Darko🇮🇷👑

8.9K posts

Darko🇮🇷👑 banner
Darko🇮🇷👑

Darko🇮🇷👑

@Centuryt91

وقتی تو میگویی وطن بوی فلسطین میدهی من کی نژاد عشق با تازی برابر میکنم ایران تو با نام دین زن را به زندان میکشد من تاج را تقدیم آن بانوی برتر میکنم #جاویدشاه

Circle of Fifths, Roseland Katılım Temmuz 2018
194 Takip Edilen221 Takipçiler
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@zannroz @wodekenshi فیلم های زن مجتبی با دکتر انگلیسی توی کاخ چند ده میلیون دلاری موشتباه وسط لندن بوده
فارسی
0
0
0
7
Joon🎒
Joon🎒@zannroz·
@wodekenshi مگه فیلم های فساد ترامپ رو میخواستی ببینی 😂
فارسی
0
0
2
413
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@wodekenshi اخرم کتابو قرار نیست بهت بده باز باتای فیلم سوپر فیلمی که قول دادنو ۹۰ درصد مواقع تحویل میدادن
فارسی
0
0
0
299
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@PIRUZBAKHT @IsraelPersian @HananyaPersian درکل تا روی پاسپورت شما خورده ج ا یا محل تولد جایی در ایران نمیتونن ریسک کنن و راه بدن بزار ج ا تموم شه ببین چجوری راه میدن اسراییل شاید حتی جای ترکیرو بگیره توی سفر های تفریحی نزدیک
فارسی
0
0
0
7
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Centuryt91 @IsraelPersian بهر روی: ✅وزارت خارجه‌شان پست این مدلی میزنه و دعوت به رفتن به اسراییل و مهرورزی ❌ولی وزارت کشورشان در عمل برعکس 🫤(هماهنگی؟!) بیچاره دوستم 20ساله اروپاست و از دوستداران اسراییل/ایرانپرستترین/اسلامستیزترین و آدم‌ترینها که میشناسم خیلی بهش ستم شد و زور داره. @HananyaPersian
فارسی
2
0
0
22
اسرائیل به فارسی
صبح بخیر🍦🇮🇱 تورات می‌گوید که اسرائیل سرزمین شیر و عسل است و حالا حتی بستنی اسرائیلی هم این طعم را دارد. شیر و عسل، با شیر کیبوتص آلومیم و عسل کیبوتص یاد مردخای تهیه می‌شود و برای حمایت از جوامع جنوب اسرائیل ایجاد شده است. این بستنی با تکه‌های شیرینی به شکل ستاره داوود تزئین شده است. فراموش نکنید که در سفر بعدی خود به اسرائیل، این بستنی بی‌نظیر را امتحان کنید!
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
527
243
5.5K
183.1K
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@PIRUZBAKHT @IsraelPersian @HananyaPersian اگه تو هم جای اسراییل بودی خوب راه نمیدادی کسی که حتی یک درصد ممکنه ایجنت سپاه باشه امریکا افرادی دارن پیدا میشن که بیست سال از سپاه حقوق میگیرن اماده عملیات باشن با یک بکگراند چک ساده اسراییل چطوری میخواد بفهمه ما دشمنیم یا نه تا جایی که اونا میدونن اینجا خیلیا پول اجاره ندارن
فارسی
0
0
0
4
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@EaVaN168 @IsraelPersian برای فشار شما مادرجنده ها بزودی در سوپرمایکت های معتبر سراسر ایران هم فروخته میشه
فارسی
2
0
2
67
EaVaN🎒
EaVaN🎒@EaVaN168·
@IsraelPersian چرا با بسته‌بندی به زبان فارسی دارید تولید میکنید مادرجنده‌ها😂😂😂
فارسی
3
0
58
1.1K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@IsraelPersian با همه احترام ولی: نرید اسراییل الکی میگن اصن احترام نمیذارن و رفیق من رفته همونجا تو فرودگاه دیپورتش کردند که چرا زاده ایران هستی!!!😳 هزار بار برو سفارت اسراییل پیش از خرید تیکت و هتل و مطمئن بشو دیپورت نمیکنند وگرنه همش بازی چاپیدنه هواپیما و هتل هزینه میکنی پولتو میریزی دور.
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 tweet media
فارسی
7
0
18
1.1K
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@IsraelPersian اینارو به ایران لطفا ارسال کنید توی ماه رمضون خوردنش یک مزه دیگه میده
فارسی
0
0
0
8
Bahar A
Bahar A@Baharalmasi1·
@MaryamBahrami85 برای ایران بود پهلوی هایجک کرد. من خودم جزو جمعیت بودم با خیلی ها کثل من که از پهلوی متنفر بودند اما برای ایران رفته بودند.
فارسی
162
0
68
43.8K
Bahar A
Bahar A@Baharalmasi1·
وقتی می‌گفتم پهلوی پروژه‌ی رسانه‌ایه از چی حرف می‌زدم؟
Bahar A tweet media
فارسی
235
101
1.3K
38.3K
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@Holyladiosa کدوم خری میاد تهران وقتی پول نه تو تهرانه نه شهرستان
