𝐃𝐞𝐬𝐭𝐢𝐧𝐚
32 posts


Yoo tatlım ben her yerde emir naz i görüyorum melek te kimmiş
İlya@olayolduilayda
sirf emir ve naz shiplensin diye meleki kotu yazdılar ama kralice deccalligiyle bile shipinizden daha sevildi bu da sizin senaryo fiyaskonuz olsun üstelik elcin rahimcandan buyuk duruyor sıfır uyum sıfır kimya zorlamayı bırakın artik
Türkçe

Kızlar o kadar güzeller ki bende bu masadayım
sude@yinebozdmoyunu
teomal siladan ayrilana kadar benim masa
Türkçe

Melek iyice paragöz çıktı emire kebapçılık yapamazsın benim hayallerim bu değil diyor
Emiri zengin olmak için kurtuluş bileti olarak görmüş hep
#AltıÜstüİstanbul #RahimcanKapkap
Türkçe

Bu ikili partner yazılabilir bunda sorun yok ama bu sahnede ve öncesinde iksiinin de sevgilisi vardı en azından ilişkileei bitmeliydi bu tarz sahneler için 🙂↕️
𝓰𝓾𝓵𝓹𝓮𝓻𝓲@gulperidiyoruz
OHA BU NASIL SAHNEYDİ 🔥
Türkçe













