Aviva bar

2.2K posts

Aviva bar

Aviva bar

@AvivaMSH

Katılım Eylül 2024
78 Takip Edilen12 Takipçiler
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@Doco28 איך נהרג האח המוצלח יותר ונשארנו עם מחריב ישראל??? איך?
עברית
5
0
9
917
Doron & Cohen
Doron & Cohen@Doco28·
צילום המאה —————- וזוהי לדעתי התמונה התנ״כית ביותר בתולדות המדינה. השבוע לפני 50 שנה (לפי התאריך העברי): בנימין נתניהו בהלוויית אחיו הבכור יוני ז״ל, כשמאחוריו ראש הממשלה רבין ושר הביטחון פרס. איש לא יכול היה לחזות אז איזו משמעות מטורפת תקבל התמונה התמימה הזו כעבור 20 שנה (צילום: חנניה הרמן, לע״מ)
Doron & Cohen tweet media
עברית
64
60
608
21.9K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@avidichter אתה הצבעת בעד חסינות לגוטליב שחשפה וסיכנה חיים של איש שב"כ! מ 1-10, כמה יוני היה נגעל ממך?
עברית
0
0
1
11
Avi Dichter אבי דיכטר
50 שנים מאז נפילתו במבצע לשחרור החטופים באנטבה, של מפקד הפלגה שלי בסיירת מטכ״ל, יוני נתניהו הי״ד. הזמן לא מקהה את הזיכרון החזק מאישיותו ודמותו, תכונות שהביאוהו להיות מפקד היחידה. יוני חי חיי שליחות ונפל בשליחות המדינה כשיצא לאוגנדה להציל יהודים ולא יהודים שנחטפו במטוס אייר פראנס בשנת 1976. היום בטקס הזיכרון לנפילתו בקרב הגבורה באנטבה, שמענו משני אחיו הצעירים ממנו ששרתו ביחידה, ביבי( ראה״מ) ודר. עידו, על מקור ההשראה שלהם. הזיכרון החזק שיש לי מיוני, הוא במהלך מבצע בשנת 1972 שבו חצינו בחושך מצרים את תעלת סואץ לצד השני. המבצע הסתבך ושני פצועים, בהם אחד אנוש, חולצו בשלום. כל שאר הלוחמים חזרנו בשחיה לצד הישראלי של התעלה שהיה מרופד במוקשים שלנו. יוני היה שם כדי להוביל אותנו אחד אחד בשביל שבין המוקשים שרק הוא הכיר ובכך מנע נפגעים נוספים. יהי זכרו של יוני נצור בליבנו לעד.
Avi Dichter אבי דיכטר tweet media
עברית
164
34
286
7K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@ptr_dvd כי גם שופטים שמרנים הם שופטים מקצוענים?
עברית
0
0
0
18
David Peter דוד פטר
דוקטרינת איילת שקד קרסה כליל. אבל אני לא מצפה מהפובליציסטים בימין המתנדנד להודות בכך. הם גם לא הודו בשום טעות אחרת שלהם.
David Peter דוד פטר tweet media
עברית
48
77
742
12.2K
יעקב ברדוגו
יעקב ברדוגו@bardugojacob·
ספי עובדיה, מה אתה מקשקש? מי דיבר איתך בשמי? תפסיק לחיות בסרט. אתה לא קובע מי לגיטימי ומי לא. בפעם הבאה תביא עובדות והוכחות - ואם אין לך אז אולי פשוט תפסיק להמציא. תתבייש!
עברית
83
42
493
52.2K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@mennyassyag ברור שהיתה בגידה! אתה פשוט חבר כת שמסרב להאמין איפה...
Aviva bar tweet media
עברית
0
0
2
45
מני אסייג menny assyag
אם בכיר בשב״כ לשעבר חושב שכנראה והיתה בגידה, מה יגידו אזובי הקיר כמוני? היתה גם היתה, ולא נשכח ולא נסלח לעולם!
עברית
20
35
290
4.1K
🐝רונית הביביסטית🐝
מדי פעם קורה ליצחק עמית וחבריו שקול העם מתפרץ להיכל במגדל השן שהם יושבים בו. קול חזק ואמיתי ואותנטי ודוקר ומעקצץ ומציק. לכן הוא מסלק בשיא המהירות את החצוף התורן שהעז לנסות לחדור את השריון. הוא יודע שהוא מפעיל דיקטטורה מנותקת הוא רק חושב שאם היא כתובה בפסקי דין עלובים נאמין לה🤮
עברית
11
22
224
1.8K
עמית סגל
עמית סגל@amit_segal·
ההבדל בינינו בעשרים שניות
עברית
92
87
1.5K
33.9K
ינון מגל Yinon Magal
מאות שעות של וועדת חוק השידורים הולכות לפח כי חברי הקואליציה לא מגיעים להצבעות. קשה להם. לא מסתדר להם. יש להם תכניות אחרות. התוצאה: חוק התקשורת כנראה לא יגיע להצבעות במליאה ותקשורת הימין עומדת בפני סכנה ממשית של צנזורה והחשכת מסך. כשהימין יבכה בעוד שנה על הורדת הפטריוטים מהמסך כי מדובר בתכנית "מסיתה" - תזכרו שהקואליציה השאירה את דיסטל לבד בוועדה בלי רוב כי לחברי הכנסת של הימין היו תכניות חשובות יותר. היום למשל בוטל דיון כי חברי הכנסת מישל בוסקילה, צגה מלקו ואושר שקלים לא הגיעו... האופוזיציה מגיעה במלואה לכל דיון. זה למה מצביעים ימין ומקבלים שמאל. עצלות וחוסר אחריות.
