Vincenzo Montella, ABD maçında kalede Mert Günok’u oynatacak.
Savunmada Ozan Kabak görev alacak.
Orta sahada Salih Özcan ve Can Uzun forma giyecek.
İleri uçta da Deniz Gül’ün oynaması bekleniyor.
(Takvim)
Kürt solu ile Türk Solu arasında gizemli bağı Z kuşağının sağcı kesimi çözdü :)
Ha bu arada devamı part iki de imiş! Bu barbarlar falan deniliyor onu anlamadım anlayan varsa ne demek istediğini yazar mısınız…
Montella denen pizzacı oe kadro dizmeyi bilmiyor hakan merih kendini abi adam sanıyor arda balon orkun can barışın suçu neydi ilerdeki kele laf etmeye yorulmam bile
@IlLeale0@tufannovski@Kuvva1907 Beyaz detaylarla güzel olabilir. Aslında ben kahverengi düşünüyorum. Şöyle gümüş detaylı bir kahverengi iyi olur alternatif formada.
2024-2025 sezonu son Puma sezonunda üretilen 4.forma
Bu forma tarihte en az hatırlanan formalardan biri oldu. Maçlarda da giyilmedi . Çıkmasa da olurdu.
Alex de Souza: “O dönemde Brezilya'nın en büyük futbolcuları ya İspanya'ya ya da İtalya'ya gitmek istiyordu. Ben de İtalya'yı seçtim ve Parma'ya transfer oldum. Ancak kendimi bir anda büyük bir siyasi ve finansal skandalın içinde buldum. Parmalat iflas etti ve yaşananlar tamamen şanssızlıktı.
İnsanlar bazen ‘Alex, İtalya'da başarısız oldu’ diyor. Ama bu doğru değil. Ben İtalya'da başarısız olmadım çünkü aslında hiç oynama fırsatı bulamadım. Beni neden transfer ettiklerini bugün bile bilmiyorum. Çünkü beni kullanmaya yönelik hiçbir planları yoktu. Basın toplantısında bile tanıtılmadım, bu bana çok garip gelmişti.
Yaşananlar sportif değildi. Bu bir futbol meselesi değil, hukuki ve kurumsal bir kaostu.
Hatta hakimleri etkilemeye ve satın almaya çalıştıklarını düşünüyordum.
Mahkemeye sundukları, sözleşmemden kendi isteğimle vazgeçtiğimi iddia eden belgeyi de kabul etmiyorum. Çünkü o belgedeki imza bana ait değildi, sahteydi.
Kısacası, kariyerimi bitirmek için ellerinden gelen her şeyi yaptıklarına inanıyorum.
Bu yüzden Parma dönemine baktığımda içim çok rahat. Çünkü sahada başarısız olmadım; sahaya çıkmama bile izin verilmedi.” (GOAL)