فارسی
0
0
0
83
دختر وسطی پوتین!
اگر انسان بزرگسالی هستید((بالا ۲۵ سال))فکر مهاجرت به تهران رو از سرتون بیرون کنید برای زندگی در تهران و بین تهرانی ها شما یا باید در تهران متولد شده باشین یا از نوجوانی و زمان شکل گیری شخصیت در تهرانرشد کرده و در فرهنگ تهرانی حل بشید که بتونین در این شهر سروایو کنید.
فارسی
605
17
1.3K
620.5K
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@kheradmantegh @ahampay این یک خبر نیست سو استفاده از ما برای زیاد شدن تبلیغاتشه که برنده بشه برینه به ما و اسراییل یک دوره اومده بودن همینا بالا یکاری کردن حزب علاه مثل خر قوی شد بیبی سرویس شد تا جمع کنه گندای اینارو
فارسی
0
0
0
15
𓄂 ☼بیصدا 𓆃🇮🇷
@ahampay همیشه یادتون باشه : اسرائیل هیچ کاری و بدون برنامه نمیکنه این خبر دو حالت داره، یا دروغه( و میخوان/دارن استارلینک میفرستن) یا راسته، چون میدونن به دست مردم نمیرسه و کوردا مثل دفعه قبل بالا میکشن !
فارسی
1
0
14
495
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@ahampay این یارو کلا داره گوه میخوره که طرفدار بگیره وقتی رای اورد مثل بی خایه ها بشینه کنار فلسطینیا کشورشو بگا بدن کوچیکتر شه ماها از واکس کفششم براش بی ارزش تریم صرفا فکر کرده خر گیر آورده دوتا چیز خوب ازمون بگه ما هم بریم تبلیغشو کنیم محبوبیتش بره بالا
فارسی
0
0
0
28
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@patrick_jane77 متاسفانه این مواد غذایی به سادگی در عراق پاکستان و قطر فروخته میشه و پولش به جیب حزب علاه میره یعنی تورامپ دوباره رید احمق
فارسی
0
0
3
79
Sheldon
Sheldon@patrick_jane77·
طبق توافق ج.ا و آمریکا قرار شده هر تحریمی که لغو میشه و هر پول بلوکه‌شده‌ای که آزاد میشه، تمام پولش به‌صورت "سپرده‌ی مشروط" در اختیار دولت آمریکا قرار بگیره، و ج.ا در ازای اون پول، مواد غذایی و کالای پزشکی "منحصرا از ایالات متحده آمریکا" تحویل بگیرد. یعنی آمریکا پول‌هایی که آزاد میکنه رو به ج.ا نمیده. پول‌ها رو خودش برمیداره و به‌جاش به ج.ا غذا و دارو میده؛ و تازه ج.ا نمیتونه این غذا و دارو را از کشورهای دیگه خریداری کنه و فقط باید از آمریکا بخره. نفت رو مثلا میده به چین. چین پولش رو میریزه به حساب دولت آمریکا، و آمریکا به‌جای پول به ج.ا غذا و دارو تحویل میده. یعنی با این توافقی که امضا کرده‌اند (تازه به شرط اینکه آمریکا دوباره هواش نکنه) تمام حیات و مماتشون میفته دست دولت آمریکا. حقیقتا بنده ریدم تو اون شعار "استقلال آزادی"تون و ایضا بالا تا پایین جمهوری اسلامی‌تون، که بعد از ۴۸سال کثافتکاری و وطنفروشی و گنده‌گوزی رفتید نشستید چنین قراردادی امضا کردید، و تازه با پررویی هرچه تمام‌تر امضای چنین قراردادی را "پیروزی" هم معرفی میکنید. چه بلای کثیف و ویرانگری بودید شما ۵۷ی‌ها که به این کشور نازل شدید. چه بلای کثیف و ویرانگری!
فارسی
228
1.4K
8.7K
122.8K
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@USABehFarsi ما گشنه نیستیم ما نیازی به غذای شماها نداریم و حتی اگر داشتیم به خاطر آمریکایی بودن ده برابر قیمت به عنوان کالای لوکس فروخته میشد دقیقا مثل چادرهای کمکی زلزله بم که اهدا کردین و توی بازار ده برابر قیمت فروخته شد ما آزادی کشورمون از تروریست های مسلمان رو میخوایم
فارسی
0
0
0
31
USAbehFarsi
USAbehFarsi@USABehFarsi·
رئیس‌جمهور ترامپ در پنسیلوانیا: «ما ایران را در موقعیتی قرار داده‌ایم که هیچ‌کس تاکنون نتوانسته آن را در چنین وضعیتی قرار دهد.» «پولی که از ایران دریافت خواهیم کرد، به کشاورزان ما اختصاص می‌یابد تا ذرت، سویا و گندم به ایران ارسال کنند؛ زیرا آن‌ها با مشکل گرسنگی روبه‌رو هستند... آن‌ها مشکلات زیادی دارند.»
Rapid Response 47@RapidResponse47

"We have Iran in a position that nobody's ever had," says @POTUS in Pennsylvania. "Money that we'll be taking out of Iran is going to go to our farmers to give corn, soybeans, wheat to Iran — because they have a hunger problem... they have a lot of problems."

