بیبیدلشاد ِ جهانوطن
13.7K posts

بیبیدلشاد ِ جهانوطن
@kh_g
لینگوفیل، تراوللاور، هیستوریلاور، کالچردایورسیتیلاور، تورگاید

لازمه به عدم همدلی و رفتار زنندهی کادر درمان، پزشکان زنان و ماماها بپردازیم که با زنان باردار و زائو بسیار توهینآمیز و تحقیرآمیز رفتار میکنن. من از سیلی زدنشون زمان وضع حمل به زائو شنیدم تا توهین و تحقیر کلامی. سلامت فیزیکی و روانی زن براشون هیچ ارزشی نداره از تجربههاتون بگید

من اگه یه مرد بیاد در مورد مسائل مربوط به بیضه توییت بزنه، اسکرول میکنم و رد میشم. چون ندارم و نظری هم نمیتونم داشته باشم اما نمیدونم اینهمه مرد از کجا پیدا میشن میرن زیر تویتایی که خانمها در مورد پریود و دردش، بارداری و مشکلاتش و زایمان و فجایعش نوشتن نظر میدن اصن تو چمیدونی آخه







یکی از عجایبی که میبینم همینه یعنی هیچکی به اندازهی زندایا لباسای سکسی و لخت جوری که به زور نوک ممهشو میگیره نپوشیده ولی چون خیلی لاغر و ممه نداره هیچکی نمیگه این خودش رو سکسوالیزه میکنه،سیدنی ممهش بزرگه خیلی شاید پوشیدتر از زندایا هم پوشیده باشه ولی ممه و چاک سینش میزنه بیرون

بهعنوان یک سابقاً لاغر بهنظرم شکایت لاغرها از بادی شیم کمی humble bragging است.











گیلاس تکدانه رو کیلویی ۳۰۰ و مشهدی رو ۱۵۰ هزار تومن میخرن. هزینهی کارگر کیلویی ۲۵هزار تومن (با صبحانه و نهار)، سبد سه کیلویی دونهای ۳۳هزار تومن.




