Okolokok

288 posts

Okolokok

Okolokok

@heyitsmethefire

가입일 Ağustos 2024
30 팔로잉9 팔로워
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@mddyuss @selm_mc Aynısının KBB versiyonu olarak çok güldüm buna 😂😂😂 hedef derma 😂
Türkçe
0
0
1
28
Yusuf
Yusuf@mddyuss·
@selm_mc Pediatri/Cerrahi branş yazıp istifa edenleri görünce :
Türkçe
0
3
306
22.8K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@beyzipsg İşte kız çocuk doğurmak istememe sebebim, kadın ne yapsa yaranamaz. Her şeyi mutlaka eleştirilir, hem de çoğu zaman en yakınları, annesi babası tarafından. Çalışır çabalar kendini parçalar, yine olmaz; hamile kalır mobbing yer. Ben çektim çocuklarım çekmesin hepsi erkek olsun
Türkçe
0
0
6
1.2K
beyza dogan ironisi
beyza dogan ironisi@beyzipsg·
Kadınlar ne kadar zeki ve yetkin olursa, o kadar az seviliyor ve o kadar fazla düşmanlıkla karşılaşıyor. Erkekler için böyle bir ilişki bulunamamıştır.
beyza dogan ironisi tweet media
Türkçe
119
1.6K
10.2K
470.2K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@melikeziyagiler İşte İmamoğlu diyordu ya ben naptım kreş açtım diye, adam yalan söylemiyordu. Kreşler, oyun kulüpleri, anne çocuk etkinlikleri çok aşırı yetersiz bu ülkede. Devletsen destekle amk vergiyi az al anne çocuk etkinlik kafesinden. Anne de nefes alsın çocuk da sosyalleşsin.
Türkçe
0
0
18
1K
melike ziyagiler
melike ziyagiler@melikeziyagiler·
Eğer doğum oranları artmasını istiyorsanız bu çocuklara bakacaksınız. Öyle tek annenin başına ekşiyip bu iş olmaz. Tüm mahalle toplaşcak o çocuğa bakcak, cocuk ağlıyor diye yemek yiyemedim diye ağlayan kadınlar var ya bu kadının bir saat çocugunu bırakacak kimsesi yok. Acilen yarından itibaren muhtarlar beş yaşa kadar mahallelerdeki anneleri tespit edip tanıştırcak herkes birbirinin çocuğuna bakcak, gerekirse muhtar çocuklara bakcak. Muhtarlara kuruğum biraz skdkd
Türkçe
39
30
809
55.7K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@seaoceanfb @siyahsancakx Ben ilkini 27/28de doğurdum keşke daha erken doğursaymışım diyorum. Bu düşünceye ben de çok şaşırıyorum çünkü çocuğa hamileyken inşallah çok erken değildir diyordum fkdbxjdjdj öyle bir enerji patlaması fırlama ki peşinden 2-3 kişi koşamıyoruz. 40 yaştan sonra düşünemiyorum
Türkçe
0
0
0
279
sea
sea@seaoceanfb·
@siyahsancakx 20'li yaşlarda evlenip gençliğini çocuk peşinde çürütmek gerçekten hata. Yolda görüyorum, yaşıtlarım çocuğun peşinde maymun oluyor. 40'a doğru evlenip çocuk yapmak günümüzde daha mantıklı.
Türkçe
6
0
3
3.3K
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 Tatile giden bir kişi çocuğu olan aileleri gözlemleyerek yaşadıkları stresi anlattı; ▪️"Abi burada çocukları olanlar var. Gözünü 5 saniye ayıramıyorlar. Yok elektrik prizine gitti yok havuza düştü." ▪️"Sizi uyarayım tatil matil yapamıyorlar. Size kim çocuk yapın diyorsa ona 'benim yerime sen 3 tane yap' deyin." ▪️"Köpeği odaya bıraksan gıkı çıkmaz. Çocuk eline geçeni alıp fırlatıyor." ▪️"Buna tatil denmez bu cehennemi yaşamak."
Türkçe
692
33
928
684.6K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@siyahsancakx İkinciye hamileyim ilki 2.5 yaşında tatile gittik burnumdan getirdi erken döndük. Ben bebeklerimi yine yaparım ama çanta gibi alır çıkarız o bizim hayatımıza entegre olsun falan dkjdhdjdjdj 0-3 yaş arası ÇÖP onu bilin yine yapın güzel bir şey çocuk hep minik kalmıyorlar
Türkçe
1
0
3
1.8K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@animaanimuss Benim kocam bunlardan gece su içmeye kalkınca korkuyorum uyanıksa Allah affetsin hakikaten akgezen gibi dolaşıyor
Türkçe
1
0
1
887
eutychia
eutychia@animaanimuss·
özellikle açık mavi göz=akgezen
eutychia tweet mediaeutychia tweet media
Türkçe
28
25
719
8.5M
