@JoeFreundschaft@thecatloverrr@kh_g در مورد روش های بارداری که نمی گیم در مورد خود بارداری صحبت می کنیم اگه یکی در میون مرد ها هم باردار می شن تو هم می تونی حرف بزنی خب.
من اگه یه مرد بیاد در مورد مسائل مربوط به بیضه توییت بزنه، اسکرول میکنم و رد میشم. چون ندارم و نظری هم نمیتونم داشته باشم
اما نمیدونم اینهمه مرد از کجا پیدا میشن میرن زیر تویتایی که خانمها در مورد پریود و دردش، بارداری و مشکلاتش و زایمان و فجایعش نوشتن نظر میدن
اصن تو چمیدونی آخه
@hiva_aff اگه از توی دره بیرونتون کردن برین توی دامنه کوه؛ ولی زندگی کنین. شما همیشه دنبال رهبر گشتین دنبال آدم های قوی و بی عیب، همچین آدمی نیست،آدم ها مثل خودتون عوض می شن؛ سه می زنن می میرن هیچ رهبری غیر خوتون نیست،قوم نیرومند تنها نیروییه که همیشه باقی می مونه.
@hiva_aff این زمین مال شماست.ولی باید نگهش دارین اگه نگهش ندارین از دستتون درش می یارن اگه شده جونتون رو روش بزارین حتی جون بچه هاتون، دشمن هاتون رو کوچیک نشمرین بر می گردن؛ اگه خونه تون آتیش گرفت، دوباره بسازین اگه خرمن تون رو سوزوندن دوباره بکارین اگه بچه هاتون مردن دوباره بچه بیارین
@sam9i8 حالا خود برنامه های صدا و سیما شون به یک طرف که عنه ولی خب آخه برنامه محفل ،گوزو اینو دیگه خوتون هم می بینین لای کانال عوض کردن هاتونم ردش می کنین.
دیروز رفتم روانپزشک بالاخره واسه خوابم و اضطرابم دارو بگیرم
یه پیرزن 70 80 ساله با واکر
محجبه طور
داشت سرفه میکرد بهش آب دادم
ازم تعریف کرد گفت چقدر خوشگلی چه موهایی داری حیف ننه دیوونه ای میگرفمت برای پسرم
😐
از این به بعد کسی جلوم خفه هم بشه آب نمیدم دستش
نمیدونم این کصکشا چرا ۴۷ ساله همه گهاشونو با به کوری چشم فلان و بهمان میخورن، آخه خارکصه این لجن خاری دیگه کوری چشم داره؟ عن من از این گهی که دو میخوری پر طرفدار تره
@BandehM1 نرخ طلا از شروع اعتراضات تا ۱۸ دی
از ۱۴میلیون رسیده به ۱۸ میلیون
تو کدوم ریاضی که در مدرسه خوندی
به این میگن پایین اومدن؟
بسیجیها و سپاهیها دو حالت بیشتر ندارن:
یا کصخل روانی و بیسوادن
یا کصکش مادرجندهن
همون کسایی که داشتن به ما شلیک میکردن با چهره خودشون و بدونه ماسک
اینها دیگه خونشور نیستن خود تروریس ها هستن
جهت ثبت و شناسایی برای پاسخگو کردن
فکر میکنم دانشگاه تهران هم باشه
راحت میشه تک تکشون رو شناسایی کرد
خانواده ما اینطوری بود؛ ولی نه به این شدت. از حدود نه، ده سالگی تا ۱۸ سالگی لباس پوشیدن برام عذاب بود، مهمونی خانوادگی عذاب بود، معاشرت با پسرخاله دخترخالهها برام عذاب بود،
یادمه به کریپس سرم ایراد گرفته میشد، به شلوار قرمزم ایراد گرفته میشد، تو اتاق با در بسته با پسرای فامیل