جوجه اردک

674 posts

جوجه اردک

جوجه اردک

@MSalimi1402

Katılım Eylül 2023
512 Takip Edilen98 Takipçiler
Shahinlooo
Shahinlooo@Shahinlooo·
The Islamic Regime is fast-tracking death sentences after the January 2026 protests. At least 30 innocent people are now at risk of execution — including children. Saleh Mohammadi (18) and Mohammad Amin Biglari (19) were sentenced to death within weeks of arrest. Others — including 17-year-olds Ehsan Hosseinipour, Matin Mohammadi and Erfan Amiri — face capital charges after torture-tainted trials and forced “confessions.” Beatings. Broken bones. Guns placed in mouths. Lawyers denied. Families silenced. This is not justice. This is the court system being used as a conveyor belt for executions. The world must act NOW to stop these death sentences. Say their names. Saleh Mohammadi Mohammad Amin Biglari Ehsan Hosseinipour Matin Mohammadi Erfan Amiri #RezaPahlaviForIran #IranMassacre #KingRezaPahlavi #IranRevolution2026
Shahinlooo tweet media
English
14.5K
1.2K
1.9K
21.1K
🎒زینب خانوم
🎒زینب خانوم@zeinab_m62·
@fourseason034 من اگه دور از جونش، بچه م بمیره، خودمم باهاش میرم تو قبرش منم کنار بچه م میخوابم هرررررگز نمیرقصم من نگفتم ناراحت نیست خییییلی خریت میخواد سر خاک بچه ت برقصی اونی که یادشون داد، داغ بچه ببینه نه منی که میگم اینکار فوق العاده زشته تو ۴۰ سال اخیر بچه کسی نمرده و فقط بچه اینا مرده؟؟
فارسی
43
0
6
1.9K
🎒زینب خانوم
🎒زینب خانوم@zeinab_m62·
کم کم دارن تو ختمهاشون خوشگلا باید برقصن میذارن🥴
فارسی
248
7
394
23.2K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@vegetableo_o شاید ناراحته چون شما ناراحتی ، قطعا جایگاهش خوبه و فقط هنوز نگران شماست ،برای آرامش روحش براتون صبر و آرامش آرزومندم ولی می‌دونم که سخته😢
فارسی
0
0
0
6
سپید☁️
سپید☁️@isepforyou·
گفتن فردا اذان صبح میخوان اعدامش کنن. #مسعود_بابایی
فارسی
212
3.5K
9.6K
105.3K
Its'Bina
Its'Bina@ItsAboutBina·
یه چیز ترسناک از این عکس متوجه شدم همه تو این عکس بجز من فوت شدن. Am I next?
Its'Bina tweet media
فارسی
113
2
2.3K
94K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@Mahoor8585 خوبه دیگه راحت ، اینجا واسه یک گواهینامه و بینایی سنجی باید به خاطر گاوبندی پلیس با دکتر و دفتر پلیس به علاوه ده از این سرشهر بری اونور شهر و کلی هزینه کنی
فارسی
1
0
3
350
🇮🇷Mahoor🖤
🇮🇷Mahoor🖤@Mahoor8585·
پایه یک میدن ، پاسپورت شونم معتبر تره ، ارزش پولشونم بیشتره .....‌ حالا بیا بگو AI بود تا از وسط جرت بدم 🤦
فارسی
17
7
155
29.8K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@hasanesf اره چون اینجا راحت گاوبندی میکنن و پول میزنن به جیب و بیمار عملا حق و حقوقی نداره
فارسی
0
0
1
87
hasan esfandiari
hasan esfandiari@hasanesf·
پزشکی تو ایران خیلی بهتر از سوئیسه؛ خیلی!💯 اینو کسی می‌گه که سال‌ها تو سوئیس زندگی کرده و تجربه‌ی درمان تو هر دو کشور رو داشته.
فارسی
84
98
503
12.6K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@mhabibi1367 همه جا لجنزار شده وقتی نیروی انتظامی که باید مقابله کنه با رشوه خودش مرکز رشوه و کثافته ،فاتحه بقیه جاها بخونید، به بازرسی هم زنگ بزنی گزارش مامور رشوه بگیر بدی ازش دفاع میکنن و رسیدگی نمیکنن
فارسی
0
0
1
221
🇵🇸صدرا🎒
🇵🇸صدرا🎒@mhabibi1367·
خبر داده حالا که ۲۰ نمیدی رقم بعدی ۵۵ میلیونه تهدید هم کرده اگر ندی این قدر طولش میدم که متروکه بشه و بعدش خیلی خیلی باید بیشتر هزینه کنی.... چیزی به نام لجنزار #گمرک هیچ کسی هم نیست حساب اینا رو بذاره کف دستشون
🇵🇸صدرا🎒@mhabibi1367