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@siyahsancakx İmkanlar el vermiyor, kadının hamileyken emzirirken çocuğu küçükken yediği mobbing’i çözün. Kadın hamile kaldı diye yapacağı işi iş arkadaşına yüklemeyin, yurtdışındaki gibi ajanslar kurun ve yerine geçici eleman alın. Türkiye’de en büyük problem bu.
Türkçe
0
0
0
150
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔴 Aile Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş: “Kadınları çalıştırıyorsunuz o yüzden doğurganlık azalıyor diyen bir kitle var.” “Çalışan kadınlara ‘ikinci çocuğunu yapmak istiyor musun’ diye sorulduğunda çoğu imkanlar el verirse isterim diyor.”
SİYAH SANCAK tweet mediaSİYAH SANCAK tweet media
Türkçe
54
1
37
24.3K
Flint1984
Flint1984@flint1984_·
@dissproportion I feel like the older mom shaming is actually just unconscious intrasexual competition among women. “You waited to have kids? Too bad, you shouldn’t have them now. I had mine earlier so I deserve them.”
English
9
14
394
35.1K
Dissproportionately
Dissproportionately@dissproportion·
A lot of the older parent debate (“my grandma will hardly know me” etc.) just ignores that people have always *continued* having babies in their late 30s/early 40s. We are just skipping to the last born babies.
English
61
130
4K
99.9K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@dissproportion They were usually the retards in the family, don’t forget to add that. It was a contraception failure or women thinking they’re already in menopause when they’re actually pregnant.
English
0
0
0
104
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@siyahsancakx Aynen çok pis, ülkene dön. Biz yeterince kalabalığız burada yallah nereden geldiysen
Türkçe
0
0
15
220
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
⚫️ İstanbul’a gelen Rus turist, şehrin pis olduğunu savundu;
Türkçe
85
5
41
17.9K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@melaschulaaa @rcxane People wont cry if you decide to be childfree. Do not overestimate your worth. There are billions of you.
English
3
0
0
142
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@rcxane I don’t think society puts pressure on women for having children anymore. No one cares if you have a kid or not. Absolutely no one. Id advise doing it early for your career, your sanity and also for your own health and body. The earlier the easier to bounce back. Do what u want
English
1
0
3
261
🇫🇷
🇫🇷@rcxane·
@heyitsmethefire Je n'ai jamais dit de faire des enfants à 43 ans était à préconiser, j'ai dit que si une femme pouvait en faire un à 43 ans il n'était pas trop tard pour toutes celles à qui la société foutait la pression... c'est pourtant simple à comprendre.
Français
5
1
48
9.5K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@jurnalhabertr Takip edilip kameralar yüzüne patlasın diye zamanında yapmadığın kalmadı, bırak şimdi. Et bile giydin dikkat çekebilmek için. Dünya parayı kazanıp sonra ünlü olmak çok kötü ühühühü diye ağlamayın iğrenç iticisiniz ya
Türkçe
5
0
35
5.4K
Jurnal
Jurnal@jurnalhabertr·
Lady Gaga, şöhretin insanın özgürlük duygusunu tamamen yok ettiğinden bahsetti. •⁠ Kendi evimin kapısından dışarı çıktığım an, artık özgür bir insan değilim. • Sokağa adım attığımda mülkiyetim tamamen dünyaya ait oluyor. • Takip ediliyorum, kameralar yüzüme patlıyor, insanlar bana dokunmaya çalışıyor. • En çok canımı yakan şey ne biliyor musunuz? Bir gün bir restoranda ailemle yemek yerken yanımıza bir adam yaklaştı ve bana hiçbir şey söylemeden sadece telefonunu yüzüme dayayıp fotoğrafımı çekti. • Kendimi bir hayvanat bahçesindeki nesne gibi hissettim. • Masadan kalktım ve tuvalete gidip ağladım.
Jurnal tweet mediaJurnal tweet media
Türkçe
60
78
1.3K
169.6K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@ugurfakii Türkiye’de sizi kızlarınızla tuvalette görüp bunu dert edecek sizi şikayet edecek kadın yoktur. Bunlar Amerika’nın akıl hastalıkları
