Halil Yiğit Gök
368 posts

Halil Yiğit Gök
@HYG_38
Yazar | Anahtar Parti İzmir İl Başkan Danışmanı

bir müslüman bir dua etmiş ve demiş ki

Varlığın daim olsun, Yiğidim. Allah nasip ederse, bu yolda sonuna kadar beraberiz. Eyvallah.

22 Haziran 1976 Takvim yapraklarında yer etmiş Müstesna bir adama armağandı... Benim hayatımda çok az insanın yeri oldu. Bütün benliğiyle hayatıma yerleşen insanları hiç unutmadım. Hüseyin Çakır benim için yalnızca bir başkan değildir. Yaşantım Hüseyin Çakır'dan önce ve sonra diye ayrılır. Kalbimde erişilmez zirvenin sahibidir. Hüseyin başkan benim en büyük öğretmenimdir. Bugün öğretmenimin doğum günü... İyi ki doğdunuz başkanım. İyi ki beni kendinize gönüldaş bildiniz. İyi ki sizin yanınızdayım. Sizi her daim sevecek, Varlığınızla gurur duyacak, Halil Yiğit Gök ⚘️ @huseyincakir_35






İstikbalin şehri İzmir’den, annelerin duasına… Genel Başkanımız Sayın Yavuz Ağıralioğlu ile İzmir’in sokaklarında; Hasan Tahsin’in cesaretini, Zübeyde Hanım’ın aziz hatırasını, esnafımızın samimiyetini ve hemşehrilerimizin yarınlara dair umudunu gördük. Ege’nin mavisinde Alsancak’tan Karşıyaka’ya uzanırken bu şehrin ruhunu, milletimizin sevgisini ve memleket sevdamızın gücünü bir kez daha hissettik. Milletimizin umudu ve memleket sevdasıyla yürümeye devam ediyoruz. Var ol İzmir…


Bir evin direği, bir evladın güvencesi, hayatın en sağlam omuzlarından biridir baba… Sevgisiyle yol gösteren, emeğiyle ailesine güç veren, varlığıyla evlatlarının arkasında dağ gibi duran bütün babalarımızın Babalar Günü’nü kutluyorum. Başta aziz şehitlerimizin emaneti olan şehit babalarımız ve fedakârlıklarıyla milletimize örnek olan gazi babalarımız olmak üzere; hayatta olan tüm babalarımıza sağlık ve huzur, ebediyete irtihal eden babalarımıza ise Allah’tan rahmet diliyorum.


📌"Bir Anahtar Parti gerçeği var" 🗣️Gazeteci Fuat Uğur: "Anahtar Parti enteresan bir profil çiziyor. Yavuz Ağıralioğlu İzmir'de konuşma yapmış, salon tıklım tıklım dolmuş."

✍️Elif Çakır yazdı 📌Anahtar Parti’ye oy veren yüzde 5 kim? karar.com/yazarlar/elif-…