امروز یکی بهم زنگ زده، گفت کارت گمرک گیر کرده، ۲۰ بده حلش کنم گفتم من یه قرون بهت نمی‌دم و برگردم دهنتو سرویس میکنم و تا تهش باهات جلو میرم. اصلا کالا رو برگردون به کشور مقصد. بیخیالش میشم ولی به تو دوزاری رشوه نمی‌دم به قدری امروز از شدت عصبانیت تحت فشار بودم که حد نداشت...

فارسی
52
40
395
49.2K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@sharen_mm حتما با دمپایی ابری بری سراغش ، قبلش حسابی دمپایی رو خیس کن 😂
فارسی
1
0
2
527
Shabnam🇮🇷🎒
Shabnam🇮🇷🎒@sharen_mm·
مامانم الان زنگ زد گفت همسایه دیده پسرتو تو این سرمای صبح فرستادی نون بخره گفتم خوب کردم💅🏼😌 عصبانی قطع کرد پ.ن: خدمت همسایه خواهم رسید !🩴🤌🏼 پ.ن۲ : خونه مامان نزدیکه همسایه ها راپورت میدن
فارسی
49
1
672
22K
شیرینی مربایی
شیرینی مربایی@cookie_linzer·
تازگیا فهمیدم یه عده‌ای بفهمن کیک و شیرینی خونگیه، اصلا لب نمیزنن یه شیرینی خاصی رو من به مهمون تعارف کردم، نخورد همونو مهمونا از قنادی خریدن آوردن، بعدا بهش تعارف کردن برداشت خورد برام عجیب بود ۱۲ ساله من هرچیزی به این بنده‌خدا تو خونه تعارف میکنم، به بهانه معده‌درد رد میکنه🙄
فارسی
94
1
736
43.1K
s
s@s00ad00·
آخرین چیزی که خوردی میشه اسم این پیشی🥹 اسمش چیه؟
s tweet media
فارسی
756
6
972
75.5K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@ToroWatanabeh حالا اگر میخواستید برنج دم‌کرده مهمونی بذارید اینجور دونه دونه در نمیومد
فارسی
1
0
1
43
تورو واتانابه
تورو واتانابه@ToroWatanabeh·
چرا شله‌زردم شبیه برنج هست همچنان؟ 😭 چرا زیر زبون برنجا سفته؟😭 چرا وقتی برای بار اول درست کردم، با شیش پیمونه برنج شروع کردم؟😭 مگه هیات دارم راه میندازم؟😭 قابلمه من اصلا ظرفیت نداشت😭 (این قابلمه رو وسط کار از همسایه قرض گرفتم). چرا درست حسابی از روی فیلم ندیدم؟😭
تورو واتانابه tweet media
فارسی
270
0
519
62.6K
امیرمحمد بی‌گَزَند
امیرمحمد بی‌گَزَند@amir_m_bigazand·
این تهرانی که میگن برف اومده کدوم تهرانه؟ چرا تهران ما هیچ خبری نیست پس؟
فارسی
56
3
646
15.5K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@nahan_hamdi همون موقع که تو دورهمی بین تماشاگران برای خودش صندلی شاهانه درست کرده بود باید به این نتیجه میرسیدین
فارسی
0
0
0
36
نَهان
نَهان@nahan_hamdi·
حس‌ نکردین مدیری انگار کاملا خودشو گم کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟شخصیتش جوری شده که انگار دیگه خودش رو شبیه آدمای عادی نمیدونه و فکر میکنه‌چه عنیه<<<<<<<<<
نَهان tweet media
فارسی
502
110
9K
249.6K
اگنس‌گِرِی
اگنس‌گِرِی@a8n3s·
یعنی چی که تنهایی تو حموم و دستشویی گیر می‌کنین؟ مگه آدم تنها در حموم و دستشویی رو می‌بنده؟ برای کی می‌بنده؟ جن‌ها؟
فارسی
92
2
1.9K
70.5K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@YOUNABEA بدیش وقتی به توان صد میرسه که میان تهران و خودشون رو تهرانی جا میزنن و بقیه رو به اسم شهرستانی مسخره میکنند، البته نه همشون چون خوب هم دارن
فارسی
0
0
0
19
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@rzdjafari به چه نکته ای اشاره کردید ، تا حالا بهش فکر نکرده بودم 👌👌👌
فارسی
0
0
0
43
Reza Jafari
Reza Jafari@rzdjafari·
وقتی بچه بودم همیشه از پیتزاهای ارزونِ پایین‌شهر می‌خوردم و واقعاً دوستشون داشتم. برام لذت‌بخش بودن. یه‌بار یکی از دوستام که از نظر مالی وضعیتش بهتر بود، پیتزاهای بالاشهری گرفت و باهم خوردیم. خیلی خوشمزه بودن، واقعاً تفاوتشون حس می‌شد. از اون به بعد دیگه پیتزاهای قبلی اون لذت سابق رو برام نداشتن، در حالی که توان مالی خرید اون پیتزاهای گرون‌تر رو هم نداشتم. نتیجه این شد که موندم بین چیزی که دیگه ازش لذت نمی‌بردم و چیزی که نمی‌تونستم تهیه‌اش کنم. کمک کردن ذاتاً کار خوبیه، اما به‌نظرم بهتره طوری انجام بشه که طرف مقابل بعداً اگر خواست، بتونه خودش هم همون مسیر رو ادامه بده و وابسته یا معذب نشه.
newborn maya@MahyaEsh

