حاج هویج الدین (۲)
387 posts

고정된 트윗


@MrHamedTavakoli چه ربطی به احساسات داره شما درک نمیکنید که مسائل امنیتی رو کشورهای مختلف مخفی میکنند؟؟؟
فارسی

@jalebpour ولی کن دیگه هیچی رو قبول نداری جز احساسات خودت ببخشید وقتت رو گرفتم
فارسی

«اشکالی نداره تنگه رو باز کنیم اگر آمریکا زد زیرش دوباره میبندیم»
تنگه رو ببندید همون لحظه ذخایر طرف مقابل خالی نمیشه دوباره باید چند ماه مردم کشور کشته شوند به این نقطه حال حاضر برسیم.
مساله باز یا بسته بودن تنگه نیست مساله پر یا خالی بودن ذخایر است.
وفاق ملی 🎒@vefaghemelli
یعنی تحلیلگر از این مشنگتر داریم!؟ میگه #تنگه_هرمز رو امریکا گرفته بهمون چنتا آبنبات داده. اخه احمق عزیزم مگه تنگه هرمز عین کادو بسته بندی میشه بهشون بدیم!؟ خوب غلط اضافه کرد دوباره میبندیمش. بخدا که اینها رو فقط برای #استحمار مردم میارن #صداوسیما
فارسی

@IsXlover @alijanzrk این در زمان صلحه که عجلهای نداشتند و یک ذره یک ذره پر میکردند! دقیقا برای همینهاست که من میترسم ممکنه یک مشاوری بر اساس دادههای قدیمی اومده باشه به این مسئولین گفته باشه تنگه رو باز کنید هم اتفاقی نمیافته.
فارسی

@jalebpour @alijanzrk برادر این هم از منبع:(این تازه سال پیش هست، الان که دیگر ته کشیده)
reuters.com/business/energ…
فارسی

@jalebpour دقیقا بد مخمصه ای گیر کردیم طاعون داخلی مغول خارجی اگه جانانه دفاع نمیکردن یک مدت ادم میگفت سرنوشت هست پنجاه ساله روال ایران همینه ولی الان ادم جگرش میسوزه
فارسی

رضایت مردم رو هم ندارند اینها، انقلابیها که ضدشون هستند و غربپرستها هم ازشون عبور کردهاند و دنبال پهلوی و میلیکاوسکی هستند. اینها پایگاه مردمی هم ندارند. کسی حاضر نیست برای الیگارشی فاسد جون بده.
خانم فردوس 🎒@fatemeh_sadat91
تبلی السرائر... چه نقاب ها که در آخر الزمان میوفته! مداح اهل بیت علنا میگه رضایت امام جامعه مهم نیست، رضایت مردم فقط مهمه!! خب در کربلا هم مردم راضی بودند که امام و خاندانش رو اربا اربا کردن... تو چرا براشون روضه میخونی؟؟! مصداق بارز اینکه شعور حسینی داشته باشید، نه فقط شور حسین!
فارسی

@seprez درست برعکس همین رو موقعی که میخوان شلوغ کنند انجام میدن مثلا میان شوکدرمانی اقتصادی ناگهانی که هیچکس نمیتونه باهاش وفق بیاد یک روزه و قطعا باعث شلوغی میشه.
فارسی

@seprez آره این شکل قورباغه آبپز کردنه که هی یک ذره یک ذره خبرهای بدتر و بدتر میاد اول اصلا گفتند آمریکا اومده به ما تسلیم بشه، حالا میگن آمریکا ما رو نیست و نابود کرده و همین که یونجه بخوریم حداکثر توان ایرانه. بین این دو هزار با یک ذره یک ذره طرف مقابل رو آماده کردند.
فارسی

@MrHamedTavakoli نقشههای هوایی هم به دلایل امنیتی دقیق نیستند و میشه پنهانکاری کرد به سادگی همانطور که در برخورد موشک به پایگاههای غرب میکنند.
فارسی