עברית
180
130
976
47.9K
Itzhack Hirsh
Itzhack Hirsh@ItzhackH·
נתניהו - עשר רמות מעל כל השאר! לילה טוב לכם!
Itzhack Hirsh tweet media
עברית
207
25
275
5.8K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@Shira24sh @DaphnaLiel חחחחח.... ביבי נלחם בשביל חנינה ולא בשביל ישראל... אפס מאופס
Aviva bar tweet media
עברית
0
0
2
10
שירה
שירה@Shira24sh·
@DaphnaLiel זה אומר שאמריקה רוצה ראש ממשלה שיציית לפקודות שלה, לא מישהו שיילחם בשביל ישראל.
עברית
13
0
26
1.7K
דפנה ליאל
דפנה ליאל@DaphnaLiel·
דיווחנו באולפן שישי - גורמים בממשל טראמפ המקורבים לנתניהו החלו לפעול לבניית צירים לא רשמיים לבנט ואיזנקוט
עברית
166
64
835
80.5K
בצלאל סמוטריץ'
בוקר קשה. וידום אהרון. זמן לדבר באש. לפתוח את שערי הגיהנום.
עברית
1.2K
198
2.4K
196.3K
טלי גוטליב
טלי גוטליב@TallyGotliv·
לתקוף ללא רחם!! ללא רחם!! התגובה מול חיזבאללה חייבת להיות אדירה ועצימה מאד. לא קוסמטית, לא נקודתית, אלא עוצמתית. תקיפה שתבהיר לחיזבאללה שעם כל הכבוד למו״מ בין טראמפ לאיראן, ישראל אחראית לבטחונה. יכולתי לרשום ארוכות על האינטרסים הכלכליים של טראמפ אל מול האינטרסים הקיומיים של ישראל. אך ביום הכואב בו נפלו 4 מטובי בנינו אני דורשת, אנחנו דורשים מענה רחב היקף ועוצמה שיקרין לכל אוייבינו שמוטב להם להיזהר מאיתנו. כח מבין רק יותר כח.
עברית
264
102
913
14.4K
איתמר בן גביר
איתמר בן גביר@itamarbengvir·
על כל דמעה של אמא ישראלית, אלף אמהות לבנוניות צריכות לבכות. לבנון כולה צריכה לבעור! עם כל הכבוד לאמריקאים, ישראל חייבת להבהיר לעולם כולו שדם בנינו וביטחון אזרחנו איננו הפקר. לבנון כולה צריכה לבעור. חובתנו העליונה היא להגן על אזרחי ישראל ועל חיילי צה״ל, והמחויבות הזו קודמת לכל שיקול אחר. אמרתי לראש הממשלה, גם בישיבות בינינו: על כל דמעה של אמא ישראלית, אלף אימהות לבנוניות צריכות לבכות. מספיק עם הפינג־פונג. במזרח התיכון לא מנצחים בתגובות מדודות ובהכלה - צריך להשתגע. למחוק. להכריע את הטרור.
עברית
13.5K
2K
8.7K
18.8M
ניר ברקת
ניר ברקת@NirBarkat·
קרן תביעות הדיבה שהקמתי יצאה לדרך. דיבה 12 - ניפגש בבית המשפט!
עברית
478
125
666
42.5K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@ariyederi אז מכלוף הנאלח...4 הרוגים מכוחותינו כשהנכדים העריקים שלך יושבים במזגן... טפי ומארה על ראשך!
Aviva bar tweet media
עברית
0
0
0
20
אריה מכלוף דרעי
הערב, ג׳ בתמוז – יום ההילולא של הגה״ק הרבי מליובאוויטש, שהקים עולה של תורה, קירב רבבות ליהדות והפיץ אור של אמונה ואהבת ישראל בכל קצוות תבל. מפעל השליחות האדיר שהקים ממשיך לחזק תורה, מצוות וזהות יהודית בכל מקום בעולם. נמשיך לדבוק בערכי התורה, לחזק את לומדיה ולפעול מתוך שלמות העם ושלמות הארץ. זכותו תגן על עם ישראל.
אריה מכלוף דרעי tweet media
עברית
84
33
202
8.2K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@gutweind תפסיקו לענות לאידיוט הזה...הוא ניזון ומועצם המתגובות
Aviva bar tweet media
עברית
0
0
0
17
Danny Gutwein דני גוטוויין
אבישי, לפי גראמשי ההגמוניה בישראל עברה מזמן לימין. המאבק בישראל היום הוא ניסיון של ההגמוניה של הימין "לשמור על הגמוניותה" ועל עוולותיה, כלפי ציבור בוחריה. הגמוניה זו מבוססת על פירוק מדינת הרווחה והחלפתה במנגנוני-פיצוי מגזריים, שהרצון לשמר אותם ואת כוחה הוא הגורם להפיכה-המשטרית.
אבישי בן חיים@AvishayBenHaim