شوهر نازنازیم برای پک شب یلدای کارگراشون پیشنهاد داده بگردم براش:))))) می‌گه چیزایی گذاشتم که دلشون بخواد هم نمی‌خرن د آخه مرد🥺🥺🫠🫠🥲🥲 #یلدا

فارسی
112
52
5.1K
273.4K
The 52 Hz Whale 🐳
The 52 Hz Whale 🐳@KadKhuda·
قضیه یوتیوب باز هم ثابت کرد ‌که خوشبختی امری جمعی است. نمی‌توان در میان انبوهی از مردم غمگین شادمان ماند ....
فارسی
41
355
10K
113.8K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@pesarrosta میشینن با ما تی وی نگاه میکنن،شبام میرن تو کمدا می‌خوابن مدام در کمدا رو باز بسته میکنن مثل اینکه طی روز مایعات زیاد میخورن
فارسی
0
0
0
49
پسر روستا🧒🏡
پسر روستا🧒🏡@pesarrosta·
ما خونَمون تو یه باغ بزرگه ، بعضی وقتا نصف شبی صدای غاز و خروسام بلند میشه و انگار از چیزی وحشت کردن ، روایت داریم که میگن تو خونَتون حیوانات اهلی نگه دارین تا جنیان به اونها مشغول بشن و مزاحم اهل خانه نشن، سوالم اینه شما شهریا که تو خونَتون حیوون اهلی ندارین چی؟ ⁦:-\⁩
فارسی
194
2
202
18.6K
جوجه اردک
جوجه اردک@MSalimi1402·
@changooli1 اون به تربیت خانوادگیش ربط داره نه به پولش
فارسی
0
0
1
57
کوئین چنگولی(اژدها)
میخوام مشاهده ی بسیار نامحبوبمو بگم اتفاقامردای فقیر اکثرابسیار بد با زنشون رفتار میکنن،بسیار خشنن،خیانت میکنن،بچه هارو میزنن و هیچ احترامی برای زنشون قائل نیستن و فکر میکنن این زنشون نمیشد دختر شاه میومد خرجشونو میداد. مردهای مرفه اکثرا رفتار بهتری حداقل در اجتماع با زنشون دارن.
فارسی
72
70
3.8K
51.3K