Sabitlenmiş Tweet
mahnaz
8.5K posts


@vagrant83 روحیه سازندگیش و امیدش واقعا جذابه برام.
کلا حسی که بهم میده اینه که «من اگه یه درصد هم میتونم کار کنم پس اندازه همون یه درصد کار میکنم»!
سیاست و نمیدونم واقعا؛ ولی بعیده یکی بتونه اینقد ادا در بیاره برای آدم حسابی بودن، ریشهدار بودن منظورمه.
فارسی

@Shayly1Karami یکی و داشتیم اوایل ازدواج اومد خودی نشون بده، دریل زد یه جا؛ بعدش درگیر اتاق عمل و ماجراهای بعدیش بودیم.
ولشون کنین، بذارید مردمم نون بخورن:)
فارسی
mahnaz retweetledi

@reihanemoqadam حتی یه روزایی عکسشو نگاه میکنم، و برام سواله این که همون عکسه پس چرا دیگه چشات نمیدرخشه؟
فارسی

@M0nirehTp این همون غذاییه که برای مهمون هم میذارن تا کیف کنه:)! (اشاره به میز معروف اخیر)
فارسی

@AdverSelected گمونم گربه یا بازیهای مراقبتی(مزرعه و گربه و..) برای زنانگیمون جایگزین همینه.
مراقبت میکنی، پرورش میدی:)
فارسی

@Shayly1Karami علائم روانتنی هست.
بدن من از عفونت شدید و ایمنی پایین شروع کرد تا مدتها.
توی گروه درمانی به این فشارهای مرکزی رسید.
و کمکم داره میره سمت کمرم.
اینکه بدنم بیشتر از عقلم میفهمه عجیبه:)!
فارسی

اگه دیدید یه دختر تنهایی علائم بارداری و زایمان و داره، نترسید. شاید فقط از گروه درمانی برگشته.
mahnaz@1994mahnaz
اون روزی که مدام پیگیر گروه درمانی تراپیستم میشدم «ندانستم که این دریا چه موجِ خونفشان دارد» بعد جنگ، زمان خیلی سختی بود برای چنین رویکرد سختی، آه خاورمیانه بدجور تنیدهای به جز به جز هستیمون :'(
فارسی

@FerfereJadoo بعد از یه مدت که اوج درده، هر موقع بخوای!
من علنا به تراپیستم اعلام کردم که نمیخوام!
ولی خب تهش باید برگردی سمت ترمیم خودت تا عشقه شیرین بمونه وگرنه از درون موریانه میزنه بهت.
فارسی

@sargardann شایدم تخلیه حال بده صرفا. فشار روانی روی هممون زیاده. یه فرار از وضعیت فعلی.
فارسی

@Hqxcvnbsgrhkgkg فکر کنم مهربونی و قدرت درک و صبوری
در مجموع حس امنیت بده.
فارسی

@dailyfemme126 خب راست میگه، این میز که برای خوردن نیست، برای عکاسی و ادائه.
فارسی


@1994mahnaz امروز بستن متاسفانه و داشت مجدد خشک میشد، من سر بزنگاه رسیدم🤦🏻♀️
فارسی

@Fiyooni @parvaanerj مرسی که گفتین، وگرنه مثل دفعه پیش مجبور میشدم کج کنم سمت سامون!
فارسی

@1994mahnaz @parvaanerj نه بستن الان خيلي اومده پايين
انگار قرار شده واسه دوماه ١٠ روز باز باشه ، ١٥ روز ببندن
فارسی

@reihanemoqadam جدیدا هیچی فایده نداره، کاش یه نفر یه واقعی واقعیشو معرفی کنه:)))
فارسی











