THOMAS(اکانت2)

62 posts

THOMAS(اکانت2) banner
THOMAS(اکانت2)

THOMAS(اکانت2)

@AghayeThomas2

تاریخ ما را می نگرد.... #جاویدشاه گویی ما اصولیست‌🚩

Katılım Haziran 2026
252 Takip Edilen1.2K Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
THOMAS(اکانت2)
THOMAS(اکانت2)@AghayeThomas2·
اکانت اولم برای همیشه تعلیق شد‌ ازت متنفرم کله زرد🫡 #جاويدشاه‌ #مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
THOMAS(اکانت2) tweet media
فارسی
38
51
238
6K
THOMAS(اکانت2) retweetledi
شاه ماهی گاماسیاب
واکسنِ امریکایی رو ممنوع کرد ولی خودش رو با یونجهٔ امریکایی معاوضه کردن! هِیهات مِنَّ یونجة! ✊🏼✊🏼🍿😂
فارسی
86
1.6K
16.8K
106.8K
THOMAS(اکانت2) retweetledi
اَهـــــورا (نمایندگی اهورامزدا)🇮🇷
🚨نتـانیاهو: تو جنوب لبنان یه کمربند امنیتی برای خودمون میسازیم و خارج نمی‌شویم، ما چهره خاورمیانه رو تغییر دادیم و بازم تغییرش میدیم! #جاويدشاه‌
فارسی
2
6
23
248
THOMAS(اکانت2) retweetledi
Mamoka
Mamoka@IraniMamoka·
برای من لذیذ ترین مرگ در میان همه کثافات رژیم این یکی بود #اژه‌ای‌جلاد بیشتر از موشعلی بیشتر از رادان یا سلیمانی *چند سال پیش سفری به استان اصفهان داشتم به دلائلی مجبور بودیم از شهر اژه عبور کنیم شدت نفرت مردم اونجا رو باید از نزدیک ببینید بهترین زمین های اون شهر رو تصاحب کرده
Mamoka tweet media
فارسی
23
20
293
9.3K
THOMAS(اکانت2) retweetledi
لُمپن 🔆
لُمپن 🔆@L0mpan·
اینو کی ساخته 😂
لُمپن 🔆 tweet media
فارسی
1
20
210
1.6K
THOMAS(اکانت2) retweetledi
CyrusPhoenix
CyrusPhoenix@Persianshahh·
🚨 خطر اعدام بر اساس اعتراف اجباری تحت شکنجه برای #امیرحسین_موسوی امیرحسین موسوی، زندانی سیاسی که در شبکه‌های اجتماعی با نام «جیمز بی‌دین» شناخته می‌شد و از آذر ۱۴۰۳ در «بازداشت موقت» به سر می‌برد، در نامه‌ای افشاگرانه از درون زندان پرده از سناریوسازی امنیتی حکومت برداشت. او تاکید کرد که ویدیوی اعترافات اجباری او در اردیبهشت‌ماه (یک ماه پیش از جنگ ۱۲ روزه) ضبط شده و حکومت اکنون می‌کوشد با تحریف وقایع، جانش را به خطر بیندازد. امیرحسین در این نامه نوشته است: «بعد از ۱۴۸ روز تحمل سلول انفرادی، بازداشت همسرم، ضرب و شتم‌های شدید اولیه و فشار جانکاه انفرادی و بلاتکلیفی، با تهدید به بازداشت مجدد همسرم، این مصاحبه اجباری که پایه گزارش ۲۰:۳۰ بود، از من گرفته شد.» او افزود که تمامی جملات حاصل القای بازجو بوده و همان‌ها نیز با تقطیع و تحریف پخش شده است. صدای این زندانی سیاسی باشیم که قربانی سناریوهای دروغین دستگاه امنیتی شده است.
CyrusPhoenix tweet media
فارسی
2
71
145
758
THOMAS(اکانت2) retweetledi
آمیتا بی چان.
آمیتا بی چان.@Amita_Bi_chan·
من دوران خریتم که تو دسته‌های عزاداری شرکت میکردم، تا ۱۴ ۱۵ سالگی بود! شماها چطور با ۳۰ ۴۰ سال سن، هنوز ابله و نفهم و احمقید، عوام بی‌بصیرت!!؟
فارسی
28
76
2K
16.8K
THOMAS(اکانت2) retweetledi
MoMo بی اعصاب اعظم
بچه شیعه همین الان یهویی در حال نشخوار نذری ! 😅🤣
MoMo بی اعصاب اعظم tweet media
فارسی
7
13
158
1.1K
THOMAS(اکانت2) retweetledi
🇮🇷مک کوئین
🇮🇷مک کوئین@Steveimcqueen3·
چنین روزگاران کجا دیده ای مگر تازیان را تو زاییده ای که در دامن میهن آریا خوری نان آب نیاکان ما سپس گریه زاری کنی روز شب کنی پاره خود را برای عرب چنین نا سپاسی به ایرانمان سگی را ندیدم کند این چنان اگر از تو روزی سگی نان خورد تو را تا دم مرگ یاد آورد تو ایرانی و گر عرب پروری بدان از سگ هرزه هم کمتری نیاکان برای تو جان باختند گلستان ز ایران ما ساختند بسی خون آنان در این خانه ریخت که دشمن سرانجام از ما گریخت زنده و جاوید باد ایران #جاويدشاه‌
سنباد@last_cry7

