Sabitlenmiş Tweet
oz
7.3K posts


@ceyaslan1905 @tipokuyorumdur @OSYMbaskanligi Ne diyorsun birader? Ne istiyorsun birçok mağdur öylece kalsın yıl kayıpları devam mı etsin?
Türkçe

@ozparodi @tipokuyorumdur @OSYMbaskanligi Bir de aklın yolu bir yazmış ya 🤣🤣 hangi olmayan akıl bu acaba
Türkçe

Çözüm olarak, geç kalan öğrencinin kağıdı alınıp yedek gözetmene verilir ve boş olan bir sınıfta o öğrenci sınavını tamamlayabilir. Soruları yetiştirmek de onun sorumluluğunda olur. Birkaç dakika veya saniye 1 yıla mâl olmamalı. Bazen olağan dışı şeylerden de geç kalınıyor.
Denge+@dengeplus
Isparta'da AYT'ye 1 dakika geç kalan kız öğrenci, içeri alınmayınca gözyaşları içinde annesinin yanına gitti.
Türkçe

@blodymmery @ozparodi Maalesef açıklaması doğru kabul etmesende bir çok erkeğin bu husustaki tribi bu
Türkçe

@ozparodi @tipokuyorumdur @OSYMbaskanligi Valla aklın yolu var olan kuralı aynen devam ettirmekte. Sizin akıl ne alemde?
Türkçe

@kutlualtay Senin öğretmenliğini skim dedirten bir paylaşım olmuş, teşekkürler
Türkçe

Kapıda saâtli kamera var, sınıfta saâtli kamera var. Yâni bu öğrenci, binâya girse bile önemsiz. Çünkü sınava giremez, girse ve hepsini yapsa bile sınavı geçersiz kabûl edilir. Bununla birlikte içeri alan görevliler, kuralda belirtilen süre kadar cezâ alırlar.
Dolayısıyla görevlilerin yaptığı doğrudur.
Notify@notifyhome
Osmaniye'de bir öğrenci, üniversite sınavına saniyeler ile giremedi. Kapıya doğru koşan kızı gören görevli aceleyle kapıyı kapattı. Alan Yeterlilik Testleri | #ayt2026
Kadıköy, İstanbul 🇹🇷 Türkçe

@diyadinosman Bu mu tek sorun şimdi? Bu kız gibi geç kaşan diğer kişilere ne olacak? Sen nasıl gazetecisin mk
Türkçe

ÖSYM Başkanlığı gereğini yapmalı...
Şu görüntüye baktığımız zaman böyle büyük bir vicdansızlık olur mu dememek mümkün mü?
Sınava koşan genci görür görmez kapıyı kapatan o ahlaksız içinde gereken yapılmalı..
SİYAH SANCAK@siyahsancakx
🔵 ÖSYM, üniversite sınavına geç kalma görüntülerini inceleme altına aldı.
Türkçe

@OSYMbaskanligi @icisleri_egitim ne varsa etiketleyeceğim sinir ettniz ulan beni gece gece. Siz ne işbilmez liyakatsiz vicdansızlarsınız ulan. @tcbestepe beştepe duy insanların sesini. Bunlar becereksiz, siz duyun bari. @TC_icisleri @meb_ogm @iletisim
Türkçe

@OSYMbaskanligi Ulan çözüm o kadar basit ki ilkokul çocuklarına sorsak bir çözüm bulurlar. Siz devletin önemli yerlerini işgal edip yan gelip yatmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz. Tüm okullarda ilk katları sınava geç kalanlar için boş bırakırsınız. Bu kadar basit ulan. Nerede devlet?
Türkçe

Soruşturma çözüm mü? Kız sınava giremedi. Ayrıca bir sürü sebepten birçok insan yıllardır sınava giremedi. Neredesiniz ulan siz ne işe yararsınız? @OSYMbaskanligi niye çözüm bulmuyorsunuz bu kadar basit bir şey için? Aklınızı mı yitirdiniz vicdanınızı mı yitirdiniz ne oldu?
Asayiş Berkemal@asayisberkemal0
Osmaniye'de sınava saniyeler kala okula ulaşan aday sınava alınmazken, öğrencinin koştuğunu gördüğü halde kapıyı kapatan görevli hakkında soruşturma başlatıldı.
Türkçe

@ALPER05474741 Eee tamam insanlık hali olabilir geç kalacağı bildiği sınava neden gidiyor o zaman?
Uçağı kaçırınca geri inip seni alıyor mu mesela? Biletin yandığı zaman lastiğiniz patlamış pardon diyor mu?
Türkçe

@ozparodi @dayinibo @benbilmemnemer Kadın için önemli ise önemlidir değilse değildir bssit mantık bence knk
Türkçe

@oturankafa @blodymmery Çay mıyım ben sallasın bacım? Sen buna aldırma kırmızılım ne dediğini bilmiyor:)
Türkçe

@ozparodi @blodymmery ikinizde de kırmızı olunca tatlı bi atışma gibi olmuş ama bu sığ adamı salla bacım :)
Türkçe

@azcokyazar @siyahsancakx Bela okumak suç la kaldır durduk yere başın belaya girmesin.
Türkçe

⚪️ #SONDAKİKA | Cumhurbaşkanı Erdoğan, 2028 Cumhurbaşkanı adayı oldu.
AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik, AK Parti’nin adayının Recep Tayyip Erdoğan olacağını açıkladı.

Türkçe

@ozparodi Sığlık ve takıntılık aynı noktadan gelmiyor biraz da psikoloji öğren o zaman takıldığın kadınları değiştirmeni öneriyorum çünkü düşünen kadınların oranı daha da yüksek
Türkçe

@blodymmery Bölüm okudum. Kadın nefretim yok, kadın gerçeklerim var. Bu arada erkekler de çok sığ, ama az da olsa belki yüzde 10luk bir kısım sığ falan değil ciddi ciddi düşünür seviyesinde. Yüzde 15 civarı da çok derin olmasa da düşünür. Kadınlarda bu oranı bulmak zor. Çok takıntılılar
Türkçe

@ozparodi Okudum dediğin hangi kitaplardı söyle de okumayalım bölüm olarak okuduğunu düşünmüyorum , içindeki kadın nefretinden dolayı bi uzmana görünmeni öneririm erkeklerle aran nasıl iyi mi ?
Türkçe

@blodymmery Felsefe ve edebiyat okudum. Tabii ki merkez benim, referans benim. Bana göre sığsın yani, kadınlar da bana göre genel olarak sığ. Karar mercii benim
Türkçe

@ozparodi Neye dayanarak benim düşüncem sığ toplum bilimci misin kimsin karar merci misin nesin yani
Türkçe

@ozparodi @Emir861173 @dayinibo @benbilmemnemer İnsanın doğasında olan her şeyi normalleştiremezsin. Çok tehlikeli sularda yüzüyorsun.
Türkçe

