Sabitlenmiş Tweet
negin__
332 posts


@mimi433402 چرا وقتی هنوز مقدمات گوارش نخوندیم باید سوال استدلال اپروچ به زردی باشه ؟ 😀
فارسی

@NEG_NGN ما برای رفتن اون ادم گریه نمیکنیم برای حسی که حروم و نادیده گرفته شده گریه میکنیم
فارسی

@Nervous_cowboy یک وقتایی غم از چیزی که انتظار داشتی قوی تره و نمیتونی به همین راحتی بگی بسه و تموم بشه
فارسی

@NEG_NGN گاهی بعضی از سوگواری ها برای زخم های عمیق تر و قدیمی تری هستن.نباشه هم غمت از عواطف انسانی میاد و نشونه افول شخصیت نیست.اجازه بده به خودت که غمگین باشی🫂
فارسی

@Chiillii_ اسمش رو یادم رفت ولی رو به روی خونمون
فویلی ۳۵۰ الی ۴۵۰
مدلی که میخوام زیاد میبره
فارسی













