mahnaz

8.5K posts

mahnaz

mahnaz

@1994mahnaz

Katılım Mart 2020
81 Takip Edilen25 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
به یکی از هزاران سنگ ریزه ی ساحل بعد از اینکه دریا موج موج بر سینه هایمان کوبیده میمانم.
فارسی
0
0
14
0
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@vagrant83 روحیه سازندگیش و امیدش واقعا جذابه برام. کلا حسی که بهم میده اینه که «من اگه یه درصد هم می‌تونم کار کنم پس اندازه همون یه درصد کار می‌کنم»! سیاست و نمیدونم واقعا؛ ولی بعیده یکی بتونه اینقد ادا در بیاره برای آدم حسابی بودن، ریشه‌دار بودن منظورمه.
فارسی
1
0
1
6
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@Shayly1Karami یکی و داشتیم اوایل ازدواج اومد خودی نشون بده، دریل زد یه جا؛ بعدش درگیر اتاق عمل و ماجراهای بعدیش بودیم. ولشون کنین، بذارید مردمم نون بخورن:)
فارسی
1
0
1
210
نازار سابق
نازار سابق@Shayly1Karami·
واسه اتاق پسرولی پرده جدید گرفتم،به باباش میگم بچه ذوق داره دوتا سوراخ تو سقف اتاقش بزن نصبش کنم. میفرمان با چی؟!! میگم با دریل دیگه! میگه وای نه! کار با دریل مهارت زیادی میخواد،لگد میزنه!! میگم مگه خمپاره اندازه؟!! ردفلگتر از مرد دونگ بگیر مرد غیر فنی ه....
فارسی
21
0
240
8.5K
mahnaz retweetledi
آن؛
آن؛@monadchannel·
«سکوت، انتهای محبّت به کسی است که از او خشمی در خویشتن داریم امّا توان از دست دادنش را نداریم.» - رولو می.
فارسی
5
117
1.1K
20.5K
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@reihanemoqadam حتی یه روزایی عکسشو نگاه می‌کنم، و برام سواله این که همون عکسه پس چرا دیگه چشات نمی‌درخشه؟
فارسی
0
0
0
20
ریحانه مقدم‌ فلاح | روان‌درمانگر
بعضی وقت‌ها سوگِ ما برای خودِ آدم نیست؛ برای بخشی از خودمونه که کنارش زنده می‌شد. برای امنیت، امید، هیجان یا معنایی که در حضورش تجربه می‌کردیم. برای همینه که با گذشت زمان، چهره‌ی اون آدم محوتر می‌شه، اما دلتنگی هنوز همون‌قدر واقعی باقی می‌مونه.
فارسی
5
8
210
2.7K
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@M0nirehTp این همون غذاییه که برای مهمون هم میذارن تا کیف کنه:)! (اشاره به میز معروف اخیر)
فارسی
1
0
1
46
𝓜𝓲𝓼𝓼.𝓶𝓸𝓷𝓲𝓻𝓮𝓱
پاشدم رفتم نون کنجدی گرفتم بعد ریحون تازه خریدم اومدم خونه مشغول شدم کتلت رو‌پختم و نتیجه شد این سفره خوش رنگ و طعم بوی زندگی جاری میشه اینجور مواقع بگین که شما هم روزی که کتلت دارین احساس خوشبختی میکنین!!
𝓜𝓲𝓼𝓼.𝓶𝓸𝓷𝓲𝓻𝓮𝓱 tweet media
فارسی
26
4
317
5.4K
نازار سابق
نازار سابق@Shayly1Karami·
فسنجون پزیدم بسی لذیذ و خوش خوار. واسه روز بعدم ازش موند،مردی از سرکار اومد یه کم خوردو رفت آرایشگاه، برگشتنی رفت سر یخچال و بعدش رفت تو قیافه!روز بعد ازش پرسیدم از آرایشگره ناراحت بودی؟میگه نه از تو! چرا بقیه فسنجون منو خوردی؟!جدی بخاطر دو قاشق فسنجون۲۴ساعت با من سرسنگین بود!!!
فارسی
20
0
128
4.1K
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@kasra_in من می‌تونم مخالفت کنم باهاتون؟ رابطه یه جور همراهیه، همه‌ی ما پر از دردیم، وقتی بهم تکیه میدیم آسونتر میگذره و وقتی جدا میشن، اونی که دردش بیشتره، بیشتر هم کمرش خم میشه. کلا یه تضادی بین استقلال زیاد و اجتماعی بودن انسان هست که برام حل نشده‌ست.
فارسی
0
0
0
12
Philemon⁦⁦⁦ ⛩️⁩
این افراد مطلقا نه چیزی بنام فقدان رو تجربه می‌کنند نه چیزی بنام تنهایی، نه چیزی بنام اضطراب و غم بعدش.
فارسی
1
0
2
46
Philemon⁦⁦⁦ ⛩️⁩
بوضوح روشنه وقتی ما محبت می‌کنیم به قصد تصاحب یا جذب، هنگام جدایی احساس خیانت، غبن و سپس فقدان می‌کنیم. اما وقتی محبت رو نه برای رسیدن به هدفی که صرفاً ناشی از فطرت‌مون نشون میدیم در صورت جدایی نه تنها احساس غبن و فقدان نخواهیم کرد که اون محبت مزرعه دل خودمون رو سبز می‌کنه.
فارسی
1
0
8
258
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@AdverSelected گمونم گربه یا بازی‌های مراقبتی(مزرعه و گربه و..) برای زنانگیمون جایگزین همینه. مراقبت می‌کنی، پرورش میدی:)
