آتیِ بنفش

1.8K posts

آتیِ بنفش banner
آتیِ بنفش

آتیِ بنفش

@Childof_Picasso

Katılım Nisan 2022
39 Takip Edilen50 Takipçiler
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@Meowwwwimhere موهای من بلنده فقط با کانزاشی خوشگل و سقف وایمیسه اصلا هم ب سرمپ فشار نمیاره ولی با کش ک میبندم زود باز میشه
فارسی
0
0
0
7
میو
میو@Meowwwwimhere·
کاش راز اینایی ک موهاشونو گوجه و دم اسبی محکم میبندن‌و‌ سر درد نمیشن رو کشف کنم
فارسی
20
0
80
3K
PL
PL@PurrLu·
‼️کشور دانمارک به طور رسمی چادر پوشیدن رو ممنوع کرد و به مسلمانان گفت یا خودتونو با فرهنگ اینجا تطبیق بدین یا فوراً اینجا رو ترک کنید !
فارسی
103
369
13.9K
118.6K
ستیِ خالی
ستیِ خالی@justsetihere·
@call_lotfi @gandom72a دوست عزیز لزوما ربطی به مقاربت نداره توی محیط های عمومی مثل استخر و حمام های عمومی امکان انتقال این ویروسها هست
فارسی
2
0
0
305
گندم🌾
گندم🌾@gandom72a·
هربار که یادم میاد مامانم بدون این که حتی بهم بگه سه دوز یکجا برام گرفت و بعد بم خبر داد باعث میشه حس کنم بهترین و با درک و فهم ترین مادر جهانو دارم
گندم🌾 tweet media
فارسی
57
6
999
39.3K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@SayehRosan هرچیزی ی اصولی داره دیگ باید ب هم بیان مثلا نمیشه ک باید سوییشرت شلوار ورزشی پاشنه بلند بپوشی
فارسی
0
0
0
5
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@annesullivan70 @mahya_bld ب این دلیل مقدسه چون مادر از جونش برای بچش میذاره کلی آسیب بدنی کلی ترک روی پوست ک ممکنه برای همیشه جاش بمونه زایمان با اون درد شدیدش فقط برای تولد ی نوزاد ک گاهی باعث مرگ مادر میشه پس این فرایند واقعا مقدسه
فارسی
0
0
1
8
مامانم میگه مَها
بارداری و زایمان بنظرتون جنایت نیست؟ مقدسه ولی به چه قیمت امیدوارم این تکنولوژی Artificial womb به یه جایی برسه که اصلا نیاز به بدن مادر برای پرورش جنین نباشه
فارسی
7
0
76
1.1K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@Blankash_fa با حرف زدن منو شما مشکل آسونتر نمیشه اینا پزشکا و دانشمندا باید بشینن بحث کنن روشای نوین ابداع کنن ک خداروشکر سال ب سال داره دارو ها و روشای بهتر عرضه میشه
فارسی
0
0
0
25
Blank
Blank@Blankash_fa·
@Childof_Picasso همون‌طور که تا به حال خیلی پیشرفت کرده، بیشتر از این هم میشه. اول اینکه این تقدس سازی و «همینه که هست» باید از بین بره و آدمها در مورد مشکلاتش حرف بزنن. به مرور زمان با تکنولوژی و ریسرچ و دارو و ... همه اینها آسونتر بشه.
فارسی
0
0
10
532
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@medicalchosnale بسته بندی کن بذار فریزر برای مصرف روزانت بسته های کوچیک بذار تو یخچال ک تا بخواد کپک بزنه خورده شه
فارسی
0
0
0
3
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@Sheisacal الان ۴ ۵ ساله ک باب شده ب گربه ها غذا میدن قبلش گربه ها چیکار میکردن ک منقرض نشدن؟ آفرین شکار میکردن اینجوری هم انقد تنبل نبودن هم موشارو میخوردن الان والا هر موش شده قد ب گربه و گربه هام چون غذای مفتی میگیرن دیگ تمایلی ب شکار ندارن شمام دوستیتون دوستی خاله خرسس
فارسی
0
0
1
4
🍯
🍯@Sheisacal·
می‌شه یکی کاملا منطقی و بدون تعصب توضیح بده که چرا نباید به گربه‌های توی خیابون غذا بدم؟
فارسی
80
1
66
9.5K
navidkamran
navidkamran@navidkamran1·
@Childof_Picasso @IranianPlateau کمتر کارتون ببینید و موش تو جیره غذای گربه نیست و پرندگاه تو جیره غذایی گربه هستند و قرار نیست وظیفه شهرداری و گربه ها انجام بدهند انگار بهشون حقدق دادین که توقع دارید رت رو جای موش براتون بگیرند 😂
فارسی
2
0
0
25
آتیِ بنفش retweetledi
فلات ایران
فلات ایران@IranianPlateau·
یک‌ دور با غذادادن به طبیعت گند می‌زنن، یک ‌دورم با ظروف پلاستیکی!
فارسی
282
146
4.4K
95.9K
آتیِ بنفش retweetledi
آستاریه
آستاریه@Astarieee·
دین خیلی مساله‌ی وجودی و پیچیده‌ایه، خیلی فراتر از حکومت‌ها، خیلی از ادمها تمام معنای زندگیشون از دین میاد، حتی فلاسفه هم نتونستن به راحتی پرونده‌ی دین رو ببندن بذارن کنار پس حمله نکنید، بدگویی نکنید، انکارشون نکنید صرفا دین برای حکومتی‌ها نیست به خانواده‌های خودتون نگاه کنید
Arshia sheikhi@Arshia_sh315

