Kaan

407 posts

Kaan

Kaan

@kaanderr

H.O.D.L

가입일 Ağustos 2014
309 팔로잉44 팔로워
Kaan
Kaan@kaanderr·
@leventoncel_ Çok pardon ben siz çalıştınız kendi yorumlarınız diye okumuşum. Kitap yazarına söylemiş olayım o zaman :)
Türkçe
0
0
1
60
Levent Öncel
Levent Öncel@leventoncel_·
@kaanderr Kitap ağırlık çalışanların beslenmesi üzerine.
Türkçe
1
0
1
81
Levent Öncel
Levent Öncel@leventoncel_·
Ağırlık çalıştınız, peki sonrasında ne kadar protein ve karbonhidrat tüketmeniz gerekiyor? Cevabı Miami Heat, Cleveland Cavaliers, farklı NFL takımları ve olimpik atletlerle profesyonel olarak çalışan Susan Kleiner'dan alıntılayarak söyleyeyim. 🟩 Kilonuzun yarısı kadar gram protein 🟩 Kilonuzun yarısı ile tamamı arasında karbonhidrat. Örnek: 80 kilo bir insan için 40 gram protein, 40-80 gram arasında karbonhidrat.
Türkçe
11
10
279
69.2K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@leventoncel_ Ve + olarak bahsettiğiniz beslenmeyle testosteron seviyesi diplere iner. Kas inşaası da yapamaz hale gelir.
Türkçe
1
0
0
86
Kaan
Kaan@kaanderr·
@leventoncel_ Çalıştığınız yerlerin hiçbirinde "kas inşaası" ilk sırada değil, kondisyon daha çok ilk sırada. Edindiğiniz tecrübeye saygı duyuyorum fakat elmayla armutu karıştırmamak gerek. Bahsettiğiniz beslenmeyle antrenman yapılmaz. Yani yapılmaz derken antrenman bitmez vücut tükenir.
Türkçe
1
0
1
1.7K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@MensFashionGeek With pharmacy yes, without pharmacy, maybe 2 years.
English
0
0
0
13
Men's Fashion Geek
Men's Fashion Geek@MensFashionGeek·
Be honest, Is this even achievable in 6 weeks???
Men's Fashion Geek tweet mediaMen's Fashion Geek tweet media
English
2
1
12
2.3K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@HermeticPhysiq İkisini ayıran faktör fatigue konusu hocam. Yoksa dediğin gibi yüksek tekrar yapan kişi tabiki daha iyi kas geliştirir 2+2=4, fakat uzun vadede vücuttaki fatigue gitmeyeceği için azalan bir grafik haline gelir kas gelişimi diye düşünüyorum.
Türkçe
1
0
0
124
Hermetic Physique
Hermetic Physique@HermeticPhysiq·
Tendon adaptasyonları için yüksek yükler sanıldığı kadar gerekli olmayabilir. Güncel bir çalışmada düşük yüklerin de tıpkı yüksek yükler gibi tendon kalınlığını arttırabildiği gözlemleniyor. Önceliği kas gelişimi olanların orta-düşük yükleri tercih etmeleri için bir neden daha.
Brad Schoenfeld, PhD@BradSchoenfeld

New research shows that high-load (8–12RM) and low-load (20–30RM) training performed to failure produced similar increases in biceps tendon thickness. These findings challenge the common belief that heavy loads are necessary for tendon adaptation and instead support the idea that intensity of effort—not load magnitude—may be the key stimulus for tendon remodeling. Nice work from the lab of @jploenneke pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/42319300/

Türkçe
2
0
23
5.4K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@sefauygunn Selam, brutal-t istemiştim yanında küçük bir kağıt kapta ashwagandha ekstresi gelmiş. Bu tek seferlik mi neye karıştırarak içiyoruz tek seferlik değilse kaç gram atmamız gerekir ?
Türkçe
0
0
0
11
Kaan
Kaan@kaanderr·
@Ardastribe Hocam aktif spor yapan biri için antrenman sırasında alınacak 10-15gram şekerin faydalı olacağını düşünen taraftayım ki faydasını da görüyorum fakat sedanter bir birey için aynen sizin gibi düşünüyorum.
Türkçe
1
0
4
642
Arda | Fitness & Sağlık
Bir sabah bilgisayarı açtım ve karşıma şeker güzellemesi yapan klasik bir healthmaxer hesabının yazısı çıktı. Kahvaltıda önerilerini denedim ve hayatımdaki en yoğun beyin sislerinden birine şahit oldum. Buradan çıkacak sonuç karbonhidrat zararlıdır değil. Buradan çıkacak sonuç spor ve konsantrasyon/beyin için olan beslenme birbirinden farklı. Şu anki hedef hangisi ise ona göre beslenmek gerekiyor.
Brandon Luu, MD@BrandonLuuMD

A high-protein breakfast improved concentration scores before lunch compared with skipping breakfast. A carb-heavy breakfast didn’t. The protein breakfast was simple: skyr + oats (32g protein).

