Besun

251 posts

Besun banner
Besun

Besun

@Bitoulie

اینجا بلند بلند فکر میکنم!

Katılım Eylül 2022
26 Takip Edilen21 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Besun
Besun@Bitoulie·
پوسیدگی مغز کسی که اسرائیل رو خوب و یا حتی ناجی میبینه برابری میکنه با بسیجی که آخوند رو خوب و دین رو ناجی میدونه!
فارسی
1
0
5
513
Besun
Besun@Bitoulie·
@haztiy واقعا مذخرفه بعد نه یکبار نه دوبار هیییی همشونو ساجست میکنه بابا بمن چه من نمیخوام ببینم واقعا!
فارسی
0
0
0
111
🐦‍🔥
🐦‍🔥@haztiy·
نه اینستا من نمیخوام دختری که باهاش حرف میزنه رو تو ساجستم ببینم
فارسی
18
57
1.6K
25.3K
Besun
Besun@Bitoulie·
@hiva_aff ای که تویی همه کسم، بی تو میگیره نفسم اگه تورو داشته باشم، به هرچی میخوام میرسم _هایده
فارسی
0
0
1
26
شهروند ساده
یه تیکه از غمدار ترین موزیکی که شنیدی و بنويس !!
فارسی
304
3
162
22.2K
Besun
Besun@Bitoulie·
@NEG_NGN به شخصیتت ربطش نده داری موو آن میکنی و این یعنی تو دختر قوی‌ای هستی
فارسی
1
0
0
120
negin__
negin__@NEG_NGN·
از اینکه دوباره نشستم برای کسی که برای من ارزشی قائل نیست چند ساعت گریه کردم از خودم بدم میاد واقعا شخصیتم رو به افول هست
فارسی
8
4
136
3.1K
Besun
Besun@Bitoulie·
هر پاراگرافش حداقل یک جمله تأمل برانگیز داره! میگه باور همان قدر جلوی پایت را روشن میکند که چشم‌بند! -جزء از کل (استیو تولتز)
فارسی
0
0
0
25
Besun
Besun@Bitoulie·
یادت باشد آدم‌ها با ساده کردن رویدادهای پیچیده قانع میشوند، و همین راضی‌شان میکند، نمیخواهند به وجد بیایند. -جزء از کل
فارسی
0
0
0
24
Besun
Besun@Bitoulie·
چشم دنیا خوار شدیم، بی آنکه آغوشی ما را در خود پناه دهد. تنبل تر از آن بودیم ک دل به خطر دهیم، در برابر زندگی لاف و گزاف میگفتیم اما به وقت عمل، توی سوراخ قایم میشدیم. با این اوصاف چطور میخواهیم اودیسه‌ی هول آورمان را بازگوییم؟ -جزء از کل (استیو تولتز)
فارسی
0
0
0
20
Besun
Besun@Bitoulie·
مشکل اصلی اینجاست ک در برابر زندگی احساس کوتوله بودن میکنم. زندگی ب طرز غول آسایی ظاهر میشود. ما روی بومی ک بیشتر از اندازه و لیاقت ماست نقاشی کردیم، ب پهنای سه قاره، از گمنامی تا بلندنامی، از شهرها تا جنگل‌ها. از معشوقه‌هایمان خیانت دیدیم، مطیع جسممان شدیم، در چشم مردم و بعد در
فارسی
1
0
0
26
Besun
Besun@Bitoulie·
به خودم اومدم دیدم بجای کیف و کفش دارم هواپز و گوشتکوب برقی میخرم!
فارسی
0
0
0
22
𝓢𝓪𝓱𝓪𝓻
𝓢𝓪𝓱𝓪𝓻@beforethesuun·
ادم یه دختر مستقل باشه بهتره یا پرنسس شوهری توی خونه ؟
فارسی
108
0
115
8K
💅🏻توتی
💅🏻توتی@Tootiyesabegh·
شما اگه دختربچه ۵ ساله داشتین باشگاه ژیمناستیک میبردینش یا کلاس شنا؟؟ (فعلا همین دوتا آپشن رو دارم چون نسبتا بهم نزدیکن و میتونم پیاده ببرم وبیارمش.)
