negin__

332 posts

negin__ banner
negin__

negin__

@NEG_NGN

نمیدونم چی بنویسم!

Katılım Ocak 2020
54 Takip Edilen27 Takipçiler
negin__
negin__@NEG_NGN·
@mimi433402 چرا وقتی هنوز مقدمات گوارش نخوندیم باید سوال استدلال اپروچ به زردی باشه ؟ 😀
فارسی
0
0
0
2
rm
rm@mimi433402·
@NEG_NGN خدا خیرت بده مگه میشه بخوای به زردی اپروچ کنی و اینا رو بلد نباشی😁
فارسی
1
0
0
3
negin__
negin__@NEG_NGN·
استدلال بالینی چراباید تشخیص ژیلبرت و ویلسون و روتو داشته باشه ؟ 😶😶😶 مقدمات گوارش بهتر از این بود سوالاتش
فارسی
1
0
1
31
negin__
negin__@NEG_NGN·
باشگاه صبح »»»» باشگاه عصر
فارسی
0
0
2
12
negin__
negin__@NEG_NGN·
@mrinasnina تولدت مبااااارککککک پس ما چیییی
فارسی
1
0
1
41
negin__
negin__@NEG_NGN·
اولین امتحان بدون امیررضا افتضاح گذشت بعد آزمون همش دنبال یک نفر بودم بهش بگم گند زدم ، تمرکز نداشتم ، به زور پاس کردم ولی متاسفانه یادم اومد بهم گفت خوبه یکی باشه بهت هیچ احساسی نداشته باشه و سختی امتحان برام بیشتر شد
فارسی
0
0
3
42
negin__
negin__@NEG_NGN·
@mrinasnina @Chiillii_ با افتادنش کارنامه افتخارات خرداد ماهم کامل میشه
فارسی
0
0
0
28
سارینا
سارینا@mrinasnina·
@Chiillii_ فرض کن استدلال بالینی رو بیفتم هی هی
فارسی
2
0
0
29
negin__
negin__@NEG_NGN·
@Fatemeehjn زیبا و دقیق توصیف کردی ❤️
فارسی
0
0
0
10
این من واقعی…
@NEG_NGN ما برای رفتن اون ادم گریه نمیکنیم برای حسی که حروم و نادیده گرفته شده گریه میکنیم
فارسی
1
0
0
64
negin__
negin__@NEG_NGN·
از اینکه دوباره نشستم برای کسی که برای من ارزشی قائل نیست چند ساعت گریه کردم از خودم بدم میاد واقعا شخصیتم رو به افول هست
فارسی
8
5
136
3.1K
𝐅𝐀𝐓𝐄𝐌𝐄
𝐅𝐀𝐓𝐄𝐌𝐄@thisfatemefathi·
@NEG_NGN از خودت بدت نیاد طبیعیه،این روند چندبار ممکنه تکرار بشه تا بالاخره دیگه برات مهم نباشه.
فارسی
1
0
0
43
شیوام
شیوام@evillam20004·
@NEG_NGN آدما برای ترک کردن تریاک و حشیش هم درد میکشن بحث ارزشمندی اونا نیست بحث وابستگی به چیزاییه که لیاقتشو نداشتن
فارسی
1
0
1
41
🦢
🦢@itsMhdiell·
@NEG_NGN قشنگم گریه و ناراحتیت صرفا بخاطر دلتنگی نیست گاهی وقتا ادم برای احساسات قدیمی که داشته و خاطراتی که داره و البته زخمی که درونش باز شده گریه میکنه نه فقط برای اون شخص خودتو سرزنش نکن و بزار هر احساسی که درونت هست رو تجربه و لمس کنی تا بتونی ازش عبور کنی🌱🫂
فارسی
1
0
0
138
negin__
negin__@NEG_NGN·
@Nervous_cowboy یک وقتایی غم از چیزی که انتظار داشتی قوی تره و نمیتونی به همین راحتی بگی بسه و تموم بشه
فارسی
0
0
0
56
negin__
negin__@NEG_NGN·
@parishaniii مرسی بابت پیام قشنگت ❤️ دارم سعی میکنم
فارسی
0
0
1
137
عینِ پریشانی
عینِ پریشانی@parishaniii·
@NEG_NGN گاهی بعضی از سوگواری ها برای زخم های عمیق تر و قدیمی تری هستن.نباشه هم غمت از عواطف انسانی میاد و نشونه افول شخصیت نیست.اجازه بده به خودت که غمگین باشی🫂
فارسی
1
0
3
235
Besun
Besun@Bitoulie·
@NEG_NGN به شخصیتت ربطش نده داری موو آن میکنی و این یعنی تو دختر قوی‌ای هستی
فارسی
1
0
0
120
fatosh
fatosh@dokhtareIran78_·
@NEG_NGN تنها نیستی 🥲🫂
فارسی
1
0
1
139
negin__
negin__@NEG_NGN·
@Halmin82 خانومی چه قدر زیباییییی
فارسی
1
0
1
81
Halmin
Halmin@Halmin82·
سلام منو دزدیدن
Halmin tweet mediaHalmin tweet media
فارسی
11
0
187
4.6K
negin__
negin__@NEG_NGN·
یکی از ویژگی های مثبت گذروندن دوران سخت این هست یادمیگیرید بیشتر سکوت کنید مثلا قبلا رفتار های دیشب و امروز رو می‌دیدم حتما اعتراض میکردم ولی الان میگم ولش کن اعتراض کنی که رفتار غلطش درست بشه که چی ؟ دیگه از یک سنی به بعد آدم باید خودش نگران وجهه اجتماعی پیش آشنایانش باشه :)
فارسی
0
0
3
168
negin__
negin__@NEG_NGN·
@Chiillii_ اسمش رو یادم رفت ولی رو به روی خونمون فویلی ۳۵۰ الی ۴۵۰ مدلی که می‌خوام زیاد میبره
فارسی
0
0
1
24
negin__
negin__@NEG_NGN·
میخواستم بالیاژ کنم گفت ۲۵ م :) واقعا نمیدونم برای من گرونه یا واقعا این مبلغ گرونه
فارسی
1
0
3
127
negin__
negin__@NEG_NGN·
فرهنگ تا یک حدی قابل تغییر هست، اما چون کار سختیه اکثر آدم ها اسم «ذاتی» میذارن و خودشون رو تغییر نمیدن
فارسی
0
0
0
97