استوری مادر جاویدنام سپهر ابراهیمی زبان قاصره از وصف شرافت شما👏

فارسی
14
16
372
8.5K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@tufantheneo ن اتفاقا بین مشتریام دیدم خانم هایی ک میگن بشدت پشیمونن ی موردشون بچه ۲ ساله رو میذاره مهد غروب ک بچه میاد خونه حمومش میکنه بهش قرص خواب میده بخوابه تا فرداش ک دوباره بره مهد چرا؟ چون حوصله بچشو نداره😊
فارسی
0
0
0
24
🌊Tufan
🌊Tufan@tufantheneo·
یکی که تازه زایمان کرده نوشته هرگز از بچه دار شدن پشیمون نیستم. خب عزیزم راه برگشتی نداری آخه. میخوای پس بدی بچه رو؟ پشیمون هم باشی خودتو راضی میکنی که نباشی و هرچی زاییدی رو بزرگ کنی دیگه.
فارسی
35
15
669
9.5K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@Pouria15643921 منی ک پارتنرمو از کلش آف کلنز پیدا کردم😅😅🤭🥲🫠🫠
فارسی
0
0
0
8
Pouria
Pouria@Pouria15643921·
پارتنر شما نشانه شخصیت شماست لطفا اونو از پارتی ، خیابون ، دور دور ، کافه ، دانشگاه ، سرکار ، تور ، کوه ، کلاس زبان ، فامیل و بین دوستاتون پیدا نکنید
فارسی
426
29
1.6K
120.9K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@Winery_ot7 ب کسی چه ک کی حجاب داره کی نداره؟ آقا انتخابشه ب ما چ
فارسی
0
0
0
77
𝗠𝗮𝗴𝗶𝗰 𝘀𝗵𝗼𝗽⁷𓍯
خب به عنوان فمینیست برات چیکار کنم عزیزم اسلام رو دوست داری پس راضی هستی شوهرت کتکت بزنه بهت تجاوز کنه ۴ تا زن بگیره و برای هر کاری از صاحبت(شوهرت) اجازه بگیری خب من چیکارت کنم وقتی خودت عاشق این زندان و زندانبانی
girlsay.@_GirlSay