فارسی
174
12
88
12K
هدیه
هدیه@FUN20024·
من بستنی ۵۰۰ تومنی رو یادمه :) تو چی رو یادته؟
فارسی
312
1
332
23.8K
آرین
آرین@neganakon·
تو ایران چی داشته باشی راضی میشی؟
فارسی
162
0
70
14.7K
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@asemanbarany @IsraelPersian چون فکر نمیکنی گوساله جمهوری اسلامی داره پول مردم ایرانو تبدیل به اسلحه و ماشین لوکس میکنه میده حزب علاه اسراییل داره پول مردمشو برای مردمش خرج میکنه براشون کار میسازه، شهر میسازه زندگی میسازه سی پی یو توی کامپیوتر یا لپتاپت حتی احتمال بالا تولید اسراییل توی اسراییله
فارسی
0
0
0
15
aseman 🎒🇮🇷
aseman 🎒🇮🇷@asemanbarany·
@IsraelPersian منظورت از سرانه تولید ناخالص ملی، همون سرانه آدمکشی و جنایت ضد بشری هست دیگه…؟!! هر چی فکر میکنم در اسرائیل غیر از مرگ و نابودی، هیچ کسب و کاری نیست…
فارسی
1
0
1
68
اسرائیل به فارسی
در سال ۱۹۹۰ میلادی، اسرائیل و ایران تقریباً سرانه تولید ناخالص داخلی یکسانی داشتند. امروز، سرانه تولید ناخالص داخلی اسرائیل تقریباً ۲۰ برابر بیشتر است. یک کشور در نوآوری، کارآفرینی و جامعه مدنی سرمایه‌گذاری کرد. کشور دیگر منابع خود را صرف موشک‌ها، شبه‌نظامیان تروریستی و خشونت منطقه‌ای کرد.
World of Statistics@stats_feed

GDP per capita 1990: 🇮🇱 Israel: $13,120 🇮🇷 Iran: $13,010 2026: 🇮🇱 Israel: $69,800 🇮🇷 Iran: $3,410 (IMF)

فارسی
74
210
2.4K
48.9K
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@Azar_Bano_ @IsraelPersian سرچ کن اسراییلو ببین چه جای قشنگیه تلاویو خیلی بزرگه حتی توی استریت ویو گوگل هم میشه توش گم شد انقدر زیباست برعکس تهران که شماها شاشیدین توش هرچی نقشه شاه تصویب کرده بود برای طراحی تهران از لجتون برعکسشو انجام دادین الان نمیشه از منطقه به منطقه دیگه رفت بدون اینکه از جاده رد شی
فارسی
0
0
0
12
AZAR...🎒
AZAR...🎒@Azar_Bano_·
@IsraelPersian جسارتا کارافرینی تون چیه دقیقا ؟! کودک کشی و ویرانی و غارت کشورها؟ اصلا مگه شما کشور دارید که بخواین روی چیزی سرمایه گذاری کنید؟! #اسرائيل_کودک_کش
فارسی
1
0
0
67
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@IsraelPersian یک کشور توسط بومی ها و یک کشور توسط تروریست های مسلمان لبنانی ارسال شده از انگلیس و فرانسه اداره شد
فارسی
0
0
2
57
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@alonewriteer ماها روی اولترا پاور سیوینگ مود زندگی میکنیم نهایت یه بسته اینترنت میخریم برای همون مشکلی نمیخوریم از نظر پولی
فارسی
1
0
1
68
فرزند ایران
فرزند ایران@alonewriteer·
دوستان شما توی کدوم بانک حساب دارید که لنگ پول توی کارتتون نیستید؟ نه میشه پول انتقال داد نه میشه خرید کرد نه میشه موجودی گرفت😕
فارسی
205
1
275
42.6K
Darko🇮🇷👑
Darko🇮🇷👑@Centuryt91·
@Avi_Jey سادش اینه که سی پی یو فریم هارو تولید میکنه میده به گرافیک رندر بشه حالا اگه سی پی یوت کم بیاره محاسباتش بیشتر از توانش بشه گرافیک ولی کم نیاورده باشه تو میمونی و سی پی یوت که ضعیفتره سی پی بهتر میخری بیشتر میشه فریمت برعکس همین داستانم هست که گرافیک میخری فریمت بیشتر شه
فارسی
0
0
1
17
AviJEY🇮🇷
AviJEY🇮🇷@Avi_Jey·
دوستان یک سوال داشتم مگه FPS به CPU مربوط نمیشه؟ اگر اینطوری باشه PS5 Pro اصلا CPU ای که داره همون PS5 عادیه و از SX هم ضعیفتره. اینکه قراره اون کنسول ۶۰ فریم اجرا کنه ولی base ها ۶۰ فریم نباشه را درک نمیکنم. به نظرم جفتشون ۳۰ فریمه
M4Ximizando@M4Ximizando

Vocês acham que o PS5 PRO vai rodar GTA 6 a 60fps??

فارسی
31
0
28
6.1K