Aviva bar
2.2K posts







שווה להזכיר שגם ברדוגו הפר פעמיים צנזורה חמורה. המקרה השני למטה, הראשון היה ב-17 באפריל 24 ברדוגו התייחס לתקיפה ואמר: "אני חושב שאנחנו בדרך לתקיפה באיראן בטווח הזמן הקצר ביותר" התקיפה היתה ב26. צריך לסגור את ערוץ 14 על פגיעה בביטחון המדינה. הערוץ הזה מסוכן לישראל.




חצופים. אף שר לא היה היום בהלווית המג״ד, סא״ל דור גדליה בן שמחון ז״ל. אפילו זר הם לא שלחו

חצופים. אף שר לא היה היום בהלווית המג״ד, סא״ל דור גדליה בן שמחון ז״ל. אפילו זר הם לא שלחו


חצופים. אף שר לא היה היום בהלווית המג״ד, סא״ל דור גדליה בן שמחון ז״ל. אפילו זר הם לא שלחו


חצופים. אף שר לא היה היום בהלווית המג״ד, סא״ל דור גדליה בן שמחון ז״ל. אפילו זר הם לא שלחו





יא אח. אני לא משתמש בביטוי דיפסטייט. אני חושב שהמונח המחקרי הנכון הוא הגמוניה. מה גם שדיפסטייט זה נשמע מאורגן וזדוני, אבל אני טוען שזו הגמוניה והגמוניה לא מודעת להגמוניותה ולעוולותיה והיא לא זדונית ולא רעה. ולכן הדרך לפיוס בעם הרבה יותר קלה ממה שחושבים. לו יהי. (פה אני קצת מסביר את עניין ההגמוניה ולמה זה מחייב פיוס: x.com/AvishayBenHaim…


התנגשות נשיאותית - יחסי נתניהו עם נשיאי ארה״ב והאם העימותים דווקא תורמים לו; וגם: רונן צור מגיע למפגש קצוות ומטיף על מכונת רעל, בלי להסתכל במראה יום שישי הקרוב, קבינט שישי עם נוה דרומי, 19:52, ערוץ 15 בשלט @NavehDromi



