Türkçe
0
0
1
120
Uğur Faki
Uğur Faki@ugurfakii·
Şimdi benim iki küçük kızım var, onlarla birlikte dışarıya çıktık ve tuvaletleri geldi. Çocuk tuvaleti de yok. Erkekler tuvaleti pis, kadınlar tuvaleti temiz. Ne yapmalıyım sizce?
Türkçe
113
1
339
91.4K
Tepki
Tepki@tepki_tr·
Gökçeada Kuzulimanı'nda bir tatilci, bir işletmenin halk plajını işgal ettiğini iddia ederek tepki gösterdi. Öfkeli tatilci, işletmeye ait şezlongların arasına aracıyla daldı; ardından şezlongları parçalayarak yaşananları kayda aldı. Görüntüler sosyal medyada gündem oldu.
Türkçe
166
263
3.8K
922.9K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@Bulvarpress Aynısını ben yapıyorum ama bu anne kadar acımıyorum da. Sonuç: kimseye zarar vermeyen bir çocuk, gayet girişken ve mutlu. Bana tokat mı attı? Aynı tokat kendisine iade. Başka açıklama yapmıyorum. Isırdı mı? Isırıyorum geri. Bir daha kötü hareket yaptığını görmedim.
Türkçe
1
1
14
10.2K
Bulvar Medya
Bulvar Medya@Bulvarpress·
Vietnamlı bir anne, çocuğuna şiddetin nasıl hissettirdiğini göstermek için uyguladığı yöntemle dikkat çekti.
Türkçe
696
314
9.7K
5.1M
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@_tarafsizmuzik Gözlerinden ne kadar gerçek dünyadan kopuk olduğu anlaşılıyor. Orada ama orada değil. Bu yüzden Bihter karakterini çok iyi oynayabildi çünkü Bihter depresyonu ile böyle bir karakterdi. Şimdi diyorum iyi oynamamış, sadece çok çok iyi bir cast’miş. Sonra ne yaptıysa nanay zaten
Türkçe
0
0
1
181
TARAFSIZ MÜZİK
TARAFSIZ MÜZİK@_tarafsizmuzik·
Beren Saat oynadığı diziler ve filmlerdeki karakterleri ile akıllarımızda ve gönlümüzde müthiş bir şekilde yer edinmiş bir isim. Fakat ne yazık ki büyük bir istekle hazırladığı albümü fiyasko. Birincisi Beren sesin yok, şarkıcılık için çok önemli bir şey bu. İkincisi şarkılarda toplumsal sorunlarla alakalı bir hikaye anlatıyorsun fakat kliplerinle alakası yok. Klipler ve senin tatlılığın muhteşem ama şarkılar ve sesin ne yazık ki kötü. Hevesini aldıysan çok iyi bir dizi ile yeni sezonda ekranlara dönebilirsin.
Türkçe
37
7
241
125.4K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@Ada_Ekmegi Kesinlikle. İzmir’den taşındım kurtuldum resmen nefret ediyorum sehirden. Hem büyükşehirin her türlü eziyetini çekiyorsunuz hem de hiç bir getirisi yok. Yemek yiyorsunuz Kadıköy fiyatları, trafik desen var çünkü yol yok şehirde. Denizine girilmez 100 km gitmen lazım.
Türkçe
2
0
11
2.7K
alishiro
alishiro@Ada_Ekmegi·
Karaburun, Seferihisar ve Urla kadar anlamsız, abartılmış, adım atmak istemediğim, içimi boğan sıkan bir yer daha yok.
Türkçe
142
16
607
194.1K
Okolokok
Okolokok@heyitsmethefire·
@StreetsFriendly @monopolyDS Benim İskoç kocamı sinirlenince görse kaçacak delik arar. Adam medeni, saygılı, nazik, kibar, üst segment bir insan diye mıymıy olmuş 😂😂 bir sinirlensin sen gör mıymıyı aklın çıkar 😂
Türkçe
0
0
5
198
friendly_streets
friendly_streets@StreetsFriendly·
@monopolyDS Yeni nesilde kızların birlikte olduğu erkekler gayet adam gibi mıymıy değil. Ayrıca Avrupalı erkekler çok güzel baba görevlerini de yerine getiriyor. İlk cümlende haklısın ama.
Türkçe
1
1
11
1.9K
Korkut bey
Korkut bey@monopolyDS·
Normalde “iyi o zaman Türk erkekleri Rus kadınlarla, Türk kadınları da Avrupalı erkeklerle beraber olsun” der geçerdim. Yalnız çıplak gözle gördüğüm şu: Rus kadınları Türk adamları parmaklarında oynatıyor. Biraz seks verip ömürlerini sömürüyorlar. Türk kadınlarına gelirsek, bunların da beraber oldukları Avrupalı adamlar çoğunlukla adam değil, mıymıymıy tipler. Bu durumda Türkler Türklerle beraber olsun diyeceğim ama onda da sürekli birbirlerini şikayetten feci kafa ütülüyorlar. Herkes komşunun bahçesinin daha yeşil olduğundan emin. Ama asıl arıza herkesin kendisinde.
Coin Avcısı@coinavcisi_

