Blank

17.4K posts

Blank banner
Blank

Blank

@Blankash_fa

مربی تیم کبدی / با چادر به کافه میروم، پس هستم

Katılım Nisan 2023
295 Takip Edilen311 Takipçiler
Sabitlenmiş Tweet
Blank
Blank@Blankash_fa·
انقدر دعوا نکنید، بچه ام خوابیده
فارسی
0
0
1
1.6K
Blank
Blank@Blankash_fa·
یه تفکر مخرب در مورد بارداری و زایمان اینه که فکر کنی «همینه که هست». نه دوستان همین نیست که هست. باید زنها دنبال روشهای آسونتر باشند. باید روش‌هایی پیدا بشه که این فرایند رو آسون کنه. باید این طبیعت به کون بودن از بین بره و یاد بگیریم تکنولوژی اینجاست که مفیده
آتیِ بنفش@Childof_Picasso

@Blankash_fa عزیزم زایمانه دیگه آدم توش پاره میشه تو سزارین هم آدم پاره میشه تو عملای دیگه مثل ابدو ک برا لاغری و زیباییه هم آدم پاره میشه هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد یکی دوس داره مادر شه دردشو ب جون میخره یکیم مث شما دوس نداره دیگ این داستانا چیه

فارسی
0
0
0
0
Blank
Blank@Blankash_fa·
@Childof_Picasso همون‌طور که تا به حال خیلی پیشرفت کرده، بیشتر از این هم میشه. اول اینکه این تقدس سازی و «همینه که هست» باید از بین بره و آدمها در مورد مشکلاتش حرف بزنن. به مرور زمان با تکنولوژی و ریسرچ و دارو و ... همه اینها آسونتر بشه.
فارسی
0
0
0
1
Blank
Blank@Blankash_fa·
@Childof_Picasso ببین مقایسه کن اون جور هندوستانی که مادربزرگت کشیده، و جوری که من کشیدم. من سر زایمان اپیدورال زدم، آب میوه می‌خوردم، پوش میکردم. بدون درد‌ 😂😂 هدف از گفتن این چیزها اینه که بدونیم میشه و باید بارداری و زایمان با دردهای کمتر و عوارض کمتری باشه.
فارسی
1
0
0
2
Николай
Николай@Nina_sh99·
@Blankash_fa خوشبختانه الان بهتون اجازه میدن پیتزا بخورید کاش جای شما بودم ای بابا😂😭
فارسی
1
0
1
6
Николай
Николай@Nina_sh99·
مثلا توی ۲۰۲۶ یکی میاد توییت میزنه میگه زنا اگر پیتزا بخورن باید زایمان هم بکنن اگر زایمان نمیکنن حق پیتزا خوردن هم ندارن بعد میگن زن ستیزی کجا بود زن ستیزی از بین رفته فقط مرد ستیزی باقی مونده😔
*شين*@Shin_reee

زن‌ها چربی و غذای مضر می‌خورن، سیگار می‌کشن، اورژانسی می‌خورن، چمیدونم عمل بینی عمل لیپو و هزاران کار کسشر پرریسک دیگه اونوقت زایمان و حاملگی خیلی وحشتناکهههه وای

فارسی
7
10
230
2K
Blank
Blank@Blankash_fa·
@ShiVah70j تو همین توییتر هم هر دفعه یکی میاد میگه جنین انگله، همه رم میکنند. اولین بار نیست اینطوری میشه...
فارسی
0
0
0
3
She Va
She Va@ShiVah70j·
@Blankash_fa اصلا نمیفهمیدن چی میگم نمیکشیدن😂
فارسی
1
0
1
2
Blank
Blank@Blankash_fa·
من یه بار زایمان کردم، توییتر رو سوراخ کردم انقدر از سختیهاش نوشتم. ببینید این مادربزرگاتون چقدر حرف برای زدن داشتن که این #طبیعت‌_به‌_کون ها نذاشتن گفته بشه
فارسی
5
10
162
2.6K
Blank
Blank@Blankash_fa·
یکی از پشم ریزون ترین واقعیت‌های زایمان پارگی پرینه است. تا درجه دو هم که احتیاج به بخیه داره خیلی رایجه. درجه چهارش که دیگه نگم... برای آشنایی بیشتر با این زیبایی خلقت این پست رو ببینید
lulu𝜗ৎ@Lunaxgray1

“نه اخه گوش کن زایمان یکی از زیبا ترین کارای دنیاست🥹🥹🥹زن بدنش جوریه که طبیعی بچه رو از واژن بده بیرون” عادی ترین بلای زایمان:

