حاج هویج الدین (۲)

382 posts

حاج هویج الدین (۲) banner
حاج هویج الدین (۲)

حاج هویج الدین (۲)

@jalebpour

رهبر کره زمین (۲)

کهکشان راه شیری Katılım Haziran 2022
700 Takip Edilen385 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
حاج هویج الدین (۲)
🧵 آقای خراتیان، بین این که «تنگه دیگر به هیچ دردی نمی‌خورد» و «تنگه ایران را ابرقدرت کره زمین کرده و ایران همه خواسته‌های خود را صرفا از طریق تنگه برآورده کند» یک دنیا فاصله است. منطقی‌تر این است که ایران از طریق تنگه دو خواسته ساده (و نه حداکثری) خود را دریافت کند:
حاج هویج الدین (۲) tweet media
فارسی
2
2
20
1.5K
چیستا
چیستا@seprez·
@jalebpour دقیقا بد مخمصه ای گیر کردیم طاعون داخلی مغول خارجی اگه جانانه دفاع نمیکردن یک مدت ادم میگفت سرنوشت هست پنجاه ساله روال ایران همینه ولی الان ادم جگرش میسوزه
فارسی
1
0
1
16
حاج هویج الدین (۲)
رضایت مردم رو هم ندارند این‌ها، انقلابی‌ها که ضدشون هستند و غرب‌پرست‌ها هم ازشون عبور کرده‌اند و دنبال پهلوی و میلیکاوسکی هستند. این‌ها پایگاه مردمی هم ندارند. کسی حاضر نیست برای الیگارشی فاسد جون بده.
خانم فردوس 🎒@fatemeh_sadat91

تبلی السرائر... چه نقاب ها که در آخر الزمان میوفته! مداح اهل بیت علنا میگه رضایت امام جامعه مهم نیست، رضایت مردم فقط مهمه!! خب در کربلا هم مردم راضی بودند که امام و خاندانش رو اربا اربا کردن... تو چرا براشون روضه میخونی؟؟! مصداق بارز اینکه شعور حسینی داشته باشید، نه فقط شور حسین!

فارسی
3
2
34
496
حاج هویج الدین (۲)
@seprez درست برعکس همین رو موقعی که می‌خوان شلوغ کنند انجام میدن مثلا میان شوک‌درمانی اقتصادی ناگهانی که هیچ‌کس نمی‌تونه باهاش وفق بیاد یک روزه و قطعا باعث شلوغی میشه.
فارسی
1
0
1
14
حاج هویج الدین (۲)
@seprez آره این شکل قورباغه آب‌پز کردنه که هی یک ذره یک ذره خبرهای بدتر و بدتر میاد اول اصلا گفتند آمریکا اومده به ما تسلیم بشه، حالا میگن آمریکا ما رو نیست و نابود کرده و همین که یونجه بخوریم حداکثر توان ایرانه. بین این دو هزار با یک ذره یک ذره طرف مقابل رو آماده کردند.
فارسی
1
0
1
13
حاج هویج الدین (۲)
@MrHamedTavakoli نقشه‌های هوایی هم به دلایل امنیتی دقیق نیستند و میشه پنهان‌کاری کرد به سادگی همانطور که در برخورد موشک به پایگاه‌های غرب می‌کنند.
فارسی
0
0
0
7
🎒هامد🎒
🎒هامد🎒@MrHamedTavakoli·
@jalebpour می‌دونی یه چیزی هست به اسم نقشه های هوایی بعد اینترنت هم در دسترسه از همون جایی که من دارم چک میکنم تو هم میتونی چک کنی؟
فارسی
1
0
0
7
حاج هویج الدین (۲)
«اشکالی نداره تنگه رو باز کنیم اگر آمریکا زد زیرش دوباره می‌بندیم» تنگه رو ببندید همون لحظه ذخایر طرف مقابل خالی نمیشه دوباره باید چند ماه مردم کشور کشته شوند به این نقطه حال حاضر برسیم. مساله باز یا بسته بودن تنگه نیست مساله پر یا خالی بودن ذخایر است.
وفاق ملی 🎒@vefaghemelli

