PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

16.2K posts

PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 banner
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷

@PIRUZBAKHT

دشمن اسلام! exمدیر رده وزارتی - اکانت چندم یادم نی فرمود قدرت من قدرت شماست ولی رعیتزاده وارونه فهمید🤦 بیاد جانسپاران میهن و تیم سرتیپ خلبان آیت محققی 🫡💐

از زیر بوته نیومده هر جا بوده Katılım Aralık 2022
329 Takip Edilen202 Takipçiler
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@HHeLLFireeeeee خواهشمندم پخش کنید و اموزش اونایی که در شهر ورزشگاه هستند باید بروند و فریاد سر دهند زمانی که پرچم را سانسور میکنند فریادها را نمیتونن!! مصادره کنیم برای ایران بنام ایران در برابر رژیم و اسلامگرایان x.com/PIRUZBAKHT/sta…
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷@PIRUZBAKHT

@NoorPahlavi @FIFAWorldCup پول و ثروت و منابع ایران ما هزینه شده برای این تیم پس انهایی که از روی نادانی یا بیخردی در ورزشگاه تشویق نمیکنند در اشتباهند. پرچم را جلوگیری میکنند ولی راههای بهتری هست!! همه با هم هر از دقایقی سرود شاهنشاهی سر دهید. فریاد زدن سوت زدن و ایران ایران کردن مداوم!! کم نذارید!!

فارسی
0
0
1
28
HeLLFire ☼𓃬 🇮🇷🇮🇱
فیفا هرچقدر میخواد سانسور کنه بالاخره صدای ما شنیده میشه #جاویدشاه
فارسی
3
57
369
3.4K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Alexkennedy213 😂🤣🤣🤦‍♂️🫤 دممممت گرم شفاف کردی تو رژیم رفت کاسه کوزه هاشون 😂🤣🤦‍♂️ پول و سرمایه ایرانی بخت برگشته تا اینجاهام اینجوری ب گ میره 47 ساله
فارسی
0
0
0
6
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 retweetledi
Alex kennedy
Alex kennedy@Alexkennedy213·
The money of the Iranian people is distributed among poor Mexicans in the US to play the role of supporters with the flag of the Islamic Republic. One of the kids from Los Angeles managed to get them to talk, and one of them said that he received $300 a day (about 50 million tomans) to play the role of a supporter with the flag of the Islamic Republic.
English
6
84
151
2.3K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 retweetledi
Dr. Joseph Ford Cotto
Dr. Joseph Ford Cotto@JosephFordCotto·
🔴 Crown Prince Reza Pahlavi is the leader Iran needs. 🚨🚨🚨Right now.🚨🚨
English
75
587
3.9K
26.4K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Centuryt91 @IsraelPersian بهر روی: ✅وزارت خارجه‌شان پست این مدلی میزنه و دعوت به رفتن به اسراییل و مهرورزی ❌ولی وزارت کشورشان در عمل برعکس 🫤(هماهنگی؟!) بیچاره دوستم 20ساله اروپاست و از دوستداران اسراییل/ایرانپرستترین/اسلامستیزترین و آدم‌ترینها که میشناسم خیلی بهش ستم شد و زور داره. @HananyaPersian
فارسی
2
0
0
29
اسرائیل به فارسی
صبح بخیر🍦🇮🇱 تورات می‌گوید که اسرائیل سرزمین شیر و عسل است و حالا حتی بستنی اسرائیلی هم این طعم را دارد. شیر و عسل، با شیر کیبوتص آلومیم و عسل کیبوتص یاد مردخای تهیه می‌شود و برای حمایت از جوامع جنوب اسرائیل ایجاد شده است. این بستنی با تکه‌های شیرینی به شکل ستاره داوود تزئین شده است. فراموش نکنید که در سفر بعدی خود به اسرائیل، این بستنی بی‌نظیر را امتحان کنید!
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
633
284
6.3K
260.1K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@StateDept جدا از اینکه این رژیم بماند یا برود، تنگه هرمز بخشی از ایران است نه بین الملل و برای هر رفت و آمدی باید به ایران پرداخت شود. پس چنین قوانین یکسویه بنام "بین‌الملل" هرگز برای من ایرانی پذیرفتنی نیست و از خاک من اجازه سواستفاده بنام "قانون بین الملل" نمیده ایرانی. 🤗 قانون نوین!🤗
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 tweet media
فارسی
0
0
0
12
Department of State
Department of State@StateDept·
SECRETARY RUBIO: "No country is allowed to charge tolls or fees on an international waterway."
English
2K
3.7K
24.6K
861.5K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Adlin3rdaccount جالبه: 1 ساعت پیش خواستم کامنت بزنم نشد و دیدم ساسپند شدی!👇 منم پست زدم فوری ولی خوبه انگاری هستی. فالوور 0🤦‍♂️ بازم اراذل اوباش رژیم تو تیم @X @elonmusk رخنه کردند و دارند میهنپرستان را ساسپند میزنند؟! 🤦‍♂️ این 2 ج.ولایی 👇👇 را بیگمان باید خنثی سازی کرد. 😉
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 tweet mediaPIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 tweet mediaPIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 tweet media
فارسی
1
0
1
41
Adlin 𓃭 𖤓 ♛
Adlin 𓃭 𖤓 ♛@Adlin3rdaccount·
خانن روانی‌پور! 🤭 قبول کنید که میل و ذائقه‌ی شما رو بسیاری ندارند. مثلا شما دلت هندونه و خیار و هواداری تیم ملا می خواد ولی خیلی ها به تیم ملات تف هم نمی ندازند چون #خونشور حکومته اینم تیمی که گفتی سیاسی نیست ببین خانم! باشه از این به بعد یه بچه‌های ایران میگیم همه جای دنیا اختلافات هست. بعد میگیم راههای نرفته زیاده، نریزید تو خیابون، تهش هم یه کتاب سیمون دوبووار پدوفیل رو وارونه میدیم دستشون تا متوجه بشن درد لات از کجا بلند میشه @moniruravanipou بااحترام به بستن کامنتهات :)
Adlin 𓃭 𖤓 ♛ tweet mediaAdlin 𓃭 𖤓 ♛ tweet media
Moniro Ravanipour مونیرو روانی پور@moniruravanipou