فارسی
3
2
64
4.7K
Blank retweetledi
brunette
brunette@alessandrobrnt·
@Blankash_fa مادربزرگ که هیچی، همون مادر شوهر سابقم می‌گفت بعد از یکی از بچه‌هاش تا مدت‌ها بی‌اختیاری ادرار داشته یا برای یکی دیگه با خونریزی وحشتناک رفته بیمارستان و اونجا که رسیده فقط به شوهرش گفته برگرد خونه و خون‌ها رو از دستشویی و حمام بشور که بچه‌ها نترسن. بعد بچه همین آدم به من می‌گفت:
فارسی
1
1
13
618
brunette
brunette@alessandrobrnt·
@Blankash_fa "مادر منم زایید این همه مشکل نداشت!"
فارسی
1
0
8
161
Blank
Blank@Blankash_fa·
@bahar6688 چرا این فکر رو میکنی؟
فارسی
0
0
0
12
Blank
Blank@Blankash_fa·
@ShiVah70j اونجا اصلا 😂😂
العربية
1
0
1
16
She Va
She Va@ShiVah70j·
@Blankash_fa من سالها پیش تو نی نی سایت خیلی از بچه‌داری بد میگفتم اینقدررر ری‌دن بهم که ناشکری و فلان و خیلیا نمیتونن مادر بشن...
فارسی
1
0
1
49
🖤 سردار سانچز
@Blankash_fa اونا «حیا به پشت» بودن‌. اون موقع احترام به طبیعت هنوز مد نشده بود بلکه ژانر عفت و حجب بازار رو اشغال کرده بود.
فارسی
1
0
1
93
Blank
Blank@Blankash_fa·
من بعد ۴۰ بچه دار شدم. فریز هم دارم، اما گذاشتم واسه ۶۰ سالگیم. بقیه نظراتت رو لوله کن دوست عزیز. 😂😂
فارسی
1
0
1
70
Blank
Blank@Blankash_fa·
@saroooshkaa ترس و خشم رو هم میشه ازش صحبت کرد
فارسی
0
0
0
4
ساروشکا
ساروشکا@saroooshkaa·
@Blankash_fa کدوم حرفا؟ نظرات ما باید بدون سوگیری باشه تا آگاهی انجام بشه. مثلا همینجوری بیان رندم از عوارض نادر زایمان بگم میشه آگاهی؟ حرف من دقیقا همینه آگاهی پیدا کنیم بخشی از ترس و خشم ما نسبت به این پروسه از روان خودمونه اون بخش رو هم بپذیریم.
فارسی
1
0
0
10
ساروشکا
ساروشکا@saroooshkaa·
نوشته پروسه کثافت حاملگی. یکی هم نوشته نابودی بدن زن. باید بگم نود درصد جملات اینجوری رو از کسانی میخونی که ترس از چیز‌های دیگه رو پروجکت میکنن رو بارداری با اسم آگاهی بخشی.
فارسی
6
0
39
1.9K
Blank
Blank@Blankash_fa·
@SaltyyVinegarr نگید کثافت‌. زیبایی خلقته. طبیعت زیباست.
فارسی
1
0
1
30
سرکه نمکی
سرکه نمکی@SaltyyVinegarr·
@Blankash_fa وای یادم رفته بود این کثافت وجود داره😭😭😭
فارسی
1
0
1
30
Blank retweetledi
Shaghayegh (Ex@not_ashamed_)
از چه جهت علمی نیست؟ نزدیکترین چیزی که از لحاظ علمی میشه جنین رو باهاش مقایسه کرد انگله رفتار جنین به نوعی انگل واره صرفا جنین انسان هم نه،هر جنینی منم قبلا توییت مشابه زده بودم و ملت زیرش خودشونو جر دادن و بلاکم کردن این حس تقدس دادن به انسانیت یا بارداری یا جنینه که علمی نیست
Mriam@Maryam313_24

@more_than_mori همین الان یه توییت خوندم طرف نوشته بود بارداری مثل انگل می مونه و میگفت اینو دکترش بهش گفته :\ کار ندارم چقدر گارد داره به این موضوع، ولی خب اصلا این حرفا علمی هم نیست.

فارسی
5
9
130
1.6K
Blank retweetledi
🖤 سردار سانچز
فتوای فقهی: اگر در بارداری شرایط به‌گونه‌ای باشه که از بین مادر و جنین فقط جان یک نفر رو بشه نجات داد، اجازه سقط جنین صادر نمیشه و باید صبر کرد و دید تقدیر کدوم‌یکی رو به بهای مرگ دیگری زنده نگه میداره. در کشورهای غربی همواره نجات جان مادر بر نجات جان جنین ارجحیت داره.
مانا@manamoon53

مطابق فتوای خمینی و اکثریت قریب به اتفاق باقی فقهای کثافت اگر در بارداری جان مادر در خطر باشه (حتی خطر مرگ حتمی باشه) اما پزشک بگه که میشه بچه رو نجات داد، سقط جایز نیست.

فارسی
3
2
60
1.2K
Nifi | زن،زندگی،آزادی
شما که علیه زایمان نفرت پراکنی می‌کنی بگو ببینم آلترناتیوت چیه :))
فارسی
37
3
190
5K
Blank
Blank@Blankash_fa·
@hanieh35 احتمالا چون متولد ایرانه
فارسی
0
0
0
14
دیکتاتور حانیه
بختت ایرانی، اینا ایران رو به این پاتریک بت دیوید هم پیشنهاد داده بودن خدا رو شکر چون بچه داشته قبول نکرده
فارسی
22
18
248
21.2K