یعنی تحلیلگر از این مشنگ‌‌تر داریم!؟ میگه #تنگه_هرمز رو امریکا گرفته بهمون چنتا آب‌نبات داده. اخه احمق عزیزم مگه تنگه هرمز عین کادو بسته بندی میشه بهشون بدیم!؟ خوب غلط اضافه کرد دوباره می‌بندیمش. بخدا که اینها رو فقط برای #استحمار مردم میارن #صداوسیما

فارسی
7
7
77
2.2K
حاج هویج الدین (۲) retweetledi
مادام رادیکال🐾👒
از خون چهار تا بچه معصوم برای تطهیر کردن تفاهم نامه شون و دست دادند با قاتل همان بچه ها سو استفاده کردند. خدا لعنتت کنه که خون شهدا رو از ابتدای خلقتت تا الان دست مایه گند کاری هات میکنی
فارسی
2
2
21
204
حاج هویج الدین (۲)
@seprez بله ولی لفظی اهمیتی نداره اگر این‌ها بخوان به اون شکل فجیعی کودتا کنند که بخوان انقلابی‌ها رو تار و مار کنند اون‌ها از خودشون دفاع می‌کنند و این‌ها فقط باید به سرباز آمریکایی امیدوار باشند اون موقع.
فارسی
1
0
1
18
چیستا
چیستا@seprez·
@jalebpour مردم ناراضی ازشون متنفرن ولی عاشق اشتی با امریکا هستن سی سال هست فکر میکنن اگه اشتی کنن درد و رنجشون کم میشه ولی مثل انقلابی ها جون نمیدن براشون اگه قذافی بشن خیلی خوشحال هم میشن بدبختی اینه مردم ناراضی الان لفظی پشتشون هستن چون وعده پول و رفاه و اشتی با امریکابهشون دادن
فارسی
1
0
1
19
حاج هویج الدین (۲)
@MrHamedTavakoli این که دقیقا چه تعداد رد میشه رو من اعتماد ندارم احتمالا ایران بیشتر از اونی که میگه رد می‌کنه. بعد هم مساله شکل کنونی نیست مساله اینه که می‌خوان ۶۰ روز کامل باز کنند اون ۶۰ روز قرار نیست اینطوری باشه. احتمالا هم تمدید میشه مثل آتش‌بس که قرار بود ۲ هفته باشه.
فارسی
1
0
0
13
🎒هامد🎒
🎒هامد🎒@MrHamedTavakoli·
@jalebpour تنگه باز میشه فکر میکنی فرایندش چجوری هست؟ فکر میکنی کلید برقه؟ کلا بیستا کشتی رد شد توی یک روز ،قبل از جنگ روزانه 80تا100 تا و در موارد خاص تا 130 رد میشدن باز و بسته کردن تنگه خوبه اگر یه بار می‌بستیم بعد باز میکردیم میگفتن یه بار بوده الان رویه هست رو مخمون برید می‌بندیم.
فارسی
1
0
0
23
MHDR
MHDR@MHDR_1·
@AshenayeDoor امیر پوردستان با ایسنا مصاحبه کرده و چندتا نکته گفته: یکی اینکه دکترین نظامی ما از تدافعی به تهاجمی تغییر کرده. دوم اینکه تمام نیروها آمادگی کامل دارند. سوم اینکه آمادگی کامل برای حمله پیش‌دستانه وجود داره. و چهارم اینکه آ.خامنه‌ای پدر برای چند ردیف جانشین فرماندهان رو تعیین کرده
MHDR tweet media
فارسی
1
1
12
2.4K
MHDR
MHDR@MHDR_1·
فرماندهان نیروها و فرماندهان کل ارتش و سپاه دارن جداجدا بیانیه میدن و اعلام آمادگی می‌کنن. این مفهوم داره.
فارسی
24
8
478
66.9K
حاج هویج الدین (۲)
چطور جلوی ماها شاخ هستید و «جنگ جنگ تا قیامت» علیه «تندرو»ها ایرادی نداره ولی ما بخوایم ۲ ماه تنگه بسته بمونه آسمون به زمین میاد یک دفعه؟ اگر مصالحه عقلانیته چرا شما مصالحه با ایرانی‌های دیگه براتون همیشه خط قرمزه ولی مصالحه با پدوفیل تجزیه‌طلب نسل‌کش قاتل کودکان ایرانی الزامیه؟
فارسی
0
0
15
148
حاج هویج الدین (۲)
عقل اصلاحاتچی: * تسلیم به اسرائیل «عقلانیت» است. * کسی که مخالف است در زمین اسرائیل بازی می‌کند. خب باهوش عقل کل، اگر منِ مخالف تسلیم دارم در زمین اسرائیل بازی می‌کنم که طبق ایدئولوژی خودت باید زرتی به منِ در زمین اسرائیل تسلیم بشی!
