Ali fuat aksay

423 posts

Ali fuat aksay

Ali fuat aksay

@AliFuat2321

Katılım Eylül 2025
37 Takip Edilen15 Takipçiler
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Bir şey sorucam bilmediğimden soruyorum bu parayı kim bulmuştu ?
Türkçe
23
3
43
1.7K
Ali fuat aksay retweetledi
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
104
48
257
4.4K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
@AliFuat2321 Hocam Sanfm 9 sert direnç dedim 2 kez kar aldık alttan geldi 11 sert direnç dedim oraya da geldi döndü ana maliyet zaten 7 civarı daha ne yapsın bu Sanfm :)
Türkçe
1
0
7
393
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Naber, nasılsınız? Nasıl gidiyor, keyifler nasıl?
Türkçe
34
9
104
2.4K
Ali fuat aksay retweetledi
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
YAPMAYAYIM YAPMAYAYIM DİYORUM DURAMIYORUM İSMAİL KARTAL’A ÖZEL HİSSE DE GELİYOR YILDIRIM HİSSEDEN BEKLENTİM DEVAM EDİYOR YANINA ŞİMDİ KARTAL HİSSEYİ DE EKLEYECEĞİM İSTEYENLERİ GÖRELİMMMMMMM ?
Türkçe
48
26
189
3.3K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HAZIRSANIZ BAŞLAYALIM MI ?
Türkçe
62
22
186
4.2K
Ali fuat aksay retweetledi
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Bunun temel Nedenleri şu yüzden olabilir 1-Ölü kedi sıçraması (proje bitmiş düşen hissede oyuncu tepki verip insanlar gidiyor düşüncesi ile atlar ve terste kalırlar tepkiden öteye gitmez ) 2-Hissede sert bir düzeltme olmuştur ama mal çıkışı yoktur (oyuncular arası anlaşmazlık-oyuncuların hapse girmesi -gözaltına alınması vs vs gibi durumlarda mal çıkışı yoksa ve hisse taban taban geliyorsa elbet tepki verecektir burada önemli olan doğru yerde yakalamak aksi halde satış fırsatı bile bulamadan çok büyük zarar edersiniz (#ıskpl de canlı sunduk ) 3-Düzeltme sürecinde olan hissenin kredili cezasının bitmesi (#ieyho da 40 dan 24 e geldiğimiz süreçte cezanın bittiği gün tabandan tavana olmuştu ve o dönem proje gerçekten sağlam temeller ile devam etti) 4-Kısada marj açmış hissede sepepsiz bir şekilde taban olduktan sonra piyasa buradaki iş bitti burası düşücek diye düşünürken tabandan tavana yapan oyuncu (ana amaç korkutup malı almak ) #bıgen de yaşadığımız gibi Yazdığım 4 olay da genel anlamda riskli olsa da onlara nazaran daha risksiz olan bir madde daha var 5-Hissede operasyon başladı ve hisse oyuncu maliyetine yakın ise hissede haber kaynaklı veyahut başka bir olaydan dolayı taban oldu ise oyuncu duruma el atar ve maliyetinin altındaki hisseyi kaldırır #atatr de canlı sundum size sayfada var yazıp göz atabilirsiniz. Genel anlamda kısa özet şu tabandan tavana nadir olan bir durumdur fakat doğru temeller ile yakalamak ve kazanmak mümkündür ana temel neden mal çıkışı yoksa ve proje bitmediyse bunu yakalayabilirsiniz aksi halde tabandan kalkıyor gibi yapılan hisselerde ana amaç sizi çekip size mal satmaktır o yüzden riskli ama bir o kadar da kazançlı olan bu ihtimal az olsa da doğru hamleler ile güzel kazanç sunar Benim düşüncelerim bu şekilde bunlar benim gördüklerim Tabi ki bilmediğim atladığım yada unuttuğum şeyler vardır bunları yorumlara yazarsanız beraber değerlendiririz Bir bilgi paylaşımın daha sonuna geldik okuyan herkese teşekkür ederim
Ali Candan@poltalemdar1907

Daha önce hiç tabandan tavana yakalayan oldu mu yada bu durum hangi şartlarda oluşur bilen var mı ? Yada neden son 30 dakika da yapılıyor bu iş ?

Türkçe
37
38
156
6K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Daha önce hiç tabandan tavana yakalayan oldu mu yada bu durum hangi şartlarda oluşur bilen var mı ? Yada neden son 30 dakika da yapılıyor bu iş ?
Türkçe
58
16
148
20.5K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
@nomichaell Onlarda bizde almıştık güzel yakalamışşın eline sağlık
Türkçe
1
0
7
1.1K
Ali fuat aksay
Ali fuat aksay@AliFuat2321·
@poltalemdar1907 Hisse yeteri kadar toplanmamıştır El değiştirme oranı yeteri doyum noktasına ulaşmamıştır veya Gerekli olan yıldırma politikası devam ediyordur
Türkçe
0
0
0
28
Ali fuat aksay retweetledi
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Sizce bir hisse bu endekse rağmen gitmiyorsa gitmemesinin nedeni nedir yada her yer yeşil olduğunda bile gitmiyorsa ? Bu durumun 2 açıklaması var ama önce sizlerin düşüncelerini merak ediyorum ?
Türkçe
78
21
149
8.8K
Ali fuat aksay retweetledi
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Günaydın hayırlı sabahlar bol bereketli bir gün dilerim Takasını ya da tekniğini beğendiğiniz veyahut merak ettiğiniz hisseleri yorumlara yazın hafta sonu bakalım Ben başlayayım #avod
Türkçe
67
22
177
4.4K