Kenan

360 posts

Kenan

Kenan

@35CONAN35

Katılım Aralık 2024
31 Takip Edilen61 Takipçiler
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@0xFurkan_eth Biz çok oldu anladık dolandırıcı olduğunuzu rahat ol sen
Türkçe
0
0
2
94
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
DXY 🔝 (Long) ALTIN ⏬ (Short) BTC ⏬ (Short) NASDAQ ⏬ (Short) Bu twit anlayan için çok bile..
Türkçe
13
5
97
6.3K
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
@1stenescelik Yayınlardada bunun altını çizmeye çalışıyorum daha geniş açıdan aktarmayada özen gösteririm.
Türkçe
1
0
1
293
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
Bitcoin' de 40k altına inanan hiç kimse yok.
Türkçe
62
10
144
11.3K
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@emrahdemir_ @0xFurkan_eth Ayıptan anlamaz bunlar spotta kitlediler hepimize şimdide kafa karıştırıp kaldıraç ta düdükleyecekler milleti
Türkçe
0
0
0
7
demir
demir@emrahdemir_·
@0xFurkan_eth JR KRİPTO TWİTTER SAYFASINDAKİ YAZDIKLARINI BEN YAZICAM VE FURKAN GİBİ EKİPTE OLACAĞIM YEMİN EDERİM UTANIRIM.YANILABİLİRSİN EYVALLAH AMA NASIL EMİNDİNİZ NASIL YOLU BİLİYORUM NASIL BİR TEKİZ DEDİNİZ ADAMA SORARLAR AYIP.
Türkçe
1
0
1
97
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@0xFurkan_eth Eeee napalım yani paramı bıraktınız sepet %90 zararda lavuk
Türkçe
0
0
0
12
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
JR HİSSE yayında. Yani artık global piyasaları takip etmek için verilmesi gereken yüzlerce dolar yerine tamamen ücretsiz şekilde verilere erişebileceksiniz. Hisse senedi yatırımı olan herkesin cebinde olması gereken bir uygulama olsu. Herkese hayırlı olsun.
JrHisse@JrHisse

JrHisse Mobil Uygulama YAYINDA! BIST, ABD hisseleri, altın, kripto, döviz ve global piyasa verileri artık tek mobil uygulamada. Ve en önemlisi: Tamamen ÜCRETSİZ ve HALKA ARZ! 📲 Şimdi App Store ve Google Play’e JrHisse yaz, indir ve geleceği kaçırma!