فارسی
1
1
36
338
حاج هویج الدین (۲)
@Zeidabadi_Ahmad آقای زیدآبادی شما هنوز پاسخ ندادید چطور از مفاد این مذاکرات و توافق که هیچ کس نمی‌دونه خبر دارید؟
فارسی
0
1
9
102
احمد زیدآبادی
احمد زیدآبادی@Zeidabadi_Ahmad·
جلب رضایت تندروها از طریق تکذیب هر نوع پیشرفت در مذاکرات؟ سخنگوی وزارت خارجه ظاهراً مهمترین وظیفهٔ خود را پاسخ به شبهات و اعتراضات جریان تندرو از طریق نفی هر نوع پیشرفت در مذاکرات و طرح ابتکارات تازه می‌داند! انگار هر نوع پیشرفت در مذاکرات و هر گامی به سوی توافق، نوعی ننگ و شرمساری است که باید بلافاصله تکذیب شود! در این میان، ظاهراً سایر اقشار مردم که خواهان رفع سایهٔ جنگ و تحریم‌ها از سر کشور از راه پیشرفت در مذاکرات و دستیابی به توافق‌اند، اصلاً هیچ اهمیتی ندارند و نباید یک کلام به آنها پاسخ داده شود! خب اگر جریان تندرو تا این اندازه قوی و متنفذ است که هر ادعا یا اعتراض آنها واکنش فوری تیم مذاکره‌کننده را ضروری می‌سازد، دستیابی به توافق نهایی قرار است با اتکاء به کدام جریان به دست آید؟
فارسی
47
17
207
9.4K
خانم فردوس 🎒
خانم فردوس 🎒@fatemeh_sadat91·
تبلی السرائر... چه نقاب ها که در آخر الزمان میوفته! مداح اهل بیت علنا میگه رضایت امام جامعه مهم نیست، رضایت مردم فقط مهمه!! خب در کربلا هم مردم راضی بودند که امام و خاندانش رو اربا اربا کردن... تو چرا براشون روضه میخونی؟؟! مصداق بارز اینکه شعور حسینی داشته باشید، نه فقط شور حسین!
خانم فردوس 🎒 tweet media
فارسی
110
93
593
9K
حاج هویج الدین (۲) retweetledi
رضا🎒
رضا🎒@reza890000·
درخواست پرفسور درخشان برای عزل پزشکیان: اینجانب در حد اندک بضاعت علمی خویش تنها راهکار برای جلوگیری از امضای این تفاهم‌نامه را اقدام قوۀ مقننه در کنار گذاشتن پزشکیان از قدرت و اقدام قوۀ قضائیه برای محاکمۀ اعضای گروه مذاکره‌کننده می‌دانم
رضا🎒 tweet media
فارسی
5
88
249
1.4K
حاج هویج الدین (۲) retweetledi
مجید
مجید@majd_4676·
حرام‌لقمه‌ها برای ایده تهاتر میوه با روسیه جلیلی چه دلقک‌بازی‌هایی که درنیاوردند ولی برای یونجه امریکایی در حال خودارضایی جمعی هستند خاک بر سرتان
فارسی
4
26
277
1.9K
مـُســـلم (گلام)
اگه ۳ سال پیش چنین حرفی رو یکی مثل من زده بود خبرگزاری مشرق اونو به موساد و منافقین وصل میکرد اما الان ستون نویس مشرق چنین حرفی میزنه!!! وفاق، نجاستی بود که تاریخ مشابهش رو ندیده
مـُســـلم (گلام) tweet media
فارسی
37
144
686
6.9K
Tiran-- Esh
Tiran-- Esh@TiranBav·
@jalebpour @LittleZab یکی بود اسمش عبدی بود بلاکش کردم این اواخر فهمیدم سایبری اصلاحاته همشون هم خود همه چیز پندارن
فارسی
1
0
2
26
Āçina
Āçina@LittleZab·
ايران يك طرفه و (در حد عقل ناقص من، بي منطق) در برجام ماند و تعهداتش رو اجرا كرد. قبل و بعدش حاضر بود شرايطي خفت بار (ولي نه تسليم كامل) رو قبول كنه كه جنگ نشه. يكي براي من توضيح بده اين "تندروهاي داخلي" دقيقا كِي و چطور جلوي "عادي" شدن زندگيِ مردم ايران رو گرفتن؟
Saham Boorghani@sahamedin