Türkçe
3
2
38
14.7K
ugya
ugya@ugyavuz·
@kaanderr @DoluBatarya Google da ararsan mağdurları görürsün. Bir tanesini ben ekleyeyim, mayısta 4 ay oldu diye yazmış... Benim işim olmaz BYD ile.
ugya tweet media
Türkçe
3
0
0
50
Dolubatarya
Dolubatarya@DoluBatarya·
Türkiye yatırımını başlamadan bitiren BYD, sosyal medyadan müşterilerinin yanında olduğunu açıklamış, fakat paylaşımı yorumlara kapatmış. Binlerce BYD müşterisi sorularına cevap arıyor, milyonlarca lira yatırım yapan bayiler aylardır sinek avlıyor. BYD Türkiye'nin hiç başlamayan yatırımın iptal olmadığı, askıya alındığı yönünde algı yaratmak yerine yatırımcısı ve müşterilerine gerçekleri söyleme zamanı geldi de geçiyor.
Dolubatarya tweet media
Türkçe
39
24
297
27.7K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@ugyavuz @DoluBatarya Ha bu arada 6 ay demişsin, attığın ss de 4 ay yazıyor 2 ay firen var haberin olsun
Türkçe
0
0
0
10
ugya
ugya@ugyavuz·
@kaanderr @DoluBatarya 6 aydır parça beklediğin için aracını kullanamıyor olsan böyle yazmazdın. Acayip güven verdi verdi evet.
Türkçe
1
0
1
54
Kaan
Kaan@kaanderr·
@CryptoKemal Kriptoyu biraz uzatacaktık kemalim unutmayalım bekliyoruz :)
Türkçe
1
0
5
266
Kemal Hiçyılmaz
Kemal Hiçyılmaz@CryptoKemal·
17:34'de yayında olacağım tüm borsa tutkunlarını bekliyorum.
Türkçe
11
6
154
44K
herhangi biri
herhangi biri@bahaeddingngr·
@enginozoren Yani şimdi bunu ballandıra ballanır anlatıyorsun da engin bey neden demiyorsun biz bunun başında beklemek zorundayız veya tek tek neden geliyor hepsini birden yapmıyor indirdikten sonra bile yüklemek kışın başında bekliyorum
Türkçe
2
0
0
445
Engin ÖZÖREN
Engin ÖZÖREN@enginozoren·
Şıkır şıkır güncelliyor Bakalım neler değişmiş Yeni isimlendirme GA4
Türkçe
10
1
93
43.2K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@enginozoren Fiyatlarda en ufak düşüş yok hatta yükseliş var bunu yazmıyosun. İşine geleni yazıyorsunuz sanırım
Türkçe
0
0
0
45
Kaan
Kaan@kaanderr·
@enginozoren 60bin araba kullanıcısından 183 kişi daha arabasını satmak istedi diye mi bu algılar yazılar? Allah kimseye ısı pompalı araba övüp ısı pompasız araba için "hayallerine kavuşmak isteyenlere" yazısı yazdırmasın.
Türkçe
1
0
6
222
Kaan
Kaan@kaanderr·
@NikkiSixx_7 Haberle yükseliyor gibi yapıp düşeceğini bilmeyen kaldı mı 😄
Türkçe
0
0
2
96
NikkiSixx7
NikkiSixx7@NikkiSixx_7·
Bakalım genel kanı ne yönde 🤔 Şu fiyatlar size pahalı mı geliyor yoksa ucuz mu? Trump'ın İran ile barış yaptık demesinin ardından piyasalar yükselişe geçti. Ne düşünüyorsunuz daha fazla düşmek için mi yükseliyor bu meret? Bitcoin için $54K bekliyorum ben hâlâ
NikkiSixx7 tweet media
Türkçe
24
19
130
31.3K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@ProofStriker10X @periskop007 Chart mükemmel mi görünüyor. Ben de de var ama ona düşüş trendi diyoruz reis haberin olsun yukarıyı kıramadığı her dokunmada aşağı ihtimali artıyor :D Tam tersi aynı şekilde yukarı trend olsa da mükemmel gözüküyor diyecektin grafiğe. Tamamen psikolojik yani :)
Türkçe
0
0
0
12
Burhan Seçkin 🌪️
Burhan Seçkin 🌪️@periskop007·
Dün gece $GoldenGoal de panik anları yaşadık. fiyat 38K ya kadar indi, geri 110K ya yükseldik. Ecel terleri dökmedim değil, ama güzel bir buybackle birlikte dipten 3X yaptırdılar fiyata.. Elimde tutmaya devam ediyorum, beni bu markette en çok yoran proje oldu, rug çekse bu kadar yorulmazdım.. Ama birilerini eliyorlar, bazı cüzdanları çıkartıyorlar. Burada farklı güzel şeyler de var bu yüzden oyna devam.. GU527smM71ht8aCA8ouShfXhahVq6crz51FMbfZ8pump
Burhan Seçkin 🌪️ tweet media
Türkçe
6
18
55
2.1K
Kaan 리트윗함
Selçuk Ergin
Selçuk Ergin@Selcoin·
Sabah 7’de kalkıp güne 2-0 geriden başladık
Türkçe
71
19
991
61.2K
Kaan
Kaan@kaanderr·
@DoluKafa2 Hocam trenchtools devammı hiç paylaşım yapmıyorsun onun hakkında telegramda ?
Türkçe
2
0
0
49