@jalebpour میدونی یه چیزی هست به اسم نقشه های هوایی بعد اینترنت هم در دسترسه از همون جایی که من دارم چک میکنم تو هم میتونی چک کنی؟
فارسی
حاج هویج الدین (۲) 리트윗함

@seprez بله ولی لفظی اهمیتی نداره اگر اینها بخوان به اون شکل فجیعی کودتا کنند که بخوان انقلابیها رو تار و مار کنند اونها از خودشون دفاع میکنند و اینها فقط باید به سرباز آمریکایی امیدوار باشند اون موقع.
فارسی

@jalebpour مردم ناراضی ازشون متنفرن ولی عاشق اشتی با امریکا هستن سی سال هست فکر میکنن اگه اشتی کنن درد و رنجشون کم میشه ولی مثل انقلابی ها جون نمیدن براشون اگه قذافی بشن خیلی خوشحال هم میشن بدبختی اینه مردم ناراضی الان لفظی پشتشون هستن چون وعده پول و رفاه و اشتی با امریکابهشون دادن
فارسی

@MrHamedTavakoli این که دقیقا چه تعداد رد میشه رو من اعتماد ندارم احتمالا ایران بیشتر از اونی که میگه رد میکنه.
بعد هم مساله شکل کنونی نیست مساله اینه که میخوان ۶۰ روز کامل باز کنند اون ۶۰ روز قرار نیست اینطوری باشه. احتمالا هم تمدید میشه مثل آتشبس که قرار بود ۲ هفته باشه.
فارسی

@jalebpour تنگه باز میشه فکر میکنی فرایندش چجوری هست؟
فکر میکنی کلید برقه؟
کلا بیستا کشتی رد شد توی یک روز ،قبل از جنگ روزانه 80تا100 تا و در موارد خاص تا 130 رد میشدن
باز و بسته کردن تنگه خوبه
اگر یه بار میبستیم بعد باز میکردیم میگفتن یه بار بوده
الان رویه هست
رو مخمون برید میبندیم.
فارسی

@AshenayeDoor امیر پوردستان با ایسنا مصاحبه کرده و چندتا نکته گفته:
یکی اینکه دکترین نظامی ما از تدافعی به تهاجمی تغییر کرده.
دوم اینکه تمام نیروها آمادگی کامل دارند.
سوم اینکه آمادگی کامل برای حمله پیشدستانه وجود داره.
و چهارم اینکه آ.خامنهای پدر برای چند ردیف جانشین فرماندهان رو تعیین کرده

فارسی

@Zeidabadi_Ahmad آقای زیدآبادی شما هنوز پاسخ ندادید چطور از مفاد این مذاکرات و توافق که هیچ کس نمیدونه خبر دارید؟
فارسی

جلب رضایت تندروها از طریق تکذیب هر نوع پیشرفت در مذاکرات؟
سخنگوی وزارت خارجه ظاهراً مهمترین وظیفهٔ خود را پاسخ به شبهات و اعتراضات جریان تندرو از طریق نفی هر نوع پیشرفت در مذاکرات و طرح ابتکارات تازه میداند! انگار هر نوع پیشرفت در مذاکرات و هر گامی به سوی توافق، نوعی ننگ و شرمساری است که باید بلافاصله تکذیب شود!
در این میان، ظاهراً سایر اقشار مردم که خواهان رفع سایهٔ جنگ و تحریمها از سر کشور از راه پیشرفت در مذاکرات و دستیابی به توافقاند، اصلاً هیچ اهمیتی ندارند و نباید یک کلام به آنها پاسخ داده شود!
خب اگر جریان تندرو تا این اندازه قوی و متنفذ است که هر ادعا یا اعتراض آنها واکنش فوری تیم مذاکرهکننده را ضروری میسازد، دستیابی به توافق نهایی قرار است با اتکاء به کدام جریان به دست آید؟
فارسی
حاج هویج الدین (۲) 리트윗함
حاج هویج الدین (۲) 리트윗함







