IV.

150 posts

IV. banner
IV.

IV.

@IVPsycho10

Türkiye Katılım Mart 2025
5 Takip Edilen1 Takipçiler
IV.
IV.@IVPsycho10·
@lapislazuri985 @ichbugra İkinci cümlede değişti konu evet ama sonraki cümleler ikinci cümleyle bağlantılıydı bu yüzden bağımsız olan birinci cümle oluyor yani cevap 1.Cümle
Türkçe
2
0
0
331
mavimsi şeyler
mavimsi şeyler@lapislazuri985·
@ichbugra Mars sanatcilarin vs ilgisini cekiyor gibisinden baslayip 2. Cuml3de akisi bozmustu diye hatirliyorum. Orda marsta yasama gecmisti
Türkçe
2
0
3
3.1K
ichbugra
ichbugra@ichbugra·
paragrafın akışını bozan cümleyi başa koyunca ösym’nin hissettiği
Türkçe
162
423
16.3K
288K
Phoenix
Phoenix@Pphhoooenix·
@atavratcaglar @hilallhi orada tiril tiril gömleği giyen adam üşüyordu, o yüzden yeni anlamında kullanmamıslar yani
Türkçe
7
0
122
13K
Dr. Fahrettin Koca
Dr. Fahrettin Koca@drfahrettinkoca·
Üniversite sınavlarına girecek gençlerimize başarılar diliyorum.
Dr. Fahrettin Koca tweet media
Türkçe
70
29
1.5K
197.1K
IV.
IV.@IVPsycho10·
@eliff_c_ Sınava girmeden çıkmışları mı çözüyoduk?
Türkçe
0
0
2
1.3K
elif
elif@eliff_c_·
cikmislari bitirmeden sinava giren ilk insan olucam sanirim yetismedi
Türkçe
70
36
3.6K
127.6K
IV.
IV.@IVPsycho10·
Öğrenecekler… Ard şarkısının albümün bir parçası olduğunu ve albümlerde sadece beat odaklı şarkılar hatta bazen sadece düz konuşma bile olabileceğini öğreneceklerr. #pasaj #motive #savanna #fireonblack
Türkçe
0
0
0
58
yükleniyor
yükleniyor@acchann0·
honkurtme ya
yükleniyor tweet media
Türkçe
72
28
2.2K
268.7K
IV.
IV.@IVPsycho10·
@Obirhain @bpthaber Çok dar açıdan bakıyosunuz olaya üni den mezun olunca elinde sadece diploma olucak o da çok bi sike yaramıyor şirketler iş alımı yaparken yaptığın projelere,deneyimine ve sorun çözebilme inisiyatif alabilme özelliklerine bakar diploma en önemsizi emin ol
Türkçe
2
0
7
383
BPT
BPT@bpthaber·
YKS'ye 1 gün kaldı. Sınava katılacak aday sayıları: TYT: 2.425.560 AYT: 1.628.200 YDT: 203.679 — 921.225 aday ilk kez başvurdu. — En genç aday 16, en yaşlı aday ise 87 yaşında.
BPT tweet media
Türkçe
122
10
811
1.7M
IV.
IV.@IVPsycho10·
@MehmetSalo @zobozlayi Ronaldo her zaman müthiş bir bitiricydi gol yırtarak atardı ama hiç bir zaman messi kadar iyi bir bitirici olamadı bunu şut başına gol oranına bakarak anlayabilirsiniz.
Türkçe
0
0
0
350
Mehmet Salih Güleç
Mehmet Salih Güleç@MehmetSalo·
@zobozlayi Ronaldo hiçbir zaman çok iyi bir bitirici değildi sadece iyi pozisyon kovalayıp boş kaleye gol atardı bide yılda 15-20 tane penaltı fln atardı yaşlandıkça bencilleşti ve messiyle yarışıcam diye tüm kariyerini şuan piç ediyor .
Türkçe
6
0
6
8.9K
zobozlayi🇵🇹
zobozlayi🇵🇹@zobozlayi·
olm tamam yaşlandı felanda bu adama noldu aq ruhu çekilmiş bu ronaldoysa şuan sahadaki kim
Türkçe
84
34
2.1K
851.4K
IV.
IV.@IVPsycho10·
@zimbalayici31 Mbappe 3 gol attı da ikisi penaltı amk diğeri güzel goldu yalan yok ama korku teri boşalttırmıştı bize
Türkçe
0
0
0
23
Anakin Skywalker 🇦🇷
Anakin Skywalker 🇦🇷@zimbalayici31·
dünya kupasında izlediğim en iyi 2 bireysel performans not: messiciyim
Anakin Skywalker 🇦🇷 tweet mediaAnakin Skywalker 🇦🇷 tweet media
Türkçe