بیش از آنکه آمریکا و اسرائیل نگران عادی شدن وضعیت ایران باشند، این تندروهای داخلی‌اند که با هر نشانه‌ای از عادی‌سازی مخالفت می‌کنند؛ ایران و زندگی مردم را گروگان گرفته‌اند.

فارسی
4
8
51
1.5K
حاج هویج الدین (۲)
حاج هویج الدین (۲)@jalebpour

@alijanzrk دوستان موافق میگن «خیلی» ولی من هیچ وقت ندیدم مدرکی ارائه بدن. مساله هم این نیست که «پر» باشه یعنی تا کله، ذخیره که کله نره، باید میزانی پر باشه که بشه باهاش بسته بودن تنگه رو چند ماه تحمل کرد تا ایران نابود بشه. می‌تونید این گفت و گو رو بخونید: x.com/jalebpour/stat…

QME
0
0
0
61
🎒x Logical 🎒
🎒x Logical 🎒@IsXlover·
@alijanzrk @jalebpour خیلی زیاد(چندین سال) چون نمیشه هر چی وارد بازار شود برود در ذخایر دومن، موشک های دو پرتابشون رو به اتمام هست دفعه بعدی که تنگه را ببندیم این قد زیاد هزینه ندارد
فارسی
2
0
3
49
حاج هویج الدین (۲)
@alijanzrk دوستان موافق میگن «خیلی» ولی من هیچ وقت ندیدم مدرکی ارائه بدن. مساله هم این نیست که «پر» باشه یعنی تا کله، ذخیره که کله نره، باید میزانی پر باشه که بشه باهاش بسته بودن تنگه رو چند ماه تحمل کرد تا ایران نابود بشه. می‌تونید این گفت و گو رو بخونید: x.com/jalebpour/stat…
حاج هویج الدین (۲)@jalebpour

@straypatriot @thesilversats @shamse_man بله دقیقا. این رو در جواب کسایی که ادعا می‌کنند «چاره‌ای نیست باید مذاکره کنیم وگرنه ایران با خاک یکسان میشه» میگم، عصبانی می‌شوند. سوال دقیقا همینه که چه وقت و چگونه باید مذاکره کرد. آقایون قبل از اینکه آمریکا وارد درد واقعی بشه مذاکره می‌کنند و چگونگیش هم تنگه در برابر کاغذ!

فارسی
1
0
2
129
کاووس‌کِی
کاووس‌کِی@alijanzrk·
@jalebpour پر شدن دوباره‌ی ذخایر نفتی چقدر زمان میبره با باز بودن تنگه؟
فارسی
2
0
2
555
Maryam.a
Maryam.a@maryamakhbaryan·
@jalebpour من البته اطلاعی ندارم ولی حدسم اینه یا برای خودشیرینی طرف آمریکایی یا به دستور اون همچین حرفی زده تا راه رو باز کنه وگرنه اصلا حرفی از این مورد نبوده.
فارسی
1
0
0
87
حاج هویج الدین (۲)
وقتی فارس تکذیب می‌کنه یعنی واقعیت داره چون تا حالا هر چی فارس تکذیب کرد معلوم شد واقعیت بود.
فارسی
4
7
76
1.2K