Sabitlenmiş Tweet

از دیگر سو «رابطه» تنها از خلال این «تنهایی» امکانپذیر است.
آنکه در «دیگری»ست با «خود» بیگانه است و اساساً خودی نیست تا رابطه شکل بگیرد.
لیکن آنکه از دیگری و از خود آزاد است تمام و کمال در «خود» است، این «خود» همان «دیگری»ست، در آن مستحیل است و از آن جدا نیست.
Philemon ⛩️@kasra_in
هیچکس در دنیا تنها نیست. انسان یا با انسان در رابطه است یا با اشیاء و یا با افکار و تخیلات خود. «تنهایی» بمعنای واقعی خود لحظهایست که آدمی نه با «دیگری» در رابطه است و نه با افکار و تخیلات، افکاری که «هستند» اما ساکتاند. این «تنهایی» راز رستگاریست.
فارسی