39
7
1K
219.8K
IV.
IV.@IVPsycho10·
@emremavitik @daktilock Amk nükleer füze var eliminde iki muz gösterip bunları bi alana toplar sikeriz belalarını
Türkçe
2
1
34
1.4K
Emre..
Emre..@emremavitik·
@daktilock Bunlar bi toplum bilinci kazanıp, bizle savaşa falan girse a*ımıza koyarlar ha.
Türkçe
2
0
50
11.6K
Daktilock
Daktilock@daktilock·
Bir adam ağırlığı yerinden oynatamazken, bir gorilin dokunması yetti.
Türkçe
32
14
2K
659.8K
IV.
IV.@IVPsycho10·
@schwannfb Ödülün ismini Messi Ballon d’or ödülü yapın
Türkçe
0
0
0
115
IV.
IV.@IVPsycho10·
@nazv2m haklısın naz aferin
Türkçe
1
0
1
395
n✶z #DOZAJ
n✶z #DOZAJ@nazv2m·
dvd suana kadar cikan pasaj sarkilari arasindan en iyisi degilse piciz ya
Türkçe
35
5
167
9.9K
IV.
IV.@IVPsycho10·
@Trapanasyon26 @solukbenzlivamp Bro ikisinide dinliyorum eğer senin bakış açından bakarsak ceg de çok farklı bir şey yapmıyo her şarkıda “babam terketti,hayata hırslıyım deliyim psikopatım artık zenginim. Sıfırdan zirveye falan filan her şarkıda aynı şeyi anlatıyor
Türkçe
2
0
7
800
trapanasyon
trapanasyon@Trapanasyon26·
@solukbenzlivamp ellerinden tutmak istedim ama ellerin terliydi küçükken altıma sıçtığımda orda tekdim bok ağaçlarından düşen yapraklar güzeldir sago ilk kez 31 çeken bi çocuk gibidir (sonunda scratch atar)
Türkçe
6
7
389
7.2K
rick owens🇵🇸 #DOZAJ
rick owens🇵🇸 #DOZAJ@solukbenzlivamp·
Sagopa Kajmer yeni albümünü duyurdu. işte tracklist: annem çok hasta mikrofon üstadı saçlarım bembeyaz oldu taaşşuk-ı talat ve fitnat aç çocuklar tok kediler ak parti yolda yürmekten bıktım pragmatist biyolog leleyleyley kolerayı dövdüm mikrofon üstadı 2 bangladeş semaları(outro)
rick owens🇵🇸 #DOZAJ tweet media
Türkçe
75
74
2.2K
75.4K
IV.
IV.@IVPsycho10·
@beyzathedon kapak fotoğrafı evet o kadar kötü ama şarkı olarak bence müthiş albüm
Türkçe
2
0
0
90
b!
b!@beyzathedon·
@IVPsycho10 mortal kombat o kadar kotu mu ya
Indonesia
1
0
0
472
b!
b!@beyzathedon·
KAPAGI DEGIS LUTFEN YA
b! tweet media
Türkçe
23
0
129
21.9K
Daily Magazin
Daily Magazin@daily_magazin·
Yetişkin film içerik üreticilerinin ABD - Paraguay maçında görüntüsü globalde gündem oldu.
Türkçe
243
346
9.9K
5.1M
IV.
IV.@IVPsycho10·
@akuqhs @barrydaff Bu arada eypio ile yaptığı deli dediler şarkısıyla tanındı tepki şarkının orijinalinde yok ama bir araya geldiklerinde tepkide şarkıya girmiş.
Türkçe
0
0
0
44
sercan
sercan@akuqhs·
@IVPsycho10 @barrydaff Adam gayet haklı dediğin gibi dini görüşü bizi ilgilendirmez ama Allah Allah diye fetöcü hocalar gibi dolanıp birden dinsizim demek de bi tık tuhaf kitlesi de sırf iyi müzik yapıyo diye savunuyo tepkinin eypio uzi motive sayesinde tanınmadığını da hepimiz biliyoruz
Türkçe
2
0
0
137
Barry
Barry@barrydaff·
tepki sagopaya sövüyo ve cemaatcilikten allahsızlıga giden yolundan bahsediyo
Türkçe
25
5
465
46.7K
IV.
IV.@IVPsycho10·
@akuqhs @barrydaff İnsanların görüşlerinin değişmesi gayet normal bir şey hatta bence değişmeli de önce allahı savunuyordu sonra kafasına yatmayan ya da tanık olduğu bir şeyler olmuştur değişmiştir gelgelelim adam şuanki şarkılarında çıkıp allah yok allaha inanan salaktır falan da demiyor.
Türkçe
0
0
0
75