
@sukrukizilcik @wtagunlugu Ya ne biliyim işte bilmiyorum. İşin temeline indim.. Turnuvaya giderken en azından bizim federasyon para verip destek oluyor mu olmuyor mu anlamaya çalışıyorum. Sonuçta turnuvada ilk maçta elenirse para kazanamıycak o zaman cepten mi harcıyor tenisçiler?
Türkçe