Türk kadınlarının bir türlü idrak edemediği ve kabullenmekten kaçtığı çok büyük bir gerçek var: Türk erkekleri Rus kadınlarından hoşlanıyor ama işin aslı, Rus kadınları da Türk erkeklerine resmen hasta. Sizin o görünce ağzınızın sularının aktığı Avrupalı erkekler ise size sadece dümdüz bir obje gözüyle bakıyor. İşin acı tarafı, sırf o hayallerinizdeki "Avrupalı" imajı için bu muameleye bile seve seve razı geliyorsunuz. Rus kadınlarına karşı içinizden atamadığınız o bitmek bilmeyen öfkenin ve kudurukluğun tek sebebi de tam olarak yüzleşemediğiniz bu aşağılık kompleksi. Ülkede Rus kadınların sayısı arttıkça ve erkekler sizin o sürekli trip atan, kaprisli gerçek yüzünüzü anladıkça, piyasadaki o sahte değerinizin nasıl hızla çakıldığını çok iyi görüyorsunuz. İlginin tamamen üzerinizden kaydığını ve o şişirilmiş egolarınızın artık hiçbir erkek tarafından çekilmediğini fark ettiğinizden dolayı bütün bu hazımsızlık ve kudurukluk.

Türkçe
12
7
253
85.8K