روح سرگردان
2.4K posts



فرزند ایران وکشته شده در راه میهن


وحشتناکترین بخش قضیه این نیست که حین زایمان کس زنها بدون بیحسی قیچی میکنن تا بچه بیرون بیاد. وحشتناکترین بخش اینه که خیلی از زنها میگن درد زایمان انقدر شدیده که ما قیچی شدن گوشتمون اونم بدون بیحسی رو اصلا حس نکردیم...


فرزند ایران وکشته شده در راه میهن



ضجهای که اسکینیها میزنن واسه اینکه بگن ما هم بادی شیم رو اندازه چاقها تجربه میکنیم هم بامزهست. من حتی وقتی underweight رو به موت هم بودم جز مامان بابام کسی بهم چیزی نمیگفت و تازه حتی یسری میگفتن خوشبحالت انقدر لاغری(؟؟) ولی شما چاق که باشی حتی حق نشستن رو صندلی هم نداری چون


هیچوقت بارداری برام عادی نمیشه به نظرم به اندازه ی کافی درباره ی اینکه چقد ترسناکه راجبش بحث نمیکنیم و خیلی عادی سازی شده صرفا فقط چون کسی که این زجر رو تحمل کرده زن هست نه مرد:)م

How an Episiotomy can help during childbirth …childbirth can be unpredictable, sometimes doctors have to act fast to save mother and child

The intermediary between the IRGC, Qatar, and the Vance team is Trita Parsi! This individual and the NIAC organization are a danger to Americans and should be deported immediately! Make America Great Again!!!!!! @SecRubio @marklevinshow






من بیشتر از این که از حاملگی بترسم از شبیه یه سری زنها شدن بعد بچه میترسم. اونایی که تموم زندگیشون میشه بچه و همش دارن در مورد بچه حرف میزنن و به هیچ چیز و هیچ موجود دیگهای اهمیت نمیدن. مردی که اینطوری شده باشه ندیدم. نمیدونم چرا