فارسی
13
54
1.9K
15.8K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@bsaye_gh ن ن اشتباه گفتی تا ۴ تا عقده دائمه از ۴ تا ۴۰ میشه صیغه🤭🤭
فارسی
1
0
1
30
Utterly Insane
Utterly Insane@bsaye_gh·
فیزیولوژی زن فقط واسه آشپزی و شستن و سابیدن و زاییدن در حالی که شوهرت در حال صیغه کردن زن چهارمشه مناسبه😍😍😍
فارسی
3
0
58
426
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@navidkamran1 @IranianPlateau مسئله زیاد شدن گربه ها نیست زیاد شدن موش هاس ک گربه ها تنبل شدن از شما غذا میگیرن و دیگه شکار نمیکنن چیزی نمونده برگردیم ب زمان طاعون
فارسی
1
0
0
17
navidkamran
navidkamran@navidkamran1·
@IranianPlateau تو دیگه الاغ بودن رو رد کردی و اسم اکانت رو گذاشتی فلات ایران اما هنوز فرق طبیعت و با داخل شهر رو نمیدونی فکر میکنی حالا چون مثلا دربعضی موارد درست میگی دیگه باید درمورد همه چی اظهار نظر کنی! تو خیلی نگران طبیعتی برو آدمها رو عقیم کن و اصلا مادوست داریم جمعیت گربه رو زیاد کنیم
فارسی
3
0
75
1K
فخری هستم
فخری هستم@fakhrishoonam·
@IranianPlateau بخدا تو این گرما این شهرداری کثافت تمام جوب های آب رو خشک کرده ابن بیچاره ها تشنه و گشنه لاغر و‌کثیف میچرخن .... آدم چه کنه ...
فارسی
4
0
100
1.7K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@marjaanrd بچه ها من اینکارو کردم خیلی سخته ولی چون پادتنرم آدم خوبیه سختیشو ب جون خریدم همه میگن رابطتون طولانی شده چرا ازدواج نمیکنید دلیلشم همینه ولی خب امسال بزرگترین هدف زندگیمون ک خونه دار شدن بود رو تیک زدیم ایشالا یکم دیگ میریم سر خونه زندگیمون میخوام بگم ک واقعا حس خوبی داره برام
فارسی
0
0
0
26
مرجون
مرجون@marjaanrd·
لیترالی این زیر نوشته لذتی که توی از صفر ساختن هست توی رفاه خونه پدری نیست:)))) تو این زمونه جوونیت رو همه چیزت رو بذاری پای یه آدم هیچی ندار تا شاااااید بتونی از صفر یک سوم رفاه خونه پدریت رو بسازی، حتماً هم با یه بچه که رزقش رو خودش میاره.
kimia@kimihzk1375

خب اينارو نداري نرو چرا توقع دارين دختري كه خونه باباش زندگي راحتي داره ماشين داره و راحته بياد با يكي كه زجر بكشه؟ مگه اسكله اخه

فارسی
13
5
270
3.9K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@IIProblematicII مردا هم مجبورن برا سربازی و کلی اذیت بشن عوضش اونا این آپشن رو دارن ک پول بدن بخرن کارت پایان خدمت بگیرن ولی ما زنا نمیتونیم پول بدیم بچه از شکممون تلپورت شه بیرون مجبوریم دردش رو ب جون بخریم
فارسی
1
0
2
164
Albert Sama🏳️‍🌈
Albert Sama🏳️‍🌈@IIProblematicII·
خایه داری همینو به مردا درباره سربازی بگو.
آتیِ بنفش@Childof_Picasso

@Blankash_fa عزیزم زایمانه دیگه آدم توش پاره میشه تو سزارین هم آدم پاره میشه تو عملای دیگه مثل ابدو ک برا لاغری و زیباییه هم آدم پاره میشه هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد یکی دوس داره مادر شه دردشو ب جون میخره یکیم مث شما دوس نداره دیگ این داستانا چیه

فارسی
2
4
360
3.5K
آتیِ بنفش
آتیِ بنفش@Childof_Picasso·
@Tetisa1 @Blankash_fa عزیزم شما چاره ی دیگه ای در حال حاضر برای مادر شدن داری درصورتی ک مادر جر نخوره؟ نه پس منی ک عاشق مادر شدن و بچه هستم حاضرم جر بخورم و مادر بشم یکیم دوس نداره و نمیشه بحثی توش نیست علمم قطعا داره کار خودشو برای پیشرفت و بهتر شدن این پروسه میکنه
فارسی
0
0
0
30
Tetisa
Tetisa@Tetisa1·
@Childof_Picasso @Blankash_fa شما لیترالی رنج رو بدیهی فرض کردی وقتی میگی "جور هندوستان کشد"
فارسی
1
0
3
39
Blank
Blank@Blankash_fa·
یه تفکر مخرب در مورد بارداری و زایمان اینه که فکر کنی «همینه که هست». نه دوستان همین نیست که هست. باید زنها دنبال روشهای آسونتر باشند. باید روش‌هایی پیدا بشه که این فرایند رو آسون کنه. باید این طبیعت به کون بودن از بین بره و یاد بگیریم تکنولوژی اینجاست که مفیده
آتیِ بنفش@Childof_Picasso

@Blankash_fa عزیزم زایمانه دیگه آدم توش پاره میشه تو سزارین هم آدم پاره میشه تو عملای دیگه مثل ابدو ک برا لاغری و زیباییه هم آدم پاره میشه هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد یکی دوس داره مادر شه دردشو ب جون میخره یکیم مث شما دوس نداره دیگ این داستانا چیه

فارسی
4
24
318
2.3K