יא אח. אני לא משתמש בביטוי דיפסטייט. אני חושב שהמונח המחקרי הנכון הוא הגמוניה. מה גם שדיפסטייט זה נשמע מאורגן וזדוני, אבל אני טוען שזו הגמוניה והגמוניה לא מודעת להגמוניותה ולעוולותיה והיא לא זדונית ולא רעה. ולכן הדרך לפיוס בעם הרבה יותר קלה ממה שחושבים. לו יהי. (פה אני קצת מסביר את עניין ההגמוניה ולמה זה מחייב פיוס: x.com/AvishayBenHaim…

עברית
5
1
38
3.9K
Aviva bar
Aviva bar@AvivaMSH·
@BarashiKinneret העניין של בג"ץ זה לענות על לשון החוק "הצבעה חשאית" מה לא מובן כאן?
עברית
0
0
0
51
כנרת בראשי kinneret barashi
ומה לדעתכם יקרה עכשיו בהצבעה חשאית נוספת ? עו״ד ראבילו לא יבחר? יבחר העניין הוא לא מי יבחר, העניין של בג״צ הוא לקבע את המשילות שלו, לתת כח לעותרים האזרחים מהצד ״הנכון״ של המפה, לעשות נעימי בגב לאופוזיציה ובעיקר לתת כיף ללשכת עורכי הדין. זהו חבריי אחזור על דבריי👇
עברית
38
59
522
5.3K
Naveh Dromi
Naveh Dromi@NavehDromi·
לנתניהו היסטוריה ארוכה של עימותים עם נשיאי ארה״ב. מההליכה על הראש של אובמה בנאום בקונגרס ועד המשבר הנוכחי עם טראמפ. בניגוד לתקוות שהתפתחו בחוגי האופוזיציה, זה משום מה מעולם לא פגע בו. ההיפך.
i24NEWS@i24NEWS_HE

התנגשות נשיאותית - יחסי נתניהו עם נשיאי ארה״ב והאם העימותים דווקא תורמים לו; וגם: רונן צור מגיע למפגש קצוות ומטיף על מכונת רעל, בלי להסתכל במראה יום שישי הקרוב, קבינט שישי עם נוה דרומי, 19:52, ערוץ 15 בשלט @NavehDromi

עברית
174
37
408
20.7K
שלמה רן💪 🇮🇱
למזלה של מדינת ישראל יש לה את ראש הממשלה נתניהו המנהיג החכם,הנבון, והאמיץ,כי רק נתניהו יודע ומבין איך לתמרן ולנהל את המדינה מול כל מנהיגי העולם,כולל טראמפ. אנחנו סומכים עליך כבוד ראש הממשלה. ישר כח ובהצלחה💪🙏❤️🇮🇱
שלמה רן💪 🇮🇱 tweet media
עברית
92
31
132
3.2K