kullanılmış” dedi. Arkadaş “sürekli ibid diye bir kaynaktan bahsediyor ama anlamadım, aradım bulamadım” dedi
AkademiKadro@akademi_kadro

İlk akademik şokunuz⤴️

Türkçe
18
11
2.1K
1.2M
Timur Berdi Nomadoglu
Timur Berdi Nomadoglu@timurkolay·
@asyouorder @ooguz @roverandomm hangi dalda yaptigin ile alakali. eger tabii bilimlerde yapiyorsan gormemen dogal. bu genelde felsefe tarih vs gibi old school social science makalelerinde kullanilan terim.
Türkçe
2
0
19
5K