فارسی
1
0
1
20
Adverselected
Adverselected@AdverSelected·
تازه فهمیدم کارکرد مهم دنبال‌کردن رقابت‌های ورزشی یا سرگرمی‌های پلی‌استیشن و غیره برای آدم بزرگسال اینه که لااقل در این فضاها غلظت خوبی از پیروزی هم بچشه. چون زندگی واقعی که غالباً شامل شکست‌هاست.
فارسی
1
1
35
427
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@Shayly1Karami علائم روان‌تنی هست. بدن من از عفونت شدید و ایمنی پایین شروع کرد تا مدت‌ها. توی گروه درمانی به این فشارهای مرکزی رسید. و کم‌کم داره میره سمت کمرم. اینکه بدنم بیشتر از عقلم می‌فهمه عجیبه:)!
فارسی
1
0
1
8
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@FerfereJadoo بعد از یه مدت که اوج درده، هر موقع بخوای! من علنا به تراپیستم اعلام کردم که نمیخوام! ولی خب تهش باید برگردی سمت ترمیم خودت تا عشقه شیرین بمونه وگرنه از درون موریانه میزنه بهت.
فارسی
1
0
3
113
فرفره جادو
فرفره جادو@FerfereJadoo·
چند روز باید بگذره تا شدت احساسات آدم نسبت به یک نفر پایین بیاد؟ چند ماه؟ چند سال؟ من واقعا نمی‌دونم چطوری قلبم رو راضی کنم که مال ما نیست رها کن
فارسی
31
0
122
6.5K
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@sargardann شایدم تخلیه حال بده صرفا. فشار روانی روی هممون زیاده. یه فرار از وضعیت فعلی.
فارسی
1
0
1
54
سرگردانِ بی‌حاصل
این چند روز که آسیب‌‌ها و تاوان‌ها از روابط عاطفی رو توی توییتر زیاد می‌بینم، به این فکر می‌کنم که انگار بخشی از این آسیب‌ها به خاطر میل مفرط آدم به ساختن داستان از این مشکلاته.
فارسی
1
0
22
1.1K
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@Hqxcvnbsgrhkgkg فکر کنم مهربونی و قدرت درک و صبوری در مجموع حس امنیت بده.
فارسی
1
0
0
122
آهنگر
آهنگر@Hqxcvnbsgrhkgkg·
برام جالبه بدونم اولین چیزی که باعث میشه جذب یک آدم بشید چیه
فارسی
144
1
110
15.3K
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@dailyfemme126 خب راست میگه، این میز که برای خوردن نیست، برای عکاسی و ادائه.
فارسی
0
0
0
1.4K
Miou
Miou@parvaanerj·
@1994mahnaz امروز بستن متاسفانه و داشت مجدد خشک می‌شد، من سر بزنگاه رسیدم🤦🏻‍♀️
فارسی
1
0
1
102
Miou
Miou@parvaanerj·
اصفهان تا همیشه شهر موردعلاقه منه.
Miou tweet mediaMiou tweet media
فارسی
7
1
224
4.6K
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@Fiyooni @parvaanerj مرسی که گفتین، وگرنه مثل دفعه پیش مجبور میشدم کج کنم سمت سامون!
فارسی
0
0
0
75
Fiyooni
Fiyooni@Fiyooni·
@1994mahnaz @parvaanerj نه بستن الان خيلي اومده پايين انگار قرار شده واسه دوماه ١٠ روز باز باشه ، ١٥ روز ببندن
فارسی
1
0
1
52
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
دلم خیلی تنگ شده، دقیق هم نمیدونم برای کی! شابد خودم، شابد بقیه. فقط می‌دونم قلبم فشرده‌ست.
فارسی
1
0
5
81
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
این فامیل نزدیک عزیزم اینقدر تو تنهایی خودش غرقه و به موازات در رنج که یه هفته‌ست بیمارستانه، قدغن کرده کسی بره ملاقاتش. بماند که امروز که مرخص شده خیلیامون تازه فهمیدیم.
فارسی
1
0
9
325
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
خیلی عجیبه که دوست داشتن دیگران اینقدر بر پایه‌ی رابطه خوب با خودمونه. . میدونم حرف تکراری‌ای هست ولی وقتی مدام به اطرافت و رفتارا نگاه میکنی هی تعجب میکنی.
فارسی
0
0
3
65
mahnaz
mahnaz@1994mahnaz·
@reihanemoqadam جدیدا هیچی فایده نداره، کاش یه نفر یه واقعی واقعیشو معرفی کنه:)))
فارسی
0
0
3
150
ریحانه مقدم‌ فلاح | روان‌درمانگر
اعتقاد به فال، طلسم، خصوصیات ماه‌ها، قانون جذب و.. معمولا از یک اضطرابِ عمیقِ درونی میاد. زمانی که جهان بیش از حد تحملِ ما پیش‌بینی ناپذیره، برای افزایشِ باورِ کنترل داشتن، متوسل به این مسائل می‌شیم تا بگیم می‌شه روی دنیای پیرامون، تسلط داشت و به خوبی شناختش.
فارسی
10
13
296
4.6K