چنین روزگاران کجا دیده ای مگر تازیان را تو زاییده ای که در دامن میهن آریا خوری نان آب نیاکان ما سپس گریه زاری کنی روز شب کنی پاره خود را برای عرب چنین نا سپاسی به ایرانمان سگی را ندیدم کند این چنان اگر از تو روزی سگی نان خورد تو را تا دم مرگ یاد آورد تو ایرانی و گر عرب پروری بدان از سگ هرزه هم کمتری نیاکان برای تو جان باختند گلستان ز ایران ما ساختند بسی خون آنان در این خانه ریخت که دشمن سرانجام از ما گریخت زنده و جاوید باد ایران #جاويدشاه‌

فارسی
0
17
63
617
THOMAS(اکانت2) retweetledi
Siavash
Siavash@siaBashhh·
عزیزان، من الان رفتم خوندم که داستان این رأی سنای آمریکا بعد از مصوبه دیروزش علیه درگیری با روافض قحبه چی بوده که امروز دوباره رای‌گیری کرده و آیا اون قطعنامه‌ی دیروز رد شده یا نه، که فهمیدم بن‌کل دو تا متن متفاوت بودن و اصلاً بحث رای‌گیری مجدد درباره‌ی قطعنامه‌ی قبلی نبوده. متنی که دیروز تصویب شد [H.Con.Res.86] یک قطعنامه‌ی همزمان [Concurrent] بود که قبلاً در مجلس نمایندگان هم رای آورده بود [۳ جون در کنگره تصویب شده بود]. اون قطعنامه نهایی شده و ترامپ [ش گ خ] ظاهراً حق وتو کردنش رو هم نداره و درواقع دستور رسمی کنگره به خاک‌سفید برای پایان دادن به درگیری‌های بدون مجوز با رژیم روافض هزارپدره.[گرچه با یک‌سری لطایف‌الحیل‌ میشه دورش زد، کما اینکه رؤسای جمهور قبلی آمریکا هم دورش زدن] متن امروز S.J.Res.185 که توسط سناتور «تیم کین» قرمساق ارائه شده یک قطعنامه مشترک [Joint] بوده. این متن جزییات فنی و محدودیت‌های شدیدتری رو برای عملیات‌های بعدی ترامپ [ش گ خ] در بر داشته و تفاوتش با قطعنامه‌ی قبلی اینه که برای قانون شدن به امضای خود ترامپ [ش گ خ] نیاز داره که ترامپ [ش گ خ] با لابی سنگین با سناتورها اجازه‌ی تصویبش رو نداد.
Siavash@siaBashhh

روزبخیر عزیزان، بعد از اینکه ترامپ [ش گ خ] از سنای آمریکا به خاطر قطعنامه‌ی محدود کردن اختیارات جنگیش با روافض قحبه انتقاد کرد و دیروز هم دیداری با سناتورهای جمهوری‌خواه داشت، این مجلس رأی خودش رو عوض کرد و قطعنامه رو تصویب نکرد. [ش گ خ] در پستی در تروث‌سوشال نوشت: «احسنت! مجلس سنا همین الان رأی خودش رو درباره‌ی رژیم روافض تغییر داد. نتیجه از ۵۰ به ۴۸ مخالف‌به ۵۰ به ۴۷ موافق تبدیل شد. رند پال و بیل کسیدی رأی خودشون رو تغییر دادند. با تشکر از رهبر سنا جان ثون، لیندزی گراهام، برنی مورنو و همه. این رأی‌گیری هشدار جدی به روافض قحبه داد. رئیس‌جمهور دی.‌جی.‌تی، [ی گ خ‌س]»

فارسی
6
8
227
12.9K
THOMAS(اکانت2) retweetledi
CyrusPhoenix
CyrusPhoenix@Persianshahh·
فکر کنم کلی اکانت ساسپند شده برگشتن، چون یهویی هفتاد فالوور از دست رفته‌م برگشت
فارسی
10
3
113
1.9K
THOMAS(اکانت2)
THOMAS(اکانت2)@AghayeThomas2·
دوستان ممنونم از #حمایت بی دریغتون❤️🫡 امیدوارم بتونم جبران کنم‌ همه رو فالو خواهم کرد ولی چون می ترسم دوباره اکانتم‌ ساس بشه بخاطر فالو پشت سر هم شاید یکم زمان ببره‌💞 باز هم از همگی ممنونم🫡 #جاويدشاه‌ #مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
فارسی
16
18
143
1.2K
THOMAS(اکانت2)
THOMAS(اکانت2)@AghayeThomas2·
اکانت اولم برای همیشه تعلیق شد‌ ازت متنفرم کله زرد🫡 #جاويدشاه‌ #مرگ_بر_سه_فاسد_ملا_چپی_مجاهد
THOMAS(اکانت2) tweet media
فارسی
38
51
238
6K
♣️Adamhesabi♣️
♣️Adamhesabi♣️@adam_hesabi·
من و میلیونها نفر که 18 تا 21 دیماه با فدا کردنِ جانِ باارزشِ بیش از 42 هزارنفر از وطنپرست ترین و شجاعترین‌ مردممون به کلِ دنیا نشون دادیم مردمِ واقعیِ ایران هستیم، عاشقِ #پهلوی و خواهانِ بازگشتِ پادشاهیِ پهلوی و رضاشاه دوم هستیم. #جاویدشاه #پاینده_ایران #انقلاب_شیروخورشید
♣️Adamhesabi♣️ tweet media♣️Adamhesabi♣️ tweet media♣️Adamhesabi♣️ tweet media♣️Adamhesabi♣️ tweet media
فارسی
35
458
1.6K
14.9K
لُمپن 🔆
لُمپن 🔆@L0mpan·
پهلوی اوپوزسیون نیست، آلترناتیو است. #پهلوی_خواهم
فارسی
42
296
3.2K
18.8K