ما بوشهری‌ها هندونه می‌خوایم و خیار...ذرت و سویا به دردمون نمی‌خوره .گفتم که گفته باشم.

فارسی
11
10
70
3.1K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 retweetledi
جاوید شاه
جاوید شاه@Iran_Royal_·
اینو تا میتونید شیر کنید که این خارجی های کون نشور ببینن..
فارسی
39
2.2K
7K
45.4K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 retweetledi
daniel hanuka📟 🇮🇱
daniel hanuka📟 🇮🇱@LionsOfZion_ORG·
I have one simple question: If the UN can publish endless “deeply concerned” reports about Gaza — many of them built on lies — where are the reports about the massacre of Iranian civilians, when in one single night more people were killed than in two years of war in Gaza?
daniel hanuka📟 🇮🇱 tweet media
English
162
1.7K
3.6K
26.7K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@IsraelPersian خنده‌داره ها 🤣🤣 👈حالا اراذل اوباش رژیم هم میایند و لایک میزنند پخش میکنند چون از اساس نمیفهمند لب سخن را. درکی از دموکراسی راستین و خرده‌گیری یا نقد و روند بهینه سازی ندارند. 😂🤦‍♂️
فارسی
0
0
0
36
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@IsraelPersian با همه احترام ولی: نرید اسراییل الکی میگن اصن احترام نمیذارن و رفیق من رفته همونجا تو فرودگاه دیپورتش کردند که چرا زاده ایران هستی!!!😳 هزار بار برو سفارت اسراییل پیش از خرید تیکت و هتل و مطمئن بشو دیپورت نمیکنند وگرنه همش بازی چاپیدنه هواپیما و هتل هزینه میکنی پولتو میریزی دور.
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 tweet media
فارسی
7
0
19
1.3K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 retweetledi
Yaar - يار ‌‌قدیمی 🇮🇷🇮🇱
Hey @alexbruesewitz. I’m a survivor of the January 8th massacre that killed 42,000 people, and I’m speaking straight from the heart of Tehran: Trump’s deal with the terrorist IRGC is pure evil and straight up stupid. It’s a complete betrayal of Iranian blood. It’s like the Allies cutting a deal with Hitler and just ignoring the Holocaust. So what? I’m a bot now too?
Yaar - يار ‌‌قدیمی 🇮🇷🇮🇱 tweet mediaYaar - يار ‌‌قدیمی 🇮🇷🇮🇱 tweet media
English
264
2.1K
6.2K
124K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 retweetledi
Reza Pahlavi Communications
اشاره به خیزش ملی شیروخورشید ایران در گزارش بازی تیم جمهوری اسلامی و بلژیک در جام جهانی در Peacock TV، شبکه‌ای آمریکایی با بیش از ۴۶ میلیون مشترک بیرون استادیوم تجمعات اعتراضی جریان دارد. معترضان در ایران دموکراسی می‌خواهند و از شاهزاده رضا پهلوی، ولیعهد در تبعید، حمایت می‌کنند.
فارسی
266
3.4K
10.9K
84.7K
اسرائیل به فارسی
به هلاکت رسید. آن تروریست حماس را به یاد دارید که گروگان اسرائیلی را مجبور کرد سر او را هنگام آزادی ببوسد؟ نویت هر سگی یک روزی می‌رسد و امروز نوبت این تروریست قاتل بود.
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
591
1.1K
14.9K
284.8K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@RosaRoxanne_G @IsraelPersian عزیز دل برادر حرف مفت نی. راستی است/واقعیت. نوشتم کامنتها! میشه دستکم اگه میگن دوستدار و یار ما ایرانیها هستند یک تن تنها یک تن ایرانی یا پارسی‌دان در اون تیم سکیوریتی فرودگاهشون داشته باشند یا نه؟!؟! هزاران راهکار و سخن دیگه هست که نیاز بود به خودشون میتونم بگم برای بهینه سازی!
فارسی
0
0
1
64
RosaRoxanne_G
RosaRoxanne_G@RosaRoxanne_G·
@PIRUZBAKHT @IsraelPersian حرف مفت نزن. خوب حتما نتونسته از لحاظ امنیتی نیروی امنیتی رو قانع کنه. من هر سال میرم اسرائیل. دفعه آخر چند ماه پیش بود اما پیش از جنگ. بسیار سختتر از گذشته بود. تو فرودگاه خیلی معطل شدم اما حق دارند. اگه نخوان اینطوری سخت بگیرند که هر سپاهی و عن و گوهی وارد کشورشون میشه
فارسی
1
0
1
75
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@mobarez_nastooh آق متی بوو یادت میاد کامنت میزدم که عقل بسته و چشم بسته هی نگو به "دایی ترامپ اطمینان کامل 100% دارم" 🙄 پارسی را هم پاس بداریم؟ --> "نَمیرند" بهتره بجای "نمی رند" چون رندیدن یا رفتن میتونه خونده/برگردان بشه. و کامنتهای منو هم یکبار نشد لایک بزنی کلک گرچه همش درست 100%! 😉👍
فارسی
1
0
1
30
Mehdi Mirghaderi 👑🇮🇷
Mehdi Mirghaderi 👑🇮🇷@mobarez_nastooh·
در جریان انقلاب مردمی در 6ژانویه مردم آبدانان که شهر کوچکی هم هستند تمام برنج های انبارهای سپاه پاسداران را روی هوا پخش کردند و حتی یک کیلو از آن را به خانه نبردند. حال ترامپ روی سر مردم ایران منت میگذارد که به آنها گندم داده است تا از گرسنگی نمی رند. نه آقای ترامپ. ما به گندم و ذرت آمریکایی احتیاج نداریم . 50 هزار نفر ایرانی رفتند تا آزادی را به کشورشان بیاورند. آزادی بسیار بالاتر از گندم و برنج است
Mehdi Mirghaderi 👑🇮🇷@mobarez_nastooh