فارسی
788
1
704
147.5K
Besun
Besun@Bitoulie·
رویا پردازیم ب میزان قابل توجهی پیشرفت کرده! مثلا ب خودم میام میبینم حالم خوبه بخاطر خوشی ک تو رویا بهم گذشته! امیدوارم پیش زمینه اسکیزوفرنی نباشه فقط!:))
فارسی
0
0
1
36
Besun
Besun@Bitoulie·
@apr_amir جالب شد باید بیشتر راجع بهش بخونم😁
فارسی
1
0
1
13
امیرmamad
امیرmamad@apr_amir·
@Bitoulie تا جایی که میدونم ضد زن بودنش به خاطر این بود که کسی خاضر نبود معشوقه اش بشه بعد از اینکه وارد رابطه شد خیلی هم با زنا خوب بود فکر میکنم😂
فارسی
1
0
1
45
امیرmamad
امیرmamad@apr_amir·
بچه ها چند تا کتاب فلسفی قشنگ بهم معرفی کنید از اونایی که ضربه های سخت به مغز ادم میزنه
فارسی
73
1
64
11.2K
Besun
Besun@Bitoulie·
@mikwrit واقعا سکسیه (البته نوع ساده و کلاسیکش)
فارسی
0
0
1
33
titi
titi@mikwrit·
«حلقه‌ی ازدواج» تو دست آقایون بی‌نقص‌ترین اکسسوریه🎀
فارسی
34
241
6.3K
66.6K
صآکا
صآکا@izsaaka·
حالا عزیزم، فکر میکنی چی دوباره نجاتت بده؟
فارسی
51
0
89
3.7K
Besun
Besun@Bitoulie·
@gandom72a چون تو تهرانین
فارسی
0
0
0
12
گندم🌾
گندم🌾@gandom72a·
چرا تهرانیا حرف زدن خودشونو معیار قرار دادن و هرکی واژه هارو جور دیگه ای تلفظ کنه میگن لهجه؟ اصلا کی گفته لهجه تهرانی ها معیاره؟
فارسی
413
53
6.2K
269.2K
Besun
Besun@Bitoulie·
@presidentAli13 رنجیِ ک هیچوقت کمرنگ نمیشه کاش آدما این کارو باهم نمیکردن
فارسی
0
0
0
11
Mr.president
Mr.president@presidentAli13·
به نظرت خیانت از سمت کسی که دوسش داشتی بخشیدنیه؟
فارسی
181
1
171
16.8K
Besun
Besun@Bitoulie·
@apr_amir @ITman_1986 با اینکه متاسفانه ضد زن بوده ولی بی نظیر بودنش رو نمیشه انکار کرد
فارسی
1
0
1
20
امیرmamad
امیرmamad@apr_amir·
@ITman_1986 چیزایی که راجع به زندگی شوپنهاور خوندم از شخصیت و افکارش خوشم نیومد حالا تو این درمان چه ها فرمایش میکنه؟؟
فارسی
2
0
0
140
Besun
Besun@Bitoulie·
اگر کوشا باشیم ک یک انسان متعادل از نظر احساسات بوجود آوریم و احساسات او را متعادل سازیم، بی تردید فاتحه هنر را خوانده‌ایم. -برتراند راسل
فارسی
0
0
0
35
Mia
Mia@kimpliicated·
واقعا از نون شب برام واجب‌تره که دوستای دختر سینگل پیدا کنم که باهاشون حداقل چندبار در هفته حرف بزنم و اگه شد سفرم برم.
فارسی
9
1
152
5.6K
Besun
Besun@Bitoulie·
@homayoninjast شوپنهاور و نیچه و داستایووسکی و تولستوی میخونی بعد شریعتی آخه؟! اون چند جلدو بسوزون!
فارسی
0
0
0
40
همایونِ مقدس
همایونِ مقدس@homayoninjast·
بچه ها این کتاب هارو من دیگه لازم ندارم.کسی خواست بگه براش بفرسم.
همایونِ مقدس tweet mediaهمایونِ مقدس tweet media
فارسی
354
23
603
92K