Emir

156 posts

Emir

Emir

@Emir861173

Katılım Nisan 2025
16 Takip Edilen1 Takipçiler
su✨️
su✨️@benbilmemnemer·
birisini bakire değil diye reddetmek kaçıncı seviye bağnazlık
Türkçe
597
16
815
2M
Emir
Emir@Emir861173·
@Emir23_78 @Confused889178 Rol yapmam için bi neden.Yaş olarak benden büyüksün hayat tecrüben daha fazla olabilir ama ben hala az da olsa bir umut kendim gibi birisiyle karşılaşmayı beklerim.Olmadı kimseyle de konuşmam gerekirse yalnız olmak yanlış insanla olmaktan iyidir.
Türkçe
1
0
1
68
Emiralp Göz
Emiralp Göz@Emir23_78·
@Emir861173 @Confused889178 yanlış düşünüyorsun ama rol yapıyorsan helal olsun orası ayrı. kızlar bakir erkek sevmezler hele kız eli tutmayan erkeğin yanında annesi gibi hissederler enayi olma sakın senin yaptığın hatayı 23 yıl boyunca ben de yaptım. kadınlar bizim gibi düşünmez bakir erkek sevmezler
Türkçe
3
0
0
78
Emir
Emir@Emir861173·
@ozparodi @Dinamikinho @dayinibo @benbilmemnemer Evet bunda haklısınız kendimde şahit oldum aldatmak bana göre başkası ile konuşup ona ilgi duymakla da olan bi şey çiftlerin ikisininde %100 birbirlerine sadık olduğu ilişkiler çok az artık ve bende bu yüzden kimseye güvenemiyorum.Çok kötü bi dönemdeyiz.
Türkçe
1
0
2
33
oz
oz@ozparodi·
@Dinamikinho @Emir861173 @dayinibo @benbilmemnemer Zaten genelevden farksızız. Sadece para ödenmiyor tek fark bu. Toplumda sadece eşiyle olan çiftlerden ikisinin de sadık kaldığı kaç evlilik var? Yarısı en az bir kere aldatmıştır eşini. Hayranlıkla ilgisi yok bunun. Hayvanlığa mecazen bakma gerçek anlamda bak baklım önce
Türkçe
1
0
0
71
Emir
Emir@Emir861173·
@ozparodi @Dinamikinho @dayinibo @benbilmemnemer Siz kabul edebiliyor olabilirsiniz belki bu dediklerinizi ama benim düşüncem tam tersi bi kere geldiğim bu hayatta birisi olur başkası olmaz,hele dediğiniz bana çok ters birisinin zevkine veya öylesine gelipte ilişkiye girmesi benim prensiplerime aykırı.Saygilar.
Türkçe
0
0
3
39
oz
oz@ozparodi·
@Emir861173 @Dinamikinho @dayinibo @benbilmemnemer Sen karını nasıl nikah yani ufak bir imza var diye sikebiliyorsan başkaları da imzanın saçmalığını sana göstermek için bile siker valla. Hayat olum bu abartmayın bu kadar. Eş istiyorsan ilişkisiz de bulursun ilişkili de. İkisi de aynı. Bundan sonrası seninle zaten
Türkçe
2
0
0
109
Emir
Emir@Emir861173·
@Confused889178 Teşekkürler.Umarim kendim gibi ruh eşim olan birisi karşıma çıkar gençlik yıllarımda ama hiç umudum yok diyebilirim bu dönemden,umarım benim gibi insanlarda cinsiyet fark etmeksizin ruh eşlerini bulup mutlu bi hayat geçirirler.İyi günler dilerim.
Türkçe
2
0
3
461
Emir
Emir@Emir861173·
@ozparodi @Dinamikinho @dayinibo @benbilmemnemer Valla cinsiyet fark etmeksizin diyorum bunu insan kendi eşi dışında geçmişte keyfine göre başkaları ile olması bana göre çok saçma,böylelerinin hayvandan farkı olmaz nefsi iradesinin önüne geçenlerin.Bu normal bi şey değil nasıl normalleştirebiliyorsunuz anlamıyorum.
Türkçe
1
0
5
107
oz
oz@ozparodi·
@Dinamikinho @dayinibo @benbilmemnemer Aslında anahtar kelime "temiz". İnsanlar ilişki yaşamanın kirli değil normal bir şey olduğunu anladığında bu sorunlar ortadan kalakacak. Bekarsan istediğini yaşarsın. Ben yoruldum tek eşli yaşayıp evlat sahibi olucam dersen evlenirsin eşine sadık olursun. Bu kadar
Türkçe
2
0
0
116
Emir
Emir@Emir861173·
@Confused889178 Ben hayatımda kız eli tutmadım sırf hayatımda birisi olsun bi daha olmasın diye sevgilim dahi olmadı hep kendi ruh eşimi beklemeyi tercih ettim küçüklüğümden beri.Yani kendim gibi birisini istemem çok doğal değil mi?Her önüne gelenle konuşan erkekler için dediğinize katılıyorum.
Türkçe
2
0
10
1.4K
