آرمین هستم!

7.6K posts

آرمین هستم! banner
آرمین هستم!

آرمین هستم!

@Armin_chh

پزشک/ رزیدنت قلب/ اهواز❤️/ پرسپولیس❤️/ دلباخته آنچه به آرژانتین💙 مربوطه/ بلاک شده توسط عبدالرضا داوری،سالومه،هنگامه شهیدی،دهباشی،ح عبدالملکی،علیز،یاسرجبرائیلی

Katılım Eylül 2019
2.8K Takip Edilen3K Takipçiler
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@drkamranlawyer ۱.غلط میکنه کسی به بچه های مردم بگه بالای چشمت ابروست! ۲.با سیگار کشیدن در محیط آکادمیک مخالفم ولی نحوه پوشش به هیچ کسی ارتباط نداره! هرکسی ناراحته چشمو گوشش رو ببنده تا تحریک نشه! ۳.قانون؟ به عنوان کسی که با فیلترشکن در توییتری خیلی نگران اجرا شدن قوانین مملکت نیستی؟😃
فارسی
1
0
8
397
kamran khavandgar
kamran khavandgar@drkamranlawyer·
حالا اگر به این لاابالیها بگویی بالای چشمت ابروست کصونه واویلایشان گوش فلک را کر میکند که آی در مملکت آزادی نیست و قص علیهذا… در حالیکه در همه ممالک دانشگاههای دولتی قانون دارد؛ از نحوه پوشش گرفته تا مصرف دخانیات و حفظ شئون دانشجویی! بعید نیست اگر ریز شوند اینها سهمیه ای هم از آب دربیایند… #مظلوم_ایران
kamran khavandgar tweet media
فارسی
70
12
507
32.5K
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@ravenmaskdoc مگر در بین اساتید خودمان حرام زاده کم نداشتیم؟ امثال همین بزرگوار! هیچ زمانی امثال ناصر سیم فروش ها و قاضی زاده ها و عین الهی ها کم نبودن! وقیح! بیشرم! پر رو! زیاده خواه! رانتی! کثافت و عاری از شرف!
فارسی
0
1
13
675
RavenMask Doctor
RavenMask Doctor@ravenmaskdoc·
رفتار این مثلا استاد!! عرزشی و بیشرف، دقیقا آینه‌ی تمام‌نمای دکترین رفتاری بچه شیعه هست. اول خودش رفته زیر پست یک آدمی بهش گفته مادربه‌خطا و حرومزاده، بعد که یکی از دانشجوهای سابقش اومده با لحن خودش جوابش رو داده، رفته این توییت رو زده با کلی آی کُسم و وای کُسم و مظلوم‌بازی و اینا که چرا طرفدارای سلطنت بی‌ادبن و فحش میدن! ناز یشی.😂 د آخه مادرجنده، سگ تلمبه بزنه رو مادرت بی‌وقفه،‌ قبل این گه‌خوری لااقل توییت خودت رو پاک میکردی. 😂
RavenMask Doctor tweet mediaRavenMask Doctor tweet media
فارسی
18
40
528
15.5K
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
خبر تاسف برانگیز دکتر افشین قادری تنها فوق تخصص خون وسرطان کسیکه همیشه به علت شلوغی مطب وساعت های انتظار طولانی در پیج های یاسوجی مورد فحاشی قرار میگرفت، بعد از مدت ها تحمل ناملایمتی ها یاسوج رو ترک کرد! حالا صدها بیمار سرطانی یاسوج سرگردانند! محرومیت، معادل با مظلومیت نیست!
آرمین هستم! tweet media
فارسی
602
152
9.3K
1M
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@alicjcgv74914 @somish87 عقب مونده من خودم لرم و جوری از وجود حیواناتی چون تو متنفرم که حاضرم صدسال بیکار و بی عار و جیب خالی باشم ولی یک ثانیه هم جایی طبابت نکنم که بخوام ریخت امثال تورو ببینم!
فارسی
1
0
13
361
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@somish87 میتونن برای درمان از روح شیخ محمود انصاری اسطوره شرافت و مردانگی و غیرت طلب شفاعت کنند
فارسی
7
14
3K
56.9K
somish
somish@somish87·
@Armin_chh وقتی برا یه قاتل اونجوری تجمع میکنن اینم پیامکش
فارسی
11
2
2.9K
60K
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@GhaffariSaman دلیلش هرچیزی بوده باشه حداقلش همینکه خانوادش میتونن از سلامتی وجودش بهرمند باشن خوشحال کنندست😃❤️
فارسی
1
0
1K
50.6K
RavenMask Doctor
RavenMask Doctor@ravenmaskdoc·