During the people’s uprising on January 6, 2026, the people of Abdanan — despite living in a small city — scattered all the rice from the IRGC’s warehouses into the air, and did not take even a single kilogram of it home. Now Trump is trying to lecture the people of Iran, as if giving them wheat is some great favor that saved them from starvation. No, Mr. Trump. We do not need American wheat or corn. Fifty thousand Iranians gave their lives to bring freedom to their country. Freedom is worth far more than wheat, rice, or corn.

فارسی
16
94
318
2.7K
اسرائیل به فارسی
تصور کنید صدها میلیون دلار برای حفر این شبکه عظیم تونل در دل کوه و بسیاری دیگر در زیر زمین هزینه شده است. حزب‌الله با بودجه ایران، سال‌ها صرف ساخت زیرساخت‌های تروریستی گسترده‌ای در جنوب لبنان نزدیک مرز اسرائیل کرده است - تونل‌ها، انبارهای سلاح، سایت‌های پرتاب موشک و مراکز فرماندهی - که همگی یک هدف را دنبال می‌کنند: حمله به اسرائیل.
اسرائیل به فارسی tweet media
فارسی
201
541
4.3K
53.9K
Savakzadeh
Savakzadeh@Savakzadeh·
📍Islamabad, Pakistan Islamic Republic’s president Pezeshkian was supposed to dig ONE TIME in a symbolic gesture. Being the high IQ “doctor” that he is, he Instead kept digging and digging and digging… and digging 😂
English
35
72
316
6.8K
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@SavakBear @IsraelPersian درسته ولی بازم میشه ادمهای باهوشتری و با تجربه اساسی را بذاره تو فرودگاهش و تیم سکیورتی!! پرسش/پاسخها هوشمندانه! تیم سکیوریتی به روز باشه و راهکارهای ...! آشنا به زندگی و مدل تفکر ایرانیان بیرون کشور! اگه براستی اسراییل میگه دوست ما ایرانیهاست!!! هزارتا راه ناب است میشه چک کرد...
فارسی
0
0
0
73
🇮🇷 خرس ساواک 🇮🇷
@PIRUZBAKHT @IsraelPersian اسرائیل بین یه مشت کشور تروریست واقع شده، باید این سوال ها و قوانین سخت گیرانه رو اجرا کنه که یه وقت یه مسلمون مادرجنده تروریست وارد نشه با چاقو سر اسرائیلی هارو ببره
فارسی
2
0
7
83
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
ادلینِ نازنین داشتم کامنت میزدم زیر پستت، نشد > اکانتت ساسپند شد هزارباره؟🫡 درود بر تو شیرزن مبارز ایرانپرست دمت گرم که راهت هزارباره درست بودنش چک شد. کامنتم این بود که دقیقن ببینید با موزیکهاشون فوتبال و فوتبالیستو خر میکنند و قبضه! پس نباید ساکت نشست و رفت ورزشگاه سرود ملی👇
PIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 tweet mediaPIRUZBAKHT 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 tweet media
فارسی
0
0
0
13