Erkekler Kapatılsın 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
@benbilmemnemer Bu mal erkeklerin bakire olmayan kadınlardan aklına gelen şu her önümüze gelenl yatmışız gibi götler. IQ ün olmadığını her seferinde nasıl belli ediyorsunuz? Orospu çocukları siz önünüze gelenle yatın bakire kadın isteyin siktirin gidin iki yüzlü şerefsizler
Türkçe
59
0
29
26.4K
Leşker
Leşker@ordusankituran·
Muhafazakarız İçki içeriz Cumaları kaçırmayız Atatürkle bir derdimiz yok Hakan fidanı seviyoruz Biz Biz devletin aradığı adamlarız
Türkçe
50
55
871
74.4K
Emir
Emir@Emir861173·
@oyle1isi_ @mstf8060_ @facar96_ @kentkomandosu Bir insanı dinine,inanışına göre yargılamam hepsine saygı duyarım - o da aynı şekilde bana duymalı olması gerektiği gibi,çünkü İslam'da saygı hoşgörü vardır. - günlük yaşantımda da özellikle İslam'da ki haram kılınmış şeylere çok dikkat ederek yaşarım benim seçimim ne sen söyle.
Türkçe
3
0
0
46
Emir
Emir@Emir861173·
@facar96_ @oyle1isi_ @mstf8060_ @kentkomandosu Ben biliyorum hocam sen merak etme,sen sana göre kendi bildiğini anlatsam ben anlamam,o zaman bende sana anlatsam sen anlamazsın bende de öyle hayata karşı pek enerji yok umarım senin enerjin yerine gelir yakında başka bir şey demiyorum.İyi günler Allah'a emanet.
Türkçe
1
0
0
27
Emir
Emir@Emir861173·
@facar96_ @oyle1isi_ @mstf8060_ @kentkomandosu İnandığım dinde Allah her hareketimi görüyor ve kendi içimde düşündüğüm şeylerinde hepsini biliyor.Bir insanın bir konu hakkında düşüncesinin farklı olmasını nasıl Allah'ı kandırabileceğini sandığını söyleyebiliyorsun buna bağlıyorsun hocam bu nasıl bir düşünce Allah aşkına?
Türkçe
1
0
0
36
fatih
fatih@facar96_·
@oyle1isi_ @Emir861173 @mstf8060_ @kentkomandosu kardeşim sen bunların bunları bilmediğini mi sanıyorsun ama hepsi nefsinin k… işte sanıyorlar ki böyle inanarak allah’ı kandırabilecekler ama hesap günü geldiğinde arkalarından koştukları insanlar fikirler hepsi onların ebedi hayatında karşılığını alacaklar
Türkçe
1
0
1
26
Emir
Emir@Emir861173·
@oyle1isi_ @mstf8060_ @facar96_ @kentkomandosu İlmi fıkıh meselesi konuşmuyor da hocam gidip bir din veya kitap ismi vererek müslümanlar şöyledir böyledir diyerek müslümanlara direkt bir şey demiyor zaten bu sözü çok yanlış yerlere çekiliyor bana göre.İyi günler.
Türkçe
1
0
0
42
Birisi🔻
Birisi🔻@oyle1isi_·
@Emir861173 @mstf8060_ @facar96_ @kentkomandosu O konuşmanın tamamına baktığında sence Mustafa Kemal mecliste "Kuran gökten indirilmedi yanlış biliyorlar Kuran aslında vahyedildi" diye ilmi fıkıh meselesi mi konuşuyor 🤣 Mecaz ifade nedir biliyor musun?
Türkçe
2
0
0
43
Emir
Emir@Emir861173·
@oyle1isi_ @mstf8060_ @facar96_ @kentkomandosu Valla hocam ben sana ne desem senin için boş olacak,konuşma şekline bakınca.Sen bardağa kendi tarafından bakacaksın çünkü.Neyse uzun uzun cevap yazmaya gerek yok, en azından kitabın gökten indirilmediğini biliyorsundur umarım.
Türkçe
2
0
0
49
Emir
Emir@Emir861173·
@facar96_ @oyle1isi_ @mstf8060_ @kentkomandosu Derin bakış açısı değil birazcıkta doğru bakış açısı.2026 yılında hala Kur'an'ın gökten direk kitap olarak geldiğini ve arapçanın kutsal dil olduğunu zannedenler var.
Türkçe
1
0
0
33
Emir
Emir@Emir861173·
@oyle1isi_ @mstf8060_ @facar96_ @kentkomandosu Kur'an gökten inen bir kitap değil,Allah(yaratıcı) tarafından vahyedilen bir kitap, insanların bir kısmı gökten inen kitap olduğunu zannettiği için denilmiş bi söz olabileceğini bi düşün.
Türkçe
2
0
0
65
Birisi🔻
Birisi🔻@oyle1isi_·
@mstf8060_ @facar96_ @kentkomandosu Birine kafir demek bile şirkse sana göre o zaman kim bilir Kuran hakkında gökten indiği sanılan kitap demek hakkında ne diyeceksin?
Türkçe
1
0
1
66