@Armin_chh کلا خیلی نباید به "عوام" رو داد، مثل همین گوساله پررو میشن😎
فارسی
1
0
2
78
RavenMask Doctor
RavenMask Doctor@ravenmaskdoc·
دوستان، عزیزان، واقعا نیازی نیست به هر مادرجنده‌ی دوزاری که برا ایمپرشن گرفتن به پزشکا جفتک میندازه توجه کنیدا، اینا دنبال همین هستن، درواقع هر کیری که به سمت کس مادرشون حواله بشه هم براشون ارزش افزوده ایجاد میکنه، رها کنید.
RavenMask Doctor tweet mediaRavenMask Doctor tweet media
فارسی
2
0
31
2.8K
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@hosseini_social این عقب مونده ۴سال وزیر فرهنگ و هنر دولت محمود و ۳سال معاون پارلمانی دولت رئیسی بود یعنی تصمیمات و آرا و نظراتش حداقل ۷سال زندگی ما رو تحت تاثیر قرار داد! الان مثل بقیه گوسفندای هم پیالش بلاک میکنه..
فارسی
0
0
11
581
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@ssunrise11 کامنتای احمقانه اونجا کم نیست! یه گوساله ای اومده از گروک پرسیده که راسته یا نه؟ (حالا من خودم همون لحظه تو همون بیمارستان کشیک بودم) بعد که جوابشو گرفت گفت: چرا عکس منظمی گذاشته؟ شعورش نرسید که عکس سمبلیک میزارن اخرشم گفت بعد ازین همه کشتار یکی رو نجات دادن! خریت تا چه حد؟
فارسی
3
0
5
189
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
شاهکار پزشکان اهوازی! بیمار باردار ۲۹ هفته با پارگی آئورت در عملیاتی ۴ ساعته با حضور تیم مشترک بیهوشی،جراحی قلب،زنان،نوزادان عمل شد پارگی با گرافت عروقی ترمیم نوزادی که حیات نداشت احیا و اکنون هر۲ پایدار، و تحت مراقبت هستن! بیمارستان امام اهواز همون که برخی بهش میگن کشتارگاه!
آرمین هستم! tweet media
فارسی
138
129
5.3K
130.4K
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@Armin_chh بلاکم هم کرده😄😄 یکی نیست بگه حداقل بذار جوابتو بدم شاید قانع شدم🤣
فارسی
1
0
1
32
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@Armin_chh @smn1299861 فقط اول جمله رو دقت کردی چی گفت؟!.. (اون که آره ولی..!!)🤦🏻‍♀️😄
فارسی
2
0
1
81
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@MSalimi1402 گوساله مفت خور بیمار در بدو ورود بوده! احتمالش کم نیست یه حیوان مثل تو موجب تروما بهش شده باشه
فارسی
0
0
13
342
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@Armin_chh خب چرا آئورت پاره شده احتمالا به خاطر قصور پزشکی مثل فشار بالای کنترل نشده نبوده؟!
فارسی
5
0
0
822
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@spring198214 اونی که به سانتر تروما و نورو میگه کشتارگاه صرفا خریت خودش رو نشون میده
فارسی
1
0
63
2.4K
sara
sara@spring198214·
@Armin_chh البته به گلستان میگن کشتارگاه
فارسی
2
0
13
2.7K
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@smn1299861 حالا یه درصدی هم واسه تبحر پزشکانش قرار میدادی بدک نبود🤣
فارسی
2
0
19
511
Navid 🇮🇷
Navid 🇮🇷@smn1299861·
@Armin_chh چه شانسی اورده اون بیمار هم خودش سالمه هم بچش
فارسی
1
0
1
606
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@Ghasem68757944 اره عقب مونده گوسفند بخاطر همین ۵۰۰هزار تومانی که ۶ماه بعد با کسورات بهشون میدن ۴ساعت یه لنگه پا موندن!
فارسی
1
0
95
2.7K
دور اونتاش
دور اونتاش@Ghasem68757944·
@Armin_chh دکترا اگه بخوان میتونن اما بیشتر اوقات بی توجهی میکنن چون همه چی شده پول
فارسی
1
0
5
2.6K
آرمین هستم!
آرمین هستم!@Armin_chh·
@Fuckeverthought اره گوساله این همه ادم که جونشون رو مدیون همین کادر درمانن رو پدر مفت خور تو نجات میده!
فارسی
0
0
0
55