
@Billy_Greece Θα ήθελα να δω Τσατσάνη συνάντηση με εγγονό Λευτέρη , για πρώτη φορά
Ελληνικά
Να μαι κ εγώ!
1.5K posts

@wraiapername
τα πράγματα είναι απλά. θα σχολιάζω, δεν θα σας αρέσει… και θα συνεχίζω!












ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙΙ! ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΟΝΤΩΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ! ΕΛΑ, ΚΟΦΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ. ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ Ή ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΔΕΎΤΕΡΟΣ ΚΥΚΛΟΣ; ΔΕΝ ΞΕΡΩ, ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΩ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ #giatirepateraplus