Türkçe
16
6
78
2.3K
Hasan Aşcı
Hasan Aşcı@mechuldedir·
@0xFurkan_eth Yazılım inşaat gayrimenkul ithalat ihracat😂😂ilişkilendirilen verilerde cabası. Kolpa tokatçı birinden ancak böyle birşey olurdu zaten. Bu tokatçılara inanıpda paranızı çöp etmeyin. İlla birşey soracaksanız bu mabaddan yazdıklarının hesabını sorun. Bu şarlatanlar %100 tokatçıdır
Hasan Aşcı tweet mediaHasan Aşcı tweet mediaHasan Aşcı tweet mediaHasan Aşcı tweet media
Türkçe
1
0
4
37
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@0xFurkan_eth Biz diyoruz ki siz jrcripto ekibi dolandırıcısınız
Türkçe
0
0
1
18
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
Sosyal medyada bir çok kişinin dibi bulduk buradan boğa başlıyor dediğini görebiliriz. Ben şahsen hayatımda hiçbir piyasada bu kadar iyimserliğin bir arada olduğu yerden boğa dibinin geldiğini görmedim.. Sin ne diyorsunuz boğa mı başladı yoksa dip için daha zaman var mı ?
Türkçe
31
4
99
4.6K
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@0xFurkan_eth En azından sizin gibi millete 100x ten 1000x ten mal kitlemiyo adamlar reziller halaaa konuşuyo
Türkçe
0
0
2
479
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
Hemen spacex için başladılar yok 5.000$ olacak yok 10.000$ olacak demeye. Ya arkadaşım 1. Sınıf matematiğide mi yapamıyorsunuz piyasada şu an 13.2 milyar adet hisse senedi arzı var. Buda fiyat sadece 1.000$ bile olsa 13 Trilyon $ yapacak. Bu kafayla spacex altınıda geçer diyenler çıkar 😅
Türkçe
18
4
149
27.1K
JrKripto.com
JrKripto.com@JrKripto_com·
🚨 ABD ve İran, görüşmelerde dört nükleer mesele üzerinde yoğunlaşıyor. -ABD, İran’ın uranyum zenginleştirmeyi 15 yıl boyunca askıya alma konusunda uzlaşacağına inanıyor.
Türkçe
1
5
119
3.2K
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
Bu piyasaya herkes büyük hayallerle girer ve tamda bu yüzden hayal kırıklıklarıda büyük olur. Kiminiz 3 ay sonra paramı katlar çıkarım diye girdi ve 3 yıldır içeride bekliyor. Bu işten çıkış yolu ise bana göre ekim 2026 tarihinden itibaren başlayacak. Ekim 2026 dan itibaren kendinize 2028 sonuna kadar kazanabileceğiniz bir periyot belirleyin. Bu aralık içerisinde bana göre BTC yüksek dipler yaparak ATH yolculuğuna çıkacak. Ne yaparsanız bu tarihler arasında yapabileceksiniz. Doğru altcoinleri seçmek bir yana sepetiniz bu gün zararda dahi olsa sepetinizin bir kısmını mutlaka BTC ve ETH ye geçirin. Verdiğim bu zaman aralığının en az ilk yarısında BTC ve ETH baskın şekilde ilerleyecektir. Aradan sıyrılan hızlı giden altcoinler her zaman olacak ancak bunların peşinden koşayım derken büyük balıktan olursunuz. Biliyorum herkes bu piyasadan çok sıkıldı ancak kumarhanenin ışıkları tekrar açıldığında kimse bu günleri hatırlamayacak ama sadece hatırlayanlar kazanacak.
Türkçe
44
9
163
11.3K
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@0xFurkan_eth İki sene önce bize patronunla beraber itelediklerinden bahsediyorum mal herif alayımızı batırdınız şimdide vadeliye keriz bulmaya çalışıyorsunuz bende her fırsatta sizi rezil edeceğim bu piyasaya haysiyetsizler
Türkçe
0
0
0
6
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
@35CONAN35 Salak herif en son ne zaman SPOT alın diye yazmışım ne anlatıyorsun. Önce nereye yazdığını anla sonra eleştir.
Türkçe
1
0
0
38
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@0xFurkan_eth Rezil herifler siz halaa milleti dolandırıp bide yorummu yapıyorsunuz utanmadan düşecekmiş , siz kitledikten sonra alayımıza ne zaman yükseldiki zaten allahsızlar
Türkçe
0
0
0
22
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
Bahsettiğim analizin canlı bir gösteriminide paylaşıyorum. Mevcut hareketin muhtemelen 50k altında dip testine gideceğini düşünüyorum. 79-81 > 56 > 61 > 48-45 ( Muhtemel orta vade dip bölge )
Türkçe
12
7
71
7.4K
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@MajorKripto Lan sepette batırdınız hepimizi halaa salak yapıyosunuz sanki bi halt bildiiniz var rezil herifler
Türkçe
0
0
0
25
Majör Kripto
Majör Kripto@MajorKripto·
Kısa vadeli piyasa silkelemelerine aldanmayın. Büyük sermaye çoktan yeni dünya düzenini ve Büyük Reseti fiyatlamaya başladı. Altın, gümüş ve enerji tamam ama bu yeni çağda asıl büyük sıçrama kripto varlıklarda olacak.
Türkçe
9
8
112
2.4K
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@0xFurkan_eth Spotları batırdınız şimdi kaldıraca enayi arayın bakalım jrcrpto ekibi bulursunuz bekleyin
Türkçe
0
0
0
10
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@KriptoPidgin @CryptoPNZ Kendiniz daa 2-3 ay öncesine kadar yırttınız bitaraflarınızı faizler inecek diye şimdi siz iyi başkaları kötü oldu bilmiyor oldu dimi denyo
Türkçe
0
0
0
5
Pidgin
Pidgin@KriptoPidgin·
@CryptoPNZ likiditeyi unut... indirim ise hayal.. yüksek faiz dönemine geçliyor sen halen bihaber kelime döküyorsun..
Pidgin tweet media
Türkçe
2
0
8
316
Ercan Sak
Ercan Sak@CryptoPNZ·
Ben bu sırayla bekliyorum: Savaş biter. Hürmüz açılır. Petrol çakılır. Dolar zayıflar. Fed indirimlere başlar. Beşinci adımda BTC'yi konuşmuyor olacağız bile. Çünkü o zaman geç olacak.
Türkçe
25
4
168
11.8K
Pidgin
Pidgin@KriptoPidgin·
@Coinmatik1 boğa yok eevet... ama bir boğa gelecek.. adı da güven boğası.. sadece senin sepetine uğramayabilir.. clarity act der ki elindekini bil.. çöp olacakları şimdiden ayır , takas et.. yoksa 100x ler tersinden gelebilir..
Türkçe
1
0
15
464
Paramatik
Paramatik@Coinmatik1·
Size ‘’ARTIK BOĞA YOK’’ diyenlere aldırış etmeyin çünkü onlar hayatlarında BOĞA yaşamadıkları için öyle konuşuyorlar. 2017 - 2021 BOĞA sezonunu gören biri olarak söylüyorum öyle bir ralli gelecek ki size ‘’BOĞA YOK’’ diyenlere zararına sattığınız mallar için her yükselişte söveceksiniz. Bu sistemin kendini devam ettirebilmesi için BOĞA yaşatması lazım ki içeri yeni yatırımcılar gelsin!
Türkçe
93
106
402
19.5K
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@0xFurkan_eth Spottakileri batırdınız devam edin kaldıraça enayi toplamaya bakalım bulursunuz ….
Türkçe
0
0
2
71
ETHxfurkan
ETHxfurkan@0xFurkan_eth·
ALTIN: 3850-4050$ aralığında alıcı olacağım. SP500: 7440$ da ağır shortladım. BTC: 77-78k seviyelerinden Shorttayım ( 1 hafta kadardır taşımaya devam ediyorum.
ETHxfurkan tweet mediaETHxfurkan tweet mediaETHxfurkan tweet media
Türkçe
7
8
84
6.3K
Kenan
Kenan@35CONAN35·
@MajorKripto Evet biz hatamızdan döndük çok pahalıya patladı ama jrcripto ekibinden kurtulduk en azından artık kafamız rahat
Türkçe
0
0
1
38
Majör Kripto
Majör Kripto@MajorKripto·
Sizi hayatta tutacak şey kusursuz stratejiler değil, kimsenin konuşmaya cesaret edemediği o dürüst gerçekler. 45sn de 🕣 Eğri oturup, doğru konuşalım. 😉
Türkçe
19
16
167
6.7K